Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
    Pritariu. Yra ir pavyzdžių – komunistinė Kinija buvo didžiulis ubagynas prieš 30 metų. Tada Vakarai, užsimanę pakartoti sėkmę su CCCP sugriovimu, Kinijoje pradėjo gamyklas statyti. Ot parodė tiems kinams! Ai, pala...
    Kinijos niekas neplanavo griauti, gamyklos pradėtos statyti dėl pigios darbo jėgos, t.y. naudą iš to gavo vakarai gaudami pigias prekes, tuo tarpu Rusijoje beveik visos vakarų statomos gamyklos sirtos pačios Rusijos rinkai, o ne eksportui į vakarus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.02.02, 08:07.
    Flickr

    Comment


      #82
      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
      Logiškai kalbat. Pagalvojus, reikia kuo daugiau investuoti į Rusiją - ne tik kad Lietuvos, bet ir likusio pasaulio įmonės investuotų Rusijoje. Svarbu, kad tai nebūtų strateginės šakos, bet jei būtų atidaryta šimtai didelių, naujų gamyklų (baldų, avalynės, drabužių, net nežinau... puodų kokių nors, langų, stogo dangų ir dar daug daug visko) tada pavogtume jų market cap'ą, ir taip nubaustume juos už pradėtą karą.
      Šiaip reiktų atskirti įmones, kurios per trečias šalis toliau užsiima eksportu į Rusiją (ką galima lengvai pakeisti kitomis rinkomis) ir visokias gamyklas, kurių negali perkelti ir dabar net parduoti, o jų atidavimas rusams už dyką tai beabejo labiau naudingas būtų patiems rusams ir pelnas nebe grįžtų į LT, o liktų RU.
      Flickr

      Comment


        #83
        Visiška tiesa, liūdna realybė. Kita vertus, tai nereiškia, kad sąmoningi piliečiai neprivalo balsuoti savo piniginėmis (pats atsisakiau visų man žinomų gamintojų/paslaugų – eina jie šikt).

        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kinijos niekas neplanavo griauti, gamyklos pradėtos statyti dėl pigios darbo jėgos, t.y. naudą iš to gavo vakarai gaudami pigias prekes, tuo tarpu Rusijoje beveik visos vakarų statomos gamyklos sirtos pačios Rusijos rinkai, o ne eksportui į vakarus.
        sarkazmas

        Comment


          #84
          Bet jie Kauno mero rinkimuose nedalyvauja, tai viskas gerai!

          Comment


            #85
            Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
            Pritariu. Yra ir pavyzdžių – komunistinė Kinija buvo didžiulis ubagynas prieš 30 metų. Tada Vakarai, užsimanę pakartoti sėkmę su CCCP sugriovimu, Kinijoje pradėjo gamyklas statyti. Ot parodė tiems kinams! Ai, pala...
            Sovietyno niekas negriovė su fabrikų statyba. Ir Kinijoje fabrikus pradėjo statyti dar prieš griūnant sovietynui. Būtent tam, kad atitraukt Kiniją nuo sovietyno.

            Comment


              #86
              Aurelijus Veryga. Nemokamas tvarus viešasis transportas. Realus siekis ar populistinė idėja?

              https://www.lrt.lt/naujienos/pozicij...ulistine-ideja

              Ką tik pasibaigęs vizitas į Estijos sostinę Taliną ir pokalbiai su Estijos transporto departamento, Talino savivaldybės vadovais ir transporto specialistai, leido į šią temą pažiūrėti giliau ir detaliau.

              Pradėsiu nuo to, kad jau ir dabar ne vienas Lietuvos miestas yra šią idėją įgyvendinęs. Tai nėra dideli miestai, bet vis tik, tai jau ir Lietuvoje yra realybė. Tačiau egzistuoja pavyzdžiai, į kuriuos galime pasižiūrėti, kalbėdami apie didelius Lietuvos miestus.

              Vienas tokių miestų yra valstybėje, į kurią nuolat mėgstame pasižvalgyti, kalbėdami, kad jiems pavyko perimti Skandinavijos šalių gerąją praktiką. Kalbu apie Estijos sostinę Taliną. Ten jau 10 metų miesto gyventojams nereikia mokėti už viešąjį transportą. Na, bent jau ta prasme, kuria mes suprantame mokėjimą. Važiuojant viešuoju transportu nebereikia pirkti bilietų.

              Ar tai pasiteisino? Taip. Jei tai neveiktų ar būtų nepakeliama, dešimties metų iššūkis nebūtų buvęs tvarus.

              Tačiau apie viską iš eilės.

              <...>

              Taline teko stebėti ir kitų praktiškų sprendimų. Jau nekalbu apie jų vos ne kiekviename sakinyje minimo žodžio „tenderiai“. Tai pirkimai konkurso būdu. Taip jie perka praktiškai viską. Nuo varžto iki autobuso. Įdiegus skaidrią pirkimų sistemą, išlaidos remontui, jų teigimu, sumažėjo 30 proc. Jau šioks toks rezervas. O dideliam parkui ir ne „šioks toks“, o didelis.

              <...>

              Tikrai turime puikių transporto inžinierių ir specialistų. Juo labiau, kad jie puikiai žino ir mūsų vietinę specifiką, traukos taškus, gyventojų elgseną, oro sąlygas ir kitą specifiką. Kitas svarbus kolegų estų pastebėjimas yra tas, kad jokie pasikeitimai neturėtų vykti staiga, nes viešasis transportas labai svarbus miesto funkcionavimui ir bet kokie neapgalvoti pasikeitimai gali jį sutrikdyti.

              <...>

              Reikėtų iš gyventojų surinkti organines atliekas ir sukurti infrastruktūrą metano dujų gamybai. Metano dujos susidaro ir vandens valymo įrenginiuose. Reikėtų atlikti skaičiavimus, kokį kiekį biometano būtų galima pasigaminti iš biologinių atliekų ir valymo įrenginių ir planuoti dujomis varomų autobusų pirkimus. Tai leistų ne tik atsakingiau tvarkyti atliekas, apsaugotų gyventojus nuo nepageidautinų kvapų, bet ir leistų iš dalies apsirūpinti kuru, būti mažiau priklausomiems nuo tiekėjų.

              <...>

              Reikėtų iš gyventojų surinkti organines atliekas ir sukurti infrastruktūrą metano dujų gamybai. Metano dujos susidaro ir vandens valymo įrenginiuose. Reikėtų atlikti skaičiavimus, kokį kiekį biometano būtų galima pasigaminti iš biologinių atliekų ir valymo įrenginių ir planuoti dujomis varomų autobusų pirkimus. Tai leistų ne tik atsakingiau tvarkyti atliekas, apsaugotų gyventojus nuo nepageidautinų kvapų, bet ir leistų iš dalies apsirūpinti kuru, būti mažiau priklausomiems nuo tiekėjų.
              Veryga atlieka namų darbus. Jeigu atmetus juokingą „iš kauniečių nesuvalgytų kotletų gaminsime kurą“ pasvarstymą, likę argumentai gana rimti ir, manau, teisingi.

              Comment


                #87
                Šiaip Veryga ne vienas joja ant to "padarykim nemokamą viešąjį transportą". Nes iškart visų dabartinių VT vartotojų balsus pasiimi. Socialdemokratų kandidatas, kurio vardo nepamenu irgi šitą reklamuoja. Problema yra ta, kad nė vienas iš jų realiai nekalba apie problemos sprendimą. O problema yra ta, kad per mažai žmonių persėda iš privataus transporto į VT. Ar nemokamas VT spręs tą problemą? Niekaip ne, tik automobilistam jis taps dar mažiau patrauklus, nes niekas nevys bomžų be bilietų.
                Nepopulistinis kandidatas turėtų siūlyti kaip VT padaryti patrauklų ir kaip persodinti iš automobilių į VT, bet niekas to nedarys, nes problemų sprendimas yra sunku, populizmas yra lengva.
                Jau nekalbant apie tai, kad pradedama apie"Skandinavijos šalių gerąją praktiką" ir toliau kalbama apie blogiausia iš visų "Skandinaviškų" šalių praktiką. Jei Estiją išvis galima vadinti Skandinavija.
                VIsumoje Veryga vienas stipresnių kandidatų nes konservatoriai nusprendė tiesiog "dėti organą" ant kauniečių ir ištraukė kandidatą, kuris neturi ryšio nei su miestu nei su realybe. Nu tokį, kurio negaila išmesti jeigu ką. Kitos partijos irgi daug maž antrarūšius, negirdėtus partijos narius numetė "ant prikolo". Tai realiai Veryga yra absoliučiai rimčiausias kandidatas, kuriam užtenka tiesiog minimaliai kažką numest liaudžiai ir bus geriausias.

                Comment


                  #88
                  Sako, kad vienintelis konkurentas Matijošaičiui - Veryga, taip bent jau rodo apklausa.Gaila, straipsnis tik prenumeratoriams

                  https://www.15min.lt/naujiena/aktual...mpaign=rssfeed

                  Comment


                    #89
                    Visiškai sutinku evil, tačiau vadinti tai populizmu nėra visai teisinga, kadangi populizmas reikalauja politikui susilyginti ir liaudimi ir politikuoti tik žemiausiam lygmeniui suprantamu būdu. Trumpas yra pavyzdys. Jis kalba "iš širdies" ir mintis transliuoja gatves kalbos lygmeniu, sukuria naratyvą kuris yra pats patogiausias, tai kad patiks rinkėjam, sukels sensaciją ir populiacijos paramą. Manau ir Matijošaitį galima pavadinti populistu. O tuo tarpu iš esmės visos Lietuvos partijos visai kitokios. Jos komunikuoja ne tai ką politikai mano patiks rinkėjam, o tai ką viešųjų ryšiu specialistai, kurie remiasi tik statistika ir apklausomis, apskaičiuoja patiks rinkėjam. Todėl čia yra kitoks žanras nuo populizmo, mano nuomone blogesnis. Jis keliantis beviltiškumą, kadangi tai lemia, kad visos partijos komunikuoja vieną ir tą patį dalyką, kuris buvo specialistų apskaičiuotas kaip geriausia rinkiminė kampanija. Jau buvau nemažai kitur rašęs apie Lietuvos viešųjų ryšininkų partijas.

                    Comment


                      #90
                      Jeigu gerai suprantu Verygą, tai Kauno VT būtų nemokamas tik kauniečiams, t.y. Kauno mieste gyvenamąją vietą deklaravusiems žmonėms? Tuomet reikėtų kažkokių spec. kortelių kiekvienam kauniečiui?

                      Atrodo nepratrauklu iš pirmo žvilgsnio. VT pirmas privalumas turėtų būti galimybė nesukti galvos – įlipai, pavažiavai kur reikia, išlipai. Kasdien besinaudojantiems VT gal ir nebūtų problema kokią spec. kortelę išsiimti, bet rečiau besinaudojantiems – jau (nelabai reikalingas) papildomas rūpestis. Retai keliauju ne pėščiomis, o prireikus VT amžinai kyla klausimai, kaip antai „ar dar parduoda vienkartinius bilietus“, „ar turiu grynų/smulkių“, „gal kortelę kioske papildyti“, „o, kiek, po velnių, man pusvalandžio bilietų reikia??“. Žodžiu, nepatogu.

                      Aišku, Veryga „pamiršo“ paminėti, kiek jo toks sumanymas kainuotų miestui papildomai...

                      Comment


                        #91
                        Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                        Jeigu gerai suprantu Verygą, tai Kauno VT būtų nemokamas tik kauniečiams, t.y. Kauno mieste gyvenamąją vietą deklaravusiems žmonėms? Tuomet reikėtų kažkokių spec. kortelių kiekvienam kauniečiui?

                        Atrodo nepratrauklu iš pirmo žvilgsnio. VT pirmas privalumas turėtų būti galimybė nesukti galvos – įlipai, pavažiavai kur reikia, išlipai. Kasdien besinaudojantiems VT gal ir nebūtų problema kokią spec. kortelę išsiimti, bet rečiau besinaudojantiems – jau (nelabai reikalingas) papildomas rūpestis. Retai keliauju ne pėščiomis, o prireikus VT amžinai kyla klausimai, kaip antai „ar dar parduoda vienkartinius bilietus“, „ar turiu grynų/smulkių“, „gal kortelę kioske papildyti“, „o, kiek, po velnių, man pusvalandžio bilietų reikia??“. Žodžiu, nepatogu.

                        Aišku, Veryga „pamiršo“ paminėti, kiek jo toks sumanymas kainuotų miestui papildomai...
                        Tai lygiai taip pat kaip yra geriausiuose skandinaviškuose pavyzdžiuose, t.y. Taline. Maltoje irgi nemokama tik vietiniams viešasis transportas. Tik Liuksemburge viešasis yra nemokamas visiems. Ir jei neklystu, tai vieninteliai pavyzdžiai Europoje su nemokamu viešuoju transportu (neskaitant išskirtinių maršrutų ar šventinių akcijų).
                        Nemokamas viešasis daromas ne dėl vienkartinių patogumų turistams, o kaip socialinė paslauga (pagrindinė priežastis Taline), tuo pačiu kaip dalis kompleksinių priemonių mažinti užterštumą (Liuksemburgo pavyzdys) ir kamščius. Kai taip kalba kandidatai pas mus, tai tiesiog bandydami apeliuoti į mažas pajamas turintį "eilinį žmogų", kuris šiaip ar taip naudojasi viešuoju transportu. Net nesigilinant iš ko reikės atimti lėšas šitai socialinei paslaugai.
                        O visų bilietų nepatogumas lengviausiai sprendžiamas įtaisant bekontakčius atsiskaitymus kortele/telefonu.

                        Comment


                          #92
                          Nemokamas VT yra pigus opiumas tautai ir nieko daugiau. Matant, koks neefektyvus yra Kauno VT su 50+ tiesioginių, kartą per valandą važinėjančių maršrutų, be konkrečių stuburinių maršrutų ir iš esmės darbą baigiantis 20 val. vakaro, labai naivu tikėtis, kad VT (ne)mokamumas kažką pakeis.

                          Pirmas dalykas, kuris turėtų būti atliktas - tai pilna maršrutų reforma, suformuojant panašios aprėpties tinklą, kaip yra su greitaisiais Vilniuje. Nebūtinai Kaune jie turi būti greitieji - bet būtent dažni, stuburiniai maršrutai, kur tu gali ramiai ateiti į stotelę nepasižiūrėjęs prieš tai tvarkaraščio.

                          Nemokamam VT turbūt būtų skirta daug daugiau lėšų negu dažnesniam kursavimui, bet tikrosios (ne PR) naudos būtų labai nedaug. Talino pavyzdys parodė, kad į VT persėdo ne automobilininkai, o... pėstieji, kurie anksčiau nenorėjo mokėti už 2 stotelių pavažiavimą.
                          Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.02.08, 14:08.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Nemokamas VT yra pigus opiumas valdžiai ir nieko daugiau. Matant, koks neefektyvus yra Kauno VT su 50+ tiesioginių, kartą per valandą važinėjančių maršrutų, be konkrečių stuburinių maršrutų ir iš esmės darbą baigiantis 20 val. vakaro, labai naivu tikėtis, kad VT (ne)mokamumas kažką pakeis.

                            Pirmas dalykas, kuris turėtų būti atliktas - tai pilna maršrutų reforma, suformuojant panašios aprėpties tinklą, kaip yra su greitaisiais Vilniuje. Nebūtinai Kaune jie turi būti greitieji - bet būtent dažni, stuburiniai maršrutai, kur tu gali ramiai ateiti į stotelę nepasižiūrėjęs prieš tai tvarkaraščio.

                            Nemokamam VT turbūt būtų skirta daug daugiau lėšų negu dažnesniam kursavimui, bet tikrosios (ne PR) naudos būtų labai nedaug. Talino pavyzdys parodė, kad į VT persėdo ne automobilininkai, o... pėstieji, kurie anksčiau nenorėjo mokėti už 2 stotelių pavažiavimą.
                            Labai teisingas pastebėjimas dėl Talino. Aplamai tai turėtų viskas prasidėt nuo klausimo tiem, kurie važinėja nuosavu automobiliu, kas juos priverstų persėsti į viešąjį transportą. Nes prisisvaigti iš savo perspektyvos galima daug ką - apie tramvajus, oro gondolas, nemokamą VT ir maršrutus kurių realiai niekam nereikia. Reikėtų ne sofos-forumo ekspertų, o žmonių su patirtim, kurie galėtų objektyviai atlikti tyrimus, modeliavimus, paskaičiavimus ir t.t., tada sugalvot iš kur gauti pinigų visam tam ir pradėti įgyvendinti. Nes paskaičius forumą atrodo, kad kiekvienas siūlo savo pageidavimų sąrašą kalėdų seneliui, nors jie ir taip nėra tikslinė auditorija, nes ir taip važinėja viešuoju transportu. O Kandidatai su savo PR komandom tuo ir naudojasi.

                            Comment


                              #94
                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Sako, kad vienintelis konkurentas Matijošaičiui - Veryga, taip bent jau rodo apklausa.Gaila, straipsnis tik prenumeratoriams

                              https://www.15min.lt/naujiena/aktual...mpaign=rssfeed
                              Nieks neturit prenumaratos, kad papostint apklausos rezultatus?

                              Comment


                                #95
                                Parašė evil Rodyti pranešimą

                                Labai teisingas pastebėjimas dėl Talino. Aplamai tai turėtų viskas prasidėt nuo klausimo tiem, kurie važinėja nuosavu automobiliu, kas juos priverstų persėsti į viešąjį transportą. Nes prisisvaigti iš savo perspektyvos galima daug ką - apie tramvajus, oro gondolas, nemokamą VT ir maršrutus kurių realiai niekam nereikia. Reikėtų ne sofos-forumo ekspertų, o žmonių su patirtim, kurie galėtų objektyviai atlikti tyrimus, modeliavimus, paskaičiavimus ir t.t., tada sugalvot iš kur gauti pinigų visam tam ir pradėti įgyvendinti. Nes paskaičius forumą atrodo, kad kiekvienas siūlo savo pageidavimų sąrašą kalėdų seneliui, nors jie ir taip nėra tikslinė auditorija, nes ir taip važinėja viešuoju transportu. O Kandidatai su savo PR komandom tuo ir naudojasi.
                                Auto mokestis metinis, ribojimas centran patekimo, didesni mokesčiai parkavimo. Galbūt mokesčių bonusai nevažinėjantiems automobiliu, ale paskata už ekologiškumą.

                                Comment


                                  #96
                                  Sveiki, forumiečiai

                                  [TLDR: LAISVĖS PARTIJA, NR. 11. DŽIUGAS GRĖBLIŪNAS]

                                  Atėjo ta diena, kai miestai.net turi savo kandidatą į Kauno miesto tarybą!

                                  Esu čia nuo 2009 metų, kuomet buvau penktokas, o po keleto mėnesių jau būsiu gydytojas. Aš užaugau su šituo forumu ir būtent miestai.net žmonės mane išugdė apie kokybiško viešojo transporto ir geros, humaniškos pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūros svarbą.

                                  Kaunui visų pirma reikia daugiau troleibusų linijų, kokybiškų A juostų, kurios piko metu viešąjį transportą paverstų greitesniu už automobilius, bei naktinio viešojo transporto. Taip pat reikia ir visų VT dalių (miesto, priemiesčio autobusai, traukiniai, funikulieriai, etc) bilietų ir tvarkaraščių integravimo. Galime būti lyderiai ir už Baltijos šalių.

                                  Miestui taip pat reikia mažiau tvorų, ir nuoseklaus dviračių takų tinklo, orientuoto ne į laisvalaikį, bet į kasdienines žmonių keliones.

                                  Be miestai.net esminės sferos, taip pat turiu dar du prioritetus: sveikatą ir jaunimą. Kaip būsimas anesteziologas-reanimatologas, labai domiuosi gaivinimais. Bandysiu pasiekti, kad tankiausiai gyvenamose miesto teritorijose būtų įrengiami per greičiau nei 8 minutes (maždaug tada ištinka negrįžtami smegenų pažeidimai) pasiekiami automatiniai išoriniai defibriliatoriai, analogiškai bandysiu įvesti kokybiškus pirmosios pagalbos mokymus mokyklose. Taip pat rūpinsiuosi, kad Kauno mokyklose būtų sistemiškas mokslu pagrįstas lytiškumo ugdymas - tokie rodikliai kaip paauglių nėštumas Lietuvoje man nuoširdžiai daro gėdą ir turi būti pagerinti.

                                  Esu ėjęs įvairias pareigas nevyriausybinėse jaunimo organizacijose ir, umm, visvaldybei įsigalėjus miestas jas palaiko vis mažiau. Aš dirbsiu, kad savivaldybė sustiprintų paramą jaunimui ir jo organizacijoms, suteikiant patalpas bei geriau finansuojant jų projektus.

                                  Lauksiu jūsų palaikymo kovo 5 dieną!

                                  Jei tik turite kokių klausimų ar idėjų, rašykite


                                  Taigi, esu Laisvės partijoje ir mano numeris - 11!

                                  ​​​​​​

                                  Politinė reklama.
                                  Click image for larger version  Name:	Kauno kandidatu post-02.png Views:	54 Size:	445,8 kB ID:	2029758
                                  Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.02.13, 06:17.

                                  Comment


                                    #97
                                    O apie aavo svajonę, kad 9-12m. vaikai mokyklose būtų indoktrinuojamii apie visokiausias skirtingas lytis ir seksualines orientacijas (mažamečių tvirkinimas mano supratimu) programoje neminėsi?

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      O apie aavo svajonę, kad 9-12m. vaikai mokyklose būtų indoktrinuojamii apie visokiausias skirtingas lytis ir seksualines orientacijas (mažamečių tvirkinimas mano supratimu) programoje neminėsi?
                                      Man atrodo didesnis tvirkinimas yra kai nuo vaiko nuslepi dalykus ir vaikas užauga su psichologine trauma, galvodamas kad su juo kažkas negerai, arba sukelia traumą kitam, dėl to kad tas kitoks.

                                      Comment


                                        #99
                                        Kitas Džiugas, džiugu, kad einate su geromis idėjomis, kurių sėmėtės iš šio forumo. Sėkmės jums rinkimuose

                                        Comment


                                          Labai smagu, kad Kaune kandidatuoja normalūs ir šviesūs žmonės. Tikriausiai nebus lengva įtikinti tokius, kaip Gator, kad Kaunas turi būti civilizuotos Europos šalies miestas, o ne Alabamos rednekų užutėkis, bet turiu nuojautą, kad Džiugas su tokiais challenges susitvarkys. Keep it up!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X