Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Vienas persėdimas yra normalu, o du ar daugiau - jau daugoka. Du ar daugiau persėdimų gali tekti atlikti keleiviams, važiuojantiems, tarkime, iš vieno miesto galo į kitą (pvz: iš Balsių į Salininkus). Taip yra todėl, kad tokia kryptimi važiuoja tik pavieniai keleiviai, kitaip tariant, ja nėra nuolatinio keleivių srauto. Tuo tarpu tarp gyvenamojo rajono ir centrinės miesto dalies (šiuo atveju kalbame apie Stotį, o tai tikrai yra centrinė miesto dalis) srautas yra nuolatinis. Dėl šios priežasties su centrine miesto dalimi turi būti užtikrintas tiesioginis susisiekimas (jei iš didžiausių miegamųjų rajonų) arba daugiausia su vienu persėdimu (jei rajonas atokesnis arba iš priemiesčio gyvenviečių). Vienas persėdimas yra optimalus atsvaros taškas optimizuojant maršrutus. Nes, jei kasdienėje kelionėje į centrą (kur yra, kaip minėjau, nuolatinis keleivių srautas), teks atlikti du ar daugiau persėdimų, tai bus panašiau nei į kelionę, o į šokinėjimą iš vieno autobuso į kitą, tai keleivis nelabai turės galimybės tiesiog atsisėsti ir pailsėti. Tokia kelionė bus ne mažiau įtempta, nei vairuojant automobilį.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąGal tyčiojiesi? Nuo Lentvario pasiekti stotį dviem persėdimais yra daug??? Tai visiškai normalu ir pateisinama. Yra žmonių, kurie Vilniaus mieste kelionę atlieka 2 persėdimais. Kuo tie persėdimai gąsdina žmones, neįsivaizduoju
Bet dėl Lentvario tai viskas tvarkoj. 99 maršrutą galima trumpinti iki Žemųjų Panerių, nes jis daugiausia skirtas Lentvario gyventojams, dirbantiems Grigiškėse arba Ž. Paneriuose. Kad dubliuoja 28 autobusų maršrutą- anokia problema, nes abu maršrutai kursuoja tik kartą per valandą.
O tie Lentvario gyventojai, kuriems reikia į Stotį, galės naudotis 38 mikroautobusu.
Traukinių mėnesiniai bilietai tinka nebent tiems, kas dirba prie Vilniaus geležinkelio stoties ir Vilniuje VT nesinaudoja. Nes realiai brangoka mokėti ir už traukinio, ir už Vilniaus VT mėnesinius bilietus.
Comment
-
Galutinis kelionės tikslas nėra pati Ševčenkos stotelė, o objektai, esantys aplink ją 2 teritorijų viduje:Parašė grustnyj Rodyti pranešimąAha, a29 iki Savanorių pr. (arba Eglių st.), vėliau kita TP iki Algirdo/Spartos stotelės, o vėliau dar ir pėsčiom? Atrodo, mes turim skirtingus supratimus apie patogų VT.
1) grubiai Pylimo-Kauno-Švitrigailos-Basanavičiaus gatvių "kvadratas"
2) Švitrigailos-Kauno-Žemaitės-Savanorių pr. gatvių "kvadratas"
Net ir atvažiavus į T. Ševčenkos st., tenka eiti nemažą gabalą kelio, nes traukos objektai yra toli nuo jos (Mindaugo g. Maxima, 2 VU fakultetai Naugarduko g., VGTU fakultetas Švitrigailos-Naugarduko g. sankirtoje, įvairūs biurai kvartalų gilumoje).
Beje, ar saugu atlikti posūkį ilgam autobusui iš Kauno į Švitrigailos g., kaip kad dabar važiuoja 23? Juk 29 niekas trumpų tikrai nesiruošia leisti.
Comment
-
O jei toliaiu nuo stoties. Ir moka.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNes realiai brangoka mokėti ir už traukinio, ir už Vilniaus VT mėnesinius bilietus.
Gerai dar traukinio mėnesiniai nuo naujųjų smarkiai atpigo.
Comment
-
Geras pastebėjimas. Realiai, galima būtų m99 derinti prie a28 tvarkaraščio. Pvz.: a28 iš Grigiškių išvažiuoja 5:33; 6:24. Galima bandyti m99 "įkišti" tarp šių reisų - pvz. 6:00. Tokiu būdu galima užtikrinti dažnesni Grigiškių ir ŽP susisiekimą tarpusavy, plius dažniau važinėtų ir pats m99, kas patiktų Lentvario gyventojams.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet dėl Lentvario tai viskas tvarkoj. 99 maršrutą galima trumpinti iki Žemųjų Panerių, nes jis daugiausia skirtas Lentvario gyventojams, dirbantiems Grigiškėse arba Ž. Paneriuose. Kad dubliuoja 28 autobusų maršrutą- anokia problema, nes abu maršrutai kursuoja tik kartą per valandą.
Comment
-
Čia suprantamaParašė Mettal Rodyti pranešimąGalutinis kelionės tikslas nėra pati Ševčenkos stotelė, o objektai, esantys aplink ją 2 teritorijų viduje
Seniai teikiau pasiūlymą dėl VT Mindaugo/Algirdo gatvėse. Dabartinėje situacijoje pakaktų bent jau mikroautobuso maršruto. Net m5 dabar galėtų ten kursuoti, nes tenka pastebėti, jog m5 tapo nelabai populiariu.(Mindaugo g. Maxima, 2 VU fakultetai Naugarduko g., VGTU fakultetas Švitrigailos-Naugarduko g. sankirtoje, įvairūs biurai kvartalų gilumoje).
O kodėl nesaugu?.. Gal kažką praleidau. Šiaip tai posūkis ten neatrodo grėsmingas (a31 Pergalės - Parko g. sankryžoje susitvarko).Beje, ar saugu atlikti posūkį ilgam autobusui iš Kauno į Švitrigailos g., kaip kad dabar važiuoja 23? Juk 29 niekas trumpų tikrai nesiruošia leisti.
Visai įdomi mintis, apie kurią, deja, niekas nepagalvojo.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaip pat 38 maršruto mikroautobusai bent jau dalimi reisų galėtų užsukti į Maxima Bazę, nes realiai iš Lentvario nėra tiesioginio susisiekimo su jokiu didesniu prekybos centru.
Comment
-
buvo jau. Nėra pastovaus didelio skaičiaus keleivių. O ir į bazę važiuojama su mašina dėl didesnio kiekio prekių.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąVisai įdomi mintis, apie kurią, deja, niekas nepagalvojo.
Comment
-
Tai nori, kad prie durų privežtų?Parašė grustnyj Rodyti pranešimąAha, a29 iki Savanorių pr. (arba Eglių st.), vėliau kita TP iki Algirdo/Spartos stotelės, o vėliau dar ir pėsčiom? Atrodo, mes turim skirtingus supratimus apie patogų VT.
Tam skirti taksi.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nereikia kabinėtis prie žodžių. Puikiai suprantate apie ką aš. Kartoju, Vilnius ne megapolis, kad būtų tiek persėdimų.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai nori, kad prie durų privežtų?
Tam skirti taksi.
Comment
-
O aš labiau norėčiau, kad sezonu žmonės daugiau dviračiais važinėtų ir pėsčiomis vaikščiotų. Galėtų dalis maršrutų vasarą nevažiuoti. Ypač privežamieji trumpomis trasomis miesto dalys, kur būtų kitų maršrutų alternatyvų. Aišku, pirmiau reikėtų padaryti automobilius ne tokia patrauklia priemone keliauti mieste.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNereikia kabinėtis prie žodžių. Puikiai suprantate apie ką aš. Kartoju, Vilnius ne megapolis, kad būtų tiek persėdimų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kokiomis beprasmybėmis jūs užsiimate. Visur, kur VT normaliai išvystytas, iš priemiesčių VT nevažinėja po visą miestą, o priveža tik prie tam tikrų viso labo kelių taškų mieste. Lentvaris yra Trakų rajone ir pilnai pakanka, kad priemiestiniai autobusai privežtų iki Ž. Panerių. Piko metu kai kurie priemiestiniai galėtų važiuoti iki stoties. Ir viskas. Lentvariškiai turi suprasti, kad gyvena ne Vilniuje, todėl jiems kelionė turi kainuoti brangiau. O tai nori už tą pačia kainą važinėti iš Lentvario ir Vilniuje.
Comment
-
Nemežis taip pat neVilnius, bet miesto autobusai ten važinėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLentvariškiai turi suprasti, kad gyvena ne Vilniuje, todėl jiems kelionė turi kainuoti brangiau. O tai nori už tą pačia kainą važinėti iš Lentvario ir Vilniuje.
Comment
-
Turbūt geriausia vizija ateityje būtų tiesiog suskirstymas į zonas. Vilniaus miesto teritorija - 1 zona. Vilniaus, Trakų rajonai (gal Šalčininkų raj.) - 2 zona. Į tą sistemą dar traukinių eismą integruoti.
Svarbu, kad iš rajonų autobusu ar traukiniu atvykęs žmogus neturėtų sukti sau galvos dėl bilietų pirkimo mieste.
Suprantama tam reikia. Kol kas reikia sutvarkyti VT pačiame mieste.Paskutinis taisė Resutas; 2013.02.23, 11:06.
Comment
-
Lentvariečiai ir taip moka labai brangiai. Nebent kam persėdimo nereikia.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLentvariškiai turi suprasti, kad gyvena ne Vilniuje, todėl jiems kelionė turi kainuoti brangiau. O tai nori už tą pačia kainą važinėti iš Lentvario ir Vilniuje.
Mėnesiniai d.d. traukinio 79.00 (buvo 108.00)+ Vilniaus VT 90.00, arba
mikroautobusas 132.00 (22 d.x 6.00) (ir lengvatų nebėra) + Vilniaus VT 90.00.
Comment
-
Nepamirškite, kad ir sezono metu žmonės važinėja į darbą ir tikrai 5:30 ar 6:00 Jus nepriversite žmonių atlikti rytinę treniruotę. Kas per mąstymas padaryti visur taip kaip nori atskiros personos, o ne taip, kad būtų kuo patogiau keleiviams? Kas nori sportuoti - eina į tam tikras vietas, o ne turi "sportuoti" privaloma tvarka. Nupirkite visiems vilniečiams dviračius, įrenkite dviračių infrastruktūrą Vakarų šalių lygyje, išgydykite visus vilniečius, kurie, pvz., negali sportuoti ir t.t.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO aš labiau norėčiau, kad sezonu žmonės daugiau dviračiais važinėtų ir pėsčiomis vaikščiotų.
Nelabai suprantu Jūsų pretenzijų. Lentvarį aptarnauja du mikroautobusų maršrutai, ir tik vienas iš jų toliausiai nuveža iki Stoties, o ne kur nors į miesto Centrą. Tai kuom Jus nepatenkintas? Parodykite, kur lentvariečiai reikalauja maršrutų į kitą miesto galą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLentvaris yra Trakų rajone ir pilnai pakanka, kad priemiestiniai autobusai privežtų iki Ž. Panerių. Piko metu kai kurie priemiestiniai galėtų važiuoti iki stoties. Ir viskas.Paskutinis taisė grustnyj; 2013.02.23, 13:37.
Comment
-
Nes Lentvaris nėra Vilniaus miesto dalis, o yra Trakų rajone.Parašė Zorro Rodyti pranešimąLentvariečiai ir taip moka labai brangiai. Nebent kam persėdimo nereikia.
Mėnesiniai d.d. traukinio 79.00 (buvo 108.00)+ Vilniaus VT 90.00, arba
mikroautobusas 132.00 (22 d.x 6.00) (ir lengvatų nebėra) + Vilniaus VT 90.00.
Nereikia to maršruto į stotį. Kam reikia į stotį, turi persėsti Ž. Paneriuose. Arba važiuoti traukiniu. Tuose miestuose, kur VT išvystytas normaliai, jokie periferiniai miesto maršrutai neįsiskverbia taip giliai į miestą. Tai arba Vilnius irgi turi eiti tuo keliu, arba ir toliau daryti nesąmones. Kodėl niekas nešaukia, tarkim, kad Nemenčinės krypties autobusai nevažiuoja į stotį? Taip, iš Nemenčinės galima pasiekti stotį tiesiogiai "Svirkos" autobusais. O Vilniaus rajono veža tik iki Antakalnio. Taip ir su Lentvariu. Nori į stotį - važiuok traukiniu arba persėsk Ž. Paneriuose.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNelabai suprantu Jūsų pretenzijų. Lentvarį aptarnauja du mikroautobusų maršrutai, ir tik vienas iš jų toliausiai nuveža iki Stoties, o ne kur nors į miesto Centrą. Tai kuom Jus nepatenkintas? Parodykite, kur lentvariečiai reikalauja maršrutų į kitą miesto galą.
Comment
-
O žmonėms tai koks skirtumas. Ko jie blogesni už Grigiškių gyventojus, ar Rudaminos, ar Skaidiškių. Lentvaris ribojasi su Vilniumi, visą laiką yra labiau susietas su Vilniumi nei su Trakais.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes Lentvaris nėra Vilniaus miesto dalis, o yra Trakų rajone.
Kaina galėtu kiek skirtis dėl atstumų. o ne dėl ribų.
Comment
-
Kad iš Nemenčinės papulti į Stotį, reikia pravažiuoti visą Vilnių. Tuo tarpu, kad iš Lentvario atvažiuoti į Stotį nereikia visą miestą pravažiuoti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl niekas nešaukia, tarkim, kad Nemenčinės krypties autobusai nevažiuoja į stotį?
Galima būtų persėsti ŽP, jeigu nuo ten būtų tiesioginis maršrutas į Stotį. Tačiau jis yra tik dabar.Taip ir su Lentvariu. Nori į stotį - važiuok traukiniu arba persėsk Ž. Paneriuose.
Comment
Comment