Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno ir Vilniaus dvimiestis
Collapse
X
-
Vingio parkas vienintelis gamtos objektas? Antakalnyje sapieginės parkas, karoliniškėse, lazdynuose - pasakų parkas, karoliniškių draustinis, baltupiuose - verkių parkas, žirmūnuose - Neries pakrantė. Net senamiestyje gyvenantys turi šalia Bernardinų sodą ir kalnų parką. Vilnius labai žalias miestas ir gamta beveik visiems šalia pasiekiama.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Žvėryne prie Vingio parko daug galinčių gyventi?
- 3 patinka
Comment
-
Jeigu Vilniuje įrengtų metro, kaip mažiukui miestui būtų labai greitas susisiekimas. Tuomet būtų įmanoma ir Vilniuje gyventi ir gamtoje ir mieste. Tik tektų atsisakyti automobilio.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nebuvimas prioritetu nereiškia, kad jie to nedaro.
Comment
-
Tai pasiekiama gamta bet kur pasaulyje, nuvažiuojant iki jos su mašina. Kalba ėjo apie gyvenimą arčiau gamtos, kai už lango gamta ir iki jos keli žingsniai. Visoje Pilaitėje taip yra, nes ten kaip kaimas visas rajonas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vingio parkas vienintelis gamtos objektas? Antakalnyje sapieginės parkas, karoliniškėse, lazdynuose - pasakų parkas, karoliniškių draustinis, baltupiuose - verkių parkas, žirmūnuose - Neries pakrantė. Net senamiestyje gyvenantys turi šalia Bernardinų sodą ir kalnų parką. Vilnius labai žalias miestas ir gamta beveik visiems šalia pasiekiama.
Comment
-
O tu tik pusę sakinio perskaitei ? Nes kitoje pusėje buvo rašoma “...ir turėti gerą susisiekimą”. Iš kur Karoliniškese, Lazdynuose ar Baltupiuose geras susisiekimas ?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vingio parkas vienintelis gamtos objektas? Antakalnyje sapieginės parkas, karoliniškėse, lazdynuose - pasakų parkas, karoliniškių draustinis, baltupiuose - verkių parkas, žirmūnuose - Neries pakrantė. Net senamiestyje gyvenantys turi šalia Bernardinų sodą ir kalnų parką. Vilnius labai žalias miestas ir gamta beveik visiems šalia pasiekiama.
Comment
-
Kuom blogas susisiekimas? Arba kuom jis blogesnis nei gyvenant Šiaulių pietiniame? Tą ir norėjau pasakyti, kad norint šalia gamtos, nereikia gyventi kur nors 30 km nuo miesto centro, pilna jos pačiame mieste.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O tu tik pusę sakinio perskaitei ? Nes kitoje pusėje buvo rašoma “...ir turėti gerą susisiekimą”. Iš kur Karoliniškese, Lazdynuose ar Baltupiuose geras susisiekimas ?
Comment
-
O kuo blogas tų rajonų susisiekimas? Neužtenka dažnai kursuojančio VT?Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O tu tik pusę sakinio perskaitei ? Nes kitoje pusėje buvo rašoma “...ir turėti gerą susisiekimą”. Iš kur Karoliniškese, Lazdynuose ar Baltupiuose geras susisiekimas ?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Vilniuje toks koks jis dabar yra metro visiškai nereikštų automobilio atsisakymo. Autobusai persikeltų ant bėgių, dalis žmonių persėstų į juos, didžioji dalis gatvių liktų kaip dabar, parkavimas būtų toks pat. Kas norėtų važinėti nuosavu transportu - ir toliau turėtų tam visas galimybes. Gal net dar geresnesParašė andyour Rodyti pranešimą
Jeigu Vilniuje įrengtų metro, kaip mažiukui miestui būtų labai greitas susisiekimas. Tuomet būtų įmanoma ir Vilniuje gyventi ir gamtoje ir mieste. Tik tektų atsisakyti automobilio.
"Tektų atsisakyti automobilio" tik tada, jei per naktį Vilnius susispaustų į tankius ir aukštus daugiabučius Neries slėnyje. Neliktų parkavimo ir gatvėse būtų nuolatinis kamštis - visiems tektų važinėt metro. Bet to niekada nebus. Miegamieji rajonai niekur nedings. Perkūnkaimis ar Pilaitė stovės dar ilgai ir nuobodžiai.
Comment
-
Jei važiuoja ne į Konstitucijos prospektą ar senamiestį ir po to atgal - labai pusė velnio susisiekimas. Nebent norisi visur visada nuvažiuot per 10min...Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
O tu tik pusę sakinio perskaitei ? Nes kitoje pusėje buvo rašoma “...ir turėti gerą susisiekimą”. Iš kur Karoliniškese, Lazdynuose ar Baltupiuose geras susisiekimas ?
Comment
-
Per piką?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei važiuoja ne į Konstitucijos prospektą ar senamiestį ir po to atgal - labai pusė velnio susisiekimas. Nebent norisi visur visada nuvažiuot per 10min...
Comment
-
Būtent per piką ir sakau - jei nereikia važiuoti į žinomus karštuosius taškus, nuvažiuoji per visai padorų laiko tarpą. Ar norisi visur visada nuvažiuot per 10min? Nes tada ir centre gyvenant susisiekimas prastas...Parašė andyour Rodyti pranešimą
Per piką?
Comment
-
Gyvenu Vilniuje(Pilaitėje), o dirbu Kaune, kartais aš greičiau nuvykstų ir grįžtu namo nei mano kaimynas dirbantis Vilniuje. Aš sveikinu idėjas kuriomis norima sujungti šiuos miestus. Mes juk norime tapti pasaulietiški(vakarietiški), tad atstumas manau ateityje neturi sukelti bėdų žmonėms. Kaip pavyzdys Vokietijoje, UK, USA žmonės iki darbų važiuoja dar ne tokius atstumus, o ten žmonės renkasi gyvenama vietą, pvz nori daugiau gamtos keliesi į Vievį ir pan. O dabar gyvenantys Vilniuje nori miestą paversti regioniniu parku, ko pasekoje Vilniaus dydis neadekvatus gyvenančių žmonių kiekiui, dėl ko tiek VVT nėra optimaliai išnaudojamas, o gatvių nebuvimas, kai kuriuose rajonuose užkemša miestą.
Patogus susisiekimas mašina/autobusu ar traukiniu (tarp abiejų miestų) skatins regionų plėtrą ir žmonių požiūri. Nes mes dar daugelis esame įstrige visko nepasitenkinimo ir "šviesaus rytojaus" laukimu patiems nieko nedarant.Paskutinis taisė Martin Van; 2018.03.21, 09:19.
- 2 patinka
Comment
-
Na čia toks ir "sajūdis" :-) Tiesiog eilinis Rentinio bandymas pasidaryti sau užsakymų daug, daug metų į priekį. Nepavyko prakišti metro tiesiog kaip metro, tai pastatykime tada pagrindinę stotį, kažkur už miesto. Tada tai jau tikrai prireiks metro ir Rentinio paslaugų, kad nugabenti visus į centrą :-)
- 1 patinka
Comment
-
man atrodo, kol orientuosimės į vietinį susisiekimą, tol geležinkelis neišlips iš mikriukų kategorijos. Manau,kad reikėtų orientuotis į didmiesčių centrų sujungimą. Tada galėtų atsirasti visai kitokios naujos tendencijos ir srautai.Parašė Zorro Rodyti pranešimąO gyvenantiems prie senos linijos?
- 1 patinka
Comment
-
O po to verkt dėl didėjančios automobilizacijosParašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
man atrodo, kol orientuosimės į vietinį susisiekimą, tol geležinkelis neišlips iš mikriukų kategorijos. Manau,kad reikėtų orientuotis į didmiesčių centrų sujungimą. Tada galėtų atsirasti visai kitokios naujos tendencijos ir srautai.
Comment
-
Reikėtų atsižvelgti į esamą greitkelio automobilizaciją. Čia kur kas daugiau potencialo, nei iš kelių miestelių. Tuo labiau kad miestelių žmonėms kelionės atstumas išeina mažesnis ir šiaip ar taip labiau apsimoka judėti nuosavu transportu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O po to verkt dėl didėjančios automobilizacijos
Comment
Comment