Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

„Tesla Gigafactory“ Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    "Konkurentai" bus tie patys kaip žyamyalyas referendumininkai, prieš dujų terminalą, prieš skalūnų dujas ir t.t. Kremliui nėra naudinga, kad Lietuvoje investuotų tokia kompanija į tokio lygio objektą, nes tai reikštų sustiprėjųsį JAV interesų gynimą galimai net iddesnes JAV pajėgas regione. Dėl to neabejoju, kad koks nors Skardžius jau netrukus pradės "analizuoti" ir "aiškintis" tokio projekto naudą ir siūlyti "diskutuoti".
    Ir dar "nenoriu gamyklos, nes terš", "kam remti užsieniečius, geriau paremkim vietos konservų pramonę", "fabrikas bus kilometras nuo mano namų - protestuosiu!", "šita gamykla man negraži" veikėjai. Nebent vyriausybė turėtų pakankamus kiaušinius nekreipti į juos dėmesio.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      tai vat greitai ir ims aiškėti, kas yra kas. Bet ir pati visuomenė, daugiausia jaunoji jos dalis nebe tie sovietiniai niekonesakyknesipriešinkbūksavovietoj bestuburiai, kurie tikrai gali padirbėti dėl bendro tikslo gesinant visokius žemelės gynėjus

      Comment


        Gal baikit čia nesąmones rašinėti apie žemės gynėjus ir pan. Tokio fabriko Lietuvoje nebus, nes Lietuvoje NĖRA automobilių pramonės specialistų ir jų iš oro neatsiras. Kai tuo tarpu daugelyje kitų Rytų Europos šalių automobilių pramonė buvo, yra ir specialistai yra. Tai viena. Antra, ten, kur statoma, visų pirma žiūrima į vietinę rinką produkcijai. Lietuvoje tokios tiesiog nėra ir nebus (nes ubagynas ir šiaip maža šalis). Žaliavos. Jų NĖRA. Pigi energija. NĖRA. Pigi darbo jėga? Azijoje pigesnė ir kvalifikuotesnė, plius Vakarų autopramonė ten yra. Nu ir paskutinis argumentas kad NE, tai nepatikima geopolitinė padėtis ir niekas čia nerizikuos kišti didelius pinigus jei už kelių metų neaišku kas čia gali įvykti. Tiksliau, labai aišku, ir joks verslas taip nerizikuos. O visokie Lidl čia ne rodiklis, nes jie čia uždirba tokius viršpelnius, kokie jiems nesisapnuoja kur nors V. Europoje. Todėl mažiau dėmesio kreipkite į visokių viarslinykų piaro akcijas. O ir pats E. Muskas dar tas fruktas. Daug piaro, o rezultatai neįspūdingi. Eilinis verslininkas (tiksliau reprezentatyvinė figūra).
        Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 21:31.

        Comment


          /\ Nu va, vienas jau išlindo. Kaip sako: vilką mini, vilkas čia.

          Comment


            Rezultatai neįspūdingi... gal tu eik iš šitos temos, kol tavęs ir čia neužbanino.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Gal baikit čia nesąmones rašinėti apie žemės gynėjus ir pan. Tokio fabriko Lietuvoje nebus, nes Lietuvoje NĖRA automobilių pramonės specialistų ir jų iš oro neatsiras. Kai tuo tarpu daugelyje kitų Rytų Europos šalių automobilių pramonė buvo, yra ir specialistai yra. Tai viena. Antra, ten, kur statoma, visų pirma žiūrima į vietinę rinką produkcijai. Lietuvoje tokios tiesiog nėra ir nebus (nes ubagynas ir šiaip maža šalis). Žaliavos. Jų NĖRA. Pigi energija. NĖRA. Pigi darbo jėga? Azijoje pigesnė ir kvalifikuotesnė, plius Vakarų autopramonė ten yra. Nu ir paskutinis argumentas kad NE, tai nepatikima geopolitinė padėtis ir niekas čia nerizikuos kišti didelius pinigus jei už kelių metų neaišku kas čia gali įvykti. Tiksliau, labai aišku, ir joks verslas taip nerizikuos. O visokie Lidl čia ne rodiklis, nes jie čia uždirba tokius viršpelnius, kokie jiems nesisapnuoja kur nors V. Europoje. Todėl mažiau dėmesio kreipkite į visokių viarslinykų piaro akcijas. O ir pats E. Muskas dar tas fruktas. Daug piaro, o rezultatai neįspūdingi. Eilinis verslininkas (tiksliau reprezentatyvinė figūra).
              Norėtum.

              O šiaip tai čia baterijų gamykla, tai šansų daug daugiau nei tikrai automobilių gamybai, nes šiek tiek atkrenta pagrindinė problema tikrai stambiai pramonei (logistika į vakarų Europos pusę, o ne tą, kuri patinka Al1 ).
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Galim lažintis, kad jokios gamyklos Lietuvoje nebus.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Galim lažintis, kad jokios gamyklos Lietuvoje nebus.
                  Su tokiu požiūriu tai apskritai jokia investicija nebūtų atėjus į Lietuvą per 25 metus.
                  Flickr

                  Comment


                    Realu, kad nebus, bet pakovoti verta. Šitos varžybos dėl Tesla gamyklos jau savaime geras piaras. Jei ne Tesla, tai kiti ateis, o šiaip ten prie Kruonio, manau, kad kažkas tikrai gero atsiras.

                    Comment


                      Bus-nebus - laikas parodys. Tikimybė maža, bet bandyti reikia.

                      O tavo nesantaiką skatinanti asmeninė žinutė man bus nusiųsta valdytojams. O gal paviešinti? Ką, kolegos?
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        "Konkurentai" bus tie patys kaip žyamyalyas referendumininkai, prieš dujų terminalą, prieš skalūnų dujas ir t.t. Kremliui nėra naudinga, kad Lietuvoje investuotų tokia kompanija į tokio lygio objektą, nes tai reikštų sustiprėjųsį JAV interesų gynimą galimai net iddesnes JAV pajėgas regione. Dėl to neabejoju, kad koks nors Skardžius jau netrukus pradės "analizuoti" ir "aiškintis" tokio projekto naudą ir siūlyti "diskutuoti".

                        Bet jiems pasisekė tik VAE sužlugdyti, ir tai žioplų konservatorių balsais parėmus referendumo balsavimą.... Visa kita arba nepavyko (terminalas, žemės referendumas) arba priežastys buvo kitokios (skalūnai). Taip kad skardūs balsai pas mus jau atskiriami ir tiems rupūžėms nieko nepavyks, tegu sau loja.
                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                        Comment


                          Parašė Creatium
                          Tesla - puikiai veikianti, į priekį žingsniuojantis verslas - revoliucija automobilių pramonėje
                          Revoliucija būtų galima pavadinti, jeigu kaina būtų tokia pati (arba net mažesnė), kaip ir normaliųnautomobilių. Kolkas tai yra tik brangus žaisliukas.

                          Comment


                            Tai Muskas ir sako, kad kol kas pirkėjai finansuoja pigesnio Tesla Model 3 kūrimą, kuris greitai pasirodys. Bet vis tiek tai yra pakankamai revoliucinga.

                            Comment


                              Kai visi kovoja prieš planetai pražūtingą globalizaciją, mes turime nusižeminę maldauti, kad Lietuvoje tarptautinė korporacija statytų gigantišką fabriką, iš kurio nebus jokios naudos Lietuvai? Lietuviai bus įdarbinti žemiausiai apmokamais juodadarbiais. Bus eikvojami beveik nemokamai mūsų šalies resursai, teršiama ir taip suniokota aplinka. Priminsiu, kad pas mus dabar lyg ir žaliųjų Vyriausybė.

                              Comment


                                Parašė Al1
                                Ekspertai mat atsirado. Nuo jūsų norų niekas nepriklauso. 27 metai - kur tos stambios investicijos į pramonę? Esamų fabrikų nupirkimas nesiskaito. Tik plyno lauko investicija nuo nulio ir ne į lentpjūvę ar kokią ten pakuotės gamybą... Kur jos, tos investicijos? Ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje? Nėra. Tai kodėl turėtų būti dabar?
                                Žinau, kad trolio komentarus reikia ignoruoti, bet visgi norėjosi paneigti aiškų melą, kad tiesiog taip neliktų šioje temoje.

                                Didelių plyno lauko investicijų pavyzdžiai Lietuvoje į aukštos pridėtinės vertės gamyklas (ne kokia lentpjūvę ar pakuotės gamybą), čia greituoju būdu kiek šovė į galvą:
                                1. Stansefabrikken Ukmergėje, www.stansefabrikken.lt
                                2. Intersurgical Pabradėje, www.intersurgical.lt
                                3. Schmitz Cargobull Panevėžyje (www.cargobull.lt)
                                4. Finnfoam Kaune, www.finnfoam.lt

                                + daugybė įvairių projektų, kur prekės platesnio vartojimo (Mars, Philip Morris, Neo group, Retal ir daug baldų pramonės pavyzdžių).

                                Taip, kad šitas argumentas turi būti once and for all paneigtas. Daug jau esame sulaukę plyno lauko investicijų, dar daugiau laukia ateityje.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Kai visi kovoja prieš planetai pražūtingą globalizaciją, mes turime nusižeminę maldauti, kad Lietuvoje tarptautinė korporacija statytų gigantišką fabriką, iš kurio nebus jokios naudos Lietuvai? Lietuviai bus įdarbinti žemiausiai apmokamais juodadarbiais. Bus eikvojami beveik nemokamai mūsų šalies resursai, teršiama ir taip suniokota aplinka. Priminsiu, kad pas mus dabar lyg ir žaliųjų Vyriausybė.
                                  Neduokdieve Lietuvoje pasirodys niekingi globalistai, su savo inovatyviausia organizacija pasaulyje ir įdarbins Lietuvius juodadarbius fabrike, kurio darbuotojų kvalifikacija penkis kartus aukštesnė nei callcenter'ių ofisinio planktono.

                                  DO.NOT.WANT

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Tai Muskas ir sako, kad kol kas pirkėjai finansuoja pigesnio Tesla Model 3 kūrimą, kuris greitai pasirodys. Bet vis tiek tai yra pakankamai revoliucinga.
                                    Tas "pigesnis" modelis dabar kainuoja 2-2,5 kartus brangiau nei analogai su normaliu varikliu.

                                    Comment


                                      Parašė Al1
                                      Ekspertai mat atsirado. Nuo jūsų norų niekas nepriklauso. 27 metai - kur tos stambios investicijos į pramonę? Esamų fabrikų nupirkimas nesiskaito. Tik plyno lauko investicija nuo nulio ir ne į lentpjūvę ar kokią ten pakuotės gamybą... Kur jos, tos investicijos?
                                      Vilniuje kitokio tipo investicijos - finansai ir paslaugos. Klaipėdos ir Kauno LEZ stato gamyklas.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Kai visi kovoja prieš planetai pražūtingą globalizaciją, mes turime nusižeminę maldauti, kad Lietuvoje tarptautinė korporacija statytų gigantišką fabriką, iš kurio nebus jokios naudos Lietuvai? Lietuviai bus įdarbinti žemiausiai apmokamais juodadarbiais. Bus eikvojami beveik nemokamai mūsų šalies resursai, teršiama ir taip suniokota aplinka. Priminsiu, kad pas mus dabar lyg ir žaliųjų Vyriausybė.
                                        O bent kurį nors iš savo teiginių gali pagrįst?

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Tas "pigesnis" modelis dabar kainuoja 2-2,5 kartus brangiau nei analogai su normaliu varikliu.
                                          Tai ir skirtas turtingiems vakariečiams. Tesla automobiliai premium klasės. Kitas momentas, tendencijos yra tokios, kad didžiuosiuose miestuose lengvuosius dyzelius draus apskritai, o bezininiams gali atsirasti papildomi mokesčiai. Šį reikalą Teslai palobavus, papildomai pastūmus tą didelį akmenį besiridenantį nuo kalvos, viskas įgautų dar didesnį pagreitį. Žmonės iš principo nori miestuose kvėpuoti švaresniu oru, taip pat mažiau triukšmo. Tokią įdėją lengva prastumti ypač dideliuose tankiuose miestuose, kur automobiliams vietos nedaug ir dauguma miestiečių naudojasi VT. Tokia dauguma gali diktuoti sąlygas, kas panašu pamažu Vakarų Europoje ir vyksta.
                                          Paskutinis taisė andyour; 2017.04.05, 09:17.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X