Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonomikos naujienos

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Ne vien konservatoriai. Funkcinis socializmas bus (soc. garantijų pavidalu), tik egzistuos nauja forma, reformuota daugelio "nenaudingų" imigrantų nenaudai.
    Tai toks "švelnus socializmas" yra visame pasaulyje (Grynasis laukinių vakarų kapitalizmas gal tik kokiame Somalyje ar Afganistane). Esmė, kad tas garantijas buvusias labai didelėmis mažina dėl ko buvusi labai socialistine valstybė tampa daugmaž tuo pačiu kas yra visoje likusioje Europoje ir ne tik.

    Visokie "funkciniai socializmai" tik gražūs žodžiai realiai reiškiantys tą patį.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą
      Tai toks "švelnus socializmas" yra visame pasaulyje (Grynasis laukinių vakarų kapitalizmas gal tik kokiame Somalyje ar Afganistane). Esmė, kad tas garantijas buvusias labai didelėmis mažina dėl ko buvusi labai socialistine valstybė tampa daugmaž tuo pačiu kas yra visoje likusioje Europoje ir ne tik.
      Visokie "funkciniai socializmai" tik gražūs žodžiai realiai reiškiantys tą patį.
      Anksčiau taip pat buvo "funkcinis socializmas".
      O iš esmės, svarbiausia, kad ir toliau ekonomika nestotų augusi.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
        O kodėl negalima savo reikmėms prisipilti keleto kanistrų? Kas nustatė, kad pirkti privalu savoj valstybėj? Ne kiekvienas vežantis kurą yra kontrabandininkas.
        Tamsta, labai prasau pasidometi apie toki dalyka kaip muitu sajunga Gali piltis ir veztis kanistriukais is Latvijos ar Lenkijos, kuriose mokami muitai atitinka isipareigojimus muitu sajungai (eu), o va ne shengeno salyse muitai nera atitinkantys ar kapsintys i muitu sajunga, vadinasi - neapmokestinti.
        Todel kuras ivezamas bake dar gali buti suprantamas kai savam vartojimui, taciau ivezamas kanistre jis yra tapatus ivezamai dezei alkoholio ar betko kito kam taikomi muitai ir akcizai.

        Galiausiai... Niekaip nesuprantu, kaip galima apvoginet valstybe ir poto is jos kazko dar reikalaut. Pilas visokie chamai nelegalu kura, o poto drista verkt del keliu, socialiniu garantiju ir t.t. Priprate prie "islaikytiniu mentaliteto", kur viska tu jam turi duot, o jei neduosi, tai pats pasivogs, bet gink dieve neuzsidirbs

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          Todel kuras ivezamas bake dar gali buti suprantamas kai savam vartojimui, taciau ivezamas kanistre jis yra tapatus ivezamai dezei alkoholio ar betko kito kam taikomi muitai ir akcizai.
          Benzinas kanistroje skirtas primusui arba litavimo lempai.
          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          Galiausiai... Niekaip nesuprantu, kaip galima apvoginet valstybe ir poto is jos kazko dar reikalaut. Pilas visokie chamai nelegalu kura, o poto drista verkt del keliu, socialiniu garantiju ir t.t.
          Tegul šities valdžios vyrai sumažina akcizų dydžius iki tokių, kad būtų nenaudinga įvežti benziną iš Belarusijos ar Kionigsbergo.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Tegul šities valdžios vyrai sumažina akcizų dydžius iki tokių, kad būtų nenaudinga įvežti benziną iš Belarusijos ar Kionigsbergo.
            Laikaisi principo "vagiu, nes man taip atrodo teisinga"?

            Pats puikiai supranti, kad nemazins, nes benzino paklausa inertiska. Kas priprato vogt - tas toliau ir vogs. Galiausiai esame ES, kas automatiskai reiskia, jog esame muitu sajungoje, o tai reiskia, jog kas galioja ispanijoj, galioja ir pas mus, iskaitant minimalius muitus importuojamiems produktams. O jei kazkas nesusimoka istatymais reglamentuojamu muitu ir naudojasi is to gauta papildoma verte - jis vagia. O vogt ir motyvuot, kad taip darai del kazkokiu regioniniu tendenciju, kaip kad muito mokescio minimali riba, tai mazu maziausiai kvaila

            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Benzinas kanistroje skirtas primusui arba litavimo lempai.
            As tikrai labai noreciau pasiulyti pasiskaityti www.cust.lt puslapi, kur kiekvienam produktui prirasyta kas ir kaip vezantis ji per muitine. Betkoks kuras pripazistamas savo naudojimui tik vezamas bake, jei vezi atskirai - turi pilna teise tave apmokestint, nes negali irodyti, kad tu ji naudosi sau.
            O kad sumastai vaziuoti 100km, kad atsivezti 15ltr kuro kanistriuke, tai cia manau jau problema kitur...

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              Galiausiai esame ES, kas automatiskai reiskia,
              Kad reikia iš jos išstoti.
              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              As tikrai labai noreciau pasiulyti pasiskaityti www.cust.lt puslapi, kur kiekvienam produktui prirasyta kas ir kaip vezantis ji per muitine. Betkoks kuras pripazistamas savo naudojimui tik vezamas bake, jei vezi atskirai - turi pilna teise tave apmokestint, nes negali irodyti, kad tu ji naudosi sau.
              Lietuvoje jau panaikinta nekaltumo prezumpcija? Negirdėjau šito. Čia muitininkas (ar koks kitas antpetininkas) PRIVALO įrodyti, kad aš 10 litrų benzino kanistroje vežu pardavimui.
              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              O kad sumastai vaziuoti 100km, kad atsivezti 15ltr kuro kanistriuke, tai cia manau jau problema kitur...
              50 litrų benzino bake, 47 litrus dujų balione, 10 litrų kanistroje, litras šnapso, 2 pakeliai - mėnesiui užtenka. Ir ne 100km, o tik 62,3km.
              Paskutinis taisė Aleksio; 2011.04.30, 12:06.

              Comment


                nekaltumo prezumcija yra nusikalstamoje veikoje, kai tuo tarpu vienos ar kitos prekes apmokestinimas muitu nieko bendro su nekaltumo prezumcija neturi.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Lietuvoje jau panaikinta nekaltumo prezumpcija? Negirdėjau šito. Čia muitininkas (ar koks kitas antpetininkas) PRIVALO įrodyti, kad aš 10 litrų benzino kanistroje vežu pardavimui.
                  Prezumpcija čia nė prie ko.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Kad reikia iš jos išstoti.

                    Lietuvoje jau panaikinta nekaltumo prezumpcija? Negirdėjau šito. Čia muitininkas (ar koks kitas antpetininkas) PRIVALO įrodyti, kad aš 10 litrų benzino kanistroje vežu pardavimui.

                    50 litrų benzino bake, 47 litrus dujų balione, 10 litrų kanistroje, litras šnapso, 2 pakeliai - mėnesiui užtenka. Ir ne 100km, o tik 62,3km.
                    Kontrabandininkus paimti už "karšieniaus" ir sodint į kalėjimą, o ne įrodinėt kažką..

                    Comment


                      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                      Kontrabandininkus paimti už "karšieniaus" ir sodint į kalėjimą, o ne įrodinėt kažką..
                      Bet pradėti reikia nuo tų, kurie cigaretes vežioja furomis (kurios kartais dingsta iš muitinės kiemo), o ne blokais. Nejaugi tu manai, kad 70% Lietuvoje surūkomų cigarečių atveža tašėse?

                      Comment


                        Aleksio, visada lengviausia baksnoti pirstu i kitus ir sakyti, kad esi smulki zuvis, o va kitas tai didelis piktas ir stambus vagis. Taciau reikia pradeti nuo saves. Nebus kas veza smulkia kontrabanda - jau geriau. Nebus tu, kurie perka is smulkiuju ir stambiuju kontrabandininku - stipriai sumazes ir kontrabandos mastai. O taip, tai visada galima parodyt pirstu i kita ir pasakyt, kad jis dar blogesnis. Pradek nuo saves

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Nebus kas veza smulkia kontrabanda - jau geriau. Nebus tu, kurie perka is smulkiuju ir stambiuju kontrabandininku - stipriai sumazes ir kontrabandos mastai.
                          Žuvis ieško kur gyliau, o žmogus - kur pigiau. Jeigu galima nusipirkti belarusišką pakelį už 3.50, tai kam pirkti lietuvišką už 7.00? Į mėnesį bus 100Lt ekonomija - 15 bambalių lietuviško alaus.
                          Ir nereikia pamiršti to, kad dideli rusiško/belarusiško benzino kiekiai pristabdo benzino kainų kelimą Lietuvos degalinėse.
                          Na ir nereikia pamiršti, kad ekonomika stipriai yra susieta su politika. Juk Belarusijoje benzinas yra dotuojamas valstybės, todėl kiekvienas jo litras, išvežtas į Lietuva, artina Lukašenkos valdžios pabaiga.

                          Comment


                            Is ekonomines puses: kaip kontrabanda gali mazinti benzino kaina?
                            Del pakelio nuodu, tai surenkami akcizai naudojami gydymui, kuriuo naudojasi ir patys rukoriai.

                            Griztant prie pacio isreikstos minties apie ekonomine nauda, tai kokia nauda yra ispumpuojant pinigus is salies?

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Is ekonomines puses: kaip kontrabanda gali mazinti benzino kaina?
                              Kai mašinos negauna belarusiško benzino, tai nori-nenori, reikės užsukti į kokį "-oilą", o toliau jau veikia turgaus ekonomikos dėsnis "Didesnė paklausa - didesnė kaina". O kai belarusiško benzino daug, tai prasidėda visokiausios akcijos "tik šį savaitgalį nuolaida 15 centų už litrą, kitom dienom 10 centų" - reiškia gali be problemų tiek kainą sumažinti.
                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Griztant prie pacio isreikstos minties apie ekonomine nauda, tai kokia nauda yra ispumpuojant pinigus is salies?
                              Kuo greičiau nuversti Lukašenką.

                              Comment


                                Lukasenka gaudamas pinigus (konkreciai tai valstybines imones, o jose rysiai su Lukasenka yra labai persipyne) tikrai jauciasi tik geriau

                                O del kainu - Lietuvos vidaus rinkoj neveikia pasiulos-paklausos desniai, cia ne amerika.
                                Mazeikiu nafta nustato kaina pagal formule, kurioje yra fiksuotas procentinis antkainis, kuris nekinta nuo paklausos ar pasiulo. Smulkieji kuro pardavejai - dirba su fiksuotu antkainiu, dazniausiai esanciu 15-20ct ribose. Todel didesne ar mazesne pasiula neveikia

                                Vienintelis dalykas, ka si nusikalstama veika daro gero yra - ispumpuojamas pinigu kiekis is salies mazina infliacija (bet cia ir tai jau pritempiant prie situacijos). Taciau visa kita: mazinamos salies darbo vietos, isauge viesieji administravimo kastai, mazesnis zmoniu uzimtumas, didejantis prekybinis deficitas, isauge infrastrukturos islaikymo kastai (cia galioja kurui tik) - va cia yra kontrabandos zala. O nusikaltelis visada yra nusikaltelis, nesvarbu, kaip jis savo veikla pateisina

                                Comment


                                  Jau juntamas artėjančios vasaros pulsas...


                                  Atšilus orui, sukruto ledų gamintojai — šių saldumynų dabar jie pagamina dvigubai daugiau nei prieš mėnesį.
                                  Nors pabrangusi žaliava, anot bendrovių, privertė branginti produkciją, kai kurie gamintojai šį sezoną tikisi didesnio ledų pirkimo.
                                  Skaičiuojama, kad vienas pirkėjas per metus vidutiniškai suvalgo apie 6-7 litrus ledų.
                                  Ledais prekiaujančios bendrovės atstovė neslepia, kad žiemą ledai perkami vangiai, tačiau vos atšilus — prekyba suaktyvėja.
                                  “Pasijautė skirtumas. Prasidėjo gamyba didesnė palyginus su žiemos mėnesiais. Šiuos pavasario du mėnesius gamyba padidėjo 11 procentų”, — teigia bendrovės “Valentino ledai” technologė Viktorija Žilevičienė.
                                  Dvigubai išaugusia gamyba, nors kiek ir vėlesne nei pernai, džiaugiasi ir stambūs ledų gamintojai. “Ingman ledų” atstovų teigimu, paklausai staigiai ūgtelėjus, pradėta dirbti trimis pamainomis. Džiūgauja ir “Klaipėdos pienas”, jau žiemą gamybą padidinęs dešimtadaliu.
                                  “Mes išvengėm to sezoniškumo kadangi į rinką įvedėm naują produktą – varškės desertus. Tai mums, kaip ledininkams labai pagelbėjo, nes tas produktas yra labai sėkmingai gaminamas žiemos metu ir mums tai buvo naudinga, nereikėjo atleisti žmonių ir išsaugojom savo pajėgumus”, – teigė bendrovės “Klaipėdos pienas” inžinierė-technologė Virginija Vaitkuvienė.
                                  Gamintojai atviri: dėl pabrangusios žaliavos, kovą teko kelti ir ledų kainas nuo 8 iki 15 proc. Tačiau, nepaisant to, šį sezoną bendrovės ledų parduoti planuoja 10 -15 proc. daugiau nei praėjusį. Nors pabrėžia – ledų pirkimas priklauso nuo orų.
                                  “Lietuviai vidutiniškai suvartoja 20 milijonų litrų ledų, tai ir lietuviški, ir importuojami ledai. Augti yra kur. Jeigu saulutė švies, kaip švietė praėjusiais metais, tai augti yra kur”, – tvirtino “Ingman ledai” rinkodaros vadovė Vida Šukienė.
                                  Ledų gamintojai sako, kad lietuviai yra konservatyvūs, skonis nesikeičia ir mėgstamiausias išlieka vanilinis plombyras.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Lukasenka gaudamas pinigus (konkreciai tai valstybines imones, o jose rysiai su Lukasenka yra labai persipyne) tikrai jauciasi tik geriau
                                    O kam tada buvo ne kartą Belarusijoje įvedami apribojimai išvežamam kurui?
                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Mazeikiu nafta nustato kaina pagal formule, kurioje yra fiksuotas procentinis antkainis, kuris nekinta nuo paklausos ar pasiulo. Smulkieji kuro pardavejai - dirba su fiksuotu antkainiu, dazniausiai esanciu 15-20ct ribose. Todel didesne ar mazesne pasiula neveikia
                                    Reikia mažiau skaityti lietuviškus laikraščius ir klausyti radiją. Kažkodėl Suvalkijoje, kur netoli yra pigesnis lenkiškas benzinas, kainos degalinėse mažesnės nei kitose Lietuvos dalyse.
                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Taciau visa kita: mazinamos salies darbo vietos, isauge viesieji administravimo kastai, mazesnis zmoniu uzimtumas, didejantis prekybinis deficitas, isauge infrastrukturos islaikymo kastai (cia galioja kurui tik) - va cia yra kontrabandos zala.
                                    Žmonių piniginėse lieka daugiau litų - ar tai žala? Jei gali nusipirkti daugiau duonos ir dešros - ar tai žala? Mažiau nuperkama benzino Lietuvoje, reiškia mažiau importuojama naftos - ar tai prekybinio deficito augimas?

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O kam tada buvo ne kartą Belarusijoje įvedami apribojimai išvežamam kurui?
                                      Tam, jog pagrindinis ju motyvas - nelieka kuro TIKRAM eksportui, kas siuo metu jiems labai aktualu, del rublio krizes.

                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Reikia mažiau skaityti lietuviškus laikraščius ir klausyti radiją. Kažkodėl Suvalkijoje, kur netoli yra pigesnis lenkiškas benzinas, kainos degalinėse mažesnės nei kitose Lietuvos dalyse.
                                      Sita as zinau ne is laikrasciu, o is to jog tiesioginiam darbe tenka dirbt su degalinemis ir bendraut su ju tinklu operatoriais.
                                      Skirtumas tarp Lietuvisko ir Lenkisko kuro nera didelis, o pagrindinis skirtumas degaliniu kainose yra paklausa (didesne paklausa = mazesni kastai) ir svarbiausias skirtumas - skirtingi operatoriai. Smulkus operatoriai (vakoil ir t.t.) geba islaikyti regionuose zemesnes kainas, del zemesniu nekintamu kastu, kas salygoja pora centu zemesnes kainas. Jiems nereikia islaikyti dideliu parduotuviu, kokybes ar irangos taip, kaip yra priversti daryti pvz Statoil, Orlen ar Lukoil.

                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O kam tada buvo ne kartą Belarusijoje įvedami apribojimai išvežamam kurui?
                                      Tam, jog pagrindinis ju motyvas - nelieka kuro TIKRAM eksportui, kas siuo metu jiems labai aktualu, del rublio krizes.

                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Žmonių piniginėse lieka daugiau litų - ar tai žala? Jei gali nusipirkti daugiau duonos ir dešros - ar tai žala? Mažiau nuperkama benzino Lietuvoje, reiškia mažiau importuojama naftos - ar tai prekybinio deficito augimas?
                                      Du aspektai:
                                      1) Lietuvoje Mazeikiu Nafta parduoda nedideli kieki savo produkcijos. MN apie 75% savo visos produkcijos kiekio eksportuoja i uzsienio rinkas, pagrinde kaimynines Latvija, Estija, Lenkija ir maza kieki i skandinavijos salis bei Vokietija. Sis kiekis skaitine forma sudarytu apytiksliai 13 milijardu litu. Todel Mazeikiu naftos zaliavos importas yra realiai reeksportas, kuris sukuria ir palieka pridetine verte butent Lietuvoje, o ne kitur.
                                      Todel sumazejes naftos zaliavos importas nieko gero nedaro, priesingai. Nusikalstama veika propaguojantys asmenys, kurie uzsiima naftos baigtiniu produktu kontrabanda atlieka tiesiogini importa, kuris nera naudojamas eksportavimui, nei yra apmokestinamas nuo salyje galiojanciu teises aktu. Vadinasi zala yra vykdoma netik valstybes biudzetui bet ir visai ekonominei sistemai.

                                      2) Del pacio minties apie "daugiau liekanciu pinigu kiseneje" tai noreciau daugiau pasakyti per paprasta PVZ:
                                      Lietuvoje pagamintas produktas kainuoja 1.5lt, kontrabandinis 1.2lt. Dabar padalinkime sia suma tokia tvarka:
                                      Vietinio produkto sudetis: 60ct zaliavu savikaina, 25ct gamintojo marza, 25ct pardavejo marza, 40ct mokesciai valstybei.
                                      Kontrabandinio produkto sudetis: 60ct zaliavu savikaina, 25ct gamintojo marza, 25ct pardavejo marza, 10ct kontrabandininko marza.

                                      Kaip matome is sios sumos tiesiogiai valstybei atitenka 40ct legalios produkcijos, is tu 40ct, net 41ct yra iliejamas atgal i ekonomika per socialinius projektus, viesiojo sektoriaus pirkimus, viesiojo sektoriaus islaikyma bei infrastrukturos islaikyma (didesne suma del deficito).
                                      I ekonomika tiesiogiai sugrizta 50ct, kurie tuoj pat vel paskirstomi.
                                      Zaliavu galim netraktuot kaip vietos produkta jei kalbame apie kura, todel sakykim, kad tai yra mokestis uz importuotas prekes.
                                      Paemus kontrabandini produkta matome, jog valstybe gauna lygiai nieko, vadinas perskirstimas nevyksta. Ekonomika naudos negauna, nes pinigai isimami is jos ir atiduodami uzsienio saliai. Vadinasi nors kontrabandos naudotojui trumpuoju laikotarpiu gal ir lieka keli papildomi centrai, taciau jo nusikalstama veika palieka salies ekonomika su mazesniu krepseliu, valstybe per ivairias socialines ismokas turi maziau ka paskirstyti. Tai galiausiai salygoja, kad jo aplinkiniai kaimynai tampa bednesni, nes jis naudoja kontrabandine produkcija.

                                      Todel kontrabandos skatinimas, pritarimas ar net teisinimas yra zalingas netik valstybei, ekonomikai bet ir tau paciam tiesiogiai.

                                      Comment


                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        Tam, jog pagrindinis ju motyvas - nelieka kuro TIKRAM eksportui, kas siuo metu jiems labai aktualu, del rublio krizes.
                                        Jeigu nelieka kuro, tada reikia padidinti apsisukimus naftos perdirbimo gamyklose, bet Lukašenka to kažkodėl nedaro, reiškia - neturi Luka pinigu subsidijos, neturi.
                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        Sita as zinau ne is laikrasciu, o is to jog tiesioginiam darbe tenka dirbt su degalinemis ir bendraut su ju tinklu operatoriais.
                                        Skirtumas tarp Lietuvisko ir Lenkisko kuro nera didelis, o pagrindinis skirtumas degaliniu kainose yra paklausa (didesne paklausa = mazesni kastai) ir svarbiausias skirtumas - skirtingi operatoriai. Smulkus operatoriai (vakoil ir t.t.) geba islaikyti regionuose zemesnes kainas, del zemesniu nekintamu kastu, kas salygoja pora centu zemesnes kainas. Jiems nereikia islaikyti dideliu parduotuviu, kokybes ar irangos taip, kaip yra priversti daryti pvz Statoil, Orlen ar Lukoil.
                                        Mažesni kaštai tada, kai apyvarta didesnė. O kaip ji gali būti didesnė, jeigu belarusiškų prekių kainos mažesnės (net po kelių tarpininkų), nei legaliuose Lietuvos taškuose?
                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        1) Lietuvoje Mazeikiu Nafta parduoda nedideli kieki savo produkcijos. MN apie 75% savo visos produkcijos kiekio eksportuoja i uzsienio rinkas, pagrinde kaimynines Latvija, Estija, Lenkija ir maza kieki i skandinavijos salis bei Vokietija. Sis kiekis skaitine forma sudarytu apytiksliai 13 milijardu litu. Todel Mazeikiu naftos zaliavos importas yra realiai reeksportas, kuris sukuria ir palieka pridetine verte butent Lietuvoje, o ne kitur.
                                        Tegul nors šimtą procentų savo benzino varo į užsienį. Pridetinės vertės bus sukurta ir palikta Lietuvoje daugiau. Arba bent jau paprašo Bubiliu, kad degalams taikytų 0%PVM - klientų Lietuvoje padaugėtų, o didesni parduoti kiekiai degalų reikštų daugiau akcizų, pelno mokėsčio ir pan. į valstybės biudžetą, kas atpirktų PVM nebuvimą.
                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        2) Del pacio minties apie "daugiau liekanciu pinigu kiseneje" tai noreciau daugiau pasakyti per paprasta PVZ:...
                                        Tegul orientuojasi į eksportą. Visą 100proc. savo gamybos.
                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        Todel kontrabandos skatinimas, pritarimas ar net teisinimas yra zalingas netik valstybei, ekonomikai bet ir tau paciam tiesiogiai.
                                        Prašau dar kartą išvardinti ES valstybes, kurios taiko apribojimus, kiek kartų galima atvežti pilną baką, ir kokiu būdu jie tą benziną bake pamatuoja. Ar vėl Lietuva visos Europos priekyje?

                                        Comment




                                          http://siteresources.worldbank.org/E...pril18_Rom.pdf

                                          Comment

                                          Working...
                                          X