Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Didybės manija ir romantiškai poetiški NT pristatymai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomizmas
    replied
    Na, jeigu jau taikomės į Skandinaviją, tai ir baltosios naktys turi būti.

    Komentuoti:


  • Fizikaz
    replied
    Pastebėjau Hannerio Šnipiškių Solo vizualizacijoje dar nematytą dalyką - Saulė tenais kažkaip kyla(ar leidžiasi) šiaurėje.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tokia reklama atakuoja žmogaus pasąmonės trūkumus bandydama užprogramuoti žmogų kaip pirkėją. Nereikia nei "25 kadro" nei jokios konspiracijos.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Na, tie kas dirba su marketingu, jie dirba ne iš lempos. Yra labai daug storiausios literatūros apie žmonių psichologiją, visokie tyrimai, studijos ir t. t. Be abejo, reklamos pastebėjimas nelemia, kad prekę BŪTINAI nupirks. Bet prekė su pastebima reklama ir nekasdienišku pateikimu turi didesnius šansus būti nupirkta (net jeigu tie šansai yra 15% prieš 10%), ir čia jau įsijungia pasąmonės dalykai - prekės ženklas įsispaudė joje, paliko "inkarą", sužadino emocijas ir t. t.

    Jeigu tai neveiktų - niekas to nenaudotų. Bet naudoja.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Reklamos "durnumas" ar "protingumas" vertinamas pagal:
    a) į kokią tikslinę auditoriją (amžius, gyvenimo būdas, pasaulėžiūra) ji nukreipta;
    b) kokį produktą reklamuoja, ar tai spontaniškos kasdienės paklausos prekė, ar ypatingos paklausos
    c) kokią žinutę apie produkto išskirtinumą ir vertę vartotojui komunikuoja
    Ir dar, "fun" reklama turi tokį paradoksą, kad ją daug kas pastebi, dalijasi, bet produkto NEPERKA.
    Todėl šitas atvejis yra tiesiog klasikinis marketingo neprofesionalumo pavyzdys.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    nu bet durnumas reklamos, nesusilaikiau.
    Iš psichologinės pusės, "durna" reklama laimi daugiau, nei "protinga" reklama. Kuri iki tiek "normali", kad jos niekas nepastebi ir ji pradingsta kitame "normaliame" informaciniame triukšme.

    "Durna, protinga, normali" parašiau kabutėse, nes čia labai reliatyvūs dalykai. Tarkim, ofise dirba "normalus" kolega kurio niekas nemato, o kitas kažkiek "nurautas" (proto ribose, aišku) bet jį visi mato, nes jis ryškus, charizmatiškas, originalus, išsiskiriantis minioje.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Tiesiog viena Elona visų užsakymų negali juk apžioti. (sorry dar kartą)

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Arba Elona gavo daug užsakymų?

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Aš tai supratau, kad galima užsisakyti Eloną arba Aušrą, ir telefonai duoti. Šios savaitės akcija - vaidmenų žaidimas "aš esu ofiso darbuotoja, ar nori manęs, mano aktyvusis ir veržlusis?" Sorry už pošlybes, nu bet durnumas reklamos, nesusilaikiau.
    Jau vietos Elonos Vytautas užsakymui atsirado, matyt, kad būtų lyčių lygybė.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Aš tai supratau, kad galima užsisakyti Eloną arba Aušrą, ir telefonai duoti. Šios savaitės akcija - vaidmenų žaidimas "aš esu ofiso darbuotoja, ar nori manęs, mano aktyvusis ir veržlusis?" Sorry už pošlybes, nu bet durnumas reklamos, nesusilaikiau.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Gražu, ružava Bet jeigu toks marketingo ėjimas veikia - nepavadinsi to (kaip ir kitų šioje temoje esančių pavyzdžių) nekokybišku marketingu. Jis savo funkciją atlieka, jei pirkėjas bent atkreipė dėmesį į parduodamą prekę. Ir mes čia visi atkreipėm bei prisidėjom prie reklamos.
    Paskutinis taisė Tomizmas; 2022.02.15, 08:29.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pagal pavadinimą tai siūlo atvykti nusinuodyti ar jie užmiršo kuo baigėsi Romeo ir Julieta?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Prajuokino šiandien pamatytas projektas "Romeo ir Džiuljeta" https://www.romeoirdziuljeta.lt/vieta
    Visai jau nučiuožė su pavadinimais
    Išties, kažkokie nučiuožę - projektas "jaukiose Viršuliškėse"

    https://www.romeoirdziuljeta.lt/vieta

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Taip, tai naujas ir tankiai apgyvendintas kvartalas. Problema tame, kad jis yra ir turbūt jau liks žiauriai nejaukus, iš kurio norisi tik bėgti leisti laiko į kitus rajonus. Jokios bendros vizijos, jokios kvartalą vienijančios ašies, viskas statoma taip kad į kuo mažesnį plotą kuo daugiau kvadratų sukišt. O kaip ten reikės gyvent, jau patys žmonės tegu rūpinasi – maždaug toks požiūris. Triukšminga, nejauki, prastos architektūros, pilna asfalto ir betono parkofkių bei apgailėtinų žalių lopinėlių vieta. Ten jauku nebent Viršuliškių kapinėse.
    Jos tikrai jaukios po gal vienintelėmis pušimis tame rajone.
    Prajuokino šiandien pamatytas projektas "Romeo ir Džiuljeta" https://www.romeoirdziuljeta.lt/vieta
    Visai jau nučiuožė su pavadinimais

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Vokeris yra tas, kuris gyvena prie Vokės upės. Maždaug ten yra tas kvartalas. Na gal kokius 5 km toliau, bet tai jau smulkmena.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Paskaičiau apie Vokerius, supratau kad tokiame kvartale gyventi yra labai trendy ir cool. Kažkodėl iš karto prisiminiau tokį Voteman, kurio kvartalą gal irgi kada kas nors pastatys. Tokiame tai jau tikrai pirkčiau butą nedvejodamas.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kodėl Walker verciasi kaip Vokeris, o ne Volkeris?
    Gal todėl, kad panašiau į originalų tarimą

    [ˈwɔːkə]

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kodėl Walker verciasi kaip Vokeris, o ne Volkeris?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Skaičiau skaičiau ir nesupratau kas tas Vokeris. Paguglinau.



    Kvartalas šnipams.
    Tai ne tas, o šitas:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš čia arti iki Vilniaus centro – ypač, kai mėgsti vairuoti.
    Kita vertus, miestas yra gana toli, todėl galima pamiršti triukšmą ir smarvę.
    Sunku apsispręsti, kokie privalumai svarbiausi. Tiesiog kognityvinis disonansas

    Komentuoti:

Working...
X