Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Didybės manija ir romantiškai poetiški NT pristatymai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • praeivis
    replied
    Parašė Romas
    Be visiems žinomų kalbų yra ir tik jiems suprantama pardavėjų kalba.
    Klientai ją pradeda suprasti tik įsikėlę į naują butą.

    Į pagalbą retų kalbų mylėtojams
    Vilniaus marketingo folkloro perliukai (citatos iš tinklapių):

    1. Saltoniškių pramoninis rajonas prie magistralinės gatvės pristatomas kaip "jaukus Žvėryno kampelis žalių kalvų apsuptyje".
    Tose pačiose Saltoniškėse sklypas vidury trijų gatvių sankryžos, būsimos "Panoramos" parduotuvės kiemas ir šalia smagiai dirbantis kartono fabrikėlis pristatomas kaip "pušyno ir privačių namų apsuptyje"

    2. Namas prie "Sigmos", įspraustas tarp 1970 m. statytų namų ir Kalvarijų gatvės, kuria visi važiuoja (arba stovi kamščiuose) į Akropolį ir į Ozo areną: "Tai butai pirkėjams, suprantantiems Vilniaus centro privalumus, vertinantiems miesto šurmulį, įspūdingą panoramą bei komfortą."

    3. Vieta virš tunelio: "Tikra ramybės oazė miesto centre, už kurios sienų – pulsuojantis didmiesčio gyvenimas". Butų nuomininkai (bent pusę butų išpirks spekuliantai ir po to pernuomos), kasdien trikšmaujantys iki paryčių, rekomenduojami kaip "Malonūs ir draugiški kaimynai, (...) suteiks Jūsų gyvenimui dar daugiau džiaugsmo ir pilnatvės"

    4. Namas prie planuojamo Vakarinio aplinkkelio pristatomas kaip: "Viename iš ramiausių miegamųjų Vilniaus miesto rajonų (Viršuliškėse) iškils įspūdingas daugiabučių gyvenamųjų namų kompleksas su požeminėmis parkavimo aikštelėmis." (Beje ten parkingų - tik 0,8 vietos butui, kaip kokiame Naujamiestyje, o ne laukuose, kur ganosi ožkos).

    5. Kvartalas prie sąvartyno - "Jau pradėtas statyti naujas daugiaaukščių namų kompleksas puikioje Vilniaus miesto vietoje - šalia "Balt park" viešbučio."
    Man patiko ,gerai pastebeta kaip reklamuojama ir prasilenkiama su realybe:-)) Beje karta girdejau is zmoniu tokia nuomone : atseit na ir kas ,kad prie pat judrios gatves ,as juk galiu uzsidaryti langus. Bet juk oras vis tiek patenka i buta ,neuztroksti juk jame nuo oro trukumo, vadinasi ir visi tersalai patenka taip pat:-)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lietuvių - pardavėjų kalbų žodynas

    Be visiems žinomų kalbų yra ir tik jiems suprantama pardavėjų kalba.
    Klientai ją pradeda suprasti tik įsikėlę į naują butą.

    Į pagalbą retų kalbų mylėtojams
    Vilniaus marketingo folkloro perliukai (citatos iš tinklapių):

    1. Saltoniškių pramoninis rajonas prie magistralinės gatvės pristatomas kaip "jaukus Žvėryno kampelis žalių kalvų apsuptyje".
    Tose pačiose Saltoniškėse sklypas vidury trijų gatvių sankryžos, būsimos "Panoramos" parduotuvės kiemas ir šalia smagiai dirbantis kartono fabrikėlis pristatomas kaip "pušyno ir privačių namų apsuptyje"

    2. Namas prie "Sigmos", įspraustas tarp 1970 m. statytų namų ir Kalvarijų gatvės, kuria visi važiuoja (arba stovi kamščiuose) į Akropolį ir į Ozo areną: "Tai butai pirkėjams, suprantantiems Vilniaus centro privalumus, vertinantiems miesto šurmulį, įspūdingą panoramą bei komfortą."

    3. Vieta virš tunelio: "Tikra ramybės oazė miesto centre, už kurios sienų – pulsuojantis didmiesčio gyvenimas". Butų nuomininkai (bent pusę butų išpirks spekuliantai ir po to pernuomos), kasdien trikšmaujantys iki paryčių, rekomenduojami kaip "Malonūs ir draugiški kaimynai, (...) suteiks Jūsų gyvenimui dar daugiau džiaugsmo ir pilnatvės"

    4. Namas prie planuojamo Vakarinio aplinkkelio pristatomas kaip: "Viename iš ramiausių miegamųjų Vilniaus miesto rajonų (Viršuliškėse) iškils įspūdingas daugiabučių gyvenamųjų namų kompleksas su požeminėmis parkavimo aikštelėmis." (Beje ten parkingų - tik 0,8 vietos butui, kaip kokiame Naujamiestyje, o ne laukuose, kur ganosi ožkos).

    5. Kvartalas prie sąvartyno - "Jau pradėtas statyti naujas daugiaaukščių namų kompleksas puikioje Vilniaus miesto vietoje - šalia "Balt park" viešbučio."

    Komentuoti:


  • Didybės manija ir romantiškai poetiški NT pristatymai

    Kaip manote kas lemia didybės maniją NT projektų pavadinimuose ir kodėl NT agentai taip pamėgo romantiškai-poetiškus NT pristatymus?

    Didybės manija - įvairių projektų pavadinimai, pvz. Akropolis, Europa, BIG, MEGA, Soho, Bruklinas, Kabantys sodai ir pan., bei 'elitiniai' pristatymai, pvz. 'įžūlus pranašumas', 'gyvenimo lyderių lyga', vis kišamas žodis VIP ar Ukmerges pr. naktinio vaizdo sulyginimas su Manhetenu :-)

    Romantišką pristatymą/aprašymą aš suprantu kaip banalius samprotavimus apie 'rytinę kavą terasoje', 'maudymasį vakaro spinduliuose', 'pušyną kuriame pasijunti kaip rojuje' ir pan.

    Čia kelios citatos iš 'Kabančių sodų' tinklapio:

    'vienas iš 7 pasaulio stebuklų kylantis Vilniaus mieste'
    'tai ne tik komfortas, grožis ir prabanga, bet viskas, ką galima pasiimti iš gyvenimo geriausia'
    'planuojama, jog gyvenamuosiuose namuose apsigyvens apie 333 žmones'
    'vaizdas iš kosmoso'
    '...statybos vyksta pilnu tempu. Visi griovimo darbai jau baigti...'


    Čia vos keli pavyzdžiai, bet tai jau tampa tendencija, kitaip sakant tokia mada ant Lietuvos dabar :-)
Working...
X