Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Rail Balticos“ terminalo Taline architektūrinį konkursą laimėjo „Zaha Hadid Architects“ ir „Esplan“

    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz6504jnQiE


    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      Pas mus planuojama su stotimis iš viso daryti kažką ar Panevežio pakrašty ten laukuose budelę pastatys ir tiek?
      <sarkazmas>
      Taip. Apleistas lauko tualetas ir autobusų stotelės paviljonas laukuose, susisiekimas žvyrkeliu Tipo sakys, kad bus naudojama stotelė, bet realiai bus stotelės imitacija ir Panevėžys apie greitą geležinkelį nieko negirdės Bus Kaunas-Riga Airport maršrutas, o Lietuvos oro uostai užsidarys, nes Ryga suvalgys viską ką įmanoma valgyti. Galėsim prašyt Latvijos humanitarinės paramos.
      </sarkazmas>

      Tiesa tai nebuvo piktas sarkazmas, toks šiaip reagavimas perteikiant savo fantaziją Kaip bus taip bus. Ar drįsim eiti su šakėm reikalaut viešumo?
      Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.11, 22:40.

      Comment


        Šiek tiek info apie planuojamas RB stotis Lietuvoje http://www.rail-baltica.lt/news/181/...nkeliu-stotys/

        Comment


          Parašė Lašas Rodyti pranešimą
          Šiek tiek info apie planuojamas RB stotis Lietuvoje http://www.rail-baltica.lt/news/181/...nkeliu-stotys/
          Naujas pranešimas praneša kad nieko naujo.

          Comment


            Estai čia gerą šovė: https://www.archdaily.com/928022/zha-and-esplan-win-competition-to-design-the-new-terminal-for-rail-baltica






            Comment


              Lietuvoje bus geresnis RBII dizainas:

              Comment


                Tipiškas Zahos Hadid architektūrinis braižas. Man jis visiškai nepatinka, netgi smarkiai antipatiškas. Ačiū Dievui, kad atėjo 2008-aisiais atėjo krizė ir Zuokula nepastatė Zahos Hadid projektuoto Gugenhaimo muziejaus.

                Comment


                  Estai ar latviai gali užsiimti futurizmu-modernizmu sostinių stočių projektuose, nes jų stotys yra dėžutės ir jas galima nušluoti. Lietuvoje to nėra, o mažoms stotims tokio futurizmo niekas niekur nedarys.

                  Comment


                    Čia man šovė tokia mintis, stotys ir oro uostai tai šiuolaikinės bažnyčios. Objektai, kuriuose išsilieja investicijos į viešą erdvę ir architektų fantazijos polėkiai.

                    Comment


                      Ne tiek jau daug tokių šiuolaikinių stočių yra Europoje, nes dauguma stočių visgi istorinės. O oro uostai - utilitaristiniai statiniai, kurie po kelių dešimtmečių naudojimo bus nušluoti ir pakeisti naujais. Tas netgi įskaitoma projekte. Bažnyčias gi stato amžiams (kiek išstovi, tai kitas klausimas).

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Estai ar latviai gali užsiimti futurizmu-modernizmu sostinių stočių projektuose, nes jų stotys yra dėžutės ir jas galima nušluoti. Lietuvoje to nėra, o mažoms stotims tokio futurizmo niekas niekur nedarys.
                        Čia ne centrinė Talino stotis, o dabartinė Ulemiste stotelė esanti šalia oro uosto įsikūrusiame verslo rajone.

                        Comment


                          Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?
                            Dabartinė standartinės vėžės linija iš Kauno iki Lenkijos sienos nutiesta carine sankasa ir tiesiog leidžia lėtai ridenti motrises, kurios per 4 valandas ar kiek ten pasiekia Baltstogę. Jei norėsim bent kokio greitojo geležinkelio, atkarpa nuo Kauno iki Lenkijos turės būti nutiesta naujai.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?
                              Dideli greičiai planuojami RB 2 atkarpoje (nuo Kauno į šiaurę).
                              Š\Į petus yra RB 1 atkarpa su lėtu greičiu.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Š\Į petus yra RB 1 atkarpa su lėtu greičiu.
                                Į pietus irgi planuojama didelio greičio trasa:

                                Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	32
Size:	239,5 kB
ID:	1768025
                                Iš tpdris.lt
                                Attached Files
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                  Į pietus irgi planuojama didelio greičio trasa:

                                  Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	32
Size:	239,5 kB
ID:	1768025
                                  Iš tpdris.lt
                                  Paplanuoti sunkumų nėra niekam... Dar nuo tarpukario buvo planuojama trasa Kazlų Rūda-Šakiai-Tauragė, vėliau jos pradžia perkelta į Pilviškius. Bet geležinkelio Šakių rajone kaip nėra, taip nėra...

                                  Comment


                                    Bet kokiu atveju, neperstatant atkarpos nuo Kauno į Lenkiją, jokio greitojo ar bent apygreičio traukinio paleisti neįmanoma.

                                    Comment


                                      Putino propaganda skelbia, kad RailBaltika, vietoje 6 mlr.. kainuos 9 mlr.:
                                      1. Бюджету Латвии придётся содержать убыточную Rail Baltica
                                      2. https://mixnews.lv/auto/2019/12/07/u...neny-v-4-mlrd/
                                      Paskutinis taisė hobo; 2019.12.07, 17:47.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Bet kokiu atveju, neperstatant atkarpos nuo Kauno į Lenkiją, jokio greitojo ar bent apygreičio traukinio paleisti neįmanoma.
                                        Visi greitieji traukiniai gali be problemų važiuoti paprastomis linijomis.
                                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Visi greitieji traukiniai gali be problemų važiuoti paprastomis linijomis.
                                          Kokiu greičiu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X