Bus į temą dabartinei diskusijai, šių metų liepos mėn. duomenys iš Europos:

Kaip matom, tiek Latvija, tiek Estija jau kuris laikas turi ~1000Lt dydžio MMA. Šiek tiek pasidomėjau ir radau, kad Latvijoje MMA nuo 2009.01.01 yra ~900Lt, o nuo 2011.01.01 buvo padidintas iki ~1000Lt. Planų didinti 2012 buvo atsisakyta, nors tokie ir buvo. Sekantis didinimas turėtų būti 2013-aisiais.
Tuo tarpu Estijoje MMA simboliškai (12€) buvo kilstelėta 2012.01.01 iki tų pačių ~1000Lt. Iki tol buvęs ~960Lt panašu bent porą metų egzistavo, kada tiksliai buvo įvestas neradau.
O bendrai tai kukliai atrodom, net ir su kaimyne Lenkija lyginant

Kaip matom, tiek Latvija, tiek Estija jau kuris laikas turi ~1000Lt dydžio MMA. Šiek tiek pasidomėjau ir radau, kad Latvijoje MMA nuo 2009.01.01 yra ~900Lt, o nuo 2011.01.01 buvo padidintas iki ~1000Lt. Planų didinti 2012 buvo atsisakyta, nors tokie ir buvo. Sekantis didinimas turėtų būti 2013-aisiais.
Tuo tarpu Estijoje MMA simboliškai (12€) buvo kilstelėta 2012.01.01 iki tų pačių ~1000Lt. Iki tol buvęs ~960Lt panašu bent porą metų egzistavo, kada tiksliai buvo įvestas neradau.
O bendrai tai kukliai atrodom, net ir su kaimyne Lenkija lyginant
. Minimalios algos didinimas tokiu atveju būtų geras dalykas - priverstų verslą daugiau dalintis. Manau, kad minimali alga turėtų būti taikoma lanksčiau, o ne visiems vienodai - jei įmonė vos laikosi, pelno nėra, tai papildomos išlaidos neturėtų užgriūti. Kitaip sakant, jei įmonė įrodo, kad algos padidinimas ją pribaigtų, jai kurį laiką leidžiama ir toliau naudotis vergų darbu. Kita vertus, kiek apskritai reikalingas verslas, kuriam algos padidinimas vos 100 Lt reikštų pabaigą? Labiau panašu, kad MMA kėlimas reikštų ne bankrotus, o tiesiog verslo apetito sumažinimą. Gąsdinimas bankrotais yra taktinis manevras
Comment