Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

L. Donskis „(ne)Mylimas miestas“

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
    Nuo tų penkių milijonų per daug nenubietnėsim. Kauniečiams tai pramoga, hobis, laisvalaikio praleidimas, bėje kaip minėjau Kauno simbolis, garsinamas Kaunas, jaunimui ugdomas pasididžiavimas savo miestu. Pritariu, kad reikia skirti dėmesio ir lėšų tavo išvardintoms sritims, bet tie penki milijonai tikrai nėra labai didelė suma, o ir neaišku ar jie būtu panaudoti geriau. Be to Kaunas Lietuvos sporto sostinė, norint tai išlaikyti reikia skirti lėšų ir jaunimo ugdymui, ir infrastruktūrai sporto. Mano ir kitų kauniečių nuomone (aš manau) čia tikrai ne pinigų švaistymas, tereikia apsižiūrėti į kauniečių rangus užsirašytus prie nick'u forume ir nemažai paaiškės.
    Labai stiprus argumentas - "nenubiednesim".

    Gal skirkim koki milijona John? Jis ta milijona investuos i Londono NT rinka ir netgi sukurs pridetine verte! Ir i Kauno biudzeta grazins kokius 20% pelno. Va cia tai planas, ane? Juk ne tik nenubiednesim, bet ir pelno gausim!

    Neturiu daugiau, ka ir pridurti. Tiesiog absurdas.

    Beje, kuo gristas Kauno, kaip Lietuvos sporto sostines argumentas?

    Pvz., Virgilijus Alekna (t.y. daugiausiai ir auksciausiu apdovanojimu pelnes sportininkas) yra ne is Kauno.

    Zadnieprovskis ir Krungolcas - taip pat ne is Kauno.

    D.Gudzineviciute - ne kauniete.


    Taigi, panasu, kad labiausiai Lietuvos varda garsine sportininkai visai nera is Kauno. Kauno, kaip sporto "sostines" titulavimas yra mitas ar "siaudo griebimasis" desperatiskai ieskant identiteto sroviu. O turint omeny, kad Lietuva apskritai nera ypatingai daug pasiekimu sporto srityje turinti salis, tokios "sostines" turejimas visvien vargiai kam aktualus. Juolab, kai nera jokiu objektyviu argumentu rodanciu, kad Kaunas ar Vilnius ar Terpeikiai yra butent Lietuvos sporto "sostine".

    Zinoma, krepsinio srityje Kaunas gali buti tituluojamas "sostine" del Zalgirio komandos laimejimu. Visgi tikrai gincytina, ar krepsinis pakankamai gerai atstovauja visa musu salies sporta. Turint omeny, kad toks drutas vyrukas V.Alekna pelne musu saliai du olimpinius aukso ir 1 bronzos olimpini medali, krepsinio kelimas i sporto olimpa ima atrodyti pernelyg skystai ir nepagarbiai kitu sportininku atzvilgiu.

    Taigi, ziurint is isores, krepsinis nera toks aktualus reiskinys musu saliai (mano minetas V.Alekna ar Gudzineviciute yra pelne aukstesniu ir garbingesniu apovanojimu), o tai kas darosi vidaus rinkoje, idomu nebent tu komandu sirgaliams ir vargiai domina tuos, i kuriu rinka turetu buti nukreipta musu salies/miestu reklama ir pinigai.
    Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 21:53.

    Comment


      Parašė tivoli Rodyti pranešimą

      Na aš tiesiog netikiu reklama ir jos teikiamais privalumais , kol visiškai nesutvarkėme savo kiemo. Kiek procentų Vilniaus gyventojų džiaugiasi Vilniaus teikiamais malonumais? Manau iki 40 proc., visi likę egzistuoja. Kuomet džiaugsis 80-90proc. žmonių, tada ir išlaidos marketingui vis racionalesnės pasidaro.
      Tai gali buti gincytinas dalykas. Mano supratimu, marketingas turi eiti isvien su realia situacija t.y. turime projekta - reklamuojame (nors projektas dar nepastatytas). Pradeti reklamuoti projekta ji uzbaigus gali buti nelabai naudinga arba neatnesti tokios naudos, kokia butu pirmuoju atveju. Pagaliau, net bankai nelabai tikes musu vizijomis, jei ju tinkamai nepristatytsime ir nereklamuosime => negausime finansavimo. Taigi, marketingas turetu eiti zingsneli priekyje (nors ne per toli), o ne vilktis is paskos.

      Puikus pavysdys - Dubajus.

      Aisku kyla viena salyga - tai ka reklamuojame, turi buti igyvendinta, nes kitu atveju dings potencialiu klientu pasitikejimas.
      Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 22:12.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Beje, kuo gristas Kauno, kaip Lietuvos sporto sostines argumentas?
        Krepšinio, futbolo (dabar jau nebe), rankinio, beisbolo komandos (gal dar kokios, nežinau tiksliai) yra Lietuvos čempionai, daugkartiniai, kur vyksta, kad ir lengvosios atletikos čempionatai, kur yra Kūno Kultūros akademija, iš kur "kilo" sporto šakos Lietuvoje, iš kur kilę praeities garsūs sprotininkai. PAėmus procentaliai dauguma sportininkų mano manymu buis iš KAuno, bet statistikos neturiu negaliu įrodyt. Ne tik rezultatai esmė ar sprotininkų kilmė, o ar miesto gyvenimo dalis yra sportas. Ir galiu sakyti, kad sportas yra Kauno gyvenimo dalis.

        Parašė John Rodyti pranešimą
        O turint omeny, kad Lietuva apskritai nera ypatingai daug pasiekimu sporto srityje turinti salis, tokios "sostines" turejimas visvien vargiai kam aktualus.

        Zinoma, krepsinio srityje Kaunas gali buti tituluojamas "sostine" del Zalgirio komandos laimejimu. Visgi tikrai gincytina, ar krepsinis pakankamai gerai atstovauja visa musu salies sporta. Turint omeny, kad toks drutas vyrukas V.Alekna pelne musu saliai du olimpinius aukso ir 1 bronzos olimpini medali, krepsinio kelimas i sporto olimpa ima atrodyti pernelyg skystai ir nepagarbiai kitu sportininku atzvilgiu.
        Tu nestatyk "į vieną lentyną" komandinio sporto šakų ir asmeninių. Bėje tas pats disko metimo sektorius Kaune yra ir neretai Alekna ten treniruojas. Vienas dalykas yra išugdyti vieną sportininką, o kitas visą komandą. Invidualiam sportininkui kažką laimėti yra lengviau negu komandai. Be to jeigu "iškeltume" disko metimą kas prašosi dėl rezultatų (nors labiau jau prašėsi), tai kas būtu po Aleknos? Galbūt yra kažkoks jaunimas perspektyvus (girdėjau vienas vaikinasbuvo jaunimo EČ laimėjęs 3 vietą, o savo amžiui pagerino Aleknos rekordą kažkada pasiekta), bet kažin ar jis bus toks dominuojantis ir stiprus koks buvo Alekna, o jei ir bus, tai kas bus po jo? Tada pagal rezultatus vėl "iškelsim" kitą sporto šaką? Turi būti ir tradicija, tęstinumas. Be to invidualūs pasirodymai niekada nesulauks tokio dėmesio kaip komandiniai sportai. Ir po invidualių laimėjimų nebus euforijos kokia būtu po krepšininkų ar futbolininkų pergalės.

        Matau šiektiek išsiskiria požiūriai mūsų, tu į sportą žiūri labiau per ekonominę pusę, o aš per identiteto.
        Paskutinis taisė Cezaris; 2008.11.29, 22:42.

        Comment


          Parašė tivoli Rodyti pranešimą
          tai tik tokia pati tuštybė Kaune, kaip ir stendai Londone "Vilnius-kultūros sostinė", tik pastarieji kainuoja.
          Galbūt tiksliau bus, jei pasakysim taip:
          tai tik tokia pati tuštybė Kaune, kaip ir stendai Londone "Vilnius-kultūros sostinė", tik pastarieji kainuoja... pigiau, nei "Žalgiris" Kaunui.

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Kiek tau metų buvo ~1997m?
            Nemažai, o koks skirtumas?

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Galbūt tiksliau bus, jei pasakysim taip:
              tai tik tokia pati tuštybė Kaune, kaip ir stendai Londone "Vilnius-kultūros sostinė", tik pastarieji kainuoja... pigiau, nei "Žalgiris" Kaunui.
              Kainuoja pigiau, bet duoda mažiau.

              Comment


                Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
                Kainuoja pigiau, bet duoda mažiau.
                Tiesą pasakius taip drąsiai nesiimčiau vertinti kas ko ir kiek duotų. Gal turi kažkokius paskaičiavimus, kurie parodo kas naudingiau ar kiekvienais metais 5mln išleistų tiesioginei reklamai užsienyje, ar tiek pat "Žalgirio" klubui?

                Comment


                  Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
                  Kainuoja pigiau, bet duoda mažiau.
                  Kuo tai grindi?

                  Esu tikras, kad del Vilnius 2009 programos Vilnius sulauks nemazai tarptautinio demesio is ivairiu sluoksniu. Kuomet Zalgiris idomus tik jo sirgaiams, na ir gabut krepsinio Eurolyga labai aktyviai besidomintiems zmonems.

                  Mano supratimu, 2009 ir iki tol seke kulturos renginiai yra kur kas aktualesni musu saliai, nei Zalgirio pralaimejimai Eurolygoje ar kitur.

                  Aisku, tiksliai skaiciu pavidalu tai iverinti sunku (jei isvis imanoma), bet vargu ar kokio nors Vokietijos ar Prancuzijos miestelio rankinio ar tinklinio komanda duoda daugiau naudos ir aktualaus "publicity" miestui, nei tokia iniciatyva kaip Europos Kulturos sostine. Todel tokie pasakymai, kaip "duoda maziau" yra labai nepasverti ir tikriausiai visiskai neteisingi.
                  Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 23:49.

                  Comment


                    Beje, Tivoli, dar del marketingo ir reklamos.

                    Paminesiu pavyzdi is savo patirties.

                    Kadangi megstu keliauti, tenka is anksto uzsisakyti viesbucius.

                    Karta nuejau i kazkoki viesbuciu paieskos puslapi ir per pora minuciu radau viesbuti, kuris man pasirode labai geras ir uz labai priimtina kaina. Nedelsdamas ji uzsisakiau. Kadangi viesbuciu likau patenkintas, uzsisakiau ji ir dar karta kitoms atostogoms.

                    Nuo tos vietos 500 metru spinduliu koncentruojasi bent keliasdesimt (jei ne keli simtai) kitu viesbuciu, o kai kurie galbut siulytu netgi dar geresni kainos/kokybes santyki (konkurencija visgi labai didele). Visgi maniskis viesbutis paieskos rezultatu suvestineje buvo auksciau uz kitus.

                    Galbut ir Vilnius su savo padazytais fasadais galetu patekti paieskos rezultatu suvestineje auksciau nei Bratislava ar Vroclavas?

                    Taigi, jokiu budu nereikia nuvertinti marketingo ir fasadu "padazymo". Tai LABAI svarbu. Siek tiek perdedant galeciau pasakyti, kad marketingas siu dienu pasaulyje yra "viskas".
                    Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 23:05.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kuo tai grindi?

                      Esu tikras, kad del Vilnius 2009 programos Vilnius sulauks nemazai tarptautinio demesio is ivairiu sluoksniu. Kuomet Zalgiris idomus tik jo sirgaiams, na ir gabut krepsinio Eurolyga labai aktyviai besidomintiems zmonems.

                      Mano supratimu, 2009 ir iki tol seke kulturos renginiai yra kur kas aktualesni musu saliai, nei Zalgirio pralaimejimai Eurolugoje ar kitur.

                      Aisku, tiksliai skaiciu pavidalu tai iverinti sunku (jei isvis imanoma), bet vargu ar kokio nors Vokietijos ar Prancuzijos miestelio rankinio ar tinklinio komanda duoda daugiau naudos ir aktualaus "publicity" miestui, nei tokia iniciatyva kaip Europos Kulturos sostine. Todel tokie pasakymai, kaip "duoda maziau" yra labai nepasverti ir tikriausiai visiskai neteisingi.
                      Aš šneku apie plakatus, o ne apie visą projektą.
                      Rankinis Vokietijoje labai populiarus, kiek pats bendravau su vokiečiais tai šaka NR. 2. O jeigu pašnekėsim apie futbolą ir tą patį "publicity", tik pas mus futbolą aišku keičia krepšinis?


                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                      Tiesą pasakius taip drąsiai nesiimčiau vertinti kas ko ir kiek duotų. Gal turi kažkokius paskaičiavimus, kurie parodo kas naudingiau ar kiekvienais metais 5mln išleistų tiesioginei reklamai užsienyje, ar tiek pat "Žalgirio" klubui?
                      Juk sakėm, kad plakatai pigiau. Netaip mane supratot. Šnekėjau ne apie ekonominę naudą, o labiau apie "visuomeniškumą". Pvz. Kokia nauda paprastam vilniečiui autobuso vairuotojui iš tų plakatų Londone, palyginus su autobuso vairuotoju kauniečiu ir tai, kad jis galės nueiti į rungtynes ar prie TV pasižiūrėti rungtynes, o blogiausiu atveju piktai paburbėti: "A ... tas Žalgiris vėl nesugeba laimėt ..... (Žiūrint į dabartinę padėtį EL)

                      Comment


                        Vilnietis autobuso vairuotojas gali nueiti į Lietuvos Ryto rungtynes ,džiaugtis krepšiniu. Ir dėl to jo miestas nepraranda pinigų , turistų, o net gi juos pritraukia, investuodamas į reklamas , kad ir tame pačiame Londone.

                        Comment


                          Parašė Kaštonas Rodyti pranešimą
                          Vilnietis autobuso vairuotojas gali nueiti į Lietuvos Ryto rungtynes ,džiaugtis krepšiniu. Ir dėl to jo miestas nepraranda pinigų , turistų, o net gi juos pritraukia, investuodamas į reklamas , kad ir tame pačiame Londone.

                          Tas vilnietis gali nueiti ir į Žalgirio rungtynes. Gerai miestui, kad yra magnatai kurie patys išlaiko komandą (nors nebūčiau įsitikinęs, kad iš miesto negaudavo, bent anksčiau, pinigų). Be to jie patys ne prieš būtu būtu gauti paramą ką minėjo ne kartą.

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Galbūt tiksliau bus, jei pasakysim taip:
                            tai tik tokia pati tuštybė Kaune, kaip ir stendai Londone "Vilnius-kultūros sostinė", tik pastarieji kainuoja... pigiau, nei "Žalgiris" Kaunui.
                            Taip Žalgiris yra iš esmės tuštybė savivaldybės rankose. Ne kartą mano pozicija buvo išsakyta, jog ypač po sunkių krizių įvykusių Žalgiryje - turėjo būti bent surengtas viešas auditas ir paskelbtas, bei pasiekiamas kauniečiams. Nemanau, jog savivaldybė privalo remti Žalgirį, kai teturi tik simbolinį akcijų paketą. Už tuos pinigus geriau būtų paruošę, kad ir Coca Cola'i vystyti savo verslą Kaune, kuomet Žalgiris kaip privatus vienetas galėtų jau pats susitarti su Coca Cola dėl rėmimo.

                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Beje, Tivoli, dar del marketingo ir reklamos.

                            Paminesiu pavyzdi is savo patirties.

                            Kadangi megstu keliauti, tenka is anksto uzsisakyti viesbucius.

                            Karta nuejau i kazkoki viesbuciu paieskos puslapi ir per pora minuciu radau viesbuti, kuris man pasirode labai geras ir uz labai priimtina kaina. Nedelsdamas ji uzsisakiau. Kadangi viesbuciu likau patenkintas, uzsisakiau ji ir dar karta kitoms atostogoms.

                            Nuo tos vietos 500 metru spinduliu koncentruojasi bent keliasdesimt (jei ne keli simtai) kitu viesbuciu, o kai kurie galbut siulytu netgi dar geresni kainos/kokybes santyki (konkurencija visgi labai didele). Visgi maniskis viesbutis paieskos rezultatu suvestineje buvo auksciau uz kitus.

                            Galbut ir Vilnius su savo padazytais fasadais galetu patekti paieskos rezultatu suvestineje auksciau nei Bratislava ar Vroclavas?

                            Taigi, jokiu budu nereikia nuvertinti marketingo ir fasadu "padazymo". Tai LABAI svarbu. Siek tiek perdedant galeciau pasakyti, kad marketingas siu dienu pasaulyje yra "viskas".
                            Na marketingas ir reklama yra neperspektyvi ir/ar nenuspėjama investicija, kuomet - arba tai pasiteisins, arba ne... Jau geriau investuoti į fundamentalias pelną skatinančias investicijas (pramonę/mokslo sektorių). Ir žinoma, tai tik mano asmeninė nuomonė, o tavo nuomonė yra kita - nuomonių skirtumai.
                            Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                            Dordrechtas/Haarlemas
                            Nesebaras/Plovdivas
                            Kiolnas

                            Comment


                              Įsiterpsiu ir aš

                              Dėl "Žalgirio". Manau, jog Kauno miesto savivaldybė turėtų skirti tam tikrą laikotarpį šiam klubui susirasti strateginį (jei taip galima pasakyti) investuotoją ir rėmėją. Tebūnie tas laikas kad ir penkeri metai. Tačiau jis turėtų būt konkrečiai apibrėžtas. Iki tol miestas turėtų toliau remti klubą, bet tik iki tol. Vėliau parama liktų nebent simbolinė. Tikrai sutinku, kad "Žalgiris" turi savo reikšmę Kaunui, gal net ne vien jam. Tačiau niekada sporto ar vienos jo šakos nesureikšminu kaip pagrindinio miesto ar valstybės akcento, jei "Žalgiris" yra tai, kuo mes galime labiausiai pasigirti, tuomet situacija yra tikrai prasta. Be to, "Žalgirio" pagalba daroma ne vien reklama, bet ir antireklama. Turiu omenyje, kai komanda žaidžia tokioj arenoj (kol kas; nors tai ne klubo problema) ir kai turi tokių rimtų finansinių problemų. Mano nuomone, tai kuria neigiamą įvaizdį. Taip pat manau, kad dabartinė parama esant tokiam miesto biudžetui yra per didelė vienam sporto klubui.

                              Dėl rinkodaros. Manau, jog ji yra būtina. Diskutuoti reikėtų tik dėl jai skiriamų išlaidų. Tačiau šioje situacijoje aš nekritikuočiau "Vilniaus - Europos kultūros sostinės" reklamos. Tai yra vienetinis renginys, todėl jį išnaudoti būtina. Be to, kai reklama daroma per kultūrą, aš tik už. Taip pat reklama yra būdas investicijoms ar pajamoms pritraukti, kas įgalina investuoti, o investuoti galima į tą patį infrastruktūros kūrimą. Sutinku su tuo, kad yra ir kitų investuoti būtinų ir aukštesnį prioritetą turinčių sričių. Pavyzdžiui, čia minimas mokslas, aukštosios technologijos. Tai mano prioritetai ir visokeriopai palaikau investicijas į tai. Savaime suprantama, kad tam turėtų būti skirta daugiausiai dėmesio ir išvysčius savaime besiplėtojančią mokslo ir aukštųjų technologijų pramonės infrastruktūrą galima labiau susitelkti ties kitais dalykais. Kol kas tokia apibūdinčiau nebent biotechnologijas, nors ir tai yra svarstytina. Tačiau manau, kad šioje vietoje nereikėtų dramatizuoti (gretinant su rinkodara). Atrodo, Lietuvoje padėtis šioje srityje taisosi, pamažu, visgi, įgaunamas reikalingas supratimas. Čia mums padės Lietuvos 2007–2013 m. ES struktūrinės paramos panaudojimo strategija (ypač trečia pastraipa):

                              Investuojant bus siekiama iki 2013 m. padėti:
                              1) padidinti tyrėjų skaičių iki 6,1/15 proc. (bendras skaičius, tenkantis tūkstančiui dirbančių asmenų/dalis versle; 5,12/6,6 proc., 2004 m.);
                              2) pasiekti 400 vnt. mokslinių publikacijų 1 mln. gyventojų lygį (242 vnt. 2004 m.);
                              3) padidinti jaunų tyrėjų dalį (tyrėjai, turintys daktaro laipsnį, amžiaus grupėse iki 45 metų, be verslo sektoriaus) iki 50 proc. (38,2 proc., 2004 m.).
                              Investuojant bus siekiama iki 2013 m. padėti:
                              1) padidinti darbo našumą iki 65 proc. ES vidurkio (41,7 proc., 2004 m.)
                              2) padidinti lietuviškos kilmės prekių eksporto, išskyrus rafinuotus naftos produktus, apimtis iki 60 proc. (parduota kasybos, karjerų eksploatavimo ir apdirbamosios gamybos, išskyrus rafinuotus naftos produktus, produkcijos ne Lietuvos rinkoje dalis, procentais nuo visos parduotos atitinkamos produkcijos; 51,8 proc., 2005 m.).
                              Investuojant bus siekiama iki 2013 m. padėti:
                              1) padidinti išlaidas MTTP iki 2,2 proc. BVP (0,76 proc., 2004 m.);
                              2) padidinti Europos patentų biurui pateiktų paraiškų skaičių 1 mln. gyventojų iki 30 vnt. (2,6 vnt. 2002 m.).
                              2007-2013 metams ūkio konkurencingumui ir ekonomikos augimui skirtiems moksliniams tyrimams ir technologinei plėtrai atseikėti 2 339 440 000 litų. Verslo produktyvumo didinimui ir aplinkos verslui gerinimui - dar 1 595 770 000 litų. Gebėkime bent tai produktyviai, efektyviai, konstruktyviai ir racionaliai panaudoti. Apskritai, panaudoti.
                              Paskutinis taisė ; 2008.11.30, 15:33.
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                Cia kazko uzkibo Zalgirio remimas miestieciu pinigais. Nemanau, kad dauguma kaunieciu tam priestarautu, nes Zalgiris, tai Kaunas. Geriaus vilnieciai paskaiciuotu kiek mln. (berods 2 ar 3 mln kasmet) remia Rubikono privacia Siemens sale (nesivercia liezuvis pavadinti ta pastata arena). O siaip, miesto esme yra buti tokiu, kuriame gera gyventi, o ne kurti kazkokia savireklama, vilioti turistus, statytis bet ka, kad tik statytis, dazniausiai kica Lietuvos atveju ir pan. Kaunas buten ir yra toks miestas, kuriame gera gyventi. Visa kita yra tik papildoma prie to, bet ne svarbiausia.

                                Comment


                                  Gera gyventi tada, kai turi pakankamai pajamų. Taip pat gera gyventi kai aplinka, kurioje tu gyveni yra sutvarkyta. Taip pat gera gyventi, kai paslaugų pasirinkimas yra didelis. Ir t.t. Viso to kūrimui padeda ir turizmo vystymas.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Beje, kuo gristas Kauno, kaip Lietuvos sporto sostines argumentas?

                                    Pvz., Virgilijus Alekna (t.y. daugiausiai ir auksciausiu apdovanojimu pelnes sportininkas) yra ne is Kauno.

                                    Zadnieprovskis ir Krungolcas - taip pat ne is Kauno.

                                    D.Gudzineviciute - ne kauniete.


                                    Taigi, panasu, kad labiausiai Lietuvos varda garsine sportininkai visai nera is Kauno. Kauno, kaip sporto "sostines" titulavimas yra mitas ar "siaudo griebimasis" desperatiskai ieskant identiteto sroviu. O turint omeny, kad Lietuva apskritai nera ypatingai daug pasiekimu sporto srityje turinti salis, tokios "sostines" turejimas visvien vargiai kam aktualus. Juolab, kai nera jokiu objektyviu argumentu rodanciu, kad Kaunas ar Vilnius ar Terpeikiai yra butent Lietuvos sporto "sostine".

                                    Zinoma, krepsinio srityje Kaunas gali buti tituluojamas "sostine" del Zalgirio komandos laimejimu. Visgi tikrai gincytina, ar krepsinis pakankamai gerai atstovauja visa musu salies sporta. Turint omeny, kad toks drutas vyrukas V.Alekna pelne musu saliai du olimpinius aukso ir 1 bronzos olimpini medali, krepsinio kelimas i sporto olimpa ima atrodyti pernelyg skystai ir nepagarbiai kitu sportininku atzvilgiu.

                                    Taigi, ziurint is isores, krepsinis nera toks aktualus reiskinys musu saliai (mano minetas V.Alekna ar Gudzineviciute yra pelne aukstesniu ir garbingesniu apovanojimu), o tai kas darosi vidaus rinkoje, idomu nebent tu komandu sirgaliams ir vargiai domina tuos, i kuriu rinka turetu buti nukreipta musu salies/miestu reklama ir pinigai.
                                    http://kauno.diena.lt/dienrastis/kit...to-varda-24264

                                    Pastarojo olimpinio ciklo ataskaita turėtų būti paskelbta artimiausiomis savaitėmis.

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Cia kazko uzkibo Zalgirio remimas miestieciu pinigais. Nemanau, kad dauguma kaunieciu tam priestarautu, nes Zalgiris, tai Kaunas. Geriaus vilnieciai paskaiciuotu kiek mln. (berods 2 ar 3 mln kasmet) remia Rubikono privacia Siemens sale (nesivercia liezuvis pavadinti ta pastata arena). O siaip, miesto esme yra buti tokiu, kuriame gera gyventi, o ne kurti kazkokia savireklama, vilioti turistus, statytis bet ka, kad tik statytis, dazniausiai kica Lietuvos atveju ir pan. Kaunas buten ir yra toks miestas, kuriame gera gyventi. Visa kita yra tik papildoma prie to, bet ne svarbiausia.
                                      Gera gyventi is ko? Lietuva ne JAV, $ (LTL) prisispausdinti negalime. Jie turi ateiti is kitur: investiciju, eksporto ir turizmo.

                                      Kas daroma Kaune, kad sie dalykai butu skatinami?

                                      Kaip viename interviu pasake kazkoks buves Singapuro ministras - "we're in hospitality business", nes tai vieta kur turistai, investuotojai ir uzsienio kompanijos traktuojamos su pagarba ir ypac geromis salygomis bei nuolankumu. Tam pasiekti imamasi aktyviu, tiesioginiu ir konkreciu priemoniu. Jei Singapuras butu tik svaistesis kaltinimais, kad Malaizija ir D.Britanija is jo viska "pavoge" ir nedave pakankamai pinigu (ka siandien daro Zimbabve), iki siol tai butu 3-ojo pasaulio uzkampis. Tam, kad galetum susikurti gerove ir tureti pinigu, tuos pinigus reikia is kazkur gauti ir pritraukti i savo sali ar miesta. O tada ir gyventi bus gera. Kol kas kai kuriu kaunieciu retorika man primena butent Mugabes zimbabviska retorika, kur i visas puses skrenda kaltinimai, konspiraciju teorijos ir sedejimas vietoje bei nieko nedarymas ir aukimas, kol is dangaus Dievulis numes skatika.

                                      Be turizmo Lietuva praras didele dali pajamu, kurios nukeliaus i Latvija, Estija ir Lenkija. Su investicijomis kelblu, o kitose srityse irgi buksuojam. Eksportas kol kas dar palaiko musu nelabai stipru uki.
                                      Paskutinis taisė John; 2008.11.30, 17:05.

                                      Comment


                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        Nemažai, o koks skirtumas?
                                        Tik tiek, kad tie "keli namai" tai buvo visos pagrindinės Vilniaus senamiesčio gatvės ir aikštės (kosmetiškai) atnaujintos faktiškai per viena vasarą.

                                        Kai kurie forumo "vaikai" to nepamena
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                                          /\ Atrodo visi vilniečiai ir/ar kauniečiai dėl tų mistiškų "turistinių srautų", "įvaizdžio" ir bla bla bla...sielą galėtų parduoti. Juokinga, kaip kapitalisnis tuštybės muilo burbulas vis pučiasi visų smegeninėse. Miestas turi išpildyti savo funkcijas; išpildžius jas, tai ir "špaklių" ant jo galima dėti.

                                          Miestas turi būti patogus, kompaktiškas, teikiantis geras galimybes dirbti, užsidirbti ir gyventi jo gyventojams, o ne gražus, žavus, turintis savo aurą, kaip "per se"...
                                          Problema, kad Kaunas nelabai tuo pasižymi. Ir nereikia aiškinti, kad nereikia "špakliaus". Jei išėjus į Griuvėsių alėją ima depresija? Apsileidimas kiekviename žingsnyje, gėda prieš miesto svečius.

                                          Paskaitykite kada "Tartano armijos" komentarus apie Kauną. Gėda skaityt.
                                          Aišku, galite guostis tuo, kad škotų futbolo sirgaliai ne pati intelektualiausia publika, ir yra nepajėgūs suvokti "smetoniškos auros", bet dėl to miestas patrauklesnis nepasidarys.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X