Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Minske gerai atrodo nebent šaligatviai ir skverai. Visa kita panašiau į tarybinių laikų Maskvą. Kinijos atveju lyginame miestus ne su tarybine Maskva, bet su Vakarais. Ir jau nebe tik pagal fizinę išvaizdą ir tvarką, bet ir pagal cool faktorius t.y. naitlaifus, kultūrą, servisų lygį, visokius supply chainus ir t.t. Kitaip tariant, labai sparčiai engeidžinamasi su modernia ekonomika ir nauja socialine aplinka apskritai. Kad tai būtų pasiekta, reikėjo milžiniško ir nuolatinio augimo, kurio negali būti vien popieriuje. Taip ir buvo paskutinius 30 metų ir tebėra dabar.
    Bet tai visiškai nieko nesako kiek viso to "gerio" yra "sustainable". Niekam ne paslaptis, kad Kinijoje yra nemažas gerai gyvenančio "elito" sluoksnis apie kurį ir rašai.

    Bet tai anaiptol nėra kažką daug sakantis visos šalies ekonomikos rodiklis.

    Comment


      Parašė a_p Rodyti pranešimą
      Bet tai visiškai nieko nesako kiek viso to "gerio" yra "sustainable". Niekam ne paslaptis, kad Kinijoje yra nemažas gerai gyvenančio "elito" sluoksnis apie kurį ir rašai.

      Bet tai anaiptol nėra kažką daug sakantis visos šalies ekonomikos rodiklis.
      O tai iš kur atsirado tie šimtai milijonų "elito"? Gal nusileido iš Marso? Vėlgi, nepamirškime, kat tai įvyko per beprecedentiškai trumpą laiką ir nėra jokių esminių ženklų, kad tempas keistųsi.

      O šiaip susidaro įspūdis, kad apie Kiniją kalbėtum tik paskaitęs wsj ir ft. Manau praverstų ir šiek tiek gyvai pasižmonėti.
      Paskutinis taisė John; 2012.05.07, 19:22.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Minske gerai atrodo nebent šaligatviai ir skverai. Visa kita panašiau į tarybinių laikų Maskvą. Kinijos atveju lyginame miestus ne su tarybine Maskva, bet su Vakarais. Ir jau nebe tik pagal fizinę išvaizdą ir tvarką, bet ir pagal cool faktorius t.y. naitlaifus, kultūrą, servisų lygį, visokius supply chainus ir t.t. Kitaip tariant, labai sparčiai engeidžinamasi su modernia ekonomika ir nauja socialine aplinka apskritai. Kad tai būtų pasiekta, reikėjo milžiniško ir nuolatinio augimo, kurio negali būti vien popieriuje. Taip ir buvo paskutinius 30 metų ir tebėra dabar.
        John, bet kiek iš to yra Gov't pinigai? Graikai kažkada irgi ispūdingai atrodė, Atėnai su visom savo olimpiadom ir pan., ir užtruko beveik dekada, kol išlindo yla iš maišo. Aš jokiu būdu nenoriu kaltinti kiniečių, aš tik noriu pasakyti, jog vertinant kaip atrodo šalis Danija ir Švedija atrodys labai nekaip, o Azerbaidžianas atrodys kul, taip kaip Kinija. Deja, tai nėra patikimas rodiklis.

        Comment


          Kaip viena pažįstama kinė papasakojo po eurotrip'o, tikrą Europą ji pamatė Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Jai atrodė, kad Vakarų europiečiai per daug atsipalaidavę ir užmerkę akis, apsileidę, o Rytų europiečiai tvarkosi labai gerai. Tiesa, labiausiai ji nesižavėjo Lenkija.
          Paskutinis taisė Silber418; 2012.05.07, 20:56.

          Comment


            Parašė Meier Rodyti pranešimą
            John, bet kiek iš to yra Gov't pinigai? Graikai kažkada irgi ispūdingai atrodė, Atėnai su visom savo olimpiadom ir pan., ir užtruko beveik dekada, kol išlindo yla iš maišo. Aš jokiu būdu nenoriu kaltinti kiniečių, aš tik noriu pasakyti, jog vertinant kaip atrodo šalis Danija ir Švedija atrodys labai nekaip, o Azerbaidžianas atrodys kul, taip kaip Kinija. Deja, tai nėra patikimas rodiklis.
            Taigis kad. Tokia rusija irgi atrodo kul, nors tikrai sunku teigti, kad jų ekonomika nepralenkiamai juda į priekį.
            Aš netgi teigčiau, kad tarp šių šalių yra nemažai paralelių. Rusai eksploatuoja savo gamtos išteklius ir už tuos pinigus puošiasi. O kinai eksploatuoja savo išbadėjusią darbo jėgą. Ir viena ir kita yra baigtiniai resursai. Nafta ir dujos kažkada pasibaigia, o darbo jėga arba tampa nebepigi arba praranda motyvaciją.

            Comment


              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
              Kaip viena pažįstama kinė papasakojo po eurotrip'o, tikrą Europą ji pamatė Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Jai atrodė, kad Vakarų europiečiai per daug atsipalaidavę ir užmerkę akis, apsileidę, o Rytų europiečiai tvarkosi labai gerai. Tiesa, labiausiai ji nesižavėjo Lenkija.
              Na, kinai vis dar gyvena pirmine euforija, t.y. tiki kad dabar truputi pasiplėšys, užsikals kapitalą, o tada jau taps turtingi ir galės mėgautis gyvenimu. Europa jau praėjo šitą stadiją ir puikiai žino, kad viltys didžioje daugumoje atvejų taip ir lieka viltimis, vien dėl jų atsisakyt gyvenimo yra monkės biznis.

              Keisčiausia, kad ir patys kiniečiai pagyvenę europoje taip pat "apsileidžia" ir į savo tėvynainius ima žiūrėt kitom akim. Turiu porą kolegių kiniečių (čia John turėtų alpt iš pavydo ), tai grįžę iš "namų" pasakoja, kad su tevynainiais nebėr apie ką kalbėt. Tipo šneka tik apie pinigus, pinigus ir nieko daugiau. Tavo kaip žmogaus vertė 100% priklauso tik nuo to kiek turi pinigų, todėl privalai tai demonstruot. Iš to ir tas jų polinkis brandams, kilometrinio dydžio logotipams matomiausioje vietoje etc.

              Comment


                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                Taigis kad. Tokia rusija irgi atrodo kul, nors tikrai sunku teigti, kad jų ekonomika nepralenkiamai juda į priekį.
                Aš netgi teigčiau, kad tarp šių šalių yra nemažai paralelių. Rusai eksploatuoja savo gamtos išteklius ir už tuos pinigus puošiasi. O kinai eksploatuoja savo išbadėjusią darbo jėgą. Ir viena ir kita yra baigtiniai resursai. Nafta ir dujos kažkada pasibaigia, o darbo jėga arba tampa nebepigi arba praranda motyvaciją.
                Šiame gyvenime gal ir nebaigtiniai

                Comment


                  Parašė Meier Rodyti pranešimą
                  John, bet kiek iš to yra Gov't pinigai? Graikai kažkada irgi ispūdingai atrodė, Atėnai su visom savo olimpiadom ir pan., ir užtruko beveik dekada, kol išlindo yla iš maišo. Aš jokiu būdu nenoriu kaltinti kiniečių, aš tik noriu pasakyti, jog vertinant kaip atrodo šalis Danija ir Švedija atrodys labai nekaip, o Azerbaidžianas atrodys kul, taip kaip Kinija. Deja, tai nėra patikimas rodiklis.
                  O koks skirtumas, kiek yra gov't'o pinigai? O kiek yra Singapūre? Esmė, kad tai iš totalaus bomžyno Kiniją pavertė į greitai judantį lokomotyvą, nuo kurio vis labiau priklauso ir likusio pasaulio ekonomika. Žmonių pajamos augo dešimtimis ir šimtais kartų, investuojama į visas sritis (ne vien gražius namus). Viskas ok. Geriau net vadovėliuose nebūna.


                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                  Taigis kad. Tokia rusija irgi atrodo kul, nors tikrai sunku teigti, kad jų ekonomika nepralenkiamai juda į priekį.
                  Aš netgi teigčiau, kad tarp šių šalių yra nemažai paralelių. Rusai eksploatuoja savo gamtos išteklius ir už tuos pinigus puošiasi. O kinai eksploatuoja savo išbadėjusią darbo jėgą. Ir viena ir kita yra baigtiniai resursai. Nafta ir dujos kažkada pasibaigia, o darbo jėga arba tampa nebepigi arba praranda motyvaciją.
                  Kas ten atrodo kūl? Tas faktas, kad tarp Maskvos ir Piterio iki šiol nėra normalaus faking KELIO? Nieko čia kul.

                  Rusiją lyginti reiktų su Nigerija ar, geriausiu atveju, naftą eksportuojančiomis Arabų šalimis.

                  O ką darė/daro Kinija? Ogi invetuoja į infrastruktūrą, mokslą, technologijas, R&D, švietimą, aplinkosaugą, sveikatos apsaugą, socialinę sistemą ir t.t. ir pan. Tai visiškai priešingas pavyzdys, nei Rusija. Negana to, jiems viskas daugmaž gerai sekasi.

                  Labai teisngas pastebėjimas dėl pigios darbo jėgos resurso baigtinumo. Jo nebebus iki kokių 2025-2030. Bet ką tuomet turės Kinija? Ogi didžiausią ir pažangiausią pasaulyje transporto ir kitų sričių infrastruktūrą, supply chain'us, stiprių akademinį pagrindą, klestinčias mokslo sferas, įvairių sričių know-how ir technologijas, kurias gauti arba sukurti nebereikės išimtinai priklausyti nuo kitų. Kitaip tariant, turės pažangų ir tvirtą tvarios ekonomikos pagrindą. Tai labai protinga strategija, kuri kaip ir neturi priežasčių neveikti. Pats matai, ką jie daro ir ko nedaro kitos pigios darbo jėgos šalys.
                  Paskutinis taisė John; 2012.05.07, 21:54.

                  Comment


                    Parašė a_p Rodyti pranešimą
                    Turiu porą kolegių kiniečių (čia John turėtų alpt iš pavydo ), tai grįžę iš "namų" pasakoja, kad su tevynainiais nebėr apie ką kalbėt. Tipo šneka tik apie pinigus, pinigus ir nieko daugiau.
                    Nieko nuostabaus, nes jų gyvenimai paprasti kaip 5 kapeikos, nulis įvairovės. O dar komunizmo slopinamas individualizmas.

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      Nieko nuostabaus, nes jų gyvenimai paprasti kaip 5 kapeikos, nulis įvairovės. O dar komunizmo slopinamas individualizmas.
                      Lol, andyour, tu nenustoji linksminti

                      "Komunizmas" ten jokio individualizmo neslopina. Kinų visuomenė yra "komunistinė" nuo Konfucijaus laikų... kaip ir Japonijos, Korėjos ir visų kitų Rytų ir Pietryčių Azijos šalių, kurios gali būti visokios -istinės, -atinės ar -archijos. Visose veikia stiprūs komunaliniai ryšiai ir, ypač, didelė šeimos reikšmė. Kinijoje, sakyčiau, tai netgi buvo šiek tiek sudarkyta Komunistinės sistemos, dėl ko buvo pažeista nusistovėjusi komunalinė tvarka. Dėl to ir toks aklas pinigų vaikymasis ir brand'ai. Panašiai, beje, ir Lietuvoje. Iki kol neišplūdau saviškių ir atvirai nepasiūliau neklausinėti tokių dalykų, pirmas klausimas grįžus atostogų namo visada būdavo "tai kiek dabar uždirbi? Nors tai, aišku, laikini dalykai būdingi daugeliui besivystančių visuomenių.
                      Paskutinis taisė John; 2012.05.07, 22:04.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Kodėl turėtų pragyvenimo lygis smukti? Ar kokioje JAV jis smunka? Ar ten "švaistomi" pinigai? Šiaip tai kaip tik Lietuvoje tas ir vyksta, nors vykdoma politika visiškai priešinga, t.y. realios žmonių pajamos mažėja 4 metus iš eilės, nedarbas išlieka aukštas nepaisant emigracijos, nors ekonomika auga jau gana senai ir viena sparčiausių Europoje.
                        Darbo vietų Lietuvoje lyg nemažai, niekas nenori dirbti pokriziniais atlyginimais. Pripratę prie gero. NT kainos dar kosmose, paskolų kranelis užsuktas. Gelbėja tik eksportas ir investicijos. Reikia NT mokesčio, kritus kainoms pajudėtų NT rinka.
                        Paskutinis taisė andyour; 2012.05.07, 22:12.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          O koks skirtumas, kiek yra gov't'o pinigai? O kiek yra Singapūre? Esmė, kad tai iš totalaus bomžyno Kiniją pavertė į greitai judantį lokomotyvą, nuo kurio vis labiau priklauso ir likusio pasaulio ekonomika. Žmonių pajamos augo dešimtimis ir šimtais kartų, investuojama į visas sritis (ne vien gražius namus). Viskas ok. Geriau net vadovėliuose nebūna.
                          Skirtumas beje labai nemažas. Viena yra natūraliai išsivystę (iš privačių pinigų), o visai kas kitka - dirbtinai "pasiūta" (iš valdiškos kišenės). Visai ne faktas, kad visa tai pajėgs savaime išgyvent.

                          Va kad ir kinų automobilių pramonė. Prieš kokius 5 metus dar baudėsi, kad su plento volu pervažiuos per visą likusį pasaulį. Dabar jau kalba gerokai atsargiau, nes "atsikando". Ir tai nežiūrint į nerealias subsidijas kurias vis dar gauna iš valdžios.

                          Kas ten atrodo kūl? Tas faktas, kad tarp Maskvos ir Piterio iki šiol nėra normalaus faking KELIO? Nieko čia kul.
                          Užtat turi modernų traukinį sapsan, kam tas kelias?

                          Rusiją lyginti reiktų su Nigerija ar, geriausiu atveju, naftą eksportuojančiomis Arabų šalimis.

                          O ką darė/daro Kinija? Ogi invetuoja į infrastruktūrą, mokslą, technologijas, R&D, švietimą, aplinkosaugą, sveikatos apsaugą, socialinę sistemą ir t.t. ir pan. Tai visiškai priešingas pavyzdys, nei Rusija. Negana to, jiems viskas daugmaž gerai sekasi.

                          Labai teisngas pastebėjimas dėl pigios darbo jėgos resurso baigtinumo. Jo nebebus iki kokių 2025-2030. Bet ką tuomet turės Kinija? Ogi didžiausią ir pažangiausią pasaulyje transporto ir kitų sričių infrastruktūrą, supply chain'us, stiprių akademinį pagrindą, klestinčias mokslo sferas, įvairių sričių know-how ir technologijas, kurias gauti arba sukurti nebereikės išimtinai priklausyti nuo kitų. Kitaip tariant, turės pažangų ir tvirtą tvarios ekonomikos pagrindą. Tai labai protinga strategija, kuri kaip ir neturi priežasčių neveikti. Pats matai, ką jie daro ir ko nedaro kitos pigios darbo jėgos šalys.
                          Savo sėkmę savarankiškai vystantis jie dar turės pademonstruot. Kol kas jie parodė, kad moka susiurbt vakarų mokslo pasiekimus. O sekti yra toli gražu ne tas pats kas vesti.

                          Comment


                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Skirtumas beje labai nemažas. Viena yra natūraliai išsivystę (iš privačių pinigų), o visai kas kitka - dirbtinai "pasiūta" (iš valdiškos kišenės). Visai ne faktas, kad visa tai pajėgs savaime išgyvent.

                            Va kad ir kinų automobilių pramonė. Prieš kokius 5 metus dar baudėsi, kad su plento volu pervažiuos per visą likusį pasaulį. Dabar jau kalba gerokai atsargiau, nes "atsikando". Ir tai nežiūrint į nerealias subsidijas kurias vis dar gauna iš valdžios.
                            Ko atsikando? Kad per 2 metus Vakaruose dar nenukonkuravo Bentlių ir Mersų? Come on, būkim realistai. Pažiūrėkim į tuos pačius japonus... ar korėjiečius. Ar tai ne sėkmės istorijos? Per kiek laiko jie "paėmė" pasaulį? Ne per 2 metus. Per ~20. Kinai tai padarys šiek tiek greičiau, nes turi tam daugiau resursų. Tai kad kinietiškos mašinos jau dabar ima Rusijos rinką. Prieš 10 metų pačioje Kinijoje nebuvo kinietiškų mašinų. Važinėjo vien VW Santanos ir Audi 100. Pažiūrėk, kas važinėja jų gatvėmis šiandien... negana to, jie ownina tą patį Volvo ir de facto, BMW, MB, VW ir eilės japonų technologijas... nežinau, ar tai reiktų vadinti volu ar ar dar kuo nors, bet Kinijos auto pramonė is coing in a big way ir tai yra daugiau, nei akivaizdu.



                            Savo sėkmę savarankiškai vystantis jie dar turės pademonstruot. Kol kas jie parodė, kad moka susiurbt vakarų mokslo pasiekimus. O sekti yra toli gražu ne tas pats kas vesti.
                            Ką vesti? O tai kas veda kad ir tą pačią baterijų ir elektromobilių pramonę? Nereiktų abejoti kiniečių potencialu. Jų tiesiog per daug ir jie tam gali skirti per daug pinigų, kad galėtų kaip nors nevesti. Tie patys britai galvoja savo planujamos HS-2 HSR linijos iš Londono į Birmingham'ą traukinius pirkti iš... Kinijos.
                            Paskutinis taisė John; 2012.05.07, 23:29.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Ko atsikando? Kad per 2 metus Vakaruose dar nenukonkuravo Bentlių ir Mersų? Come on, būkim realistai.
                              Na, jie ten rimtai baudėsi. Tada netgi atvežė keletą briliance ir landwindų, pabandė pastumdyti, nieko nesigavo ir vėl išvažiavo.

                              Arba tarkim nusipirko MG su Rover. Praėjo N metų. Na ir ką? Užvertė pasaulį moderniais MG ir Rover modeliais? Kažkaip nelabai. Pagal savo skonį persiuvo dizainą ir tiek, kaip buvo pasenę automobiliai taip ir liko.

                              Pažiūrėkim į tuos pačius japonus... ar korėjiečius. Ar tai ne sėkmės istorijos? Per kiek laiko jie "paėmė" pasaulį? Ne per 2 metus. Per ~20. Kinai tai padarys šiek tiek greičiau, nes turi tam daugiau resursų.
                              Ne tiek dėl resursų, o todėl, kad "vakariečiai" jiems kol kas patys ant lėkštutės atneša gatavas technologijas. Jie kinams pastatė fabrikus, apmokė personalą.

                              Tai kad kinietiškos mašinos jau dabar ima Rusijos rinką. Prieš 10 metų pačioje Kinijoje nebuvo kinietiškų mašinų. Važinėjo vien VW Santanos ir Audi 100. Pažiūrėk, kas važinėja jų gatvėmis šiandien... negana to, jie ownina tą patį Volvo ir de facto, BMW, MB, VW ir eilės japonų technologijas... nežinau, ar tai reiktų vadinti volu ar ar dar kuo nors, bet Kinijos auto pramonė is coing in a big way ir tai yra daugiau, nei akivaizdu.
                              Bent jau man tai kol kas anaiptol nėra akivaizdu. Owninti svetimas technologijas dar nereiškia gebėti jas susikurti patiems. Tai kinai dar turės parodyti, nes kai vakarai užsilenks nebebus iš ko "pasiskolinti".

                              Dauguma kinijos gaminamų automobilių yra arba beveik tiksliai nudrožti 20 metų senumo europietiški/japoniški automobiliai arba tų pačių vakarietiškų engineeringo firmų kūriniai.
                              Jie irgi po truputį ima suvokti, kad gaunasi arba gerai arba pigiai. Net ir gaminant kinijoje.

                              Kas dėl elektromobilių, tai jie nors ir visaip subsidijuoja, bet kol kas rimtai atsilieka nuo savo nuosavų planų. Tiek, kad minėtus planus teko koreguot.

                              Comment


                                Parašė a_p Rodyti pranešimą

                                Ne tiek dėl resursų, o todėl, kad "vakariečiai" jiems kol kas patys ant lėkštutės atneša gatavas technologijas. Jie kinams pastatė fabrikus, apmokė personalą.
                                Na ir kas? Priemonės nėra svarbu. Svarbu rezultatas. Volvo su visomis technologijomis priklauso Kinams. Visa kita - nėsvarbu.



                                Bent jau man tai kol kas anaiptol nėra akivaizdu. Owninti svetimas technologijas dar nereiškia gebėti jas susikurti patiems. Tai kinai dar turės parodyti, nes kai vakarai užsilenks nebebus iš ko "pasiskolinti".
                                Kaip neakivaizdu? Kinija yra didžiausia auto rinka pasaulyje. Gatvėse ten pilna vietinės gamybos vietinių brand'ų. Kai kurie gauna ir 5 NCAP žvaugždutes (prieš kelis metus dar visi juokėsi iš apgailėtinų crash-testų rezultatų). Tai kas ten vyksta yra labai svarbu ir progresas, kurį matome yra didesnis, nei matėme Korėjoje ar, kiek anksčiau, Japonijoje.

                                Dauguma kinijos gaminamų automobilių yra arba beveik tiksliai nudrožti 20 metų senumo europietiški/japoniški automobiliai arba tų pačių vakarietiškų engineeringo firmų kūriniai.
                                Jie irgi po truputį ima suvokti, kad gaunasi arba gerai arba pigiai. Net ir gaminant kinijoje.
                                Iš oro paimtas teiginys. Būtų įdomu pamatyti konkretesnių palyginimų ir faktinės informacijos. Nors net jei tai ir tiesa, turint omeny, kad vietiniai bent kiek labiau pakenčiamų mašinų modeliai apskritai atsirado prieš 4-5 metus, tai yra pasiekimas. Tą netgi pripažįsta Jeremy iš Top Gear

                                Kas dėl elektromobilių, tai jie nors ir visaip subsidijuoja, bet kol kas rimtai atsilieka nuo savo nuosavų planų. Tiek, kad minėtus planus teko koreguot.
                                Kokių tiksliai planų? Kiek ten (šimtų) elektro autobusų ir taksi važinėja Shenzhen'e? Kuriame kitame pasaulio mieste važinėja bent dešimtadalis to? Atsilieka ar neatsilieka, bet yra tos srities pionieriai ir lyderiai.
                                Paskutinis taisė John; 2012.05.08, 00:28.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Na ir kas? Priemonės nėra svarbu. Svarbu rezultatas. Volvo su visomis technologijomis priklauso Kinams. Visa kita - nėsvarbu.
                                  Nedidelis patikslinimas. Kalba apie 'Volvo Cars', o ne 'Volvo' ženklą. 'Volvo' yra kur kas daugiau negu automobiliai.

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Kaip neakivaizdu? Kinija yra didžiausia auto rinka pasaulyje. Tai kas ten vyksta yra labai svarbu.
                                  Iš oro paimtas teiginys. Būtų įdomu pamatyti konkretesnių palyginimų ir faktinės informacijos. Nors net jei tai ir tiesa, turint omeny, kad vietiniai bent kiek labiau pakenčiamų mašinų modeliai apskritai atsirado prieš 4-5 metus, tai yra pasiekimas. Tą netgi pripažįsta Jeremy iš Top Gear
                                  Kokių tiksliai planų? Kiek ten elektro autobusų ir taksi važinėja Shenzhen'e? Kuriame kitame pasaulio mieste važinėja bent dešimtadalis to? Atsilieka ar neatsilieka, bet yra tos srities pionieriai ir lyderiai.
                                  Tiesa, bet tai nėra kažkas įspūdingo, žinant kokia milžiniška ten rinka. Kinijoje gali būti daugiausia visų įmanomų daiktų ir technologijų, bet visa tai ten ilgai nebus standartu, t.y. prieinama kiekvienam. Europoje, tuo tarpu, yra ne viena šalis, kurioje žmogui turėti kelis automobilius ir elias jachtas yra tiesiog normalu (average).

                                  Comment


                                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                    Nedidelis patikslinimas. Kalba apie 'Volvo Cars', o ne 'Volvo' ženklą. 'Volvo' yra kur kas daugiau negu automobiliai.
                                    Savaime suprantama. Tikrai nekalbame apie Volvo trucks ar Volvo buses.


                                    Tiesa, bet tai nėra kažkas įspūdingo, žinant kokia milžiniška ten rinka. Kinijoje gali būti daugiausia visų įmanomų daiktų ir technologijų, bet visa tai ten ilgai nebus standartu, t.y. prieinama kiekvienam. Europoje, tuo tarpu, yra ne viena šalis, kurioje žmogui turėti kelis automobilius ir elias jachtas yra tiesiog normalu (average).
                                    Čia tu kalbi apie skirtingus dalykus. T.y. iš esmės žmonių pajamas. Aš kalbu apie technologijas. Kinija jas arba turi arba greit turės. Ar jas galės naudoti visi Kinijos gyventojai, nėra taip svarbu. Kada nors tikriausiai galės.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Na ir kas? Priemonės nėra svarbu. Svarbu rezultatas. Volvo su visomis technologijomis priklauso Kinams. Visa kita - nėsvarbu.
                                      Volvo cars jei ką nieko tokio ne(be)turi, šis gamintojas jau daugelį metų realiai merdėja ir visaip klijuoja automobilius iš svetimų komponentų. Panašiai kaip amžinatilsį SAAB, tik dar ne taip žiauriai. Prieš pardavimą volvo priklausė fordui ir naudojo jų platformas. Esu tikras kad fordas pasirūpino savo technologijų saugumu prieš atiduodamas volvo į geely rankas.

                                      Kaip neakivaizdu? Kinija yra didžiausia auto rinka pasaulyje. Gatvėse ten pilna vietinės gamybos vietinių brand'ų. Kai kurie gauna ir 5 NCAP žvaugždutes (prieš kelis metus dar visi juokėsi iš apgailėtinų crash-testų rezultatų). Tai kas ten vyksta yra labai svarbu ir progresas, kurį matome yra didesnis, nei matėme Korėjoje ar, kiek anksčiau, Japonijoje.
                                      Čia kurie kiniečiai NCAP gauna 5 žvaigždutes? Tiesiog smalsu.

                                      Iš oro paimtas teiginys. Būtų įdomu pamatyti konkretesnių palyginimų ir faktinės informacijos. Nors net jei tai ir tiesa, turint omeny, kad vietiniai bent kiek labiau pakenčiamų mašinų modeliai apskritai atsirado prieš 4-5 metus, tai yra pasiekimas. Tą netgi pripažįsta Jeremy iš Top Gear
                                      Teiginys anaiptol ne iš oro. O šeip galiu tik nukreipt į automobilinę presą. Nepasitiki vakarų sąmokslininkais, tai gali paimt kad ir rusišką, jie ten periodiškai paimka kokį nors kinietišką stebuklą patestuot ir patyrinėt.

                                      Kokių tiksliai planų? Kiek ten (šimtų) elektro autobusų ir taksi važinėja Shenzhen'e? Kuriame kitame pasaulio mieste važinėja bent dešimtadalis to? Atsilieka ar neatsilieka, bet yra tos srities pionieriai ir lyderiai.
                                      Kad ir pvz http://www.eco-way.ch/?p=7572. Vėl pikta propaganda?

                                      Ten rašo, kad nuo 2009 iki šiol kinijoje parduota vos 6700 elektromobilių. Valdiškas planas ir subsidijos buvo iki 2015 parduot 500000 vnt. Truputį nesigauna.

                                      Vakaruose už tokį fintą senai jau butu nuridentos galvos. Kinai kaip žinia gali pasakyt "viskas tvarkoj", o John pasakys "viskas geriau nei vadovėliuose" beigi piešdamas rožinę ateitį pamojuos kokiu nors kitu panašiu planu

                                      Comment


                                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                        Volvo cars jei ką nieko tokio ne(be)turi, šis gamintojas jau daugelį metų realiai merdėja ir visaip klijuoja automobilius iš svetimų komponentų. Panašiai kaip amžinatilsį SAAB, tik dar ne taip žiauriai. Prieš pardavimą volvo priklausė fordui ir naudojo jų platformas. Esu tikras kad fordas pasirūpino savo technologijų saugumu prieš atiduodamas volvo į geely rankas.
                                        Įdomu, nes aš kaip ir girdėjau, kad būtent Fordas naudojo Volvo technologijas.



                                        Čia kurie kiniečiai NCAP gauna 5 žvaigždutes? Tiesiog smalsu.
                                        Visagalis gūglius pagelbės. Kad ir čia: http://www.chinacartimes.com/2012/04...h-crash-tests/

                                        Vienas iš jų, beje, kinietiškas roveris (Roewe).



                                        Teiginys anaiptol ne iš oro. O šeip galiu tik nukreipt į automobilinę presą. Nepasitiki vakarų sąmokslininkais, tai gali paimt kad ir rusišką, jie ten periodiškai paimka kokį nors kinietišką stebuklą patestuot ir patyrinėt.
                                        Išsisukinėjimas ir tiek. Reiktų konkretesnių ir up to date (t.y. ne 5 metų senumo) pavyzdžių. Taip pat reiktų paaiškinimo kaip ir kodėl tai yra blogiau už tai, ką savo laiku darė japonai/korėjiečiai.



                                        Kad ir pvz http://www.eco-way.ch/?p=7572. Vėl pikta propaganda?

                                        Ten rašo, kad nuo 2009 iki šiol kinijoje parduota vos 6700 elektromobilių. Valdiškas planas ir subsidijos buvo iki 2015 parduot 500000 vnt. Truputį nesigauna.
                                        Tai ne esmė. Esmė ta, kad Kinija pirmauja toje srityje ir turi visą reikaligą domestinį know-how ir technologijas bei potencialą jas vystyti. Ar targetai bus pasiekti 2015 ar 2016, nieko iš principo nekeičia. O jie pasiekti bus. Šuneliai loja, o karavanas, tsakant, eina.

                                        Comment


                                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                          Pradėkim nuo to, kad tikrų Kinijos rodiklų niekas realiai nežino.
                                          O gal nieko nepradėkim, bet tęskim konstruktyvią diskusiją. Kaip taip gali būt, kad nežinom? Manau be problemų galima surasti įvairiausios statistikos internete. Na, tarkim, kad realią situaciją jie kažkaip sugebėjo paslėpt ir dabartinis įvaizdis yra sufabrikuotas propagandos pagalba. Bet tai nekeičia fakto, kad pusė pasaulio jau dabar žiūri akis išsprogdinę į Kiniją kaip pavyzdinę ekonomiką.
                                          Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.05.08, 01:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X