Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobilių mokesčiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Visada tokius rodiklius reikia skaičiuoti sąlyginai kubatūrai, todėl taip ir gaunasi, kad automobilis su 4 litru dyzeliniu varikliu efektyvesnis už tą, kuris turi 1 litro variklį. Atitinkamai, fūros, šilumvežiai, laivai dar efektyvesni, nors bendrai teršia daugiau. A klasės namas irgi efektyvesnis už F klasės, nors absoliučiai tas A gal ir daugiau teršia, jei plotas kokį 10 kartų didesnis.
    Gamtai visi tie santykiniai skaičiai nieko nereiškia. Tiesiog reikia uždrausti visus lengvuosius automobilius, kurių varikliai yra galingesni nei 60kW.

    Comment


      Oho, kaip Nausėda socialiai varo

      „Automobilio mokesčio atveju turime labai sudėtingą dilemą: viena vertus, automobilio mokestis prasmingas ekologiniais tikslais, oro taršos tikslais, klimato atšilimo aspektu ir šia prasme CO2 apmokestinimas prašytųsi, kaip galimas sprendimo variantas.
      Tačiau šie žmonės turi mažiausiai pinigų ir jie negali įsigyti geresnių automobilių. Dabar juos apmokestinti už tai, kad galbūt jiems gyvenime nepasisekė ir jie turi nepakankamas pajamas – būtų tikrai antisocialinis sprendimas ir aš tokio sprendimo neremčiau“, – „Delfi Dėmesio centre“ teigė G. Nausėda.
      Išrinktasis prezidentas pateikė alternatyvą – apmokestinti prabangių automobilių savininkus.
      https://www.autobanas.lt/nauseda-pat...5pfKq8k_6vf_yY

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Reiktu pazymet, kad "galia" irgi nori apmokestint. BMB ar Audi A8 4.2 quattro 15-kos metu senumo lavonai turetu turet savo papildoma isigijimo kaina.

        Comment


          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

          Reiktu pazymet, kad "galia" irgi nori apmokestint. BMB ar Audi A8 4.2 quattro 15-kos metu senumo lavonai turetu turet savo papildoma isigijimo kaina.
          Bet kažkas čia rašė, kad 6-litriniai varikliai yra gerokai efektyvesni ir mažiau taršūs nei 1 litro mažalitražiai

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Bet kažkas čia rašė, kad 6-litriniai varikliai yra gerokai efektyvesni ir mažiau taršūs nei 1 litro mažalitražiai
            Praleidau ta diskusija. Bet zinau ant savo skuros, kad 3.5i automobilis(sedanas) su 4wd valgo 14,5l. Tiek oficialiai ir deklaruojama. Tokius reikia ruuuurint issijuosus

            Comment


              Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

              Praleidau ta diskusija. Bet zinau ant savo skuros, kad 3.5i automobilis(sedanas) su 4wd valgo 14,5l. Tiek oficialiai ir deklaruojama. Tokius reikia ruuuurint issijuosus
              Tikriausiai logika ta, kad 14,5/3,5=4.14 l ?

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Bet kažkas čia rašė, kad 6-litriniai varikliai yra gerokai efektyvesni ir mažiau taršūs nei 1 litro mažalitražiai
                Taip ir yra, iš didesnių variklių paprasčiau surinkti teršalus, plius mažuose varikliuose dėl didesnio slėgio degimo metu daugiau kenksmingų teršalų susidaro.
                Va, mažas ekologiškas Euro6 standarto VW golf dyzeliukas gerokai daugiau teršia už fūrą.

                Modern diesel cars produce 10 times more toxic air pollution than heavy trucks and buses, new European data has revealed.
                https://www.theguardian.com/environm...ses-data-shows
                Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 08:16.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Taip ir yra, iš didesnių variklių paprasčiau surinkti teršalus, plius mažuose varikliuose dėl didesnio slėgio degimo metu daugiau kenksmingų teršalų susidaro.
                  Va, mažas ekologiškas Euro6 standarto VW golf dyzeliukas gerokai daugiau teršia už fūrą.

                  https://www.theguardian.com/environm...ses-data-shows
                  Tai reikia suprasti, kad pvz.: okeaninis dyzelinis arba turbininis laineris teršia mažiau (absoliučiais skaičiais) negu Ford Fiesta? T.y. sudeginus 5 t degalų per valandą išskiriama mažiau teršalų, nei sudeginant 4 kg benzino?
                  Čia neina kalba apie tai, kad 1000 Ford Fiesta teršia daugiau negu laivas.

                  P.S. dėl aiškumo: du vienodi klerkai važiuoja į darbą iš Šeškinės į Gedimino pr. Vienas važiuoja Ford Fiesta 1.0, kitas Toyota Cruiser 3.0d. Kuris klerkas labiau užterš gamtą savo kūno transportavimu nuo taško A į tašką B?
                  Paskutinis taisė Sula; 2019.06.17, 08:45.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Tai reikia suprasti, kad pvz.: okeaninis dyzelinis arba turbininis laineris teršia mažiau (absoliučiais skaičiais) negu Ford Fiesta? T.y. sudeginus 5 t degalų per valandą išskiriama mažiau teršalų, nei sudeginant 4 kg benzino?
                    Dėl laivo nežinau, bet kaip matom fūra tikrai teršia mažiau nei ford fiesta. Ar manot, kad tyrimai suklastoti? Esmė juk ne kiek degini, o kaip.

                    https://www.theicct.org/publications...son-real-world
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Dėl laivo nežinau, bet kaip matom fūra tikrai teršia mažiau nei ford fiesta. Ar manot, kad tyrimai suklastoti? Esmė juk ne kiek degini, o kaip.

                      https://www.theicct.org/publications...son-real-world
                      Taigi būtent ne apie tai kalba!

                      Comment


                        Kaip čia niekas nediskutuoja apie būsimus taršos mokesčius?
                        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...1pUhOVUm_7aD84

                        Kažin kiek Aleksio turės mokėti už savo kitą automobilį?
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Kaip čia niekas nediskutuoja apie būsimus taršos mokesčius?
                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...1pUhOVUm_7aD84

                          Kažin kiek Aleksio turės mokėti už savo kitą automobilį?
                          Nes tie mokesčai formalūs, realiai reikės sumokėti mažai, plius mokestis vienkartinis tik registruojant automobilį, labiau apsimoka važinėti senu 4 litrų dyzeliu nei pirkti naują 2 litrų.
                          Flickr

                          Comment


                            Realiai tai gerai kirs tik per senų lupenų už kelis šimtus ar štuką eurų su kelių litrų dyzeliniais varikliais pirkėjus. Visokius kaimus (mentalinius) ir bachūriukus privers pagalvoti, ar verta pirkti laužą ir mokėti dar beveik tiek pat mokesčių.
                            Paskutinis taisė Al1; 2019.10.04, 10:44.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Nes tie mokesčai formalūs, realiai reikės sumokėti mažai, plius mokestis vienkartinis tik registruojant automobilį, labiau apsimoka važinėti senu 4 litrų dyzeliu nei pirkti naują 2 litrų.
                              Man rodos kaip tik visai neblogas variantas. Tie kurie jau turi auto (vidutinis rinkėjas) nemoka nieko. Atėjus laikui pirkti auto - gal pasirinks neapmokestintą variantą, ar tokį kur taršos mokestis minimalus. Taigi labai didelės visuomenės dalies šis mokestis praktiškai nepalies (išskyrus tai, kad turimą seną ir taršų automobilį galimai teks pardavinėti kiek pigiau).
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Man rodos kaip tik visai neblogas variantas. Tie kurie jau turi auto (vidutinis rinkėjas) nemoka nieko. Atėjus laikui pirkti auto - gal pasirinks neapmokestintą variantą, ar tokį kur taršos mokestis minimalus. Taigi labai didelės visuomenės dalies šis mokestis praktiškai nepalies (išskyrus tai, kad turimą seną ir taršų automobilį galimai teks pardavinėti kiek pigiau).
                                Arba atidės naujesnio (bet vis dar taršaus) auto pirkimą ir toliau važinės su dar didesniu laužu. Nebus paskatos keisti turimą taršų auto į naujesnį. Nemažins nenaudojamų auto kiemuose problemos. Realus sprendimas būtų metinis mokestis, pvz surištas su TA.

                                Comment


                                  Bet ir su realia tarša tas mokestis nieko bendro neturi. Registruojant 15 metų senumo automobilį jo tarša bus ko gero tikrai didesnė, negu buvo prieš 15 metų nurodyta gamintojo. Tai kaip tada? Tikrins taršą registracijos metu?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Bet ir su realia tarša tas mokestis nieko bendro neturi. Registruojant 15 metų senumo automobilį jo tarša bus ko gero tikrai didesnė, negu buvo prieš 15 metų nurodyta gamintojo. Tai kaip tada? Tikrins taršą registracijos metu?
                                    Pradžiai užtektų tikrinti ar auto turi tokią komplektaciją kokia nurodyta gamintojo. Pvz ar turi katalizatorių.

                                    Comment


                                      O ar kurioj nors valstybėj tikriną realią taršą? Metodologija būtų labai sudėtinga, nes reikia rolling testo.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Pradžiai užtektų tikrinti ar auto turi tokią komplektaciją kokia nurodyta gamintojo. Pvz ar turi katalizatorių.
                                        Tai jeigu dar pradėtų tikrint ar neušglušinti egr su dpf, tai matytume lipančius jau ir šoferius per ministerijų langus. Įdomu, kaip latviukai priėmė savo metinį mokestį, negi be riaušių?
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Arba atidės naujesnio (bet vis dar taršaus) auto pirkimą ir toliau važinės su dar didesniu laužu. Nebus paskatos keisti turimą taršų auto į naujesnį. Nemažins nenaudojamų auto kiemuose problemos. Realus sprendimas būtų metinis mokestis, pvz surištas su TA.
                                          Vieną laužą keičiant į kitą pirmas neišnyksta ir rezultate turi 2 laužus. O jei toliau važinėjama tuo pačiu laužu, laužai nebesidaugina, be to savininkai bus priversti labiau rūpintis technine būkle, o ne tiesiog daryti "next".
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X