Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad ir fantazijos, bet pinigus tai Europa duos, ne taip skauda.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Statybai duos. O po to?

      Comment


        Bus galima uždaryt, jei nebus naudos, kaip Rengės geležinkelį.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Bus galima uždaryt, jei nebus naudos, kaip Rengės geležinkelį.
          ES projektai dažniausiai turi sąlygą, kad turi būti naudojama N metų arba reikia grąžinti pinigus.

          Comment


            Gi geležinkelį eksploatuos bendra įmonė "RB Rail" ar kaip ten, tai ji ir žiūrės, ką po to.

            Beje, geležinkeliu važiuos ne tik žmonės, bet ir kroviniai, gal kaip nors išsivers?
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              RB2 tik keleiviams, berods

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Gi geležinkelį eksploatuos bendra įmonė "RB Rail" ar kaip ten, tai ji ir žiūrės, ką po to.

                Beje, geležinkeliu važiuos ne tik žmonės, bet ir kroviniai, gal kaip nors išsivers?
                RB Rail nėra privati įmonė ir nuostolius gausim padengt visi kartu. Kaip ir dabar su keleiviniais geležinkeliais.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Kaip ir dabar su keleiviniais geležinkeliais.
                  Oro bendrovėms valstybė moka taip pat. Žinoma, geriau nemokėti niekam.

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    RB2 tik keleiviams, berods
                    Mano anksčiau pateiktoj ataskaitoj (2017 m. ) aprašomas ir krovinių gabenimas.

                    Be to, puslapyje rail-baltica.lt rašoma:
                    • Skirtas keleiviams ir kroviniams vežti
                    Paskutinis taisė lukass; 2018.08.31, 10:13.
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Žinoma, kad planuojamas krovininis transportas. Kitaip projekte nebūtų Kauno ir Rygos aplinkkelių, atskiros Panevėžio krovininės stoties bei atšakos į Talino uostą.

                      Comment


                        Ta pacia veze ar bus dvi, viena keleiviams, kita kroviniams?

                        Comment


                          Išskyrus mano minėtas atkarpas, vežė bus bendra. Planuojamas maksimalus krovininių traukinių greitis - 120 km/val.

                          Comment


                            Parašė tomczu Rodyti pranešimą
                            Išskyrus mano minėtas atkarpas, vežė bus bendra. Planuojamas maksimalus krovininių traukinių greitis - 120 km/val.
                            tada su logistika nebus lengva, nors gal ten tik keli keleiviniai per para vaziuos. Vienu metu atkarpa gales vaziuoti arba tik vienas keleivinis, arba tik vienas krovininis.

                            Comment


                              Čia viskas labai priklauso nuo krovininių traukinių skaičiaus ir racionalaus pervežimų laiko planavimo. Bus du keliai ir ERTMS, tad turėtų be problemų pavykti. Daugumoje atkarpų kol kas suplanuotos 8 keleivinių traukinių poros per parą, bet tai dar tikriausiai keisis. Tai nėra didelis skaičius, kitose Europos šalyse pavyksta sutalpinti kur kas daugiau sąstatų. Nemanau, kad su šiuo dalyku bus didelių problemų.
                              Paskutinis taisė tomczu; 2018.08.31, 12:25.

                              Comment


                                Nežinau iš kur fantazijos, kad keleiviniai ir krovininiai traukiniai "nesiriša", bet net ir dabar vienkeliai sugeba praleisti pakankamus srautus (iš 20182022 M. VEIKLOS PLANO PROJEKTO. Mėlynam stulpelyje (esamas pajėgumas) pirmas skaičius-krovininiai, antas-keleiviniai. Pilka spalva-maximum):

                                Click image for larger version  Name:	Traukiniai.PNG Views:	1 Size:	95,4 kB ID:	1666473

                                RB krovininiai srautai (iš anksčiau pateiktos ataskaitos):
                                Click image for larger version  Name:	Capture.PNG Views:	1 Size:	41,5 kB ID:	1666474
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Gi geležinkelį eksploatuos bendra įmonė "RB Rail" ar kaip ten, tai ji ir žiūrės, ką po to.

                                  Beje, geležinkeliu važiuos ne tik žmonės, bet ir kroviniai, gal kaip nors išsivers?
                                  Keleivių pervežimai nuo krovinių pagal ES reikalavimus atskirti. Jei LG dar sugeba kažkaip prasukti, formaliai srautai atskirti, bet valstybė neima dividentų ir leidžia jų sąskaita dengti nuostolius, tai RB to tikrai nebus. Nes projektas jungtinis trijų šalių. Daugiausiai nuostolių dėl keleivių pervežimų patirtų Lietuva, nes geležinkelio ilgis ilgiausiais ir traukinių daugiausiai. Latvija patirų mažiau, o Estija mažiausiai.

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                    Oro bendrovėms valstybė moka taip pat. Žinoma, geriau nemokėti niekam.
                                    Žinoma, geriau nemokėtų, bet tai "Lietuvos avialinijų" prichvatizacijos kaina. Tuo labiau, kad lėktuvais skraido valdžia ir turčiai. Jie sau visos valstybės pinigais ir pasiremia aviaciją. Aišku, nukrenta per tai visiems. Bet traukiniais valdžiažmogiai ir "elitas" nevažinės. Ne lygis.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Žinoma, geriau nemokėtų, bet tai "Lietuvos avialinijų" prichvatizacijos kaina. Tuo labiau, kad lėktuvais skraido valdžia ir turčiai. Jie sau visos valstybės pinigais ir pasiremia aviaciją. Aišku, nukrenta per tai visiems. Bet traukiniais valdžiažmogiai ir "elitas" nevažinės. Ne lygis.
                                      Kaip tik traukiniai yra lygis. Čia iš sovietinių laikų toks supratimas, kad traukiniai žemiausiam sluoksniui. Vakarų Europoje tai greičio ir komforto simbolis. Dauguma stočių visiškai centre.

                                      Comment


                                        Čia ne iš tarybinių laikų, o paskutinių 20-25 metų tendencija. Ne tik traukiniai, visas VT yra lochams. Lietuva ne Europa. RB netgi Panevėžį aplenks ir stotis bus miesto pakraštyje, kas labai blogai.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Čia ne iš tarybinių laikų, o paskutinių 20-25 metų tendencija. Ne tik traukiniai, visas VT yra lochams. Lietuva ne Europa. RB netgi Panevėžį aplenks ir stotis bus miesto pakraštyje, kas labai blogai.
                                          Kai geležinkelį tiesė pro Vilnių - stotis taip pat buvo pakraštyje. Kaune berods irgi.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X