Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mano logika buvo labai suprantama ir paprasta, nesuprantu kodel tu jos nesupratai:
    Jei dabar nevaziuoja Vilnius - Kasiadorys - Ryga kodel turetu pradeti vaziuoti kai bus irengta RB trasa Kaunas - Ryga.
    Tu tik dabar atsakei, kad rekonstruos ta kelia pro Kaisiadoris, ko nezinojau.
    Paskutinis taisė Gator; 2013.10.20, 20:00.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Mano logika buvo labai suprantama ir paprasta:
      Jei dabar nevaziuoja pro Kasiadoris kodel turetu pradeti vaziuoti kai bus irengta RB trasa Kaunas - Ryga.
      Todėl, kad toks maršrutas* būtų:
      - pigesnis;
      - trumpesnis;
      - greitesnis.

      *RB variantas pro Šiaulius.

      Tavo paaiškinimas, kodėl racionaliau važiuoti užsukant į Kauną:
      - jeigu nevažiuoja dabar pro Kaišiadoris, tai kodėl turėtų važiuoti po to.

      Pripažinkim, kad tokie paaiškinimai nelabai rišasi su elementaria logika.



      Tu atsakei, kad rekonstruos ta kelia pro Kaisiadoris, to nezinojau.
      Kelias pro kaišiadoris, kiek žinau, ir dabar yra 120km/h standarto ir dvikelis, neblogai pritaikytas keleiviniams traukiniams. Juo važiuoja traukiniai Vilnius-Klaipėda, kur Kaišiadorių-Jonavos atkarpoje pasiekiamas vidutinis 90km/h greitis. Taigi rekonstruoti ten nelabai ką ir bereikia. Problematiškiausia vieta šiuo metu yra į Šiaurę nuo Šiaulių, nes ten yra vienkelis ir maksimalus greitis tikriausiai nesiekia 100km/h. Kadangi tai yra RB dalis ir ta atkarpa bus rekonstruota, tai suteiks paskatą paleisti keleivinius traukinius. Būtent tai (tiesa, nežinau, kokia situacija yra Latvijoje) ir yra vienas iš pagrindinių trukdžių šiuo metu, kodėl nevažiuoja traukiniai iš Vilniaus į Rygą, nepriklausomai nuo to, kokia situacija yra/bus Kaune. Tikiuosi, dabar aiškiau.
      Paskutinis taisė John; 2013.10.20, 20:10.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment



        Seimas įpareigojo Vyriausybę aiškintis „Rail Baltica“ ekonominį naudingumą

        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63556832

        Seimas įpareigojo Vyriausybę įvertinti didžiausio ir brangiausio šalies transporto infrastruktūros projekto - europinės vežės geležinkelio „Rail Baltica“ trasos per Lietuvą ekonominį naudingumą, lėšų poreikį projekto įgyvendinimui ir jų šaltinius.
        Rezoliucijoje teigiama, kad Vyriausybė turėtų gauti Seimo pritarimą dėl konkrečios „Rail Baltica“ trasos ir jo finansavimo. Vyriausybei siūloma įvertinti dvi alternatyvas - trasą tiesti per Kauną su atšaka į Vilnių ir maršrutą per Vilnių.
        Na ir pusgalviai. Ir pro kurį galą dabar ta Vyriausybė "įvertins ekonominį naudingumą" tam paskutiniam variantui tik per Vilnių? Užsakys dar vieną studiją iš Aecom? Kiek tai užims laiko? Kaip bus su ES finansavimu? Ar jie tikrai tokie gluši, ar tyčia bando žlugdyti bene svarbaiusią nuo 1990 šalyje vykdomą projektą?

        Ir kur rasti tos "rezoliucijos" tekstą?
        Paskutinis taisė John; 2013.12.17, 18:35.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Jei gerai suprantu, straipsnyje kalba eina apie Rail Baltica 2, tada gal ir nieko, kroviniai į Kauną (terminalą statomą), keleiviai į Vilnių. Žinoma jei tai visko nenutolins kokiu penkmečiu.

          Comment


            Parašė BadaBada Rodyti pranešimą
            Jei gerai suprantu, straipsnyje kalba eina apie Rail Baltica 2, tada gal ir nieko, kroviniai į Kauną (terminalą statomą), keleiviai į Vilnių. Žinoma jei tai visko nenutolins kokiu penkmečiu.
            Kodėl jei jau keleiviai, tai visada tik į Vilnių - ir lėktuvų, ir traukinių. Na jau ne, turėkit ir jūs krovinių.

            Comment


              Dar viena studija, dar viena darbo grupė, dar vienas užvilkintas projektas - nieko naujo kaalycijoje.
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                Čia kažkokie sudegusio teatro aktoriai dirba seime.Projektą vykdo, čia kiša pagalius į ratus. Jau prieš 10 metų būtume važinėja ta trasa ir ne, reikia vilkinti. Kas vilkina matosi Rusijos statytiniai. Tiesia jau keli mėnesiai žmonės trasą, pylimus daro, čia naikinti...Logikos nulis.
                "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                Comment


                  Parazitų pavardės:

                  Rezoliucijos dėl „Rail Baltica“ įgyvendinimo projektą Seimui pateikė socialdemokratas Artūras Skar­džius, TS-LKD frakcijos nariai Jurgis Razma ir Rokas Žilinskas, Seimo Ekonomikos komiteto pirmi­ninkas ir partijos „Tvarka ir teisingumas“ frakcijos narys Remigijus Žemaitaitis, Lietuvos lenkų rinki­mų akcijai atstovaujantis Zbignevas Jedinskis, Darbo partijos frakcijos atstovai Kęstutis Daukšys ir Sergejus Dmitrijevas.

                  Comment


                    Kodėl tos rezoliucijos nėra lrs.lt puslapyje?Ar aš nemoku ieškoti? Būtų įdomu užmesti akį.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Эстонский эксперт: Литва не заинтересована в Rail Baltica
                      http://www.delfi.lv/biznes/transport...#ixzz2nmAQnvFK

                      Comment


                        Marijampolėj pervažas uždarė, miestą rausia pilnu tempu, gelžkelį varo tiesiai per miestą, ir staiga girdim, kad... ups... "Seimas įpareigojo Vyriausybę įvertinti didžiausio ir brangiausio šalies transporto infrastruktūros projekto - europinės vežės geležinkelio „Rail Baltica“ trasos per Lietuvą ekonominį naudingumą, lėšų poreikį projekto įgyvendinimui ir jų šaltinius."
                        Na, pasakykit man, paprastam piliečiui, ir kitiems miestelėnams, ką galvoti apie tokius projektus, jų planuotojus, vykdytojus? Nes nieko gero galvoti neišeina. Juk pradėjęs statyti namą, aš nesustoju ir neimu iš naujo skaičiuoti, ar to namo man tikrai reikia... o čia gi ne namas...

                        Comment


                          Tikriausiai turėtas omeny RB-2.

                          Comment


                            O sako žydai viską antraip daro.

                            Čia jau turi nuspręsti per Panevėžį ar Šiaulius eis linija, čia jau žada kurti bendrą įmonę tiesti geležinkeliui, o dabar pradės svarstyti ekonominį naudingumą. Įmanoma, aišku, jog čia aš durnas ir tikiuosi, kad valstybė tokius dalykus kaip "ekonominis naudingumas" paskaičiuos prieš pradėdama kišti pinigus į projektą. Bet čia tikriausiai tik svajonė.

                            Comment


                              Valstybės indėlis čia mažiausias (15 proc.), bet ekonominė grąža didelė (skalda, žvyras, rangos darbai, bedarbių mažiau, įmokos į biudžetą ir t.t.).
                              Bet kokiu atveju pinigai sugrįžta kitais keliais į biudžetą.

                              Comment


                                Projekto nauda akivaizdi, ką dar čia žiūrėti, kad parsidavę politikai pataikaus Rusijai, jie lėšų 85 proc. neduos. Kodėl Seime iki dabar nekalbama, kad finansuoja ES projektą, ir jei jį vilkins vėliau lėšų niekas neduos, o tada jau tikrai neįgyvendins. Kalba eitų apie kuo geresnį projekto išpildymą, lėšų panaudojimą, investicijų skatinimą, o ne sakyti nereikia, to kas bus naudinga.
                                1. Darbo vietos,
                                2. krovinių srautai;
                                3.Patogesnis susisiekimas;
                                4.Ekonominė nauda, ties kas dirbs, pirks prekes ir paslaugas, ir taip pinigai nusės Lietuvoje, gaunami iš ES.
                                5.Turizmas.
                                Ir galima dar ne vieną argumentą rašyti.
                                "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                Comment


                                  tai ar skaitė kas nors straipsnį visą??
                                  Rezoliucijoje teigiama, kad Vyriausybė turėtų gauti Seimo pritarimą dėl konkrečios „Rail Baltica“ trasos ir jo finansavimo. Vyriausybei siūloma įvertinti dvi alternatyvas - trasą tiesti per Kauną su atšaka į Vilnių ir maršrutą per Vilnių.
                                  kaip suprantu siūloma įvertinti kokia trasa naudingesnė Lietuvai, ar tik atšaka į Vilnių ar visa trasa per Vilnių

                                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2noAMuWx0
                                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                                  Comment


                                    Per Vilnių tikrai nebus - neleis partneriai, kurie nenorės kofinansuoti papildomus 100 km.
                                    Nebent patys sukrapštysim papildomas išlaidas.

                                    Comment


                                      Tai kam tokie partneriai reikalingi jei jiems neaktualu pasiekti Vilniaus?? Jeigu partneriai įsivaizduoja, kad Lietuva bus tik tranzitas tarp Latvijos ir Lenkijos, tai gal geriau ir nereikia tos vėžės. Kam Lietuvai tada ta vėžė jeigu nėra galimybės ja naudotis??
                                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                                      Comment


                                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                        Tai kam tokie partneriai reikalingi jei jiems neaktualu pasiekti Vilniaus?? Jeigu partneriai įsivaizduoja, kad Lietuva bus tik tranzitas tarp Latvijos ir Lenkijos, tai gal geriau ir nereikia tos vėžės. Kam Lietuvai tada ta vėžė jeigu nėra galimybės ja naudotis??
                                        Tai tiesia iki Kauno, tada atšaką į Vilnių ir visi patenkinti.
                                        "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                        Comment


                                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                          Tai kam tokie partneriai reikalingi jei jiems neaktualu pasiekti Vilniaus?? Jeigu partneriai įsivaizduoja, kad Lietuva bus tik tranzitas tarp Latvijos ir Lenkijos, tai gal geriau ir nereikia tos vėžės. Kam Lietuvai tada ta vėžė jeigu nėra galimybės ja naudotis??
                                          Lietuva = Vilnius? Nafig tokia sostinė reikalinga, lai tampa antruoju Vatikanu ir gyvena už tvorų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X