Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Tai vystykim temą, reklamuokim narkomanų lavonus, lauko tualetų turinį, turėtų dėmesį atkreipti.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąStiprus kontrastas yra gera priemonė atkreipti dėmesį. Šiuo atveju, greičiausiai, to ir buvo siekiama. Žinoma, galimai perspausta su kai kurių elementų vaizdavimu. Įsivaizduoju, kad būtų užtekę blokinių namų rajonų ir šiuolaikinio miesto centro vaizdų pristatant kaip vieną samplaiką. Bendrai, tikslas pasiektas - reklama tapo diskusijų objektu.-
- 1 patinka
Comment
-
Marketinge - visų pirma pozicionavimas, kuo tavo produktas geresnis nei konkurentų? Ir ne tai, kad geresnis, o klausimas kaip vartotojo suvokimo schemoje užimti tam tikrą vietą? (poziciją, todėl ir pozicionavimas). O tada jau žinutės kūrimas ir komunikavimas. Tai gal ta stilinga "Go Vilnius" teta su Brežnevo laikų proferoriaus akiniais visų pirma atsako sau ir mums, kokia yra Vilniaus pozicionavimo strategija? Kaip potencialiems keliautojams sukelti asociacijas "Vilnius, a tai...."? Tas klausimas vadinasi "what comes first to your mind"? Ką ir padarė estai su Talinu tame tarpe. Jie tiesiog užliejo vartotojų (pa)sąmonę žinutėmis, kad Estija yra moderni, skaitmeninė, skandinaviška ir t.t. pagal sąrašą. Nėra labai originalu, bet jei daroma tikslingai, nuosekliai ir atkakliai, suveikia. Suveikia, nes eilinio vartotojo sąmonė nenori ir negali laikyti pas save kelių skirtingų suvokinių apie Estiją. Jam ir taip yra reikalų, vaikai, paskolos, karjera, seksas, slidinėjimas, you name it. Todėl jeigu estai paslaugiai pasiūlo sprendimo shortcut'ą, kad Estonia is new digital Scandinavia, OK we take it.
O jeigu nėra kryptingo pozicionavimo, any shit comes to your mind, t.y visokie stereotipai, prietarai ir pletkai. Dar blogiau, kažkokie freak'ai iš pasienio su Baltarusija siūlo atsisėdus ant suoliuko parke pamąstyti apie savo stereotipų klaidingumą.Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2024.04.07, 00:24.
- 7 patinka
Comment
-
Kam taip juodai? Video klipe pakanka tamsumo. Manau, kad idėja buvo atkreipti dėmesį kontrastu. Tiesiog idėjos išpildymas nelabai koks.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tai vystykim temą, reklamuokim narkomanų lavonus, lauko tualetų turinį, turėtų dėmesį atkreipti.
Comment
-
Pažvelgiau abstrakčiai. Jeigu idėjos tikslas buvo šokas ir diskusijos, tuomet jis pasiektas. Tik tiek, kad dėmesį atkreipėme mes, lietuviai. Nežinau, kokia nauda ir aš. Nesugalvoju.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKokia nauda iš diskusijų lietuvių tarpe? Tikslas turi būti reklamuoti miestą didžiosiose šalyse.
Nemanau, kad tikslas bus pasiektas ir iš esmės sutinku šiuo atveju su Šimašiaus komentaru.
(Brainstorming) Nebent siekta, jog diskusijos pasklistų ir užsienyje bei žmonės patys norėtų atvykti ir atrasti savo Vilnių (gražų senamiestį, NMC, Šnipiškių trobas ar sovietines Karoliniškes ir kt.). Jeigu yra intriga ar prieštaringa informacija, žmonės labiau linkę patys ieškoti atsakymų.Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.07, 01:38.
Comment
-
OK, pasisakysiu ir aš. Idėja gera, išpildymas blogas. Per ilgas juodas tarpas per trumpas šviesus. Šviesus visiškai negroja su tamsiu. T.y. standartiniai vaizdai. Nors ir tikslas pritraukti turistų, tačiau akivaizdu, kad GO Vilnius eilinį kartą sumaišė tikslus. Jiems visada rūpėjo apdovanojimai , klikai, akivaizdu, kad ir šitas klipo tikslas - apdovanojimai. Tačiau nei apdovanojimai nei klikai neatveža turistų. Beje, buvo bent porą straipsnių kaip Baltijos šalys matosi užsienyje. Vat juo išanalizavus ir reikia daryti reklamines kampanijas.
- 7 patinka
Comment
-
Netflix dokumentika apie saltaji kara: nuo saknu iki pacios pabaigos ir aftermatch - Ukrainos karo. Lietuvai isskirtinis demesys visame rytu Europos kontekste: salia Berlyno sienos griuvimo ir Solidarumo Lenkijoje. Visos cielos 20min.
Perziures milijonai, jeigu ne 100 milijonu.
https://www.netflix.com/title/81614129
- 3 patinka
Comment
-
Labai sveikas analitinis požiūris į tą klipą. Nuo 1val 06min iki 1:11 https://youtu.be/SSKoEWIy8bQ?t=3962
Gerai įvardinta "tikslinė auditorija"Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Taip, prašom:Parašė Taj Mahal
Gal galėtum pasidalinti?
Auganti įtaka, vertybės ir krepšinis: tyrimas atskleidė, kaip pasaulis mato Lietuvą
https://www.lrt.lt/lituanica/aktuali...s-mato-lietuva
Ir dar vienas straipsnis buvo Kauno dienoje, bet nerandu greitai
- 3 patinka
Comment
-
Šiuo metu mes turime dvi didžiausias problemas. Pirma, mūsų niekas nežino ir niekam nesame įdomūs. Antra, kas žino ar norėtų sužinoti, tuos atbaido nuolatinė tryda viešumoje apie neva neišvengiamą Rusijos invaziją. (Nepainioti trydos su normaliu kasdieniu ir nekasdieniu pasirengimu gintis, ko vis dar labai trūksta.)
Šito liūdnai pagarsėjusio klipo kūrėjai akivaizdžiai sėdi ne savo rogėse. Siaubingas pinigų taškymas su neišvengiamu neigiamu rezultatu (kiek to rezultato išvis bus).
- 4 patinka
Comment
-
Norvego nuomonė apie šią reklamą ir įspūdžiai iš buvusios kelionės:
HOW TO PROMOTE VILNIUS AND LITHUANIA?

- there is a fierce debate going on right now among Lithuanians and others, around the world, about this topic after the marketing agency "GO Vilnius" a few days ago posted a very talentless, dumbing down and disgusting commercial (see further down on my FB page if you want a link to the video) ...
These are MY impressions of Vilnius and Lithuania ... seen through my Norwegian glasses ...


https://www.facebook.com/aage.myhre/posts/pfbid02zam5BFqFFLzuQiVypW3gCjr8evixffpeLPWhjUWUxv2 vDoWCxXwCRAphvSA51cHJl
Comment
-
Vilniaus patrauklumas ir yra tai, kad tai neturistinis miestas, kur nereikia grustis spustyse, daugumoje restoranu ir kaviniu bus vietiniai, nera scammintoju ir kisenvagiu, galima gauti AirBnB miesto sirdyje uz zmogiska kaina. Plius, visada yra idomiau pamatyti vieta, apie kuria nelabai zinai nei visokias Barcelonas ar Prahas kurias milijona kartu visi mate instagramuose ir faina buna tik nuotraukuose, nes gatves lygyje reikia stumdytis su milijonu turistu ir matyti kavines, kurios yra tourist trappai. Tos vietos ir turetu but akcentuojamos, valstybiniu pinigu biudzeta zymiai lengviau istaskyti ir istratinti populiariems vietiniams vloggeriams ir instagrameriams (alia slovakiskam Gasanovui, rumuniskui Bertuliui ar austriskam pauliui samoskai) nuperkant viesbucius, pramogas ir pan. Ju auditorija pamatys tas vietas ir nuspres ar tai sudomino. Zmones visada labiau veikia tokia reklama nei belekas ka GoVilnius dare, nes tai atrodo kaip rekomendacija is draugu zmoniu pasamoneje, kuria visada labiau pasitikima. Zmones tiek nieko nezino apie Lietuva, kad daznai galvoja, kad net vasara cia yra beprotiskai salta alia kaip kokioje Suomijos siaureje. GoVilnius tai toks max nepilnavertiskumo kompleksas, primenantis kitas neigiamu stereotipu paveikstas salis, kenciancias nuo nepilnavertiskumo kompleksu, kuriose teko lankytis, kai jie is paskutiniuju bando irodyti kokie yra modernus ir kisa visokius burgerius, prekybos centrus ar dainuojancius fontanus, nors zymiai idomiau ir geriau yra tu saliu tradicijos ir savitumas- tradicinis maistas, senieji miestai, kaimai ar bazarai.
Is praktiniu priezasciu kaip gerinti turizma - nustoti gasdinti tuo karu ir gerinti susisiekima. Yra teke net kelis kartus girdeti, kad norejo aplankyti Lietuva, bet atsidarius skyscanneri ir pamacius kaina bei keliones sudetinguma, planai pasikeite. Taip pat yra teke girdeti, kad domejosi kelione i Baltijos salis, bet planai pasikeite kai seimos nariai issigando del karo ir prase pakeisti planus.Paskutinis taisė TIME; 2024.04.09, 15:41.
- 10 patinka
Comment
-
Žodžiu nieko Jūs nesupratote
Iš GO Vilnius komentaro 
PIPEC: Orientuotis į 1/10 rinkos !Planuojame, kad šiais metais žinomumas augs po +2 proc. Jungtinėje Karalystėje (nuo 43 iki 45 proc.) bei Vokietijoje (nuo 62 iki 64 proc.).
AGA super2022 m. „Keliauk Lietuvoje“ atlikta apklausa parodė, kad Lietuva Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje asocijuojama su sąvokomis „Rusija“ (10 proc.), „Rytų Europa“ (atitinkamai 8 proc. ir 7 proc.), „skurdi, nežinoma šalis“ (4 proc. ir 5 proc.). Norisi atkreipti dėmesį, kad su jais susiduria ne vien Vilnius, bet ir visas Rytų Europos regionas.
Plačiau :Atkreipiame dėmesį, kad ilgoji klipo versija mokamuose kanaluose užsienyje nebus rodoma.
https://www.govilnius.lt/kampanija?u...=kampanijosDUK
Comment
-
VZ.LT 2024.04.10
Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
Atvykstamojo turizmo verslo asociacijos vadovas Edvinas Samkus teigia, kad „Go Vilnius“ išsiuntė prašymą kuo skubiau nutraukti sukurtą reklamos kampaniją „Expectations vs. Reality“.
Pasak jo, pirmieji antireklamos atgarsiai spaudoje, kai „The Times“ dienraštyje ir portale pasirodė straipsnis pavadinimu „Visit Vilnius – hoodies, muggings and death behind the bins“ („Aplankykite Vilnių – marozai, plėšikavimas ir mirtis už šiukšlių konteinerių“), suglumino užsienio partnerius.
https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...is#nuotrauka-1
- 1 patinka
Comment
-
Faina, kai dauguma skaito tik antraštesParašė Romas Rodyti pranešimąVZ.LT 2024.04.10
Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
- 1 patinka
Comment
-
Citatoje buvo įdėta ir mus repezentuojanti antireklaminis straipsnis su to video kadrais; o kaip vartosi "Go Vilnius" turint noro galima paskaityti visą straipsnį.Parašė RokasLT Rodyti pranešimąFaina, kai dauguma skaito tik antraštes
Comment
-
Klikų sulauks ir trumpalaikio dėmesio, bet padarys daugiau žalos, ypač UKR karo akivaizdoje, sustiprins požiūrį, kad tai skurdi šalis kuri mažai skiriasi nuo ruZZ. Buvo prašoma Lietuvos diplomatų, politikų nenaudoti terminų EX-soviet... šalis užsienio medijose, bet brendama į tą patį š... su šia reklama.
Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 16:12.
- 3 patinka
Comment
Comment