Parašė IIrmantass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių mokesčiai
Collapse
X
-
-
Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
Galvot apie VT galima kiek nori, bet jeigu provincijoj jis važiuoja du kart į dieną du kartus į savaitę, tai nupirkus naujus autobusus niekas labai nepasikeistų. Automobilių mokestis jeigu būtų naudojamas tai turėtų būti naudojamas ne vien šaligatvių remontui ar dvirtakių tiesimui, o ir pačių kelių tvarkymui, nes vietomis situacija tragiška.
Be to oro tarša yra Vilniaus ir kitų didesnių Lietuvos miestų problema, tad šias bėdas reikėtų spręsti pačiuose miestuose, o ne visos valstybės lygmeniu.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Skirtingos auto iš to pačio kuro kiekio priteršia skirtingai. Be to, baisiai didelį kuro akcizą būtų paprastą apeiti ir taip būtų skatinama juodoji rinka. Automobilio mokestį apeiti daug sudėtingiau.Pvz. Barselonoje pilna automobilių su andorietiškais numeriais.
Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.02, 14:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teoriškai kuro akcizai irgi buvo skirti infrastruktūrai. Bet kuo toliau tuo labiau nuo to tolstama. Antrą kartą išdurt nesigautų. Kita vertus '94 1.9 TDI publika, kuri labiausiai priešintųsi, nelabai galvoja apie VT ir t.t. Ir suprantama - kam apie tai galvot jei provincijoje šaligatviai arba jau sutvarkyti už ES lėšas, arba nelabai yra poreikio.
Be to oro tarša yra Vilniaus ir kitų didesnių Lietuvos miestų problema, tad šias bėdas reikėtų spręsti pačiuose miestuose, o ne visos valstybės lygmeniu.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtent, akcizas degalams pats geriausias automobilio mokestis, kuo daugiau naudoji kuro, tuo daugiau terši, dėvi infrastruktūrą, sukeli kamščius ir pan. Niekas nieko geresnio ir objektyvesnio dar neusugalvojo.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Galima cituoti jūsų komentarą, kai forumo viešojo transporto entuziastai kurs planus kaip visus persodinti iš automobilių?Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.02, 13:15.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teoriškai kuro akcizai irgi buvo skirti infrastruktūrai. Bet kuo toliau tuo labiau nuo to tolstama. Antrą kartą išdurt nesigautų. Kita vertus '94 1.9 TDI publika, kuri labiausiai priešintųsi, nelabai galvoja apie VT ir t.t. Ir suprantama - kam apie tai galvot jei provincijoje šaligatviai arba jau sutvarkyti už ES lėšas, arba nelabai yra poreikio.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMano manymu su šiuo mokesčio įvedimu blogai komunikuojama. Būtų įstorinė galimybė mokestį pilnai nukreipti apgailėtinam VT pagerinti, išperstiem šaligatviam ir dviračių takam įrengti. Pasipriešinimas iškart atslūgtų. Bet užsiimt tuo rimtai, žmonės matys, kad jie gauna realią alternatyvą, nei kaišiot abejotinom biudžeto skylėm. Keista, kad tas neakcentuojama.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMano manymu su šiuo mokesčio įvedimu blogai komunikuojama. Būtų įstorinė galimybė mokestį pilnai nukreipti apgailėtinam VT pagerinti, išperstiem šaligatviam ir dviračių takam įrengti. Pasipriešinimas iškart atslūgtų. Bet užsiimt tuo rimtai, žmonės matys, kad jie gauna realią alternatyvą, nei kaišiot abejotinom biudžeto skylėm. Keista, kad tas neakcentuojama.
Komentuoti:
-
Mano manymu su šiuo mokesčio įvedimu blogai komunikuojama. Būtų įstorinė galimybė mokestį pilnai nukreipti apgailėtinam VT pagerinti, išperstiem šaligatviam ir dviračių takam įrengti. Pasipriešinimas iškart atslūgtų. Bet užsiimt tuo rimtai, žmonės matys, kad jie gauna realią alternatyvą, nei kaišiot abejotinom biudžeto skylėm. Keista, kad tas neakcentuojama.
Komentuoti:
-
Matyt paskaičiavo, kad pradinis plano variantas būtų visiškas akmuo po kaklu su jų rinkėjais
Komentuoti:
-
Saulius Skvernelis kritikuoja ministeriją: visuotinio automobilių mokesčio nebus, bet yra papildomų sąlygų
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1009592?copied
„Tas oro taršos mažinimo planas yra visiškas „oras“. Aplinkos ministerija, nežinau, kokių paskatų vedina, pasidarė tą planelį. Jis nėra net preliminariai aptartas Vyriausybėje. Jis ne tai kad yra diskutuotinas – labai švelnią poziciją sakau, kai kurios pozicijos yra visiškai nesuprantamos. Galiu pasakyti, kad šis planas Vyriausybės nepasieks“, – tikino S. Skvernelis.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSiaip yra toks bjorn nyland youtube, paskutiniais video vazineja Hyundai Kona, tai minant 90kmh greitkeliu pravaziavo laisvai 510 km su ijungta klimato kontrole, kazkiek vaziavimo vakare ijungtom sviesom. Baterija 60 kwh. Visai geras rezultatas, sakyciau pritaikoma buityje elektrokarieta.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąUž minėtus 230 eur išeina 47 minutės važiavimo laiko Spark e-Up automobiliu per dieną (įskaitant savaitgalius). Ir čia su draudimu, plovimais, aptarnavimu - kuo nereikia jau rūpintis. Tai jau yra gera alternatyva apskritai nuosavo automobilio turėjimui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Siaip yra toks bjorn nyland youtube, paskutiniais video vazineja Hyundai Kona, tai minant 90kmh greitkeliu pravaziavo laisvai 510 km su ijungta klimato kontrole, kazkiek vaziavimo vakare ijungtom sviesom. Baterija 60 kwh. Visai geras rezultatas, sakyciau pritaikoma buityje elektrokarieta.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.07.28, 19:43.
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Su citybee ir espark nevažinėja bomžai ar narkomanai, nes jie dažniausiai neturi teisių ir nemokėtų už trumpą kelionę nuo kelių eurų. Be to, ten lyg ir turėtų būti įrengtos kameros. Kadangi automobiliai naudojami dažniausiai trumpiems atstumams, tai dauguma jų pravažiavę labai mažai. Jei pasiimi naujausią modelį, tai būna tik ką iš salono. Su keliais eurais kišenėje - važinėji su naujom mašinom tik ką iš salono. Žinoma, jos skirtos tam tikram segmentui, kurie mažai važinėja apskritai ir nevažinėja labai dažnai tolimų atstumų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO kur tu pakeliui pasikrausi važiuojant iš Vilniaus į Palangą?
Komentuoti:
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąGeriau jau aš sumokėsiu brangiau, turėsiu savo auto, nei imsiu į rankas nežinia kieno apčiupinėtą vairą ir sėsiu ant sėdynės ant kurios nežinia kas pasigavęs kokią mergą iš stoties rajono glamžė.
Komentuoti:
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąGeriau jau aš sumokėsiu brangiau, turėsiu savo auto, nei imsiu į rankas nežinia kieno apčiupinėtą vairą ir sėsiu ant sėdynės ant kurios nežinia kas pasigavęs kokią mergą iš stoties rajono glamžė.Paskutinis taisė andyour; 2018.07.28, 18:40.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJei ziurim masinas e-Up-PVM kainos kategorijos tai 24k kainuoja Avensis Exclusive komplektacijos (240/men) su Bi-Led ir t.t. 20k RAV4, C-HR nuo 22. Jei taupom kura tai C-HR hybrid nuo 24.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąBelieka tiketis kad iki 2021 isleis kazkoki zmogiska elektromobili uz tiek pinigu.Paskutinis taisė andyour; 2018.07.28, 18:53.
Komentuoti:
Komentuoti: