Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Išsiaiškinti ir nubausti!

    Comment


      Lengva svetima gėda skaityt tokią verbalinę diarėją. Automarozas susinervino, nes kažkas sugalvojo pažeisti jo konstitucinę teisę nemokėti mokesčių už dyzelinį triperį.

      Comment


        Jei ir yra koks superstas dyzelis, tai tas autobusas važinėja maršrutu Vilnius - Ignalina. Spūsčių mokestį tektų ir jam mokėti. Pabrangtų bilietai ir to autobuso depresyviems keleiviams.

        Šiaip tai labai įdomu, kad ta idiotiška durniaus su iniciatyva idėja buvo iškart užgesinta vos tik buvo paviešinta.
        Gražu buvo žiūrėti, kaip visi prisidirbę vartėsi iš gaidžio bei atsižegnojo nuo tos nesąmonės - ir Klaipėdos rajono meras, ir Savivaldybiių asociacija, ir net Susisiekimo ministras.
        Tik to durniaus su iniciatyva pavardė liko nežinoma.

        Comment


          Nemuno aušros parlamentaras siūlo apmokestinti galingus auto. Gal ir gerai, dabar visokie pacukai prisiperka galingų BMW kuriais daužo viską aplink.

          Seimo narys Karolis Neimantas užregistravo pasiūlymą galingiems ir prabangiems automobiliams taikyti 1-2 proc. tarifus. Skiriamas mokestis priklausytų nuo vidaus degimo variklio galios.

          Mokestis būtų 1 proc., kai galia siektų nuo 151 iki 300 kW, o nuo 300 kW ir daugiau mokestis būtų jau 2 proc. Apmokestinti norima dujomis, dyzelinu, benzinu ir elektra varomas transporto priemones.

          Siūloma, kad šis naujas įstatymas įsigaliotų jau nuo 2026 m. sausio mėn. Šį mokestį reikėtų mokėti kartu su registracijos mokesčiu.
          Flickr

          Comment


            300KW tai čia sportinės arba visokios nesąmonės kaip Escalade. Na tiesa yra elektrinių visureigių kur siekia tokią galią, o čia nori ir elektrines apmokestinti.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Nemuno aušros parlamentaras siūlo apmokestinti galingus auto. Gal ir gerai, dabar visokie pacukai prisiperka galingų BMW kuriais daužo viską aplink.
              Iš pacituotos dalies visiškai neaišku koks mokestis. 1-2 proc. nuo ko? Kilovatų, oro temperatūros, slėgio padangose ar automobilio vertės?
              Kitas dalykas, kad dėl "pacukų" tai mažai padės. Jie dažniausiai neperka naujų ar iš tiesų prabangių Porsche, Bentley ar pan. Visa tai susiveda į kokio seno laužo už ~4-5 tūkst. turėjimą. Tai, jei nuo vertės, ten tie 50-100 eur kažin ar kažką labai išgąsdins.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                300KW tai čia sportinės arba visokios nesąmonės kaip Escalade. Na tiesa yra elektrinių visureigių kur siekia tokią galią, o čia nori ir elektrines apmokestinti.
                Nuo 151kw siūlo.
                Čia jau labai netoli pigiausio dyzelinio motoro kokio BMW/Audi/MB eilinės klasės (3/A4/C) sedano.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Nuo 151kw siūlo.
                  Čia jau labai netoli pigiausio dyzelinio motoro kokio BMW/Audi/MB eilinės klasės (3/A4/C) sedano.
                  2025 m. spalio 3 d. duomenys:
                  Bendras transporto priemonių (įskaitant automobilius, motociklus ir kt.) skaičius buvo 2 388 323.
                  Sakykime keičiančių mašiną 5% į metus 119416, iš jų 1% 1194.turės > 151kw vidutine kaina ~15000 ir iš jų gausime po 150, viso 179124 EUR į valstybės biudžėta dar + 30k is > 300kw.
                  viso 200k EUR, IMHO nepadengs administarvimo išlaidų, čia politikas populistines nesamones skeldžia savo PR`ui "protingas idėjas", svieto lygintojas balsuokuokite, "Pensininkai neturi iš ko valgyti nuspirkt,i o čia vat su 200 arklių važinėja, aišku reikia bausti"

                  ps: arba didinti ne 1%, bet tada galima galvoti kur Estijoje ar Latvijoje registruoti, patsukam sunku aišku, bet atsirastų kokios tarpinės kontoros.

                  Comment


                    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą


                    Sakykime keičiančių mašiną 5% į metus 119416, iš jų 1% 1194.turės > 151kw vidutine kaina ~15000 ir iš jų gausime po 150, viso 179124 EUR į valstybės biudžėta dar + 30k is > 300kw.
                    viso 200k EUR, IMHO nepadengs administarvimo išlaidų, čia politikas populistines nesamones skeldžia savo PR`ui "protingas idėjas", svieto lygintojas balsuokuokite, "Pensininkai neturi iš ko valgyti nuspirkt,i o čia vat su 200 arklių važinėja, aišku reikia bausti"

                    ps: arba didinti ne 1%, bet tada galima galvoti kur Estijoje ar Latvijoje registruoti, patsukam sunku aišku, bet atsirastų kokios tarpinės kontoros.
                    Aš nei pritariau, nei nepritariau, tiesiog pasakiau, kad ne nuo 300, o nuo 151 siūlo.

                    O šiaip administravimas yra viena, bet kai kurie žmonės tikria susimąsto kai perka auto..Ei, gal perkame žemiau 151 kw, nereikės mokėti pinigų Ypač jie tai kasmetinis mokestis.

                    Tokiu atveju neatsispindėjo statistikoje, bet kažkas nenupirko to galingesnio vien dėl mokesčio

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Nuo 151kw siūlo.
                      Čia jau labai netoli pigiausio dyzelinio motoro kokio BMW/Audi/MB eilinės klasės (3/A4/C) sedano.
                      pigiausi dyzeliai ir 100 kw nesiekia. bet jo kai kuriem svarbiausia kad būtų kuo daugiau kw, nesvarbu kad kibiras.

                      Comment


                        Cia vienas durniausiu pasiulymu. Yra tarsos mokestis, kuri reikia padaryti metiniu, o ne isradinet nesamones su visokiom islygom.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          pigiausi dyzeliai ir 100 kw nesiekia. bet jo kai kuriem svarbiausia kad būtų kuo daugiau kw, nesvarbu kad kibiras.
                          Aš rašiau pigiausi mažo sedano tipo kaip BMW 3, Audi A5 (ex A4) ar MB C, o ne pigiausi dyzeliai apskritai.
                          Mintis buvo pavaizduoti, kad net mažas vokiškas sedanas su pigiausiu dyzeliu vos ne apie 150kw jau yra. Tai yra, kad 150kw nėra kažkoks galingas sportinis automobilis, o viso labo mažas vokiškas dyzelinis sedanas.
                          Paskutinis taisė Gator; Šiandien, 06:29.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Aš rašiau pigiausi mažo sedano tipo kaip BMW 3, Audi A5 (ex A4) ar MB C, o ne pigiausi dyzeliai apskritai.
                            Mintis buvo pavaizduoti, kad net mažas vokiškas sedanas su pigiausiu dyzeliu vos ne apie 150kw jau yra. Tai yra, kad 150kw nėra kažkoks galingas sportinis automobilis, o viso labo mažas vokiškas dyzelinis sedanas.
                            Tai kad tavo išvardinti pagrinde su dideliais 2L varikliais, va palygink kokį Opel Corsa sedaną, kur variklio galia gali būti dvigubai mažesnė, nors važinėja lygiai taip pat.

                            150 kw dažniausiai būna tiesiog perdidelis variklis automobiliui kuriam jo nereikia.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Aš nei pritariau, nei nepritariau, tiesiog pasakiau, kad ne nuo 300, o nuo 151 siūlo.

                              O šiaip administravimas yra viena, bet kai kurie žmonės tikria susimąsto kai perka auto..Ei, gal perkame žemiau 151 kw, nereikės mokėti pinigų Ypač jie tai kasmetinis mokestis.

                              Tokiu atveju neatsispindėjo statistikoje, bet kažkas nenupirko to galingesnio vien dėl mokesčio
                              Ir ką valstybė išlošia, jeigu žmogus vietoje 160 kW automobilio nusiperką automobilį su 145 kW?
                              Aptariamas mokestis išvis neaišku apie ką. Nes jeigu tai "prabangos" mokestis, tai turėtų būti apmokestinami prabangūs automobiliai, nuo kažkokios vertės (didesnės nei naujo vidutinės klasės automobilio kaina), visiškai nežiūrint kokio galingumo ar tipo variklis yra juose. Nes senas 200 kW laužas už 3-5 tūkstančius - nėra jokia prabanga.
                              Jeigu norima apmokestinti galingumą, tai tą reikėtų daryti apjungiant su dabartiniu registracijos mokesčiu, bei jį paverčiant kasmetiniu. Mokestis neturėtų būti drastiškas, bet turintis daug pakopų ir realiai skatinantis pasirinkti ekologiškesnį/mažiau galingą automobilį.
                              Juo labiau, jeigu skatinami elektromobiliai, tai didžioji dauguma (išskyrus pačias silpniausias versijas) jų pateks į tokių "prabangių" ir galingų automobilių kategoriją. Tai čia nebent bus skatinimas netobulėti ir pirkti senus kibirus.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Tai čia nebent bus skatinimas netobulėti ir pirkti senus kibirus.
                                Norint tobulėti, t.y. kad būtų perkami nauji elektromobiliai reikia didesnių gyventojų pajamų, mokesčiai čia nepadės. Bet toks mokestis gali priversti už tuos kelis tūkt. Eur pacuką pirkti ne 3 litrų BMW, o 1,5 litro hibridinę yaris.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Norint tobulėti, t.y. kad būtų perkami nauji elektromobiliai reikia didesnių gyventojų pajamų, mokesčiai čia nepadės. Bet toks mokestis gali priversti už tuos kelis tūkt. Eur pacuką pirkti ne 3 litrų BMW, o 1,5 litro hibridinę yaris.
                                  neprivers, nes tas pacukas tiesiog pirks pigesni/senesni 3l BMW, kad liktų mokesčiui.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Ir ką valstybė išlošia, jeigu žmogus vietoje 160 kW automobilio nusiperką automobilį su 145 kW?.
                                    Sumažėja tarša (ne tik išmetimo), pavojus aplinkiniams ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Norint tobulėti, t.y. kad būtų perkami nauji elektromobiliai reikia didesnių gyventojų pajamų, mokesčiai čia nepadės. Bet toks mokestis gali priversti už tuos kelis tūkt. Eur pacuką pirkti ne 3 litrų BMW, o 1,5 litro hibridinę yaris.
                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Sumažėja tarša (ne tik išmetimo), pavojus aplinkiniams ir t.t.
                                      Kaip jau uzdvidesimt rašė, tai iš esmės pavojaus aplinkiniams tai nepakeis. Bus perkamas senesnis automobilis, su mažesne verte ir atitinkamai prastesne technine būkle.
                                      Tie kas perka 3 litrų BMW, tikrai dėl tokio mokesčio nepuls pirkti hibridinio Yaris

                                      O bendru atveju, saugumo atžvilgiu, nėra skirtumo tarp 140 kw ir 160 kw. Uždėk medines padangas ant 66 kw automobiliuko ir turėsi didesnį pavojaus šaltinį nei tvarkingas 200 kw auto.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Tai kad tavo išvardinti pagrinde su dideliais 2L varikliais, va palygink kokį Opel Corsa sedaną, kur variklio galia gali būti dvigubai mažesnė, nors važinėja lygiai taip pat.

                                        150 kw dažniausiai būna tiesiog perdidelis variklis automobiliui kuriam jo nereikia.
                                        Kai nepasivelki į kalną, paaiškėja kad Opel Corsa 1.2 nevažiuoja taip pat.
                                        150 kW nėra mažai, o bet tačiau norėdamas įsigyti Skoda ar VW ne mažiausią elektromobilį su didesne baterija, gausi prievarta 210 kW.
                                        -

                                        Comment

                                        Working...
                                        X