Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • andyour
    replied
    Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

    Galvot apie VT galima kiek nori, bet jeigu provincijoj jis važiuoja du kart į dieną du kartus į savaitę, tai nupirkus naujus autobusus niekas labai nepasikeistų. Automobilių mokestis jeigu būtų naudojamas tai turėtų būti naudojamas ne vien šaligatvių remontui ar dvirtakių tiesimui, o ir pačių kelių tvarkymui, nes vietomis situacija tragiška.
    Be to oro tarša yra Vilniaus ir kitų didesnių Lietuvos miestų problema, tad šias bėdas reikėtų spręsti pačiuose miestuose, o ne visos valstybės lygmeniu.
    Kaime gali važinėti nors ir su senu sovietiniu traktoriumi, nepriterši oro daugiau nei eilinė troba. Kiek senų automobilių dėl šio mokesčio bus nustoti eksploatuoti? Vienetai. Didmiesčiai šią savo problemą turi spręsti patys per savivaldybę, tai nėra visos Lietuvos problema.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

    Galvot apie VT galima kiek nori, bet jeigu provincijoj jis važiuoja du kart į dieną du kartus į savaitę, tai nupirkus naujus autobusus niekas labai nepasikeistų. Automobilių mokestis jeigu būtų naudojamas tai turėtų būti naudojamas ne vien šaligatvių remontui ar dvirtakių tiesimui, o ir pačių kelių tvarkymui, nes vietomis situacija tragiška.
    Be to oro tarša yra Vilniaus ir kitų didesnių Lietuvos miestų problema, tad šias bėdas reikėtų spręsti pačiuose miestuose, o ne visos valstybės lygmeniu.
    Šiaip tai net ir pagrindiniuose šalies miestuose oro tarša nėra didelė problema, Vilniuje tankumas mažas, daug žalių plotų, o visoje Lietuvoje apskritai irgi tankumas labai mažas, dėl ko VT tinklas visada bus retas arba labai brangus, todėl asmeninių automobilių taip paprastai neišeis atsisakyti. Gal tik bus ribojamas eismas kur nors Vilniaus centre ar toliau branginamas parkavimas, kitur didelių problemų dėl automobilizacijos nėra.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Skirtingos auto iš to pačio kuro kiekio priteršia skirtingai. Be to, baisiai didelį kuro akcizą būtų paprastą apeiti ir taip būtų skatinama juodoji rinka. Automobilio mokestį apeiti daug sudėtingiau.
    Labai nesudėtinga, registruoji auto kokioje Latvijoje ar Estijoje ir viskas, o draudimas dabar vis tiek galioja visose ES šalyse. Pvz. Barselonoje pilna automobilių su andorietiškais numeriais.
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.02, 14:11.

    Komentuoti:


  • IIrmantass
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Teoriškai kuro akcizai irgi buvo skirti infrastruktūrai. Bet kuo toliau tuo labiau nuo to tolstama. Antrą kartą išdurt nesigautų. Kita vertus '94 1.9 TDI publika, kuri labiausiai priešintųsi, nelabai galvoja apie VT ir t.t. Ir suprantama - kam apie tai galvot jei provincijoje šaligatviai arba jau sutvarkyti už ES lėšas, arba nelabai yra poreikio.
    Galvot apie VT galima kiek nori, bet jeigu provincijoj jis važiuoja du kart į dieną du kartus į savaitę, tai nupirkus naujus autobusus niekas labai nepasikeistų. Automobilių mokestis jeigu būtų naudojamas tai turėtų būti naudojamas ne vien šaligatvių remontui ar dvirtakių tiesimui, o ir pačių kelių tvarkymui, nes vietomis situacija tragiška.
    Be to oro tarša yra Vilniaus ir kitų didesnių Lietuvos miestų problema, tad šias bėdas reikėtų spręsti pačiuose miestuose, o ne visos valstybės lygmeniu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Būtent, akcizas degalams pats geriausias automobilio mokestis, kuo daugiau naudoji kuro, tuo daugiau terši, dėvi infrastruktūrą, sukeli kamščius ir pan. Niekas nieko geresnio ir objektyvesnio dar neusugalvojo.
    Skirtingos auto iš to pačio kuro kiekio priteršia skirtingai. Be to, baisiai didelį kuro akcizą būtų paprastą apeiti ir taip būtų skatinama juodoji rinka. Automobilio mokestį apeiti daug sudėtingiau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Galima cituoti jūsų komentarą, kai forumo viešojo transporto entuziastai kurs planus kaip visus persodinti iš automobilių?
    Man su savo auto irgi maloniau važiuoti nei VT, ypač vilnietišku. Jau geriau tada uber nei nuomotas auto, kaina beveik tokia pat, tik vargo daug mažiau. Tas pats ir su nuomotais dviračiais, net prie jūros savo stengiuos nusivežt, o ne nuomot.
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.08.02, 13:15.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Teoriškai kuro akcizai irgi buvo skirti infrastruktūrai. Bet kuo toliau tuo labiau nuo to tolstama. Antrą kartą išdurt nesigautų. Kita vertus '94 1.9 TDI publika, kuri labiausiai priešintųsi, nelabai galvoja apie VT ir t.t. Ir suprantama - kam apie tai galvot jei provincijoje šaligatviai arba jau sutvarkyti už ES lėšas, arba nelabai yra poreikio.
    Būtent, akcizas degalams pats geriausias automobilio mokestis, kuo daugiau naudoji kuro, tuo daugiau terši, dėvi infrastruktūrą, sukeli kamščius ir pan. Niekas nieko geresnio ir objektyvesnio dar neusugalvojo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Mano manymu su šiuo mokesčio įvedimu blogai komunikuojama. Būtų įstorinė galimybė mokestį pilnai nukreipti apgailėtinam VT pagerinti, išperstiem šaligatviam ir dviračių takam įrengti. Pasipriešinimas iškart atslūgtų. Bet užsiimt tuo rimtai, žmonės matys, kad jie gauna realią alternatyvą, nei kaišiot abejotinom biudžeto skylėm. Keista, kad tas neakcentuojama.
    Teoriškai kuro akcizai irgi buvo skirti infrastruktūrai. Bet kuo toliau tuo labiau nuo to tolstama. Antrą kartą išdurt nesigautų. Kita vertus '94 1.9 TDI publika, kuri labiausiai priešintųsi, nelabai galvoja apie VT ir t.t. Ir suprantama - kam apie tai galvot jei provincijoje šaligatviai arba jau sutvarkyti už ES lėšas, arba nelabai yra poreikio.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Mano manymu su šiuo mokesčio įvedimu blogai komunikuojama. Būtų įstorinė galimybė mokestį pilnai nukreipti apgailėtinam VT pagerinti, išperstiem šaligatviam ir dviračių takam įrengti. Pasipriešinimas iškart atslūgtų. Bet užsiimt tuo rimtai, žmonės matys, kad jie gauna realią alternatyvą, nei kaišiot abejotinom biudžeto skylėm. Keista, kad tas neakcentuojama.
    Tai neįmanoma taip paprastai padaryti dėl biudžetų sandaros. Nebent kurti kažkokį valstybinį fondą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Mano manymu su šiuo mokesčio įvedimu blogai komunikuojama. Būtų įstorinė galimybė mokestį pilnai nukreipti apgailėtinam VT pagerinti, išperstiem šaligatviam ir dviračių takam įrengti. Pasipriešinimas iškart atslūgtų. Bet užsiimt tuo rimtai, žmonės matys, kad jie gauna realią alternatyvą, nei kaišiot abejotinom biudžeto skylėm. Keista, kad tas neakcentuojama.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Matyt paskaičiavo, kad pradinis plano variantas būtų visiškas akmuo po kaklu su jų rinkėjais

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kiek suprantu šis planas nebus įgyvendinamas:

    Saulius Skvernelis kritikuoja ministeriją: visuotinio automobilių mokesčio nebus, bet yra papildomų sąlygų

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1009592?copied

    „Tas oro taršos mažinimo planas yra visiškas „oras“. Aplinkos ministerija, nežinau, kokių paskatų vedina, pasidarė tą planelį. Jis nėra net preliminariai aptartas Vyriausybėje. Jis ne tai kad yra diskutuotinas – labai švelnią poziciją sakau, kai kurios pozicijos yra visiškai nesuprantamos. Galiu pasakyti, kad šis planas Vyriausybės nepasieks“, – tikino S. Skvernelis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Siaip yra toks bjorn nyland youtube, paskutiniais video vazineja Hyundai Kona, tai minant 90kmh greitkeliu pravaziavo laisvai 510 km su ijungta klimato kontrole, kazkiek vaziavimo vakare ijungtom sviesom. Baterija 60 kwh. Visai geras rezultatas, sakyciau pritaikoma buityje elektrokarieta.
    Čia spėju pavėjui? Nes lyg oficialus nuvažiuojamas atstumas < 500km. Brangesnės versijos su didesne baterija. Pigesnės versijos kaina prasideda nuo ~ €35k. Gaila brangesnės kainos neradau

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Už minėtus 230 eur išeina 47 minutės važiavimo laiko Spark e-Up automobiliu per dieną (įskaitant savaitgalius). Ir čia su draudimu, plovimais, aptarnavimu - kuo nereikia jau rūpintis. Tai jau yra gera alternatyva apskritai nuosavo automobilio turėjimui.
    O už 29€/mėn turi Vilniečio kortelę ir tai yra su plovimu, draudimu, parkavimu ir t.t. Tai yra gera alternatyva automobilio turėjimui.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Siaip yra toks bjorn nyland youtube, paskutiniais video vazineja Hyundai Kona, tai minant 90kmh greitkeliu pravaziavo laisvai 510 km su ijungta klimato kontrole, kazkiek vaziavimo vakare ijungtom sviesom. Baterija 60 kwh. Visai geras rezultatas, sakyciau pritaikoma buityje elektrokarieta.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.07.28, 19:43.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Su citybee ir espark nevažinėja bomžai ar narkomanai, nes jie dažniausiai neturi teisių ir nemokėtų už trumpą kelionę nuo kelių eurų. Be to, ten lyg ir turėtų būti įrengtos kameros. Kadangi automobiliai naudojami dažniausiai trumpiems atstumams, tai dauguma jų pravažiavę labai mažai. Jei pasiimi naujausią modelį, tai būna tik ką iš salono. Su keliais eurais kišenėje - važinėji su naujom mašinom tik ką iš salono. Žinoma, jos skirtos tam tikram segmentui, kurie mažai važinėja apskritai ir nevažinėja labai dažnai tolimų atstumų.
    Juokinate, kolega. Kažkodėl spauda ir TV vos ne kasdien mini tuos citybee, kuriais važinėja girti ir apsinarkašinę, daro avarijas vieną po kitos ir panašiai.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    O kur tu pakeliui pasikrausi važiuojant iš Vilniaus į Palangą?
    http://elektrodegalines.lt/zemelapis.html

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Geriau jau aš sumokėsiu brangiau, turėsiu savo auto, nei imsiu į rankas nežinia kieno apčiupinėtą vairą ir sėsiu ant sėdynės ant kurios nežinia kas pasigavęs kokią mergą iš stoties rajono glamžė.
    Galima cituoti jūsų komentarą, kai forumo viešojo transporto entuziastai kurs planus kaip visus persodinti iš automobilių?

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Geriau jau aš sumokėsiu brangiau, turėsiu savo auto, nei imsiu į rankas nežinia kieno apčiupinėtą vairą ir sėsiu ant sėdynės ant kurios nežinia kas pasigavęs kokią mergą iš stoties rajono glamžė.
    Su citybee ir espark nevažinėja bomžai ar narkomanai, nes jie dažniausiai neturi teisių ir nemokėtų už trumpą kelionę nuo kelių eurų. Be to, ten lyg ir turėtų būti įrengtos kameros. Kadangi automobiliai naudojami dažniausiai trumpiems atstumams, tai dauguma jų pravažiavę labai mažai. Jei pasiimi naujausią modelį, tai būna tik ką iš salono. Su keliais eurais kišenėje - važinėji su naujom mašinom tik ką iš salono. Žinoma, jos skirtos tam tikram segmentui, kurie mažai važinėja apskritai ir nevažinėja labai dažnai tolimų atstumų.
    Paskutinis taisė andyour; 2018.07.28, 18:40.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Jei ziurim masinas e-Up-PVM kainos kategorijos tai 24k kainuoja Avensis Exclusive komplektacijos (240/men) su Bi-Led ir t.t. 20k RAV4, C-HR nuo 22. Jei taupom kura tai C-HR hybrid nuo 24.
    Šiaip, e-Up negalima prilyginti Yariui.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Belieka tiketis kad iki 2021 isleis kazkoki zmogiska elektromobili uz tiek pinigu.
    Žmogiškas EV yra Nissan Leaf 2, tik jo kaina lyg 30k eur.
    Paskutinis taisė andyour; 2018.07.28, 18:53.

    Komentuoti:

Working...
X