Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonominė situacija Vilniaus miesto savivaldybėje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Gatvių remonto prioritetai kaip suprantu yra daromi savivaldybės specialistų. Dar kartą klausiu, ar būtent šis meras atėjo ir pakeitė tuos prioritetus? Ar specialistus visus pakeitė, ir jie dabar asfaltuojasi savo kiemus? Anksčiau buvo suplanuota vienaip, o jis pakeitė kitaip?
    Jeigu meras dėl miesto infrastruktūros nei prie ko, tai ir prie finansų nei prie ko, viskuom rūpinasi savivaldybės finansų specialistai.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Man keistai atrodo gatvių remonto prioritetai, pvz. perasfaltuotos Žolyno, Mileišiškių gatvės, nors dar nebuvo tokios blogos būklės kaip pagrindinė Antakalnio, kur važinėja daug VT.
      Juk turbūt akivaizdu, kad perasfaltuoti tokias gatves kaip Žolyno ir Mileišiškių yra žymiai paprasčiau ir pigiau, negu Antakalnio? Antakalnio gatvės daliai yra paruoštas projektas, čia kažkur forume buvo. Jūsų priekaištas panašaus lygio, kad kodėl gydoma sloga, jei vėžys dar neišgydytas.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Juk turbūt akivaizdu, kad perasfaltuoti tokias gatves kaip Žolyno ir Mileišiškių yra žymiai paprasčiau ir pigiau, negu Antakalnio? Antakalnio gatvės daliai yra paruoštas projektas, čia kažkur forume buvo. Jūsų priekaištas panašaus lygio, kad kodėl gydoma sloga, jei vėžys dar neišgydytas.
        Aš manau, kad pirma reikia asfaltuoti pagrindines miesto gatves, kur važinėja VT, o ne į visokius sodus, tada ir tokioms gatvėms kaip Antakalnio g. liktų daugiau pinigų greičiau pabaigti. Autobusų juostų, dviračių takų plėtra taip pat praktiškai sustojus, neskaitant kelių šimtų metrų atkarpų centre. Jau praėjo dabartinės valdžios pusę kadencijos, tad norėtųsi matyti daugiau padarytų darbų. Bet aišku, jei visiems viskas labai gerai, kaip yra dabar, tai nereiktų kažko ir tikėtis daugiau...
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Sunku patikėti, bet tam tikra prasme Lietuvos sostinė yra gūdus kaimas – Vilniaus miesto teritorijoje yra net 500 kilometrų žvyru ar gruntu dengtų gatvių. Ne tik pakraščiuose, bet ir miesto centre – Šnipiškėse. Liepą sunkioji technika pradėjo civilizacinę misiją: asfaltuojamos gatvės, keliai, esantys miesto pakraščiuose. Tačiau vos už kelių žingsnių nuo dangoraižių Vilniaus esančios Šnipiškės skendės dulkėse dar mažiausiai du metus, kaimu Senamiesčio pašonėje išsidriekusiems Markučiams – gal ir dar ilgiau. Nors kelia asfatuojami pagal Kelių direkcijos programą, kokius kelius asfaltuoti, pasirenka savivaldybė. Taigi išlošė ne tie vilniečiai, kurie įsigijo brangų būstą neasfaltuotose Šnipiškių, Markučių, Liepkalnio gatvėse, o prie žvyrkelių miesto užkampyje, sodų bendrijose ar prie pat jų. Jiems žvyrkelis nauju asfaltu valdiškomis lėšomis bus paverstas jau šiais metais, o kaimo oazėmis tapusios gatvės, esančios arti centro, remonto sulauks gerokai vėliau. Arba net teks paklosti nemažą sumą savo pinigų, jei norės greičiau.

          Skaitykite daugiau: http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktua...tm_medium=Copy
          O į šitą "priekaištą" juk ir atsakyta jūsų cituojamame straipsnyje:
          Puiku, kad ir Vilniaus pakraščiai iš provincijos virsta miestu, bet kodėl pirmiausiai asfaltuojamos užkampiuose, o ne centre esančios Giedraičių ir Fino gatvės, Markučių žvyrgatviai, kur gyventojai vasarą tiesiog dūsta nuo dulkių?

          Portalas lrytas.lt paklausė sostinės tarybos Miesto plėtros komiteto narį, buvusį merą Artūrą Zuoką: kodėl jis per beveik 12 vadovavimo sostinei metų neužklojo asfaltu prie pat modernių Savivaldybės rūmų prisiglaudusių Šnipiškių žvyrkelių?

          „Gatvių asfaltavimo programa numato valstybės lėšomis pirmiausia asfaltuojami Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje, bet ne centre esančias gatves“, – aiškino A.Zuokas.

          Pagal Susisiekimo ministerijos nustatytus kriterijus, vien valdiškomis lėšomis pirmiausiai asfaltuojamos gatvės pagal nusidėvėjimo lygį ir transporto srautus.

          Pavyzdžiui, šią vasarą asfaltuojamos žvyru dengtos gatvės, kuriomis per parą pravažiuoja per 500 automobilių.

          Iš čia išplaukia praktiškas patarimas asfalto ilgai nesulaukiantiems vilniečiams: kuo daugiau važinėti, pirmyn ir atgal, savo žvyrkeliais. Savivaldybė tada gal įtrauks tokias gatves į pirmumo eile asfaltuotinų sąrašą.

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Norų gali būti daug, bet pirmiausia reikia išsrėbti zuokulos aferų pasekmes, sureguliuoti finansinius srautus, išvaikyti visokias partijas ir šaip gudruolius iš centre užimamų patalpų už 1 Lt. ir t.t.
            Ne Šimašius sukūrė visą tai.
            Kitų metų gale prasidės naujų rinkimų kampanija. Kada meras dirbs?

            Kuopti galėjo koks vicemeras.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              dviračių takų plėtra taip pat praktiškai sustojus, neskaitant kelių šimtų metrų atkarpų centre.
              Juokaujate tikriausiai. Man tai nepanašu į sustojimą:
              http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=959
              54 proc. apklaustų dviratininkų Vilniuje teigia, jog mieste esančių dviračių takų būklė, palyginti su 2015 m., pagerėjo, rodo SĮ „Susisiekimo paslaugos“ atliktos apklausos rezultatai. Tuo tarpu 45 proc. dviračių entuziastų mano, jog sostinėje situacija nepasikeitė. Internetinė apklausa vykdyta 2016 m. gruodžio 1–9 dienomis, o joje dalyvavo virš 2,7 tūkst. respondentų.

              „2015 m. pabaigoje inventorizuoti esami dviračių takai ir jų būklė, užfiksuota per 400 probleminių vietų – apie 120 jų sutvarkyta per 2016 m. Taip pat pernai išasfaltuota 5 km itin prastos būklės dviračių takas Nemenčinės pl., 1 km tako Gabijos g. Kelios gatvės centrinėje miesto dalyje paskelbtos draugiškomis dviračiams – taip atkreipiamas vairuotojų dėmesys į greta važiuojančius dviratininkus. Galiausiai, miesto taryba patvirtino kokybės standartą – rekomendacijas dviračių takų projektavimui ir įgyvendinimui“, – sako M. Gusarovienė.

              Vilniuje iki 2018 m. planuojama pradėti tiesti apie 50 km naujų dviračių takų. Apie pusė jų – ES lėšomis rengiami projektai takams T. Narbuto g., Žirmūnų trikampyje (Minties, Tuskulėnų, Žirmūnų g.), Giedraičių – Fino g., Neries Senvagėje (Ozo – Upės g. jungtis per Linkmenų g.), Vilnios ir Neries upių pakrantėse. Šiemet taip pat planuojama parengti projektus palei Ukmergės, Žalgirio, Rinktinės, Algirdo, Geležinkelio gatves, taip pat kitose pagal mieste patvirtintą specialųjį dviračių planą trūkstamose jungtyse.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Juokaujate tikriausiai. Man tai nepanašu į sustojimą:
                http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=959
                Na tai parašyta, kad tik nuo 2018 m. prasidės rimtesnė plėtra.
                Kad remontuoja ar pvz. Gedimino pr. praplatina taką irgi gerai, bet to maža, trūksta elementariai pačių takų, kad būtų galima tarp visų rajonų normaliai važinėti.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Na tai parašyta, kad tik nuo 2018 m. prasidės rimtesnė plėtra.
                  Tai ir labai puiku. Anksčiau kaip suprantu iš viso tokių planų nebuvo. Ar čia yra toks noras, kad ateitų stebuklingas meras ir visas problemas sutvarkytų per 2 metus?

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    O į šitą "priekaištą" juk ir atsakyta jūsų cituojamame straipsnyje:
                    Praleista viena esminė detalė. Sodų bendrijos daugiau nei pusę kelio asfaltavimo darbų dengia iš savo lėšų. Pas mus iš kiekvieno nario rinko virš 400 EUR, patys savo jėgomis ruošėme pagrindą.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Praleista viena esminė detalė. Sodų bendrijos daugiau nei pusę kelio asfaltavimo darbų dengia iš savo lėšų. Pas mus iš kiekvieno nario rinko virš 400 EUR, patys savo jėgomis ruošėme pagrindą.
                      Už projektą, ar už visus darbus?
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Už projektą, ar už visus darbus?
                        Man sakė, tik už asfaltavimo darbus. Kelias ir šiaip buvo gana neprastos būklės. Talkoje žvyravom savo lėšomis prieš asfaltuojant.

                        Comment


                          Skaitant sita tema susidaro ispudis kad visi kritikai pasigenda vieno dalyko - pinigu leidimo. Meras per daug taupo ir per mazai leidzia pinigu keliu remontams ir nauju statyboms, dviraciu takams, viesajam transportui ir t.t. Is dalies sutinku su sitais teiginiais, gaunant islaidoms centus dar nuo ju taupyti reiskia padetis nejuda geryn. Bet padidinus islaidas esamoje situacijoje yra tam tikras limitas kuri pasiekus vel teks sustot. Ir cia uzburtas ratas nebent atsirastu ES fondu kurie lyg ir turejo ateiti su nauju etapu kuomet mazi ir vidutinio dydzio Lietuvos miestai galima sakyti susitvarke.

                          As is mero noreciau kad jis visu pirma atsovautu miestieciu ir miesto interesus. Visi suprantame su juokinga GPM dalim paliekama Vilniuje yra absurdiska situacija, tai ne kas kitas bet meras turi ta viesai parodyti taip kad centrinei valdziai nebiliktu kur detis tik grazinti kasmet pavagiama is miestieciu mokesciu dali. Kitas dalykas yra aktyvesnis savivaldybes dalyvavimas miesto pletroj. Meras turi imtis iniciatyvos sutvarkyi Snipiskes. Visu pirma sugalvoti schema kaip is ten iskeldinti visus tuos zmones ir ispirkti ju trobas. Meras turi sugalvoti kaip spresti katastrofiska daugiabuciu kiemu situacija. Gali pasiulyti ivairias schemas kaip sutvarkyti tuos kiemus ar itraukiant privacius vystytojus ar dalinai pasidalinant islaidas su gyventojais ar dar kazkaip. Sukurti standartus aplinkos tvarkymam, nes ne tik senu daugiabuciu kiemai prasti bat nemazai nauju projektu sukuria apgailetina aplinka arba pvz tokie
                          barierai Vilniuje vis dar montuojami? Taip pat turi aktyviau dalyvauti suformuojant sklypus investuotojams ir kuriant patrauklias erdves gyventi. Pavyzdziui palei Neri yra daugybe krumynu ir sabakstynu kur galetu buti sukurti puikus waterfront kvartalai imant pavyzdi is tokiu miestu kaip Kopenhaga.

                          O kalbant apie nuveiktus darbus tai visi pamirsta kad Simasius savivaldybes ir savivaldybes imoniu veikla padare zymiai skaidresne ir efektyvesne.

                          Comment


                            Pas mero patarėją P. Poderskį FB buvo nebloga trumpa diskusija dėl tų vizijų miestui: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

                            Iš tiesų, tai šaligatvių ir gatvių atnaujinimas tėra (ar veikiau turi būti ir yra visur kitur) mainstreamas - niekuo neypatingas darbas, kurį turi atlikti miestas po defaultu. Klausimų dėl to nėra ir tam vizijų nereikia.

                            Tačiau tas būtent vizijos turėjimas yra tai, ką turi kiekvienas naujas meras pasiūlyti miestui. Dabartinės valdžios tarsi ir egzistuojanti vizija yra kažkas "Atviras ir greitas Vilnius" ar pan. Labai puiku, didelis tikslas. Bet ta vizija yra labiau ore kabantis balionas. Kada Vilnius jau bus atviras, o kada dar nelabai? Miestui opių problemų (antai tos pačios apleistos erdvės, sklypai, teritorijos) tai turbūt neišspręs. O miestiečiai juk būtent to ir nori. Pirmiausia miestas turi būti patogus ir malonus gyventi. Niekam iš principo neįdomu ar investuotojas mieste gaus leidimus statybai per 3 mėnesius ar per mėnesį. Gyventojams nuo to vienodai. Bet iškilęs naujas verslo centras su tvarkinga aplinka - tai yra matomas dalykas.

                            Gal Šimašius ir turi kažkokią miesto viziją, kaip miestas turi ATRODYT (tiesiogine to žodžio prasme), kaip jis turi būti jaučiamas, kaip jame turi jaustis gyventojai ir svečiai? Jeigu turi, tai kažkodėl neparodo. Ir tai gali labai smarkiai kirsti per kitus merų rinkimus, patikėkit manim.

                            Comment


                              Tai kaip vyksta šitos vyriausybės darbas, tiksliau dar tik diskusijos dėl reformų lesyklose galime kažkiek įsivaizduoti kiek laiko, kuris galėtų būti panaudotas kurti miesto vizijas, suryja tokie žemiški dalykai kaip vandenų, grindų ir pan. savivaldybės lesyklų sutvarkymas.

                              Comment


                                Pastebėjau tokį dalyką, renovuojant namą statybininkai apgadina infrastruktūrą. Jiems reikia gana plačios erdvės susikrauti statybinines medžiagas, darbininkų vagonėlius. Taip išeina, kad neturtingai šaliai kaip Lietuva, tokioje situacijoje infrastruktūrą tikslingiausia būtų tvarkyti tik po visuotinos renovacijos pvz. konkrečiame visame rajone. Klausimas kokioje tolimoje ateityje susirenovuotų visas konkretus rajonas ir kiek laiko tam rajonui tvarkytų infrastruktūrą. Kaip be pažiūri iš visų pusių į šį reikalą, vis tiek seni daugiabučių rajonai atrodo beviltiški.
                                Paskutinis taisė andyour; 2017.03.29, 07:55.

                                Comment


                                  Parašė Galys Rodyti pranešimą
                                  Tai kaip vyksta šitos vyriausybės darbas, tiksliau dar tik diskusijos dėl reformų lesyklose galime kažkiek įsivaizduoti kiek laiko, kuris galėtų būti panaudotas kurti miesto vizijas, suryja tokie žemiški dalykai kaip vandenų, grindų ir pan. savivaldybės lesyklų sutvarkymas.
                                  Na ir taip ir ne. Teoriškai būsimas meras dar prieš ateidamas turėtų pateikti miesto viziją, kurią jis turi. Pagal tai turėtume rinkt merą. Bet, aišku, pas mus dabar aktualiau yra kur kas defaultinės problemos...

                                  Vizijai suformuoti laiko reikia, kad apie miestą žmogus domėtųsi jau seniai. Nekalbu apie detaliuosius planus ar bendruosius planus. Tai yra jau vizijos rezultatas. Viziją turėti ir ją iškomunikuoti galima ir neturint bendrojo plano.

                                  Comment


                                    /\ Viziją "sutvarkyti miestą" reikia iškomunikuoti, ar visi tai jau supranta savaime iš gilios senovės? Aš asmeniškai pastebėjau, kad po Zuoko atėjus Šiamšiui viskas labiau tvarkoma, įrenginėjami apšvietimai, gražinama.

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                      /\ Viziją "sutvarkyti miestą" reikia iškomunikuoti, ar visi tai jau supranta savaime iš gilios senovės? Aš asmeniškai pastebėjau, kad po Zuoko atėjus Šiamšiui viskas labiau tvarkoma, įrenginėjami apšvietimai, gražinama.
                                      Taip, tikrai viskas tvarkoma labiau.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Tačiau tas būtent vizijos turėjimas yra tai, ką turi kiekvienas naujas meras pasiūlyti miestui. Dabartinės valdžios tarsi ir egzistuojanti vizija yra kažkas "Atviras ir greitas Vilnius" ar pan. Labai puiku, didelis tikslas. Bet ta vizija yra labiau ore kabantis balionas. Kada Vilnius jau bus atviras, o kada dar nelabai? Miestui opių problemų (antai tos pačios apleistos erdvės, sklypai, teritorijos) tai turbūt neišspręs. O miestiečiai juk būtent to ir nori. Pirmiausia miestas turi būti patogus ir malonus gyventi. Niekam iš principo neįdomu ar investuotojas mieste gaus leidimus statybai per 3 mėnesius ar per mėnesį. Gyventojams nuo to vienodai. Bet iškilęs naujas verslo centras su tvarkinga aplinka - tai yra matomas dalykas.

                                        Gal Šimašius ir turi kažkokią miesto viziją, kaip miestas turi ATRODYT (tiesiogine to žodžio prasme), kaip jis turi būti jaučiamas, kaip jame turi jaustis gyventojai ir svečiai? Jeigu turi, tai kažkodėl neparodo. Ir tai gali labai smarkiai kirsti per kitus merų rinkimus, patikėkit manim.
                                        Kažkada peistinau čia Andriulio tekstą apie Šimašių, pakartosiu:
                                        Niekas nedėkoja santechnikui.

                                        Nežinau, kurią dieną čia tie tikslūs metai, kada Remigijus Šimašius pradėjo savo mero kadenciją.

                                        Prieš metus sakiau, kad kaip balsą ir šiek tiek pastangų (minimalių) atidavęs rinkėjas Remigijaus ir Co. darbą vertinsiu po metų, nes municipalitetas ne verslas (sąžiningai sakant, realus vertinimas gali būti tik kadencijos pabaigoje).

                                        Suskaičiavau viščiukus ir turiu vieną pasakyti - šventą darbą žmogus dirba, ir mano balsas nenuėjo perniek.

                                        Aš daug kuo asmeniškai nepatenkintas, bet kaip sakė Sinatra, its too few to mention.

                                        Aš dėkingas Remigijui už vieną storą, riebų viščiuką - už tai, kad jis, ir jo komanda ėmėsi visiškai nedėkingo, nemalonaus, sunkaus, visiškai trumpo ir vidutinio matomo rezultato neduodančio darbo - korupcijos Vilniaus savivaldybėje valymo. Iš Vandenų, Grindos, kitų kloakų.

                                        Tai - purvinas, nedėkingas, stressful darbas, kaip santechniko. Santechnikui niekas nedėkoja, bet be jo gyventumėme šūduose. Ir iki Remigijaus gyvenome šūduose.

                                        Savivaldybės bėda yra pinigų trūkumas. Niekas taip nežudo pinigų, kaip korupcija - widely known, kad korupcija yra numeris vienas ekonominės pažangos stabdis, ir toli palieka antros vietos laimėtoją (niekas net nežino, kas antroje vietoje, aš irgi nežinau). Remigijus Šimašius agresyviai valo korupcinius vamzdžius, daug griežčiau, konkrečiau, nei mes galėjome tikėtis.

                                        Šio darbo rezultatus pamatysime greičiausiai PO Remigijaus ir jo komandos kadencijos pabaigos. Bet tai - šventas darbas, ir už tai - ačiū.

                                        Smagiausia, kad dėkoju visiškai margai koalicijai. Ne tik Remigijus valo šūdus - ten su rūgšties po spaudimu bačka ir Valdas Benkunskas iš TS LKD, kuris rūrija šilumininkus lyg nėra rytojaus, ir, tetrenkia mane žaibas, Gintautas Paluckas, vienintelis socialdemokratas, už kurį negėda, ir kurį gerai turėti Vilniuje, ir kurį gerbia visi su juo dirbantys, nepaisant jo gėdingos partinės priklausomybės. Net Mark Adam Harold ir tas pramušė food trucks, nepaisant visų savo kliurkų ir trūkumų.

                                        Panašu, turim gerą teamą, kuris reachina weeeeell accross the aisle*, kaip sako amerikonai apie Kongresą, kai anas retais atvejais susivienyja vienam tikslui (senokai bepamenu, bet, sako, būdavo).

                                        Šita santechnikų šaika šūdinais nuo bjauraus darbo šlipsais ir paraudusiom akim gal ir nepastatys Hadid meno centrų ir naujo oro uosto ar metro, nes jie neturi iš ko. Bet kai jie pravalys vamzdžius, atsiras šaibų viskam, ko mes norim. Ir tada galės ateiti naujas Zuokas - toks pat inspiring, bet nekorumpuotas.

                                        Kai jis ateis, nepamirškim santechnikų šaikos, kuri nutiesė jam pinigų vamzdį.

                                        Tai ačiū. Gerai varot.

                                        *reaching accross the aisle - politikai dirba kartu vienam tikslui, nepaisydami partinių ir ideologinių priklausomybių.

                                        Extra credits Povilas Poderskis. You rock man. You do.
                                        O jūs visi norite vizijų, rezultatų jau dabar. Taip, tiesa ta, kad niekas nedėkoja santechnikui, ir greičiausiai Šimašiaus nebeperrinks, bet darbą jis daro tikrai didelį.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Kažkada peistinau čia Andriulio tekstą apie Šimašių, pakartosiu:

                                          O jūs visi norite vizijų, rezultatų jau dabar. Taip, tiesa ta, kad niekas nedėkoja santechnikui, ir greičiausiai Šimašiaus nebeperrinks, bet darbą jis daro tikrai didelį.
                                          Niekas nuneigti ir nebando. Aš tą ir akcentavau, kad toks darbo pobūdis gali smarkiai kirsti kituose rinkimuose.

                                          Duok Die, kad pavyktų paskelbti darbai dėl dviračių takų ir Neries krantinių. Tada matysis ir realūs fiziniai darbai, kurių labiausiai nori gyventojai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X