Parašė dangoraižistas
Rodyti pranešimą

https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Bezd...4%97%C5%A1imas
Kaune tramvajus nebuvo realizuotas. Vilniuje lenkai irgi nenutiesė, nors NET MINSKAS, valdomas barbarų bolševikų, tarpukariu įsirengė elektrinį tramvajų. Tai yra kažkoks Lietuvos „prakeiksmas“, kad nesugebėjo NIEKADA įrengt tramvajaus, nors pagal viską, tramvajus turėjo būti netgi Šiauliuose, Panevėžyje, Klaipėdoje. Pavyzdžiui, mažesniame Daugpilyje tramvajus atsirado tik POKARIU, apie 1946 m., pirmiau nei elektrinis miestų transportas Lietuvoje (troleibusai Vilniuje 1956 m.). 


Taline ir Kaune apie 1960 m. gyveno 300 000, o Vilniuje 270 000. Sovietai vilniečiai, nenorėdami smarkokai PASIKRAUTI nuo Kauno, turėjo prijungti Naująją Vilnią, atskirą miestą ir praplėsti miesto ribas kaimais, liepti perkėlinėti iš Kauno į Vilnių įvairias įstaigas. 
, kaip sovietiniai
, nes estai statė tokius niurokus (be dekoro, plikomis sienomis be puošybos, kvadratinius) gryno BAUHAUZO pastatus. Tai gana įspūdinga, kad pastatai, statyti 1930-1940 atrodo kaip statyti 1970-1980, kad dažnai neina atskirti jei nežinai statybos datos. 
Comment