Jei visi iš centro galės į naktinio gyvenimo vietas ir 6 stadionus už miesto ribų patogiai ir greitai nuvažiuoti su monorelsu, tai kur problema? Visi laimi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa
Collapse
X
-
Kolegos iš gretimo skyrelio iškasė. Seimą maitino ir kandidatą į merus M. Majauską parėmė galimai su Rusija susiję verslai?
https://galio.lt/lt/naujienos/restor...erslo-centrus/"„iLunch“ yra pietų restoranų tinklas, rinkoje veikiantis trejus metus ir šiuo metu valdantis 7 restoranus Vilniaus mieste bei 3 restoranus pagal franšizės sutartį Rusijoje, Maskvoje."
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1988820?copiedVyriausiosios rinkimų komisijos skelbiamame jo aukotojų sąraše matyti, kad M.Majausko kampaniją parėmė ir žmonės, susiję su maitinimo sektoriumi. Tai – restoranų tinklą „iLunch“ valdančios įmonės „Inovatyvūs restoranai“ vadovas Aurelijus Jasevičius,
Išvadas darykitės patys
Comment
-
Labai gerai parašė apie "humanizavimą", ypač Saulėtekio alėjos.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet apie humanizavimą nusišnekėjo ir akivaizdžiai matosi, kad neturi žalio suvokimo kas tas humanizavimas, kas yra gatvių pertvarka ir kokia apskritai problema su Vilniaus gatvėmis.-
Comment
-
Ir ką "gero" parašė? Keturios juostos buvo, keturios liko. Gatvė dabar atitinka pločių standartus, taigi nebuvo išleisti vėjais pinigai asfaltuojant pločius, kurie nebus naudojami. Taip pat čia forume buvo rašyt, kad gatvėje yra buvęs ne vienas skaudus eismo įvykis, dabar situacija turėtų gerėt.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Labai gerai parašė apie "humanizavimą", ypač Saulėtekio alėjos.
- 7 patinka
Comment
-
Čia gerai H. Mackevičius man rodos buvo pasakęs, kad per sniegą va tik kelios pėdos ant šaligatvio, tai gal išdeliojam po kelias šaligatvio plyteles ir užteks? Kam ten tiek plytelių nereikalingų sudėliotą? Oho kiek sutaupys. Tai praeidamas ant dviračių tako irgi esu pastebėjęs, kad kai pasnigo, buvo tik vienos vėžės, nu ten gal 20 cm pločio, tai kam tada ten 2 m pločio dvirtakis?? Siaurinam davai viską. Iki centimetro paklaidos. Davai pirmyn siauragalviai.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Gerai. Tada kelius susiaurinam irgi iki padangų storio. Bus tokios dvi juostos, o persirikiuot tik tam skirtose vietose, nu kaip traukiniai rikiuojasi. Davai pirmyn plačiagalviai.Parašė geriantis Rodyti pranešimąČia gerai H. Mackevičius man rodos buvo pasakęs, kad per sniegą va tik kelios pėdos ant šaligatvio, tai gal išdeliojam po kelias šaligatvio plyteles ir užteks? Kam ten tiek plytelių nereikalingų sudėliotą? Oho kiek sutaupys. Tai praeidamas ant dviračių tako irgi esu pastebėjęs, kad kai pasnigo, buvo tik vienos vėžės, nu ten gal 20 cm pločio, tai kam tada ten 2 m pločio dvirtakis?? Siaurinam davai viską. Iki centimetro paklaidos. Davai pirmyn siauragalviai.
- 15 patinka
Comment
-
tai jau ir susiaurinta iki tiek, kad duobės neapvažiuosi, o realiai ir bus provėžos padangų storioParašė Creatium Rodyti pranešimą
Gerai. Tada kelius susiaurinam irgi iki padangų storio. Bus tokios dvi juostos, o persirikiuot tik tam skirtose vietose, nu kaip traukiniai rikiuojasi. Davai pirmyn plačiagalviai.
siauruk
Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
https://www.ziniuradijas.lt/laidos/v...vicius?video=1
19:43 min.
Per ziniu radija i klausima atsakyti ar Vilniuje reikia tramvajaus tiek T V Raskevcius, tiek Majauskas, tiek Benkusnkas atsake vienu zodziu "ne"
- 3 patinka
Comment
-
Raskevičius sako: "šitame etape - ne".Parašė TIME Rodyti pranešimąhttps://www.ziniuradijas.lt/laidos/v...vicius?video=1
19:43 min.
Per ziniu radija i klausima atsakyti ar Vilniuje reikia tramvajaus tiek T V Raskevcius, tiek Majauskas, tiek Benkusnkas atsake vienu zodziu "ne"
- 3 patinka
Comment
-
Tramvajus nebuvimas Vilniuje yra panašaus lygio nesusipratimas, kaip lauko tualetų buvimas centrinėse ar aplinkui jas esančiose miesto dalyse. Būtų panašiai, jei dalis kandidatų sakytų, kad lauko tualetų į normalų vandentiekį ir kanalizaciją keisti nereikia, o Raskevičius atsakytų "šitame etape ne". Jei ką, tai reikėjo dar praėjusiame etape.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Raskevičius sako: "šitame etape - ne".
- 11 patinka
Comment
-
Kodėl taip manot? Iki 2027 pakankamai laiko bent vieną liniją pradėti tiesti. Pvz. nutiesti nuo pilaitės iki Panoramos žiedo ar nuo Santariškių iki Konstitucijos pr. apskritai nebūtų labai sudėtinga. Sutinku nebent dėl to, kad požeminė dalis centre gal tik vėliau būtų pradėta (jei tokia bus numatyta).Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Niekas per šią kadenciją tramvajaus statyt nepradės, nepriklausomai nuo to, kas bus išrinktas.Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.28, 13:16.
- 5 patinka
Comment
-
Todėl, kad daug realaus (t.y. ne klerkinio) darbo. Na, kaip su nac. stadionu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl taip manot?
Comment
-
Va checklistas:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl taip manot? Iki 2027 pakankamai laiko bent vieną liniją pradėti tiesti. Pvz. nutiesti nuo pilaitės iki Panoramos žiedo ar nuo Santariškių iki Konstitucijos pr. apskritai nebūtų labai sudėtinga.
- gauti tarybos pritarimą - bent 2 mėnesiai;
- projektinių pasiūlymų rengimo konkursas - bent 3-4 mėnesiai;
- parengti projektinius pasiūlymus - bent 6 mėnesiai;
- atlikti viešinimo procedūrą - bent 1 mėnesis;
- parengti techninį projektą - bent 6-8 mėnesiai;
- suderinti su visomis institucijomis ir gauti pritarimus - bent 3 mėnesiai;
- rangos darbų konkursas - bent 6 mėnesiai;
- darbo projekto parengimas bent 2-3 mėnesiai;
Va tau bent 2.5 metų pirmos linijos visam projektui parengti. Čia tik apie projektavimo ir organizavimo dalį eina kalba. Dar pridėk tokius klausimus, kaip:
- iš kur gauti finansavimą linijos statybai;
- kokią liniją pirmiausia tiesti ir kokia apimtimi;
- ar reikės daryti archeologinius tyrimus;
- kaip reikės keisti VT eismo organizavimą ir ypač kaip jį reikės keisti jeigu bus tiesiama tik pusė maršruto;
Koks būtų pavyzdys tarkim? Daugiafunkcis kompleksas:
- koncesijos sutartis pasirašyta 2021 m. kažkur spalį;
- projektiniai pasiūlymai viešinti 2022 m. gegužę - maždaug 7 mėn. po sutarties pasirašymo;
- statybos leidimas turėtų būti gautas š. m. kovą - maždaug 10 mėn. po projektinių pasiūlymų pritarimo.
Tai čia turim 1,5 metų nuo sutarties iki leidimo. Tai čia net nereikia rangovo konkurso skelbt, ieškot finansavimo ir pan. - kai kurie tie dalykai praeiti dar pačioje pradžioje. O kiek ta pradžia užtruko irgi nepamirškim.
Taip, jeigu 100% viskas tobulai sukrenta, niekas neturi pastabų, niekam nekyla klausimų dėl reikalingumo, finansavimo ar techninio įgyvendinimo, jeigu niekas neskundžia nei vieno iš skelbtinų konkursų ir neįvyksta kažkoks kitoks krachas - tai jo, kadencijos pabaigoje yra įmanoma pradėti darbus. Bet realybėje taip tiesiog nebus.
- 7 patinka
Comment
-
Esmė ne tame ar tramvajaus įgyvendinimas spės pasiekti realių statybos darbų stadiją, o tame ar išvis kandidatai mato poreikį per artimiausią kadenciją vystyti tramvajaus projektą. Manau jau senokai aišku kad šie kandidatai nemato. Tai šių kandidatų atveju nebent lieka viltis kad požiūris pasikeis.
- 6 patinka
Comment
-
Edd, jeigu ne paskutinis sakinys, tai būč paspaudęs „Patinka“. Vilties nėra ir nebus, kol vargingai augę ir svajonėmis gyvenę žmonės, t.y. dabartiniai vairuotojai, neatsidžiaugs kone pamatiniu žmogaus statuso simboliu – mašina. Viltis rasis po 5-10 metų, kuomet užaugęs dabartinis jaunimas pravėdins šį siaubingai kvailą (ne)supratimą.
- 7 patinka
Comment
-
Na taip, reikėjo kokiu 300 000 tūkstnačių gyventoojų atgal.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Raskevičius sako: "šitame etape - ne".
Vadinasi lieka tik sugadinti biliotenį tokiu kiekiu, kad rinkimai būtų paskelbti neįvykę, tada gal atsiras kandidatas naudojantis galvą.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Niekas per šią kadenciją tramvajaus statyt nepradės, nepriklausomai nuo to, kas bus išrinktas.
O per tuos 2,5 metų negalima rasti atsakymo tiems klausimams?Parašė Creatium Rodyti pranešimąVa tau bent 2.5 metų pirmos linijos visam projektui parengti. Čia tik apie projektavimo ir organizavimo dalį eina kalba. Dar pridėk tokius klausimus, kaip:
- iš kur gauti finansavimą linijos statybai;
- kokią liniją pirmiausia tiesti ir kokia apimtimi;
- ar reikės daryti archeologinius tyrimus;
- kaip reikės keisti VT eismo organizavimą ir ypač kaip jį reikės keisti jeigu bus tiesiama tik pusė maršruto;
Comment
Aš suprantu kad ta viltis yra toks "šiaudas", bet nieko kito nelieka, reikia kažką rinkti. Zuoko kažkaip nesinori. Monoreilas... gal irgi tiek jau to.
Comment