Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    Iinformacinio triukšmo laikais reikia išisiskirti. Popsovas tu niekam neįdomus, nes visi tokie patys popsovi ir jau matyti.
    Reikia mokėti tai daryti. Su skoniu.

    -

    Comment


      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      Stiprus kontrastas yra gera priemonė atkreipti dėmesį. Šiuo atveju, greičiausiai, to ir buvo siekiama. Žinoma, galimai perspausta su kai kurių elementų vaizdavimu. Įsivaizduoju, kad būtų užtekę blokinių namų rajonų ir šiuolaikinio miesto centro vaizdų pristatant kaip vieną samplaiką. Bendrai, tikslas pasiektas - reklama tapo diskusijų objektu.
      Tai vystykim temą, reklamuokim narkomanų lavonus, lauko tualetų turinį, turėtų dėmesį atkreipti.
      -

      Comment


        Marketinge - visų pirma pozicionavimas, kuo tavo produktas geresnis nei konkurentų? Ir ne tai, kad geresnis, o klausimas kaip vartotojo suvokimo schemoje užimti tam tikrą vietą? (poziciją, todėl ir pozicionavimas). O tada jau žinutės kūrimas ir komunikavimas. Tai gal ta stilinga "Go Vilnius" teta su Brežnevo laikų proferoriaus akiniais visų pirma atsako sau ir mums, kokia yra Vilniaus pozicionavimo strategija? Kaip potencialiems keliautojams sukelti asociacijas "Vilnius, a tai...."? Tas klausimas vadinasi "what comes first to your mind"? Ką ir padarė estai su Talinu tame tarpe. Jie tiesiog užliejo vartotojų (pa)sąmonę žinutėmis, kad Estija yra moderni, skaitmeninė, skandinaviška ir t.t. pagal sąrašą. Nėra labai originalu, bet jei daroma tikslingai, nuosekliai ir atkakliai, suveikia. Suveikia, nes eilinio vartotojo sąmonė nenori ir negali laikyti pas save kelių skirtingų suvokinių apie Estiją. Jam ir taip yra reikalų, vaikai, paskolos, karjera, seksas, slidinėjimas, you name it. Todėl jeigu estai paslaugiai pasiūlo sprendimo shortcut'ą, kad Estonia is new digital Scandinavia, OK we take it.
        O jeigu nėra kryptingo pozicionavimo, any shit comes to your mind, t.y visokie stereotipai, prietarai ir pletkai. Dar blogiau, kažkokie freak'ai iš pasienio su Baltarusija siūlo atsisėdus ant suoliuko parke pamąstyti apie savo stereotipų klaidingumą.
        Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2024.04.07, 00:24.

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

          Tai vystykim temą, reklamuokim narkomanų lavonus, lauko tualetų turinį, turėtų dėmesį atkreipti.
          Kam taip juodai? Video klipe pakanka tamsumo. Manau, kad idėja buvo atkreipti dėmesį kontrastu. Tiesiog idėjos išpildymas nelabai koks.

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Kokia nauda iš diskusijų lietuvių tarpe? Tikslas turi būti reklamuoti miestą didžiosiose šalyse.
            Nemanau, kad tikslas bus pasiektas ir iš esmės sutinku šiuo atveju su Šimašiaus komentaru.
            Pažvelgiau abstrakčiai. Jeigu idėjos tikslas buvo šokas ir diskusijos, tuomet jis pasiektas. Tik tiek, kad dėmesį atkreipėme mes, lietuviai. Nežinau, kokia nauda ir aš. Nesugalvoju.

            (Brainstorming) Nebent siekta, jog diskusijos pasklistų ir užsienyje bei žmonės patys norėtų atvykti ir atrasti savo Vilnių (gražų senamiestį, NMC, Šnipiškių trobas ar sovietines Karoliniškes ir kt.). Jeigu yra intriga ar prieštaringa informacija, žmonės labiau linkę patys ieškoti atsakymų.
            Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.07, 01:38.

            Comment


              OK, pasisakysiu ir aš. Idėja gera, išpildymas blogas. Per ilgas juodas tarpas per trumpas šviesus. Šviesus visiškai negroja su tamsiu. T.y. standartiniai vaizdai. Nors ir tikslas pritraukti turistų, tačiau akivaizdu, kad GO Vilnius eilinį kartą sumaišė tikslus. Jiems visada rūpėjo apdovanojimai , klikai, akivaizdu, kad ir šitas klipo tikslas - apdovanojimai. Tačiau nei apdovanojimai nei klikai neatveža turistų. Beje, buvo bent porą straipsnių kaip Baltijos šalys matosi užsienyje. Vat juo išanalizavus ir reikia daryti reklamines kampanijas.

              Comment


                Šiaip įdomu, kad FB rodo apmokėtą įrašą su ta reklama ir esantiems Vilniuje. Kokiu tikslu? Švaistyti begalinį reklamos biudžetą?

                Comment


                  Netflix dokumentika apie saltaji kara: nuo saknu iki pacios pabaigos ir aftermatch - Ukrainos karo. Lietuvai isskirtinis demesys visame rytu Europos kontekste: salia Berlyno sienos griuvimo ir Solidarumo Lenkijoje. Visos cielos 20min.

                  Perziures milijonai, jeigu ne 100 milijonu.

                  https://www.netflix.com/title/81614129

                  Comment


                    Labai sveikas analitinis požiūris į tą klipą. Nuo 1val 06min iki 1:11 https://youtu.be/SSKoEWIy8bQ?t=3962
                    Gerai įvardinta "tikslinė auditorija"
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Taj Mahal

                      Gal galėtum pasidalinti?
                      Taip, prašom:

                      Auganti įtaka, vertybės ir krepšinis: tyrimas atskleidė, kaip pasaulis mato Lietuvą

                      https://www.lrt.lt/lituanica/aktuali...s-mato-lietuva

                      Ir dar vienas straipsnis buvo Kauno dienoje, bet nerandu greitai

                      Comment


                        Šiuo metu mes turime dvi didžiausias problemas. Pirma, mūsų niekas nežino ir niekam nesame įdomūs. Antra, kas žino ar norėtų sužinoti, tuos atbaido nuolatinė tryda viešumoje apie neva neišvengiamą Rusijos invaziją. (Nepainioti trydos su normaliu kasdieniu ir nekasdieniu pasirengimu gintis, ko vis dar labai trūksta.)

                        Šito liūdnai pagarsėjusio klipo kūrėjai akivaizdžiai sėdi ne savo rogėse. Siaubingas pinigų taškymas su neišvengiamu neigiamu rezultatu (kiek to rezultato išvis bus).

                        Comment


                          Vietoj to galėtų būti kokia bendra su latviais „Lietuvos sostinė ne Ryga“ kampanija. Ne kartą yra tekę susidurti kai painiojamos Lietuva su Latvija. Ar išvis galvojama, kad tai vienas ir tas pats. Kartais prieinant iki visiškų absurdų.

                          Comment


                            Norvego nuomonė apie šią reklamą ir įspūdžiai iš buvusios kelionės:

                            HOW TO PROMOTE VILNIUS AND LITHUANIA?
                            - there is a fierce debate going on right now among Lithuanians and others, around the world, about this topic after the marketing agency "GO Vilnius" a few days ago posted a very talentless, dumbing down and disgusting commercial (see further down on my FB page if you want a link to the video) ...
                            These are MY impressions of Vilnius and Lithuania ... seen through my Norwegian glasses ...
                            https://www.facebook.com/aage.myhre/posts/pfbid02zam5BFqFFLzuQiVypW3gCjr8evixffpeLPWhjUWUxv2 vDoWCxXwCRAphvSA51cHJl

                            Comment


                              Vilniaus patrauklumas ir yra tai, kad tai neturistinis miestas, kur nereikia grustis spustyse, daugumoje restoranu ir kaviniu bus vietiniai, nera scammintoju ir kisenvagiu, galima gauti AirBnB miesto sirdyje uz zmogiska kaina. Plius, visada yra idomiau pamatyti vieta, apie kuria nelabai zinai nei visokias Barcelonas ar Prahas kurias milijona kartu visi mate instagramuose ir faina buna tik nuotraukuose, nes gatves lygyje reikia stumdytis su milijonu turistu ir matyti kavines, kurios yra tourist trappai. Tos vietos ir turetu but akcentuojamos, valstybiniu pinigu biudzeta zymiai lengviau istaskyti ir istratinti populiariems vietiniams vloggeriams ir instagrameriams (alia slovakiskam Gasanovui, rumuniskui Bertuliui ar austriskam pauliui samoskai) nuperkant viesbucius, pramogas ir pan. Ju auditorija pamatys tas vietas ir nuspres ar tai sudomino. Zmones visada labiau veikia tokia reklama nei belekas ka GoVilnius dare, nes tai atrodo kaip rekomendacija is draugu zmoniu pasamoneje, kuria visada labiau pasitikima. Zmones tiek nieko nezino apie Lietuva, kad daznai galvoja, kad net vasara cia yra beprotiskai salta alia kaip kokioje Suomijos siaureje. GoVilnius tai toks max nepilnavertiskumo kompleksas, primenantis kitas neigiamu stereotipu paveikstas salis, kenciancias nuo nepilnavertiskumo kompleksu, kuriose teko lankytis, kai jie is paskutiniuju bando irodyti kokie yra modernus ir kisa visokius burgerius, prekybos centrus ar dainuojancius fontanus, nors zymiai idomiau ir geriau yra tu saliu tradicijos ir savitumas- tradicinis maistas, senieji miestai, kaimai ar bazarai.

                              Is praktiniu priezasciu kaip gerinti turizma - nustoti gasdinti tuo karu ir gerinti susisiekima. Yra teke net kelis kartus girdeti, kad norejo aplankyti Lietuva, bet atsidarius skyscanneri ir pamacius kaina bei keliones sudetinguma, planai pasikeite. Taip pat yra teke girdeti, kad domejosi kelione i Baltijos salis, bet planai pasikeite kai seimos nariai issigando del karo ir prase pakeisti planus.
                              Paskutinis taisė TIME; 2024.04.09, 15:41.

                              Comment


                                Žodžiu nieko Jūs nesupratote Iš GO Vilnius komentaro

                                Planuojame, kad šiais metais žinomumas augs po +2 proc. Jungtinėje Karalystėje (nuo 43 iki 45 proc.) bei Vokietijoje (nuo 62 iki 64 proc.).
                                PIPEC: Orientuotis į 1/10 rinkos !

                                2022 m. „Keliauk Lietuvoje“ atlikta apklausa parodė, kad Lietuva Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje asocijuojama su sąvokomis „Rusija“ (10 proc.), „Rytų Europa“ (atitinkamai 8 proc. ir 7 proc.), „skurdi, nežinoma šalis“ (4 proc. ir 5 proc.). Norisi atkreipti dėmesį, kad su jais susiduria ne vien Vilnius, bet ir visas Rytų Europos regionas.
                                AGA super

                                Atkreipiame dėmesį, kad ilgoji klipo versija mokamuose kanaluose užsienyje nebus rodoma.
                                Plačiau :

                                https://www.govilnius.lt/kampanija?u...=kampanijosDUK

                                Comment


                                  Tai kels žinomumą, įtikinėdami likusius 90 proc., kad esame „skurdi šalis“. Bingo.

                                  Comment


                                    VZ.LT 2024.04.10
                                    Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
                                    Atvykstamojo turizmo verslo asociacijos vadovas Edvinas Samkus teigia, kad „Go Vilnius“ išsiuntė prašymą kuo skubiau nutraukti sukurtą reklamos kampaniją „Expectations vs. Reality“.
                                    Pasak jo, pirmieji antireklamos atgarsiai spaudoje, kai „The Times“ dienraštyje ir portale pasirodė straipsnis pavadinimu „Visit Vilnius – hoodies, muggings and death behind the bins“ („Aplankykite Vilnių – marozai, plėšikavimas ir mirtis už šiukšlių konteinerių“), suglumino užsienio partnerius.

                                    https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...is#nuotrauka-1

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      VZ.LT 2024.04.10
                                      Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
                                      Faina, kai dauguma skaito tik antraštes

                                      Comment


                                        Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
                                        Faina, kai dauguma skaito tik antraštes
                                        Citatoje buvo įdėta ir mus repezentuojanti antireklaminis straipsnis su to video kadrais; o kaip vartosi "Go Vilnius" turint noro galima paskaityti visą straipsnį.

                                        Comment


                                          Klikų sulauks ir trumpalaikio dėmesio, bet padarys daugiau žalos, ypač UKR karo akivaizdoje, sustiprins požiūrį, kad tai skurdi šalis kuri mažai skiriasi nuo ruZZ. Buvo prašoma Lietuvos diplomatų, politikų nenaudoti terminų EX-soviet... šalis užsienio medijose, bet brendama į tą patį š... su šia reklama.
                                          Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 16:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X