Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Stop-stop-stop. Tu sakei kad reikia tiesti naują nes gali įvykti visokių negerų dalykų, o dabar jau nori tiesiog išplėsti tinklą.
    Tinklas ir plečiamas, kad įvykus "negeriem dalykam" būtų galima apvažiuot, ar, šiuo atveju, užtikrinti sklandų susisiekimą kita vėže, tuo pačiu geležinkeliais "parūpinti" jų neturinčias gyvenvietes.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      #82
      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Grigiškių ir nesiūliau
      Tarp Vilniaus ir Kauno galėtų stot oro uoste, Žaizdriuose, Elektrėnuose ir Žiežmariuose.
      Grigiškės buvo random pavyzdys. Nemanau, kad RB jungtis su 260 km/h greičiu turėtų stoti tokiais atstumais. Gal geriau tegul trumpus atstumus padengia tai, kas dabar yra ir kas liks lėtam susisiekimui, o ką reik papildomai prijungt - tą galima padaryt viešuoju transportu ar privačiais autobusais.

      Comment


        #83
        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Grigiškės buvo random pavyzdys. Nemanau, kad RB jungtis su 260 km/h greičiu turėtų stoti tokiais atstumais. Gal geriau tegul trumpus atstumus padengia tai, kas dabar yra ir kas liks lėtam susisiekimui, o ką reik papildomai prijungt - tą galima padaryt viešuoju transportu ar privačiais autobusais.
        Šiaip, dabar planuojant RB greta esamos linijos numatomos stotys Lentvaryje, Vievyje ir Kaišiadoryse, kuriose stotų regioniniai traukiniai. Taip kad...
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          #84
          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Tinklas ir plečiamas, kad įvykus "negeriem dalykam" būtų galima apvažiuot, ar, šiuo atveju, užtikrinti sklandų susisiekimą kita vėže
          Jeigu planuoja tik 4 traukinių poras - užteks ir esamo tinklo (net ir superekstraatvėjais).

          Comment


            #85
            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Jeigu planuoja tik 4 traukinių poras - užteks ir esamo tinklo (net ir superekstraatvėjais).
            Pastatymo metais Vilniaus atšakoje, 2026, yra planuojamos 16 greitųjų tapmiestinių, 1 naktinių ir 16 regioninių traukinių poros per dieną. Taip pat 13 krovininių traukinių poros per dieną.

            Keleivinių traukinių:
            Click image for larger version  Name:	RB poros.PNG Views:	1 Size:	147,3 kB ID:	1724634
            Krovininių traukinių:
            Click image for larger version  Name:	RB cargo.PNG Views:	1 Size:	24,4 kB ID:	1724635
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              #86
              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              Pastatymo metais Vilniaus atšakoje, 2026, yra planuojamos 16 greitųjų tapmiestinių, 1 naktinių ir 16 regioninių traukinių poros per dieną. Taip pat 13 krovininių traukinių poros per dieną.
              Planuoti šitie "planuotojai" gali daug ką, bet iš Varšuvos į Berlyną (o ten potencialus srautas yra daug didesnis nei į Vilnių) dabar važinėja tik 4 traukiniai. O regionalai ir dabartine linija neblogai važinėja.

              Comment


                #87
                Planuotojų darbas planuoti, ne mūsų, forumiečių. Be to, lentelėj matom, kad net 6 poros traukinių iš Vilniaus numatomos į Varšuvą, kas yra visai logiška, kai dabar kasdien į Varšuvą skraidoma 5 kartus, o kur dar autobusai. Panašiai su Ryga. Regioniniai traukiniai į Marijampolę ir Panevėžį ir dabar puikiai važinėja?

                Aš tik buvau pasiūlęs visų kiaušinių į vieną pintinę nedėt, o tamsta vis ieško prie ko prikibt. Išvada - Aš visada teisus.
                Paskutinis taisė lukass; 2019.05.26, 07:50.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  #88
                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Planuotojų darbas planuoti, ne mūsų, forumiečių. Be to, lentelėj matom, kad net 6 poros traukinių iš Vilniaus numatomos į Varšuvą, kas yra visai logiška, kai dabar kasdien į Varšuvą skraidoma 5 kartus, o kur dar autobusai. Panašiai su Ryga.
                  Planuotojams davė užduotį "gražiai paskaičiuoti" - jie paskaičiavo. O kad dauguma keleivių VNO-RIX, VNO-WAW yra tranzitiniai, kuriems lėktuvas yra patogiau, jie apie tai "pamiršo".
                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Regioniniai traukiniai į Marijampolę ir Panevėžį ir dabar puikiai važinėja?
                  Kas trukdo paleisti regionalo iš Vilniaus į Marijampolę dabar? - niekas netrukdo.
                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Aš tik buvau pasiūlęs visų kiaušinių į vieną pintinę nedėt
                  Geležinkelių atvėju tai nedidelė problema.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Geležinkelių atvėju tai nedidelė problema.
                    Atvejis, ne atvėjis. Ar čia irgi docentas taip ant lentos buvo užrašęs? Ir lietuviškos kabutės yra „atvejis“, o ne "atvejis".

                    Comment


                      #90
                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Planuotojams davė užduotį "gražiai paskaičiuoti" - jie paskaičiavo. O kad dauguma keleivių VNO-RIX, VNO-WAW yra tranzitiniai, kuriems lėktuvas yra patogiau, jie apie tai "pamiršo".
                      O autobusų keleiviai? Be to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų? O dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.

                      Kas trukdo paleisti regionalo iš Vilniaus į Marijampolę dabar? - niekas netrukdo.
                      Gal sveikas protas? Kokia nauda leist dyzelį, kai daugiau nei pusė maršruto elektrifikuota?

                      Geležinkelių atvėju tai nedidelė problema.
                      O kitų kelių tai didelė problema? Nelaimių gali būt visokių, eismo atstatymo trukmė irgi, o šiais laikais viskas kainuoja, kiekviena minutė. Konfliktų atveju gali kainuoti ir gyvybes.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        #91
                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                        Be to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų?
                        Patikra viena - VNO (nebent išeini į miestą).
                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                        O dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.
                        Jeigu automobiliu važiuoji dviese, kelionė bus pigesnė nei traukiniu. Tikriausiai, žinai apie "važiuojame keliese, susimesime benzinui, bus pigiau nei autobusu".
                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                        Gal sveikas protas? Kokia nauda leist dyzelį, kai daugiau nei pusė maršruto elektrifikuota?
                        Į Šeštokus važinėjo traukinys. - panaikino, nes "vežiojo orą". Ir - traukiniai Vilnius-Kena yra dyzeliniai, nors visas kelias yra po laidu.
                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                        Nelaimių gali būt visokių, eismo atstatymo trukmė irgi, o šiais laikais viskas kainuoja, kiekviena minutė.
                        Nauja linija (ir jos išlaikymas) kainuoja brangiau, nei nuostolių kompensavimas dėl pailgėjusios kelionės.
                        Paskutinis taisė Aleksio; 2019.05.26, 10:18.

                        Comment


                          #92
                          Kodėl tik atskiras frazes ištraukiat iš postų, nes yra ir tiesos mano teiginiuose?

                          Šiaip man, kaip vilniečiui, visai vienodai kaip iki Vilniaus nuties geležinkelį, ar pro Vievį, Elektrėnus ar Maišiagalą, tik norėjosi, kad šis amžiaus projektas pasiektų daugiau Lietuvos bei būtų išvengta galimų nuostolių. Dabar telieka laukti, kol paaiškės tiksli atšakos trasa.

                          Beje, prieš mėnesį buvo skelbtas konkursas atšakai projektuoti, kurios metu:
                          ...turės būti parengta planuojamos teritorijos plėtros koncepcija su ne mažiau kaip keturiomis naujosios geležinkelio linijos infrastruktūros objektų vystymo alternatyvomis.

                          „Kartu su planu bus atliktas ir poveikio aplinkai vertinimas, kuriame bus numatytos gyventojams aktualios neigiamo poveikio mažinimo priemonės, tokios kaip akustinės sienelės, apželdinimas, vibracijos mažinimo ar kitos priemonės“, – sakė p. Sankovski.
                          Plačiau: https://www.vz.lt/2019/04/02/skelbia...#ixzz5p18zRnmV
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            #93
                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Planuoti šitie "planuotojai" gali daug ką, bet iš Varšuvos į Berlyną (o ten potencialus srautas yra daug didesnis nei į Vilnių) dabar važinėja tik 4 traukiniai. O regionalai ir dabartine linija neblogai važinėja.
                            Tarp Varšuvos ir Berlynos planuojama, kad važiuos 7 traukinių porai. Pakeitimai bus "žingsnis po žingsnio" jau nuo kitų metų (straipsnis vok. kalba).

                            Comment


                              #94
                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Keleivinių traukinių:
                              Click image for larger version Name:	RB poros.PNG Views:	1 Size:	147,3 kB ID:	1724634
                              ]
                              Kas per situacija, kad iš Panevėžio tik arba į Kauną, arba į Vilnių? Ar ne ta pačia vėže Panavėžys-KAunas-Vilnius vyks eismas? Jei ta pačia tai kodėl nestot visais kartais abiejuose miestuose?

                              Comment


                                #95
                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Kas per situacija, kad iš Panevėžio tik arba į Kauną, arba į Vilnių? Ar ne ta pačia vėže Panavėžys-KAunas-Vilnius vyks eismas? Jei ta pačia tai kodėl nestot visais kartais abiejuose miestuose?
                                Taigi į Vilnių bus tik atšaka nuo Kauno ir ta atšaka bus tarp Kauno ir Panevėžio. Lygiai taip kaip yra dabar važiuojant nuo Vilniaus link Šiaulių, Kaunas lieka šone.
                                Niekas nevažiuos iš Panevėžio į Vilnių su užvažiavimu į Kauną, nes tai turbūt užims papildomai kokias 30 min, rekės keisti važiavimo kryptį ir t.t.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Taigi į Vilnių bus tik atšaka nuo Kauno ir ta atšaka bus tarp Kauno ir Panevėžio.
                                  RB eis Panevėžys - Kaunas - Varšuva tiese.
                                  Papildomai yra atšaka Kauna - Vilnius.

                                  Tai kaip Panevėžys - Vilnius bus važiuojama nekabinant Kauno?


                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    RB eis Panevėžys - Kaunas - Varšuva tiese.
                                    Papildomai yra atšaka Kauna - Vilnius.

                                    Tai kaip Panevėžys - Vilnius bus važiuojama nekabinant Kauno?
                                    Atšaka į Vilnių prasidės nuo Kauno oro uosto.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                      Atšaka į Vilnių prasidės nuo Kauno oro uosto.
                                      Ta iš Panevėžio link Vilniaus pravažiuos Kauno oro uosto stotelę joje nesustodamas?

                                      Comment


                                        #99
                                        Taip.
                                        Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	1
Size:	58,1 kB
ID:	1724686
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                          Taip.
                                          Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	1
Size:	58,1 kB
ID:	1724686
                                          Net nepastebėjau. Durniau nebūna.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X