Ten užsilikęs iš Vokietijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
O ką gali nusipirkti rajono transporto įmonė? Už kokius pinigus?Parašė lietus Rodyti pranešimąVa tie užsilikimai ir parodo mūsų transporto įmonių požiūrį į VT...
Neskaitant kelių šiek tiek naujasnių mikrobusų, jauniausi autobusai 1994 m.
http://fotobus.msk.ru/list.php?did=1924
Comment
-
Na, galbūt už pinigus įsirengti modernią konferencijų salę, pirtį darbo vietoje ir būtų išėjęs padoresnis autobusas.
Ir apskritai Lietuvos turistų traukos centrai turi palyginti neblogą VT (Druskininkai, Birštonas, Palanga), tuo tarpu Trakams sekasi nekaip ir neefektyvus parko valdymas prie to labai prisideda.Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.12.19, 21:15.
Comment
-
Birštonas VT savo neturi. Palanga neturi priemiestinių maršrutų. Tarpmiestiniai yra pelningi. Miesto maršrutų ne tiek jau ir daug ir juos matyt padotuoja savivaldybė. O poilsio sezono metu ir ne tokie jau jie nuostolingi...
Trakų rajonas gan didelis ir palyginti retai apgyvendintas. Tarpmiestinių maršrutų niekada praktiškai nebuvo. O Vilniaus maršrutas labai smarkiai konkuruoja su tarpmiestiniais. Matyt savivaldybė nelabai VT rūpinasi. Nesutvarko betvarkės parke, o ir dotuoti parko nelabai nori...Paskutinis taisė Al1; 2012.12.20, 17:46.
Comment
-
Požiūris parodomas ne perkant autobusą, bet nusipirktą autobusą išleidžiant į reisą. Kiek pinigų reikia tai lentelei su neteisingu numeriu išimti? Arba kiek jiems kainuotu nulupti ne tokį jau didelį užsienio kompanijos logotipą ar šūki? Net ir uždažyti (ko greičiausiai netgi nereikia) tokį plotą - ne fantastiniai pinigai. Bet vat kitus autobusus apklijuoti beprasmiais užrašais TRAKAI, TRAKAI ar pilies nuotraukomis, pinigų jau turi.Parašė Zorro Rodyti pranešimąO ką gali nusipirkti rajono transporto įmonė? Už kokius pinigus?
Neskaitant kelių šiek tiek naujasnių mikrobusų, jauniausi autobusai 1994 m.
http://fotobus.msk.ru/list.php?did=1924
Comment
-
Toks tik vienas autobusas.Parašė sleader Rodyti pranešimąBet vat kitus autobusus apklijuoti beprasmiais užrašais TRAKAI, TRAKAI ar pilies nuotraukomis, pinigų jau turi.
Dar vienas mikroautobusas su nuotraukomis.
http://fotobus.msk.ru/photo/703149/
Comment
-
-
Vilniaus rajono maršrutuose važiavimo kaina yra tik 0.20 ct./1 km. Važiuojant vieną stotelę užmiestyje bilietas kainuoja 1.50 Lt., buvo 1.20 Lt. Važiuojant Vilniaus rajono priemiestiniais maršrutais mieste bilietas kainuoja 2 Lt., buvo 2 Lt. Platesnė ir išsamesnė informacija yra www.vrap.lt skiltyje Aktuali informacija arba Aktualu.Parašė Resutas Rodyti pranešimąMokestis už bilietus sumažėjo, o Vilniaus rajone bilietai net gerokai brangiau kainuoja nuo naujųjų metų.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Mikriukų naikinimu Vilniuje nepatenkinti gyventojai renka parašus po peticija
„Mes, aplinkinių rajonų gyventojai, esame pasipiktinę, nes dėl to nukentėsime, į mokyklas, darbus bus labai nepatogu važinėti, ypač iš Trakų rajono“, – teigė peticiją paskelbęs Letvaryje gyvenantis Aleksandras Širinskis.
Vat del tokiu ir nera persedama i VT, del to nesutvarkomas realiai tinklas. Butent, tie piketuotojai yra _RAJONO_ gyventojai. Tai tegul mikriukai priveza juos iki miesto ribos, kur kursuoja MIESTO VT ir vaziuoja toliau!.. Kame problema?..
Comment
-
Taip lengvai naikinti kol kas nėra galimybių. Bet manau vis tiek panaikins, nes Vilniaus miesto savivaldybei vienodai jų pačių sprendimai ir vienodai jų pačių nekompetencija. Panaikinus padidės keleivių srautai, reikės daugiau autobusų. Tai rodė Klaipėdos ir Panevėžio pavyzdžiai. Tačiau Vilniuje gi maždaug tuo pačiu metu, tą patį mėnesį, planuojama mažinti troleibusų ir autobusų skaičių maršrutuose, tik kur ne kur bus padidintas. Abejotina, kad tinkamai amortizuos greitieji maršrutai, kuriuose bus tik po keletą autobusų ir kol kas dar neaišku, ar nebus klouno nosies vertas intervalas piko metu.Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąMikriukų naikinimu Vilniuje nepatenkinti gyventojai renka parašus po peticija

Vat del tokiu ir nera persedama i VT, del to nesutvarkomas realiai tinklas. Butent, tie piketuotojai yra _RAJONO_ gyventojai. Tai tegul mikriukai priveza juos iki miesto ribos, kur kursuoja MIESTO VT ir vaziuoja toliau!.. Kame problema?..
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mikriukų naikinimu Vilniuje nepatenkinti gyventojai renka parašus po peticija
Tai kaip tie mikriukai bus naikinami?
Granatsvaidžiais bus apšaudomi, ar užminuoti keliai?
Comment
-
Lyg naikins tik dubliuojančius maršrutus, o ne privežančius. Tad Lentvario gyventojai realiai neturėtų nerimauti- 38 ir 99 maršrutai Lentvariui yra gyvybiškai būtini, jokių kitų maršrutų nedubliuoja. Įtraukius juos į miesto sistemą, Lentvariui susisiekimas pagerės. Bet iškyla opi problema- ar pavyks Vilniaus m. ir Trakų raj. savivaldybėms susitarti dėl kompensacijų už lengvatininkus.
Comment
-
Nėra jokio reikalo tų mikrobų įtraukti į miesto sistemą. Jie iš viso turėtų būti priemiestiniais, kuriuos organizuotų Trakų rajonas, todėl Vilniaus miesto sprendimai jiems negaliotų. Jais važinėja Trakų rajono gyventojai, todėl Trakų rajonas ir turėtų mokėti kompensacijas. Bet Trakų rajonas elgiasi gudriai - panaikino visus priemiestinius maršrutus Trakai - Vilnius per Lentvarį ir Grigiškes, kad nereikėtų mokėti kompensacijų, nors jais į Vilnių daugiau žmonių važinėjo, nei kad į Trakus.
Comment
Comment