Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos ekonomikos aktualijos
Collapse
X
-
o tai kokie pasiūlymai? Aš matau čia klaidą, galvojant, kad jeigu uždrausim laivų statytojams įsivežti darbuotojus iš trečių šalių - tai jie pradės statyti laivus 'iki rakto'. Realybė bus tokia, kad nebegamins jokių laivų, o Lietuvoje prarasim ne tik imigrantus, tačiau ir labai daug darbo vietų paties lietuviams, vidutinis atlyginimas dar labiau sumažės, emigracija dar labiau išaugs.
-
Vietinis darbuotojas taip pat duoda efektą šalies ekonomikai. Jį reikėjo mokyti mokykloje - t.y. dirbo mokytojai (taip tobulindami savo kvalifikaciją), jis valgė maistą nuo pat mažens (taip gerindamas šalies maisto pramonę) ir t.t. Taip kad Lietuvai (ir kitoms pasaulio šalims) imigrantų nereikia.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąImigrantas visada duoda teigiamą įtaką šalies ekonomikai - į jį valstybei nereikėjo investuoti paruošiant, t.y. mokykla/universitetas, nereikėjo rūpintis jos sveikata, šalis gauna pilnai užaugintą ir paruošta vartojimui imigrantą.
Comment
-
Turbūt niekas dėl to neabejoja, kad dirbantys vietiniai Lietuvos ekonomikai yra labai naudingi. Bet čia gi ne apie tai, o apie tai, kad yra tokių įmonių ir netgi visų sričių, kurios be darbuotojų iš trečių šalių neišgyventų. Bankrutavusios Lietuvos logistikos kompanijos atitinkamai kirstų per pačių Lietuvių pajamas ir dirbančių tose logistikos kompanijose darbo vietas, pvz. administracijos ir vadybininkų, kirstų ir per biudžeto pajamas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVietinis darbuotojas taip pat duoda efektą šalies ekonomikai. Jį reikėjo mokyti mokykloje - t.y. dirbo mokytojai (taip tobulindami savo kvalifikaciją), jis valgė maistą nuo pat mažens (taip gerindamas šalies maisto pramonę) ir t.t. Taip kad Lietuvai (ir kitoms pasaulio šalims) imigrantų nereikia.
Comment
-
Miestų viešajame transporte daug vairuotojų imigrantų? - manau, nedaug. Tai kodėl tada "furistus" reikia samdyti užsienyje?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBankrutavusios Lietuvos logistikos kompanijos atitinkamai kirstų per pačių Lietuvių pajamas ir dirbančių tose logistikos kompanijose darbo vietas, pvz. administracijos ir vadybininkų, kirstų ir per biudžeto pajamas.
Comment
-
Dėl to, kad fundamentally lengviau rasti žmonių, kurie gali kiekvieną vakarą grįžti namo pas šeimą ir nepalyginamai sunkiau rasti tokių, kurie sutinka negrįžti. Taip yra su visomis kiek sunkesnėmis, keliaujančiomis ir nepastovaus laiko specialybėmis. Bet kuris pabandęs vystyti verslą Lietuvoje žino, kad jeigu tik darbas ne toks kur gali 8:00 ateiti ir 17:00 išeiti, tai jau ir turi žmonių trūkumą. Ir atlyginimas ne prie ko, tiesiog visi nori kiekvieną vakarą siurbčioti alų savo mėgstamame bare ir tiek.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMiestų viešajame transporte daug vairuotojų imigrantų? - manau, nedaug. Tai kodėl tada "furistus" reikia samdyti užsienyje?
Comment
-
Žmonės gyvena ne vien darbu ar kaip manai barais. Yra šeima, vaikai, juos reikia paimti iš darželių ir t.t.Parašė tajus Rodyti pranešimąBet kuris pabandęs vystyti verslą Lietuvoje žino, kad jeigu tik darbas ne toks kur gali 8:00 ateiti ir 17:00 išeiti, tai jau ir turi žmonių trūkumą. Ir atlyginimas ne prie ko, tiesiog visi nori kiekvieną vakarą siurbčioti alų savo mėgstamame bare ir tiek.
Tik japonai kaip pamišę gali dirbti be miego, todėl inemuri būsena kai miega stovėdamas metro yra gerbiama.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Japonų darbas kaip čia pasakius. 12 valandų ofise, iš jų 8 valandos kavutės siurbčiojimas ir plepėjimas. Su produktyvumu per valandą ten nelabai kokie popieriai. Svarbiausia neprarasti veido, išeinant iš darbo anksčiau, nei bosas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŽmonės gyvena ne vien darbu ar kaip manai barais. Yra šeima, vaikai, juos reikia paimti iš darželių ir t.t.
Tik japonai kaip pamišę gali dirbti be miego, todėl inemuri būsena kai miega stovėdamas metro yra gerbiama.
Comment
-
Tik kažkodėl visi lekia į užsienį ir negrįžta namo po kelis metus. Tai ar tikrai problema, kad nėra žmonių? Į kiekvieną sferą, kur nereikia geros lietuvių kalbos, galima užvežti imigrantų. Gerai, jei tu nedirbi toje sferojeParašė tajus Rodyti pranešimąDėl to, kad fundamentally lengviau rasti žmonių, kurie gali kiekvieną vakarą grįžti namo pas šeimą ir nepalyginamai sunkiau rasti tokių, kurie sutinka negrįžti. Taip yra su visomis kiek sunkesnėmis, keliaujančiomis ir nepastovaus laiko specialybėmis. Bet kuris pabandęs vystyti verslą Lietuvoje žino, kad jeigu tik darbas ne toks kur gali 8:00 ateiti ir 17:00 išeiti, tai jau ir turi žmonių trūkumą. Ir atlyginimas ne prie ko, tiesiog visi nori kiekvieną vakarą siurbčioti alų savo mėgstamame bare ir tiek.
Comment
-
Kuo daugiau uždirbi, tuo mažiau dirbi. Geras gyvenimas neskatina dar labiau kovoti už išlikimą. Tik išbadėjusių valstybėse darbe draskosi.Parašė John Rodyti pranešimąJaponų darbas kaip čia pasakius. 12 valandų ofise, iš jų 8 valandos kavutės siurbčiojimas ir plepėjimas. Su produktyvumu per valandą ten nelabai kokie popieriai. Svarbiausia neprarasti veido, išeinant iš darbo anksčiau, nei bosas.
Comment
-
Sigapūre ar HK darbo kultūra visai kitokia. Japonams ten sunku iškart adaptuotis. Taip kad ne išbadėjimo, o šiaip kultūros dalykas.Parašė andyour Rodyti pranešimąKuo daugiau uždirbi, tuo mažiau dirbi. Geras gyvenimas neskatina dar labiau kovoti už išlikimą. Tik išbadėjusių valstybėse darbe draskosi.
Afrikoje ar Brazilijoje išbadėję, bet darbe nesidrasko. Arba išvis nesidrasko ir vietoj darbo po medžiu guli.
Comment
-
Fūristų atveju jie praktiškai Lietuvoje ir negyvena. Net ir statybininkai dirba pamainomis ar objektais, ir ilgesniam laikui grįžta namo.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMiestų viešajame transporte daug vairuotojų imigrantų? - manau, nedaug. Tai kodėl tada "furistus" reikia samdyti užsienyje?
Comment
-
Ten ir mažiau galimybių daugiau uždirbti, manau. Ir ar nebus čia ta pati istorija su "tinginiais" graikais, kurie daugiausiais dirba ESParašė John Rodyti pranešimąAfrikoje ar Brazilijoje išbadėję, bet darbe nesidrasko. Arba išvis nesidrasko ir vietoj darbo po medžiu guli.
Gal jie nėra tiek kompleksuoti ir neturi tokio supratimo, kad reikia turėti kuo brangesnę mašiną. Kad nebūtų gėda prieš draugus, kad pasimaivyti, kad mergoms patikti.Paskutinis taisė andyour; 2016.09.05, 21:36.
Comment
-
Tokių įdomių darbų ne tiek jau daug. Dauguma darbų yra rutininiai, kuriuos dirbti įmanoma tik dėl pinigų.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDarantys karjerą ar vadovaujantys dažnai dirba dar daugiau. Bet nebūtinai pinigai yra jų variklis, skirtingai nei žemesniame sluoksnyje.
Comment
-
Geležinkeliai mašinistus be problemų randa vietoje. O jų darbas taip pat yra nepastovus, atsakingas, reikalaujantis daug patirties.Parašė tajus Rodyti pranešimąDėl to, kad fundamentally lengviau rasti žmonių, kurie gali kiekvieną vakarą grįžti namo pas šeimą ir nepalyginamai sunkiau rasti tokių, kurie sutinka negrįžti. Taip yra su visomis kiek sunkesnėmis, keliaujančiomis ir nepastovaus laiko specialybėmis. Bet kuris pabandęs vystyti verslą Lietuvoje žino, kad jeigu tik darbas ne toks kur gali 8:00 ateiti ir 17:00 išeiti, tai jau ir turi žmonių trūkumą. Ir atlyginimas ne prie ko, tiesiog visi nori kiekvieną vakarą siurbčioti alų savo mėgstamame bare ir tiek.
Comment
-
Nežinau rutininio vadovaujamojo darbo, kur atlyginimas būtų aukštas (LT standartais).Parašė andyour Rodyti pranešimąTokių įdomių darbų ne tiek jau daug. Dauguma darbų yra rutininiai, kuriuos dirbti įmanoma tik dėl pinigų.
Comment
-
Tai priklauso ne tiek nuo paties darbo, kiek nuo pareigų. Pvz., vyr. kasininkės darbe jau daugiau įvairovės nei eilinės kasininkės darbe. Kuo aukštesnės pareigos, tuo mažiau nuobodulioTokių įdomių darbų ne tiek jau daug. Dauguma darbų yra rutininiai, kuriuos dirbti įmanoma tik dėl pinigų.
. O šiaip tai, aišku, kad tik kūrybinis darbas gali būti įdomus, dauguma kitų darbų yra pakankamai monotoniški, net jeigu ir reikalauja aukštos kvalifikacijos, pvz., dantų taisymas. Rutinos lygis panašiai kaip batų taisyme
. Aišku, pasirengimo lygio ir atsakomybės tai nėra ko lyginti.
Paskutinis taisė senasnamas; 2016.09.06, 10:29.
Comment
Comment