Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
    Na kaip sakoma „geri kūrėjai kopijuoja, didūs kūrėjai vagia“.
    O protingi žmonės žino kad geros prekės reklamuoti nereikia.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      O protingi žmonės žino kad geros prekės reklamuoti nereikia.
      Gali būti, kad teisybė.

      MIRK, BET IŠSISKIRK. RINKODARA BE RINKODAROS
      Kai kurie Vakarų rinkodaros teoretikai radikaliai tikina, kad tradiciniai metodai dabar veiksmingi tik tiems vartotojams, kurių jau nebėra – praėjusio amžiaus žmonėms, kuriuos buvo galima paveikti masine ir iš esmės apgaulinga rinkodara. Tokios dinozauriškos rinkodaros pavyzdžių iki šiol daugybė, tačiau, anot šių ekspertų, tai dar nieko neįrodo.
      ...
      Būtina suvokti, kuo esi ypatingas, ir leisti vartotojui pačiam populiarinti tavo tikrąsias vertybes.
      http://original.mindgasmic.com/rinko...m#.W3Ass7gyUQ3

      Comment


        Lietuva yra tokia šalis kuri visada visur vėluodavo. Viduramžiais Vilnius buvo prasmirdęs medinis miestas, o tuo pat metu Italijoje kūrė Giotto. Bet dabar ne apie tai, o kad ir ta Vilniaus reklama yra pavėluota. Mes norime pritraukti turistų, o Europa bando jais atsikratyti. Turistas šiais laikais tapo nebe tas.
        Žmonės nebesijaučia saugūs Amsterdame 59-erių Bertui Napui pastaruoju metu dažnai tenka vidury nakties raminti įsišėlusius užsieniečius, kurie šūkauja po langais, vemia į jo augalus ar netgi šlapinasi į pašto dėžutę. „Kodėl negalite tuo užsiimti savo mieste?“ – kartą paklausė jis Elvio Presley kostiumais persirengusių bernvakario dalyvių. Vienas iš jų piktai atšovė jam: „Mes perkame tai, ką Amsterdamas parduoda, mokame už tavo gatves. Jeigu nepatinka, kraustykis kitur.“
        Daugumai neberūpi kultūros šedevrai ir panašūs dalykai. Naujų laikų turistas važiuoja nebe to. Ypač į Vilnių tikrai važiuos ne to. Patariu paskaityti:
        https://www.lrytas.lt/pasaulis/rytai...tm_medium=Copy

        Comment


          Verslui naudingi ir vemiantys turistai , o gyventojai gal nelabai pajunta tą netiesioginę naudą. Žmonių daug, kelionės tapo prieinamesnės, tai nieko keista, kad populiarios vietos perpildytos. Bet Venecijos ir Barselonos turistinės problemos Vilniui, Rygai, Talinui ir krūvai kitų miestų tikrai negresia.

          Comment




            Na Ryga tai jau prieš dešimtmetį piktinosi anglų myžalais:


            Rygos merui įsipyko ant laisvės paminklo besišlapinantys britų turistai

            Skaitykite daugiau: https://zmones.lrytas.lt/pramogos/20...tm_medium=Copy

            Ryga yra viena iš mėgstamiausių Vidurio ir Rytų Europos miestų, kuriuos britai renkasi laukiniams bernvakariams. Į Latvijos sostinę – taip pat ir į Budapeštą, Bratislavą, Prahą ar Taliną – juos vilioja įkandamos kainos baruose ir viešbučiuose bei pigūs skrydžiai iš įvairių Didžiosios Britanijos miestų į Rytų Europos sostines. Šie miestai džiaugiasi turistų parama besitraukiančioms jų ekonomikoms, tačiau kartu baiminasi, kad nevaldomi britai gali sugadinti jų įvaizdį ramesnio poilsio ieškančių turistų akyse. N.Usakovas priėmė sprendimą netrukus po to, kai vienos kelionių agentūros apklausa atskleidė, jog Europos viešbučių savininkai svečius iš Didžiosios Britanijos laiko blogiausiai besielgiančiais turistais. Ekonomikos krizė Latvijai smogė bene labiausiai iš visų ES šalių, tačiau tai šalį padarė tik dar patrauklesne pigių atostogų ieškančių keliautojų poilsio vieta. Alaus bokalas čia kainuoja mažiau nei latą (apie 5 Lt), barų netrūksta, o striptizo barai ir kitos pasilinksminimo vietos ištiestomis rankomis priima bernvakarių svečius.

            „Vienintelė problema ta, kad tokių britų turistų sulaukiame neproporcingai daug, - skundžiasi N.Usakovas. - Jei būtų daugiau turistų iš kitų šalių, visą laiką kvailiojantys britai taip nekristų į akis. Nereikia čia to politinio korektiškumo. Deja, tai tapo jų ryškiausia ypatybe“. Daugiausia priekaištų rygiečiai turi svečiams, kurie nusprendžia nusilengvinti ant Rygos laisvės paminklo, skirto pagerbti už Latvijos nepriklausomybę žuvusiems kariams. Daug turistų yra buvę suimti besišlapinantys ant jo arba besiropščiantys visiškai nuogi, kad galėtų nusifotografuoti. Viename žurnale išspausdintame pasisakyme Rygos meras piktinasi, kad padėtis nė kiek nepagerėjo nuo praėjusių metų, kai tuometis Latvijos vidaus reikalų ministras Marekas Seglinis išplūdo „anglų paršus“ už tai, kad šie yra „purvini, kiauliški žmonės“. N.Usakovo atstovė paaiškino, kad Rygos problemos prasidėjo, kai į miesto oro uostą ėmė skraidyti pirmųjų pigių oro bendrovių lėktuvai: „Britai ėmė rengti bernvakarius, kurių pagrindine atrakcija tapo naudojimasis mūsų laisvės paminklu kaip tualetu. Mums gėda dėl britų turistų, kiti žmonės visai nenori jų matyti. Ketiname įkurti turistų policiją, kuri prižiūrės senamiestį ir spręs panašias turistines problemas“.
            Paskutinis taisė Eikantas X; 2018.08.12, 17:41.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Verslui naudingi ir vemiantys turistai , o gyventojai gal nelabai pajunta tą netiesioginę naudą. Žmonių daug, kelionės tapo prieinamesnės, tai nieko keista, kad populiarios vietos perpildytos. Bet Venecijos ir Barselonos turistinės problemos Vilniui, Rygai, Talinui ir krūvai kitų miestų tikrai negresia.
              Man nusispjauti į verslo pajamas, jei jos kenkia vietiniams žmonėms. Vilniuje yra taip, kad viešbučiuose gyvena dažniausiai nekenksmingi turistai. Tuo tarpu vemiantys triukšmadariai kaip taisyklė gyvena nuomuojamuose butuose, kuriuos nusipirko tam reikalui turintys atliekamų pinigų ir kurie nemoka mokesčių kaip viešbučiai ar restoranai.
              Man visai netrukdo japonų pensininkų būreliai, kuriuos dažnai matau senamiestyje, bet siutina "turistai" futbolo chuliganai (gerai kad neturime stadiono) ir girtas užsieniečių jaunimėlis.

              Comment


                Naujoji Vilniaus reklama kaip tik ir orientuota visai ne į japonų pensininkus . Futbolo turistai nėra toks dažnas reiškinys - po svarbių varžybų (nebūtinai futbolo) neblogai pasiautėja ir vietiniai.

                Comment


                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                  Lietuva yra tokia šalis kuri visada visur vėluodavo. Viduramžiais Vilnius buvo prasmirdęs medinis miestas, o tuo pat metu Italijoje kūrė Giotto. Bet dabar ne apie tai, o kad ir ta Vilniaus reklama yra pavėluota. Mes norime pritraukti turistų, o Europa bando jais atsikratyti. Turistas šiais laikais tapo nebe tas.

                  Daugumai neberūpi kultūros šedevrai ir panašūs dalykai. Naujų laikų turistas važiuoja nebe to. Ypač į Vilnių tikrai važiuos ne to. Patariu paskaityti:
                  https://www.lrytas.lt/pasaulis/rytai...tm_medium=Copy
                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Verslui naudingi ir vemiantys turistai ...
                  Būtent. Ir tą Vilniaus G taško reklama būtent ir skirta tokiems turistams, kurie atvažiuoja paėsti, pagerti, pamyžti, pavemti gatvėse ir pasidulkinti. Todėl ir G taškas prie to, tsakant, į tokius turistus orientuota reklama...

                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                  Man nusispjauti į verslo pajamas, jei jos kenkia vietiniams žmonėms. Vilniuje yra taip, kad viešbučiuose gyvena dažniausiai nekenksmingi turistai. Tuo tarpu vemiantys triukšmadariai kaip taisyklė gyvena nuomuojamuose butuose, kuriuos nusipirko tam reikalui turintys atliekamų pinigų ir kurie nemoka mokesčių kaip viešbučiai ar restoranai.
                  Man visai netrukdo japonų pensininkų būreliai, kuriuos dažnai matau senamiestyje, bet siutina "turistai" futbolo chuliganai (gerai kad neturime stadiono) ir girtas užsieniečių jaunimėlis.
                  G taško reklama ne japonų pensininkams skirta...
                  Paskutinis taisė Al1; 2018.08.12, 18:23.

                  Comment


                    Nei kruštis, nei gert, apskritai nieko daryt čia nieks nevažiuos pamatę šitą reklamą. Ant kiek tamsiam reikia būti, kad nesuprasti kaip veikia tokia reklama, gi ne alų reklamuoja. Dabar problema, kad Vilniaus nieks net nežino, tai ir bandoma spręsti kuo efektyvesniais ir ekonomiškesniais būdais.

                    Išgirs apie reklamą pensininkas iš Japonijos ir pagalvos, o kur tas Vilnius. Pachekins internete ir tuo viskas baigsis. Dar gal pagalvos, kad tūpa reklama ir tikrai nevažiuos į tą Vilnių. Po kelių metų planuos atostogas, galvos kur nuvažiuot, susijungs neuronai ir supras, kad kažkur kažkada girdėjo apie tokį Vilnių ir gal čia atvažiuos.
                    Taip pat ir paauglys amerikietis, pamatęs reklamą gal jis ir pagalvos, kad gerai čia būtų pasikrušti, bet neturi pinigų ir dar tuoj reikės prasiskolinti bankui, kad galėtų studijuoti. Po kokio dešimties metų jau bus suaugęs, bus turtingas verslininkas, vėlgi planuos atostogas, viską jau bus apkeliavęs ir tuomet kažkur pasąmonėj supras, kad kažkada girdėjo apie tokį Vilnių ir gal čia atvažiuos.

                    Reiktų iškabinti tuos plakatus oro uoste ir netyčia nuvesti popiežių jų fone nusifotkinti (idealiu atveju su pora seserų pašonėj), tegu parodo kokia moderni bažnyčia yra xxi amžiuj. Va tuomet sakyčiau, kad išpildymas 100%. Dabar irgi neblogai, blogiausiu atveju galima paphotoshopinti ir numesti internetams (aišku anonimiškai). Būtų megatroll, nes subtiliai padarius viso pasaulio žiniasklaida už gryną pinigą paimtų.

                    edit: pateiksiu dar pvz iš savo patirties, prieš daug metų pamačiau reklamą apie Triglavo nac. parką ir Bledo ežerą. Nesu neišprusęs, žinau kur yra Slovėnija, bet apie tas lankytinas vietas nieko nežinojau. Reklama nebuvo ypatinga, gražūs vaizdai ir tiek, bet nieko ko nebūčiau matęs kitose Alpių valstybėse.
                    Po n metų važinėjimo į Šveicariją ir Dolomitus, kai jau viskas buvo daug kartų matyta ir pažįstama, atsiminiau tą reklamą ir kitas atostogas praleidau pas slovėnus. Ir ne dėl kalnų, ar vaizdų, bet tiesiog norėjosi kažko naujo.
                    Paskutinis taisė tomtom; 2018.08.12, 20:55.

                    Comment




                      Va būtent, kad pagrindinė problema yra Vilniaus žinomumas ir tai pirmoji reklama istorijoje, kuri realiai sugebėjo tą žinomumą bent kažkiek padidinti. Tie, kas tame įžvelgia kažkokį sekso turizmą - vistiek čia nevažiuos, nes jeigu yra ant tiek kvailiai, kad nesuprastų metaforų, tai greičiausiai neturi ir pinigų kelionėms. Šita reklama yra nukreipta į kitą audotoriją - tą, kuri supranta, kad čia ne sekso turizmas reklamuojamas, tą, kuri pagauna bajerį ir tą, kuri turi pinigų kelionėms.

                      Comment


                        Tviteryje netrendina, tai deja reiškia, kad niekam neįdomu.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Iš šono žvelgiant, manau, yra gilesnė problema. Įvyko konflikas, bet savivaldybė papraščiausiai numojo į tai ranka. Jeigu būtų reklamuotas pavienis asmuo, asmenų grupė ar įmonė (pvz., Keulė Rūkė), tuomet viskas būtų daugmaž tvarkoj. Reklamos užsakovas patenkintas ir gana. Bet šiuo atveju taip nėra. Savivaldybės ar šalies reklamos yra specifinės. Laisvumas, galimas kitais atvejais, čia nebūtinai tinka. Dabar žmonės, kurie nenori būti pakišti po šia reklama, yra nustumti į šalį. Sako jie koncervatyvūs, kompleksuoti, introvertai ar šiaip atsilikėliai. Ir kas? Ką jie neturi teisės reikalauti, jog miestas kreiptų dėmesį į jų nuomonę? Jeigu miestas nori keisti miestiečių mąstyseną, tuomet ties tuo lai ir dirba, o tik tuomet užsimoja tokiomis reklamomis. Bet atsirado kažkoks naujas mainstream'as prieš kurį negali nei žodžio tarti. James Hetfield viename iš interviu kalbėjo apie save, bet panašu, kad analogijų galima rasti ir Vilniui:

                          Paskutinis taisė Paukšis; 2018.08.13, 00:46.

                          Comment


                            Parašė Paukšis Rodyti pranešimą
                            Iš šono žvelgiant, manau, yra gilesnė problema. Įvyko konflikas, bet savivaldybė papraščiausiai numojo į tai ranka. Jeigu būtų reklamuotas pavienis asmuo, asmenų grupes ar įmoė (pvz., Keulė Rūkė), tuomet viskas būtų daugmaž tvarkoj. Reklamos užsakovas patenkintas ir gana. Bet šiuo atveju taip nėta. Savivaldybės ar šalies reklamos yra specifinės. Laisvumas galimas kitais atvejais čia nebūtinai tinka. Dabar žmonės, kurie nenori būti pakišti po šia reklama, yra nustumti į šalį. Sako jie koncervatyvūs, kompleksuoti, introvertai ar šiaip atsilikėliai. Ir kas? Ką jie neturi teisės reikalauti, jog miestas kreiptų dėmesį į jų nuomonę? Jeigu miestas nori keisti miestiečių mąstyseną, tuomet ties tuo lai ir dirba, o tik tuomet užsimoja tokiomis reklamomis. Bet atsirado kažkoks naujas mainstream'as prieš kurį negali nei žodžio tarti. James Hetfiel viename iš interviu kalbėjo apie save, bet panašu, kad tai ne nauja ir Vilniui.
                            Tokia logika vadovaujantis, kodėl negali atsirasti tokių, kurie nenori būti "pakišti" po šaltibarščiais, tautiniu kostiumu ar Aušros vartais. Ir kas?

                            Comment


                              Parašė Paukšis Rodyti pranešimą
                              Iš šono žvelgiant, manau, yra gilesnė problema. Įvyko konflikas, bet savivaldybė papraščiausiai numojo į tai ranka. Jeigu būtų reklamuotas pavienis asmuo, asmenų grupes ar įmoė (pvz., Keulė Rūkė), tuomet viskas būtų daugmaž tvarkoj. Reklamos užsakovas patenkintas ir gana. Bet šiuo atveju taip nėta. Savivaldybės ar šalies reklamos yra specifinės. Laisvumas galimas kitais atvejais čia nebūtinai tinka. Dabar žmonės, kurie nenori būti pakišti po šia reklama, yra nustumti į šalį. Sako jie koncervatyvūs, kompleksuoti, introvertai ar šiaip atsilikėliai. Ir kas? Ką jie neturi teisės reikalauti, jog miestas kreiptų dėmesį į jų nuomonę? Jeigu miestas nori keisti miestiečių mąstyseną, tuomet ties tuo lai ir dirba, o tik tuomet užsimoja tokiomis reklamomis. Bet atsirado kažkoks naujas mainstream'as prieš kurį negali nei žodžio tarti. James Hetfiel viename iš interviu kalbėjo apie save, bet panašu, kad tai ne nauja ir Vilniui:

                              Savukynai, čia tu?

                              Comment


                                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                Tokia logika vadovaujantis, kodėl negali atsirasti tokių, kurie nenori būti "pakišti" po šaltibarščiais, tautiniu kostiumu ar Aušros vartais. Ir kas?
                                Būtent! Jeigu yra dvi stipriai išsiskiriančios nuomonės, tuomet gal vertėtų savivaldybei susimąstyti, ar tikrai reklama tinkama. Ar taip nemanai? Nes šiuo atveju dalis savivaldybės žmonių tiesiog nusprendė, kad viena teisinga, o kita ne ir taškas.
                                Paskutinis taisė Paukšis; 2018.08.13, 09:39.

                                Comment


                                  Parašė Paukšis Rodyti pranešimą
                                  Iš šono žvelgiant, manau, yra gilesnė problema. Įvyko konflikas, bet savivaldybė papraščiausiai numojo į tai ranka. Jeigu būtų reklamuotas pavienis asmuo, asmenų grupės ar įmonė (pvz., Keulė Rūkė), tuomet viskas būtų daugmaž tvarkoj. Reklamos užsakovas patenkintas ir gana. Bet šiuo atveju taip nėra. Savivaldybės ar šalies reklamos yra specifinės. Laisvumas galimas kitais atvejais čia nebūtinai tinka. Dabar žmonės, kurie nenori būti pakišti po šia reklama, yra nustumti į šalį. Sako jie koncervatyvūs, kompleksuoti, introvertai ar šiaip atsilikėliai. Ir kas? Ką jie neturi teisės reikalauti, jog miestas kreiptų dėmesį į jų nuomonę? Jeigu miestas nori keisti miestiečių mąstyseną, tuomet ties tuo lai ir dirba, o tik tuomet užsimoja tokiomis reklamomis. Bet atsirado kažkoks naujas mainstream'as prieš kurį negali nei žodžio tarti. James Hetfiel viename iš interviu kalbėjo apie save, bet panašu, kad tai ne nauja ir Vilniui:

                                  Nepainiokit reklamos su įvaizdžio kūrimu. Jeigu jums čia atrodo, kad vyksta įvaizdžio (blogo) kūrimas, tai dar kartą pasižiūrėkite į reklamą ir pagalvokite, ar kas nors po pusmečio ją atsimins. Jeigu ir atsimins, tai greičiausiai mūsų pensininkai, nes jie dauguma neturi ką veikti.
                                  O reklama ir skverų projektavimu turi užsiimti to dalyko specialistai, čia demokratijos nereikia kaip ir nereikia, kad iš šiluminių elektrinių kaminų rūktų kvepalai, nes kažkokia blondinė sugalvojo, kad tai puiki mintis.
                                  O mūsų įvaizdis ir toliau liks šaltibarščiai. Tad galite ramiai miegoti, nes prie kryžių kalno kryžiaus formos dildo nieks kol kas dar neplanuoja pardavinėti.

                                  Comment


                                    Visuomet ir visur bus tos dvi priešingos pusės. Mano supratimu kišti pinigus į nieko nepasiekiančią reklamą - yra ne kas kita, kaip mokesčių mokėtų pinigų eikvojimas. Bet aš sutikčiau skirti kad ir trigubai didesnį biudžetą tai oponentų įsivaizduojamai gerai Vilniaus reklamai, kurioje dalyvautų Lietuvos sportininkės (sorry, šypsena pati veržias), su sąlyga, kad už trigubai mažesnį biudžetą Vilnių galima būtų reklamuoti efektyviomis ir realią naudą duodančiomis priemonėmis.

                                    Comment


                                      Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                                      O mūsų įvaizdis ir toliau liks šaltibarščiai.

                                      o tai čia tipo blogai kažkas su tuom?



                                      4:20 "Lithuania is really good at comfort food" sako.

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Tviteryje netrendina, tai deja reiškia, kad niekam neįdomu.
                                        Deja, bet twiteris nėra pasaulio bamba. Trendas yra tada, kada tai nušviečia pasaulinė žiniasklaida. O tavieji niekam neįdomūs tweetai tai net nežinau - čia juoktis ar verkti

                                        Comment


                                          Bet aš sutikčiau skirti kad ir trigubai didesnį biudžetą tai oponentų įsivaizduojamai gerai Vilniaus reklamai, kurioje dalyvautų Lietuvos sportininkės (sorry, šypsena pati veržias), su sąlyga, kad už trigubai mažesnį biudžetą Vilnių galima būtų reklamuoti efektyviomis ir realią naudą duodančiomis priemonėmis.
                                          O tai kai Sabonis reklamuoja Lidlą šypsena nesiveržia? Ir tuose kaifuojančių filmukuose nejuokinga, kad pas vieną iš personažų šiek tiek dantų trūksta? Biudžetas, matyt, buvo per mažas rasti geresnių. Facebooke kai kurie tų plakatų herojai piktinasi, jog net nepaprašyta jų sutikimo naudoti atvaizdą reklamoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X