Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

XII Seimas ir XVII Vyriausybė (po 2016 rinkimų)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
    Man tai nelabai ji ten apsijuoke. Gan ramiai ir aiskiai bande apginti savo darbus ir mintis. Gabrielius su Jakilaiciu atejo su mintim kritikuoti ir kritikavo. Kuodis elgesi normaliau. Kiek suprantu jiems buvo isdalinta kazkokia tai preliminari versija, kad opozicija turetu galimybe reikst savo nuomone ir koreguot.
    Butu atejus su planu is 5 sakiniu, irgi butu susilaukus kritikos, kodel nepaaiskinta kaip tai bandysit pasiekt.
    Kas norejo kritikuot tie kritikavo. I pilna puoduka vandens neipilsi. Jei is sono i viska ziurint, tai atrodo nei vienas is tu diskusijos dalyviu be Mildos nesupranta kas tas lean yra ir kam tas priemoniu planas reikalingas.
    Tą versiją žurnalistai ir politikai gavo iš valstiečių koalicijos partnerių, kuriems tądien ir buvo pristatinėjamas tas plano planas. Nei Jakilaitis, nei Kuodis ar Landsbergis ten jos nepuolė, nes realiai visi suprato, kad tik kažkokio atsitiktinumo dėka vietoj Dargužaitės nesėdi Skvernelis. O kodėl taip atsitiko as bandžiau spėlioti anksčiau.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Estijos ekspremjeras kaip tik lankėsi Lietuvoje, sakė, kad Lietuvai trūksta politinio nuoseklumo.


      http://www.tv3.lt/naujiena/901714/es...erzti-i-prieki

      Liberalaus supratimo netrūko ir Lietuvoje - trūko gebėjimų, realaus darbo ir skaidrumo.
      Politinis nuoseklumas būtų, jei procentine išraiška turėtume mažiau durnų rinkėjų.

      Comment


        Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
        Kas norejo kritikuot tie kritikavo. I pilna puoduka vandens neipilsi. Jei is sono i viska ziurint, tai atrodo nei vienas is tu diskusijos dalyviu be Mildos nesupranta kas tas lean yra ir kam tas priemoniu planas reikalingas.
        Ar aš teisingai suprantu, kad "lean" yra tada, kai atleidžiami visi nepatenkinti?
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Galys Rodyti pranešimą
          Politinis nuoseklumas būtų, jei procentine išraiška turėtume mažiau durnų rinkėjų.
          Kaip jų bus mažiau, kai televizijos išsijuosę užsiima totaliu durninimu? Visa viltis kad neliks tų lietuviškų ir rusiškų TV žiūrėtojų po kurio laiko. Jaunimas jau dabar beveik nežiūri, bent jau miestuose.

          Comment


            Ar aš teisingai suprantu, kad "lean" yra tada, kai atleidžiami visi nepatenkinti?
            Lean yra liesas - atsikratai antsvorio, paspartėja medžiagų apykaita ir organizmas ima efektyviau veikti. Labiausiai procesui priešinasi riebalų ląstelės, kurių valstybės aparate yra per daug. Pagrindiniai "gydymo" metodai: pasninkas (atleidimas) ir sportas (didesnis darbo krūvis).

            Comment


              /\

              pagal visą logiką apdovanojimas turėtų būti tų efektyviau dirbančių darbuotojų atlyginimų pakėlimas.
              Paskutinis taisė Eidvis; 2017.03.02, 16:38.

              Comment


                Kas vyksta tarp S. Skvernelio ir R. Karbauskio? Vienas iš jų tapo įkaitu
                http://www.delfi.lt/aktualijos/article.php?id=73919806

                Visai įdomus interviu ir kadangi nėra didelių magijų ir drakonų galbūt tekstas nėra labai nutolęs nuo tikrovės.

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Lean yra liesas - atsikratai antsvorio, paspartėja medžiagų apykaita ir organizmas ima efektyviau veikti. Labiausiai procesui priešinasi riebalų ląstelės, kurių valstybės aparate yra per daug. Pagrindiniai "gydymo" metodai: pasninkas (atleidimas) ir sportas (didesnis darbo krūvis).
                  Tai, kad "lean" daugiausia yra apie atsargų mažinimą, proceso optimizavimą tam, just in time "Toyota style" gamybą (ir šiaip vyksta labai didelė diskusija ar paslaugų sektoriui jis pritaikomas ) etc. Nieko bendro su tuo, ką parašei, šiaip.

                  Nors, kai pagalvoji, ten nėra tokios jau visiškos paslaugos ir kokių butelio kakliukų panaikinimas gal visai ir padėtų
                  Paskutinis taisė index; 2017.03.02, 18:00.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Labiausiai visose institucijose darbą stabdo kabinetai ir popieriukų nešiojimas iš vieno į kitą. M. Dargužaitė savo FB profilyje (siūlau sekti, visai įdomu) jau buvo įmetusi pranešimą, kad vienas iš darbų bus bendrų erdvių kūrimas, t.y. kabinetų atsisakymas. Tai ne tik ploto naudojimą suoptimizuos, bet ir pagerins komunikaciją tarp pačių darbuotojų.

                    Comment


                      index: Nieko bendro su tuo, ką parašei, šiaip.
                      Atsiprašau, kad po kiekvieno sakinio nepalikau šypsenėlės.

                      Visai įdomus interviu ir kadangi nėra didelių magijų ir drakonų galbūt tekstas nėra labai nutolęs nuo tikrovės.
                      Matelis tai neprastas veikėjas - valstiečių padedamas pateko į Seimą, vos kojas apšilęs paliko frakciją ir pliauškia vidinius dalykus į visas puses.

                      Aš manau, kad valios jis turi. Kiekvienas atsinešame ką nors iš buvusio darbo. Jis yra buvęs mentas. Tokie sąžiningi mentai iš tiesų mėgsta kalbėti kategoriškai, bet jie savo žodžio paprastai laikosi.
                      Matelis iš savo buvusio darbo atsinešė gebėjimus rinkti paskalas ir jas skleisti.

                      Comment


                        Kad Matelis pateko į seimą su valstiečiais tai čia ne Matelio problema, o valstiečių, kadangi jie neturėjo pakankamai tinkamų(ištikimų ir žinomų) žmonių ir ėmė bet ką( žiūrint iš jų varpinės).

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Man patiko planas, kad yra keliami konkretūs tikslai ką reikia pasiekti. Jeigu į top500 šiuo metu įeina tik vienas Lietuvos universitetas, o tikslas yra, kad ten patektų du, tai jau būtų dvigubai daugiau, nei iki šiol. Bet aš manau, kad tas tikslas buvo iškeltas įvertinus ir tai, kad Lietuvoje turėtų likti iki 5 universitetų, tai reikštų, kad tikslas būtų vos ne puse Lietuvos universitetų pakelti į Top500-tuką, kai iki šiol jų ten buvo vos vienas iš keliasdešimt. Kas dėl mokyklų tinklo kaimuose išlaikymo, tai jeigu toks tikslas yra, tai jis atėjo tikrai ne iš Dargužaitės, o iš tokių, kurie priešinasi Dargužaitės reformoms.
                          man pažiūrėjus tą Dėmesio centre laidą susidarė įspūdis, kad Vyriausybės darbo planas per 100 dienų paruoštas didesnis, nei kad jis buvo paruoštas per visus 4 praėjusios kadencijos metus.
                          I. Šimonytės fb:
                          Prie jau tradicinio "leisti dyrpt" ir soldafoniško bajerio apie tai, kad opozicija galės kritikuoti tada, kai laimės rinkimus, jungiasi naujos pajėgos, reikalaujančios ne tik leisti dyrpt, bet ir baigti zyzt, nes priemonių planas yra tobulas, gilus ir net sukrečiantis tuo savo gilumu.
                          Tai keletas pastebėjimų apie tai, kas matoma ir tai, ką norėtųsi matyti. Taip, programoje yra pamatuojamų tikslų, bet kai kurie jų yra tiesiog esamos prognozės tąsa 2020, taigi, su ambicija nieko bendra. Kai kurie kiti, kaip antrai pajamų santykis su BVP nepakankamas, kad padengtų žadamas gėrybes paramos ir išlaidų srityje. Kai kurie tikslai neaišku, kaip bus pasiekti esamomis priemonėmis. Štai yra tikslas (vakar T.Tomilinas bandė teigti, kad tai priemonė, bet tai tik tikslas) - 2 universitetai Q500. Ar Vyriausybė ketina aukštojo mokslo sistemą užpilti pinigais ar sieks to kitais būdas, nėra žinoma. Daugiau žinoma iš šnekų, bet kažkodėl tos šnekos netampa priemonėmis priemonių plane.
                          Apie mokesčius. Šiandien sakoma, kad "atskleidė planus". Skaitau programą. Erzinančios detalės apie solidarumą ar dyzelį išmestos. Kas liko? Nieko nesakančios formuluotės, kurios subendrintos susiveda į Butkevičiaus vyriausybės programos priemonę "viską kompleksiškai išanalizuosim, tada ką nors kompleksiško pasiūlysim". Darbo grupė neminima, bet esmė ta pati. Svarbiausi analizai nuplanuoti 2019 gale - kadencijos pabaigoje, nors be jų kaip nors prasmingai įgyvendinti priemonę "mažinti mažiausiai uždirbančiųjų mokesčių naštą" yra sunku - NPD lengvai pasieks MMA, jau dabar siekia, jeigu žmogus turi vaikų, jo didinimo nauda menksta. Juk visą tai jau prieš rinkimus pati LVŽS buvo neblogai išanalizavusi - ir tikslingumą, ir prasmę. Ką dabar vėl analizuos?
                          Anksčiau, nei pertvarkys pajamų mokesčius ir draudimo įmokas, gal suteiks naujoms įmonėms sodros įmokų atostogas metams. Ar suteiks atostogas valstybei nuo pensijų/motinystės/ligos/
                          nedarbo draudimo mokėjimų tokiems žmonėms? Kažkas vis dar tiki, kad sodros mokestis yra "darbdavio". Faktas, kad naujai mažai įmonei sodra stovinti už durų kas mėnesį nuo priskaičiuoto DU nuo pirmos dienos yra problema, bet gal pirmiausia reiktų tą darbo vietos kainą logiškai išdalinti, mažesnių pajamų gavėjams suteikiant lengvatą nuo visų perskirstymų (bet ne pensijos), didesnių - nustatant sodros lubas logiškame pajamų lygyje. Bet ne, geriau ir toliau kontempliuoti esamame idiotizme ir dar jį gilinti. Kaip ši nuostata dera su nuostata peržiūrėti lengvatas - I don't even. .. Beje, pastarosios " priemonės" klausimu - lengvatas turi peržiūrėti kone dešimt ministerijų. Rezultatas gana prognozuojamas: ŽŪMas laikysis lengvatų žemės ūkiui įsikibęs dantimis, kiti - savas lengvatas godos.
                          Komiškiausia priemonė - apie akcizus. Jie bus "nuosekliai KEIČIAMI". Jūs dar galit turėt vilties, kad jie ir mažės - nes tokiam tekste kiekvienas gali matyti tai, ką nori matyti. Tuo ši programa ir nuostabi
                          Kai per Vyriausybės skyrimą klausiau premjero, kas bus keičiama mokesčių sistemoje, jeigu Vyriausybės programoje tuo klausimu - migla, atsakymas buvo, kad viskas bus priemonių plane. Pagal tai, kas parašyta priemonių plane galima sukurti aibę visiškai tarpusavyje priešingų "vizijų" ir jos visos priemones atitiks. Aš per ilgai dirbau valstybės tarnyboje, kad mane tokiu tekstu būtų galima priblokšti - vyriausybinių dokumentų, kur tos pačios frazės jau yra parašytos, yra ne vienas. Pati buvau jas ne kartą juose parašius
                          Aušra Maldeikienė programą yra pavadinusi intelektualiniu faršu. Jeigu ten buvo faršas, tai čia yra tiesiog vanduo. Gal sveikiau, bet kalorijų nedaug.

                          Comment


                            Labai idomi vakarykste demesio centre laida. Dalyvavo finansu ministras ir Nauseda.
                            Minejo, kad jokiu nauju mokesciu nebus, kol neperziures visos mokestines sistemos ir visu lengvatu. Sapoka mano, kad is socialiai neefektyviu lengvatu galima butu uzkamsyti biudzeto skyles, kurios atsirastu del vel keliamo NPD.

                            P.S. labai imponuoja Nausedos iskalbumas palyginus su Sapoka.
                            Paskutinis taisė sv-x-as; 2017.03.03, 10:30.
                            Studentas

                            Comment


                              Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                              Dalyvavo finansu ministras ir sapoka.
                              Tai jie yra skirtingi asmenys?

                              Comment


                                Panašu, kad visokios kalbos apie dyzelinių automobilių ar solidarumo mokesčius sąmoningai ištraukiamos iš konteksto ar šiaip pasiūlymų krūvos ir išpučiamas burbulas, panašiai kaip su vienkartiniais puodeliais už 1 eurą.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Tai jie yra skirtingi asmenys?
                                  Pataisiau.
                                  Studentas

                                  Comment


                                    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

                                    P.S. labai imponuoja Nausedos iskalbumas palyginus su Sapoka.
                                    Šitas dalykas labai smarkiai krito į... ausis. Na bet jei Šapoka turės pakankamai sveiko proto tai velniai nematė tos jo iškalbos.
                                    Kitas linksnesnis dalykas, kad verslas atleidžiamas nuo pelno mokesčio, jei jį investuoja į įrengimus, bei tai kad pradedantis verslas turėtų būti atleidžiamas nuo mokesčių, tik kad dar neaišku kokių, bet gal ne tik nuo kokio žemės

                                    Panašu, kad visokios kalbos apie dyzelinių automobilių ar solidarumo mokesčius sąmoningai ištraukiamos iš konteksto ar šiaip pasiūlymų krūvos ir išpučiamas burbulas, panašiai kaip su vienkartiniais puodeliais už 1 eurą.
                                    Sąmoningai ištraukiamos ar sąmoningai įtraukiamos į visokius "juodraščius" siekiant praskenuoti visuomenės reakcija?

                                    Comment


                                      Nesmarkiai, bet visgi aplenkėm Zimbabwę:
                                      http://www.bbc.com/news/world-africa-39141240

                                      Comment


                                        Lietuvoje senokai uždrausta, bet kai kam atrodo, kad uždraudė Šakalienė. Vos tik priėmė naują įstatymą, iškart padėtis pasitaisė.

                                        Klaipėdos policijoje – šiurpą keliantis mažametės pagalbos šauksmas
                                        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=73923382

                                        Prokurorai neištvėrė: tėvai žudydami vaikus tampa vis išradingesni
                                        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=73919634

                                        Comment


                                          Ryto Staselio FB postas:
                                          Keletas pastebėjimų apie Vyriausybės kanceliarijos ir visas kitas potencialias jos reformas.
                                          (Drįstu įkišti savo trigrašį ryšium su tuo, kad buvo tokis laikas, kada aš stipriai domėjausi reformų technologijom Rytų Europoje. Tiek sisteminėm, tiek struktūrinėm, tiek administracinėm.)
                                          1. Mildos Dargužaitės klausimu: nepažįstu ir nelabai domėjausi jos anksčiau nuartais arimais. Tiksliau CV aprašymus esu skaitęs, tačiau negirdėjau jokių kokybinių jos veiklos rezultatų įvertinimų. Obettačiau, įsivaizduodamas aplinką, leidžiu sau manyti, kad MD (įsivaizduokite, kad tai McDonnell Duglas) - tikrai ne pats blogiausias variantas iš tų, ką p. Skvernelis galėjo pasirinkti, ir kas galėjo žinomom aplinkybėm į Vyriausybės kanceliariją eiti dirbti.
                                          2. Tai, kad, prieš reformuojant Vyriausybės kanceliariją, jos darbuotojai sugeba sukurti profesinę sąjungą, rašyti peticijas ir įtraukti politines pareigas einančius žmones diskutuoti MD tinkamumo, o tiksliau daugybinių trūkumų klausimais rodo, kad reforma vyksta per lėtai. Ji jau turėjo būti įvykusi. Dabar tas peticijas, priekaištus, pretenzijas, primestas diskusijas galime įsivaizduoti kaip gličią pelkę. Ir ne faktas, kad iš jos pavyks išsikeberioti sausai. Ir MD, ir p. Skverneliui.
                                          3. Galima reikalauti, kad krizės vadybininkas (šiuo atveju MD) išmoktų institucijos žargoną (abejoju, ar daug kanceliarijos darbuotojų suprastų MD žargoną, kuriuo ji gali leisti sau kalbėti), būtų lipšnus, kanceliarijos koridoriuose besisveikindamas visiems žadėtų aukso kalnus, šviesią ateitį ir klaustų apie vaikų bei namų gyvūnėlių sveikatą. Bet tai - griaudėjimas pasinėrus į vandenį. Efektyviausias būdas, apie kurį girdėjau Gruzijoje iš a.a. Kachos Bendukidzės: pusvalandis personalinės audiencijos kiekvienam valdininkui ir baltas popieriaus lapas, ant kurio per 20 min. turi būti surašyta, kuo tava veikla yra naudinga visuomenei ir valstybei. Pats nemačiau, bet KB teigimu, tampa visiškai akivaizdu, kurie kandidatai patenka į tą 70 proc. dalį, su kuria reikia kuo greičiausiai atsisveikinti.
                                          4. Dar viena būtina pertvarkos politinėje sistemoje prielaida: tandemas. T.y. krizės vadybininkas, kuris tvarko reikalą be sentimentų ir nosies šniurkštimui neaukoja savo laiko, ir aukštesnio rango politinė priedanga, krizės vadybininką dengianti savo plačiu užpakaliu (o gal krūtine). Šiandien niekas nelotų ant MD, jei p. Skvernelis nebūtų aiškiai pasakęs, kad paskutinį žodį aptariamu klausimu turi MD. Beigi kitaip būtų rodęs savo paramą beigi palankumą savo pasirinktam krizės vadybininkui (pavyzdžiai - Saakašvilis virš Bendukidzės, Meris virš Laaro, Mazowieckis virš Balcerowicziaus, Dzurinda virš Miklošo). Dabar, kai jau "siu-siu-lia-lia", tai kyla daug klausimų.
                                          5. Reikia aiškiai suprasti, kad ta - atleistoji kanceliarijos - dalis niekada daugiau už reformą įvykdžiusius politikus ir jų partijas nebalsuos. Tai reikia tiesiog priimti kaip neišvengiamą dalyką.
                                          5. Ir ne MD turi viešojoje erdvėje pristatyti viešojo sektoriaus ir jo segmentų reformą, o p. Skvernelis. Ne MD turi aiškinti su abejojančiais, kritikuojančiais, o tas, kas turi politinį reitingą, pasitikėjimo kreditą. Jeigu MD su savo bosu tokio supratimo neturi arba nėra dėl to aiškiai susitarę, tada jiems nepavydžiu.
                                          6. Ir šiek tiek sau, žinoma, kaip šios valstybės pilietis.
                                          Po juo M. Katkaus komentaras:
                                          Rytai, viskas skamba smagiai, išskyrus du bet: a) Kad ir kaip nemėgtume LRVK ir biurokratijos, tai visgi ne 2004 metų Tbilisis; b) Kad ir kaip įspūdį darytų MD - ji tikrai ne Kacha Benumidze.
                                          Ir dar svarbu trečia - Lietuvoje NYC investicinio banko kultūra netinka ir rėkti ant žmonių netinka. Paklauskit Barclays.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X