Jeigu būtų tokių kaip senasnamas valia, tai Lietuva iš vis neturėtų turistų, nes sienos būtų uždarytos arba būtų dalinami kelialapiai darbininkms pagal kvotas, tai jų reklamos kritikavimas tik pagrindžia tai, kad reklama gera.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos įvaizdis užsienyje
Collapse
X
-
Zuokas jau buvo sugalvojęs, su BTR'u pervažiuot mersą ir tai buvo bene vienintelis geras darbas, kurį jis padarė dėl Vilnius (nepaisant to, kad jis reklamavo save). Aš suprantu, kad tu augęs ir visą savo asmenybę suformavęs sovietmetyje, bet laikai pasikeitė. Pabandyk pažiūrėti šiuo metu populiariausią serialą Game of Thrones ir palygink jį su sovietmečio 'šedevrais'. Ką tu sakai, kad iššaukiančios temos yra didelis tabu ir siūlai geriau melstis. Šiuolaikiniame pasaulyje tai neveikia ir sorry, bet laiko nebeatsuksi, kad ir kiek stengtumeis. Dėl to arba mes prisitaikom prie šiuolaikinio pasaulio, o dar tiksliau būnam vienu žingsniu priekyje - arba užstringam sovietiniam mąstyme ir degraduojam. Ir tai visiškai nereiškia, kad šiuolaikinis mąstymas G-spot reklamą mato kaip kažkokį seksą, netgi atvirkščiai, sovietinio mentaliteto žmonės tai priima kaip kažkokią nešvankybe, nes gi sovietmetyje sekso nebuvo. Tai, kaip šitą žinią perteikė pasaulio žiniasklaida buvo būtent tai, ką ji ir reiškė - Vilnius yra neatras miestas.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJei nėra balso ir nemoki šokti, tai nėra ko veržtis į sceną. Reikia lankyti vokalo bei šokių pamokas. Atsiras gebėjimai, bus ir dėmesys. Na bet jei pamokos per sunkios ir nuobodžios, o dėmesio reikia čia ir dabar, galima pamėginti išsirengti. Vilnius pasirinko pastarąjį variantą. Meras irgi galėtų kokiame tarptautiniame renginyje nusimauti kelnes - juk išgarsintų ir save, ir Vilnių. Nejaugi nesugalvoja tokio efektyvaus ir išvis nemokamo reklamos būdo.
- 9 patinka
Comment
-
Yra tų turistų, kam ta desperacija. Kloji šaligatvius, šluoji šiukšles, renovuoji fasadus ir rezultatas bus. Tokia reklama rodo, kad nelabai yra kuo pasigirti ir ką parodyti. Todėl reikia stereotipų laužymo, skandalo ir efekto.Jeigu būtų tokių kaip senasnamas valia, tai Lietuva iš vis neturėtų turistųPaskutinis taisė senasnamas; 2018.08.09, 23:59.
Comment
-
Ale kas tiems vatinoidams pasidarė. Vienas kas antrame poste rašinėja apie pimpalus, kitas dabar pradėjo apie putes ir užpakalius. Negi nebėra nieko įdomesnio jūsų vatinėse galvose?Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTaip, dabar visas pasaulis žinos, kad Vilnius (ar net Lietuva) yra Europos putė. Kaip išradinga, jokia šalis nebuvo sugalvojusi taip šauniai pasireklamuoti. Kai šitos reklamos poveikis išblės, bus galima dar apsiskelbti Europos užpakaliu. Netoli nuo putės, lengva rast. Irgi originalu, šitos genialios idėjos dar niekas nepanaudojo. Drąsi šalis.
- 7 patinka
Comment
-
Čia nėra jokios desperacijos. Buvo studentų darbelis, keli žmonės Go Vilnius pagalvojo o kodėl gi nepabandžius realiai panaudoti, ir iš idėjos sukurta minimali kampanija su labai mažu biudžetu.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąYra tų turistų, kam ta desperacija. Kloji šaligatvius, šluoji šiukšles, renovuoji fasadus ir rezultatas bus. Tokia reklama rodo, kad nelabai yra kuo pasigirti ir ką parodyti. Todėl reikia stereotipų laužymo, skandalo ir efekto.
Daug kam tai sunku suvokti, bet nebuvo tvirtinamų vizijų, kuriamų didelių darbo grupių, strategijų rašymo, nebuvo ilgalaikio viską apimančio nesikeičiančio plano besikeičiančiam pasauliui. Buvo visiškas agile prieš įsisenėjusį waterfall. Tuo Go Vilnius ir skiriasi nuo to, kaip darbai daromi kitur, ir dėl to galima džiaugtis.
Dėl neturėjimo ką parodyti - kaip tik kompanijos svetainė rodo, kad turim daug. Ir svarbu, kad dominuoja ne vadinamieji turistiniai objektai, bet parduotuvės, maistas. barai, kultūra ir patirtys, trūksta tik viešbučių - ir tai ir yra pagrindiniai dalykai dėl ko važiuoja šiuolaikiniai turistai.
- 3 patinka
Comment
-
Dar reik nepamiršti, kokioms rinkoms skirta šita reklama. Britai (ar net konservatyvūs vokiečiai) turi šiokį tokį humoro jausmą. Skirtingai, nei dauguma lietuvių, kurie supranta tik bajerius apie Pėtką ir Čepajevą ir galvoja, kad Kazlas yra geras humoristas.
Reklama yra pakankamai subtili, cheeky (sorry bočių kalbyalyas gynėjai, nesugalvojau, kaip sulietuvinti) ir, be abejo, cool (vėsi). Aš vis dar nesu tikras, ar turistai Vilniuje ras tą G Spot, bet reklamos kūrėjams rašau 10 balų. Well done ir lauksim daugiau. Tas faktas, kad lietuviai sugeba kažką tokio sukurti, yra savaime labai geras ir smagus dalykas.
- 1 patinka
Comment
-
Kalbos tyrumo saugotojų draugija pataiso: "reklama yra skruostiška (liežuvio skruoste humoras) ir vėsi".
O šiaip tai vienas didžiausių šitos reklamos privalumų yra, kad humoras joje turi dvigubą dugną, kas jo nesuprantančius plokščio humoro mėgėjus trigerina, nes jie to nesupranta ir pradeda nusišnekėti apie vaginas, kai realiai reklama apskritai yra visiškai ne apie seksą.
Paskutinis taisė index; 2018.08.10, 01:13.Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
Comment
-
Bet juk viskas tai (kas yra sukurta žmogaus rankomis) yra neįdomu. Gamtos objektai (kalnai, ežerai ir t.t.) - štai dėl ko verta važiuoti kažkur.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąkompanijos svetainė rodo, kad turim daug. Ir svarbu, kad dominuoja ne vadinamieji turistiniai objektai, bet parduotuvės, maistas. barai, kultūra ir patirtys, trūksta tik viešbučių - ir tai ir yra pagrindiniai dalykai dėl ko važiuoja šiuolaikiniai turistai.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu kiek tokie "modernieji turistai" sudaro bendrame turistų sraute. Kam turistui viešbutis apart to, kad pernakvot ir gal pavalgyt? Dar suprasčiau jei viešbutis būtų kokiam Lukiškių kalėjime su išsaugotomis autentiškomis detalėmisParašė Kristisz Rodyti pranešimąDėl neturėjimo ką parodyti - kaip tik kompanijos svetainė rodo, kad turim daug. Ir svarbu, kad dominuoja ne vadinamieji turistiniai objektai, bet parduotuvės, maistas. barai, kultūra ir patirtys, trūksta tik viešbučių - ir tai ir yra pagrindiniai dalykai dėl ko važiuoja šiuolaikiniai turistai.
Bet eilinis tinklinis 3-4 žvaigždučių..? Tokio net į Instagramą neįdėsi.
Comment
-
Reikia skaičiuoti ne kokią dalį tokie turistai sudaro galvų skaičiumi, o kokią dalį sudaro išleistų pinigų kiekiu. Kad ten ryanairiniam jaunimui ar lenkų autobusamas svarbu tik lova pernakvojimui ar tinka ir naktis autobuse, tai čia viena. O pinigingas srautas kurį norima pritraukti pradės planuoti kelionę nuo viešbučio - ir tokie viešbučiai kaip Pacai, Kempinski, Artagonist, Stikliai ir dar pora boutique senamiestyje jau yra pakankamai įdomūs, kad patys traukia keliautojus. Tinkliniai viešbučiai yra reikalingi verslui, o kartu gali pritraukti ir frequent flyers - kurie turi prikaupę vieno ar kito tinklo nemokamų naktų, kurias renkasi kaip išnaudoti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Įdomu kiek tokie "modernieji turistai" sudaro bendrame turistų sraute. Kam turistui viešbutis apart to, kad pernakvot ir gal pavalgyt? Dar suprasčiau jei viešbutis būtų kokiam Lukiškių kalėjime su išsaugotomis autentiškomis detalėmis
Bet eilinis tinklinis 3-4 žvaigždučių..? Tokio net į Instagramą neįdėsi.Paskutinis taisė Kristisz; 2018.08.10, 09:07.
Comment
-
Įdomu kiek persidengia piniginga Pacukų ir Kempinski auditorija su ta 25-38 amžiaus kategorija ir tais, kuriem įdomu tokio tipo reklamos. "Modernūs turistai" dažniausiai kaip tik ir yra ryanairinė/interailinė publika. Be to, piniginga auditorija dažniausiai susimoka už privatų gidą, kuris žino daug daugiau nei, net prie geriausių norų, galima sudėti į tokią kampaniją ir jos puslapį.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Reikia skaičiuoti ne kokią dalį tokie turistai sudaro galvų skaičiumi, o kokią dalį sudaro išleistų pinigų kiekiu. Kad ten ryanairiniam jaunimui ar lenkų autobusamas svarbu tik lova pernakvojimui ar tinka ir naktis autobuse, tai čia viena. O pinigingas srautas kurį norima pritraukti pradės planuoti kelionę nuo viešbučio - ir tokie viešbučiai kaip Pacai, Kempinski, Artagonist, Stikliai ir dar pora boutique senamiestyje jau yra pakankamai įdomūs, kad patys traukia keliautojus. Tinkliniai viešbučiai yra reikalingi verslui, o kartu gali pritraukti ir frequent flyers - kurie turi prikaupę vieno ar kito tinklo nemokamų naktų, kuriuos renkasi kaip išleisti.
Tinklinių viešbučių ir jų poreikio verslui neginčiju, bet su šita reklama tai turi mažai bendro. Kas ieško kur panaudot prikauptus taškus greičiau žiūri iš kito galo - viešbučio puslapyje kur gali panaudot ir tada renkasi iš galimų variantų. O ne naršydamas atsitiktiniame puslapyje pamato, kad yra reklamuojamas jo naudojamas viešbučių tinklas, tada prisimena, kad ten turi prikauptų taškų (nes taškų kaupėjai tikrai pamiršta tokią smulkmeną, kad jau prisikaupė taškų
) ir visgi sugalvoja nuvažiuot..
Paskutinis taisė mantasm; 2018.08.10, 09:13.
Comment
-
Net oficialus vertimas yra "akiplėšiška"Parašė index Rodyti pranešimąKalbos tyrumo saugotojų draugija pataiso: "reklama yra skruostiška (liežuvio skruoste humoras) ir vėsi".
Pagalvojus turbūt ir geresnį galima rast.
Comment
-
Nesigincysiu del moralines, estetines sios reklamos puses. Man asmeniskai ji visai gera ir originali. Bet jos pasiekiamumas ir atgarsis yra milziniskas. Dirbu tarptautineje kompanijoje (170k darbuotoju dirbanciu visame pasaulyje), tai siandien n zmoniu dalinasi sios reklamos plakatu ir visi sako/juokauja, kad sekancius meeting'us/workshop'us ir pan. reikia daryti butinai Vilniuje. Kompanijos vidinese komunikacijose savotiskas sios dienos trending dalykas
Galima diskutuoti del sios reklamos, bet savo tiksla - parodyti, privesti zmones pasidometi, kur yra Vilnius/Lietuva - ji atlieka daugiau nei puikiai.
- 8 patinka
Comment
-
Kai aš viešėjau JAV, tai vietiniai žmonės, išgirdę kad esu iš Lietuvos, arba nežinojo nieko apie mūsų šalį, arba sakė: "O, Valanciuuunas". Taip kad reikia kad Lietuvos rinktinė pora kartų laimėtų Olimpines žaidynes ir apie mus žinos visi.Parašė taspac Rodyti pranešimąGalima diskutuoti del sios reklamos, bet savo tiksla - parodyti, privesti zmones pasidometi, kur yra Vilnius/Lietuva - ji atlieka daugiau nei puikiai.
Comment
-
Sportininkai daro daug reklamos ir galima būtų išnaudoti juos labiau. Kaip, pvz., Sabonis išnaudojamas Lidlo reklamai
. Kaip tik vyksta lengvosios atletikos čempionatas, pilna atlečių, kurios nors ir nėra labai žinomos pasaulyje, bet pakankamai simpatiškos, kad reklaminiuose klipuose gerai atrodytų. Aišku, tai kainuotų brangiau nei paimti kokį studentišką darbelį. Nors jos nėra išlepintos didelių honorarų.
Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.10, 15:53.
Comment
-
Vilniaus reklama nemokamai buvo ištransliuota po visą pasaulį, pasirodė straipsniai, nuotraukos, reportažai - ir nė viename jų nebuvo užsiminta apie prostituciją ar lengvai prieinamas merginas. Bet be bažnyčios ir bažnytininkų tokio atgarsio nebūtų išėję pasiekti - ačiū jiems, kaip ir ačiū atvykstančiam popiežiui, beliko kad jis dar ką ta tame pakomentuotų - ir būtų pasiektas visiškas maksimumasVilniaus reklama pasiekė didesnę nei 600 milijonų auditoriją
Ketvirtadienį oficialiai prasidėjusi Vilniaus reklamos kampanija per šią savaitę prikaustė pasaulio dėmesį. Kampanijos dėka apie Vilnių atsirado daugiau nei tūkstantis naujų straipsnių užsienio žiniasklaidoje.
Vos prasidėjus reklamos kampanijai per pirmąją parą svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė daugiau nei 25 tūkstančiai žmonių iš viso pasaulio. Daugiausiai užsienio lankytojų sulaukta iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos ir JAV, viso – iš 130 šalių. Ypač daug dėmesio sulaukė ketvirtadienį pristatyti vaizdo klipai, kurių peržiūrų skaičius internete vien per pirmąją parą jau viršijo 100 tūkstančių. Žmonės aktyviai dalijasi informacija apie kampaniją socialiniuose tinkluose, giria jos humorą bei vadina „nuostabia“, rašoma „Go Vilnius“ pranešime žiniasklaidai.
Žinia apie kampanijos startą pasirodė net 1087 publikacijose. Jungtinėje Karalystėje apie Vilnių pasirodė 321, JAV – 375 straipsniai. Šia naujiena ypač domėjosi anglakalbė žiniasklaida visame pasaulyje: Kanadoje pasirodė 70, Australijoje – 43, Pietų Afrikos Respublikoje – 39, Naujojoje Zelandijoje – 7, Airijoje – 4 publikacijos. Apie naująją Vilniaus reklamos kampaniją nemažai rašė Europos šalys – Vokietija, Švedija, Prancūzija, Graikija. Žinia pasiekė tokius tolimus kraštus kaip Indija, Singapūras, Meksika. Bendra žiniasklaidos kanalų auditorija viršija 600 milijonų.
Šią savaitę apie Vilnių rašė tokie pasaulyje garsūs žiniasklaidos kanalai kaip „Newsweek“, „New York Times“, „Washington Post“, „Buzzfeed“, „The Independent“, „Reuters“, „Stern“, „Deutche Welle“, „Associated press“, „The Sun“, „Daily Mail“, „The Times“, „Sky News“, „Metro“, „Werben&Verkaufen“, „Euronews“, „Der Standard“ ir kiti.
Turimi įrankiai leidžia suskaičiuoti tik publikacijas, pasirodžiusias interneto portaluose, tačiau žinia apie Vilnių nuvilnijo ir įvairių pasaulio šalių spaudoje, radijuje ir televizijos naujienų laidose. Apie Vilnių televizijos reportažą ketvirtadienį viso pasaulio televizijoms išplatino tarptautinė naujienų agentūra „Reuters“ bei Europos transliuotojų sąjunga. Vilniaus kampaniją linksmai komentavo viena populiariausių Prancūzijos rytinių naujienų laidų „Telematin“, apie ją pranešė ir kitų šalių televizijos. Vokietijos visuomeninis transliuotojas „MDR“ reportažą apie Vilnių rodys penktadienio popietės žinių laidoje „Heute im Osten“. Tai tik dalis televizijos reportažų, apie kuriuos iki šiol pavyko sužinoti.
„Publikacijos tarptautinėje žiniasklaidoje, iliustruotos ne tik pagrindiniu kampanijos vizualu, bet ir Vilniaus panoramų, Pilies gatvės, ir kitų turistinių Vilniaus vietų nuotraukomis bei Vilniaus lokaciją nurodančiu Europos žemėlapiu patvirtina, kad mums pavyko atkreipti pasaulio dėmesį, – pranešime cituojama Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. – Sudėtinga tiksliai paskaičiuoti publikacijų vertę, tačiau galima numanyti, kad reklama tokiuose kanaluose siektų milijonus.“
Didžiulę jaunimo auditoriją turintis interneto portalas „Buzzfeednews.com“ publikavo Vilniaus panoramų nuotraukas ir klausė savo skaitytojų „Ar žinote, iš kur ši žavi nuotrauka? O kaip dėl šio idiliško vaizdo? Abiejose nuotraukose vaizduojama Lietuvos sostinė Vilnius.“
Reklama įkvėpė aktyvias diskusijas socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidos straipsnių komentaruose. Vokietijos naujienų portalas „Horizont“ netgi pakvietė skaitytojus išreikšti nuomonę apie Vilniaus reklamą, ir absoliuti dauguma (86 proc.) skaitytojų balsavo, kad Lietuvos sostinės reklama nėra pernelyg provokuojanti.
„Lonely Planet“ Vilnių pavadino viena geriausių Europos kelionių krypčių 2018-aisiais ir tai, kartu su dėmesiu, kurį greičiausiai pritrauks naujoji kampanija, garantuoja, kad miesto turizmo industrijos ateitis yra šviesi“, – rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų „Independent“.
„Lietuvos sostinė pataiko į dešimtuką, – teigė vienas didžiųjų Vokietijos žiniasklaidos kanalų „Stern“. – Pagaliau Vilnius tapo pokalbių tema.“
- 5 patinka
Comment
-
Ar tu bent įtari kiek kainuotų ne tai kad reklaminio filmuko sukūrimas, o to filmuko rodymas per televizijas, kad pasiektų bent jau 1% tos auditorijos, kuri su G-spot reklama buvo pasiekta nemokamai?Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSportininkai daro daug reklamos ir galima būtų išnaudoti juos labiau. Kaip, pvz., Sabonis išnaudojamas Lidlo reklamai
. Kaip tik vyksta lengvosios atletikos čempionatas, pilna atlečių, kurios nors ir nėra labai žinomos pasaulyje, bet pakankamai simpatiškos, kad reklaminiuose klipuose gerai atrodytų. Aišku, tai kainuotų brangiau nei paimti kokį studentišką darbelį. Nors jos nėra išlepintos didelių honorarų.
- 1 patinka
Comment
-
Tai ar nutuoki, kiek tavo 'genialios' reklamos su niekam nežinomomis ir neįdomiomis sportininkėmis rodymas per pasaulines TV kainuotų? Spėju neturi žalio supratimo, nes pagal tave brangiausiai kainuotų toms sportininkėms atlygį sumokėti
Kai iš tiesų tas sportininkių atlyginimas net nelygintinas su tais pinigais, kuriuos už reklaminį eterį tektų suploti.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAišku, tai kainuotų brangiau nei paimti kokį studentišką darbelį. Nors jos nėra išlepintos didelių honorarų.
- 1 patinka
Comment
Comment