Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Todel kad plius grupe saugo savo rinka. Kai tik atsiranda konkuruojantis produktas - greitai pasileidzia nuolaidos ir stipri savo reklama. Skelbimu portalui reikia didelio zmoniu srauto - naujokui rinkoje reikia labai daug sukisti pinigu i savo portalo reklama ir srauto kurima.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Suprantama. Bet investicijos ten, ko gero, vargiai siekė kalis milijonus eurų. Kodėl tuomet nėra konkurentų, jei biznis su 10000% siekiančiu atsipirkimu? Mes turėtume būti tiesiog užversti patraukliais skelbimais, esant tokiai superpelningai rinkai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Laiku atsirado tuščioje rinkoje. Dabar tektų neblogai paplušėt bandant išsikovot vietą. Reiktų tiek kažkokiu būdu įtikinti pardavėjus reklamuotis kol nėra lankytojų, tiek pritraukt lankytojų kol nėra skelbimų. Aišku galima duokit nemokamus skelbimus iš pradžių ir tiek. Bet skelbimo įdėjimas irgi užima laiko. Jei niekas jo neperžiūrės - kam gaišt laiką, jei šiaip ar taip reiks dėt ir į Aruodą. O pirkėjas net jei ir patikrins kažkokį naują portalą - ateis ir į Aruodą.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Suprantama. Bet investicijos ten, ko gero, vargiai siekė kalis milijonus eurų. Kodėl tuomet nėra konkurentų, jei biznis su 10000% siekiančiu atsipirkimu? Mes turėtume būti tiesiog užversti patraukliais skelbimais, esant tokiai superpelningai rinkai.
Vienintelis būdas turbūt būtų jei NT agentūros susitartų ir pasileistų savo nuosavą portalą. Į kurį jų agentai turėtų privalomai dėt skelbimus. Per kurį laiką gal atmuštų lankytojus nuo Aruodo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai bandymų vis yra, bet nesėkmingi. Auto, NT ir kt. prekių seniau buvo po kelis populiariausius portalus, bet juos supirko viena įmonė, o dabar naujokams būtų labai sunku ateiti į rinką net siūlant nemokamus skelbimus, kai visi žino ir ieško skelbimų autopliuse ar aruode. Beto tiek pirkėjams, tiek pardavėjams patogiau turėti vieną vieną vietą, kur ieškoti ir parduoti.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Suprantama. Bet investicijos ten, ko gero, vargiai siekė kalis milijonus eurų. Kodėl tuomet nėra konkurentų, jei biznis su 10000% siekiančiu atsipirkimu? Mes turėtume būti tiesiog užversti patraukliais skelbimais, esant tokiai superpelningai rinkai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Verslai vertinami ne pagal investicijas, o pagal vertę. Egzistuoja šimtamilijoninių verslų, kurię išvis su kelių tūkstančių investicijų (ir daug laiko) išvystyti.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Suprantama. Bet investicijos ten, ko gero, vargiai siekė kalis milijonus eurų. Kodėl tuomet nėra konkurentų, jei biznis su 10000% siekiančiu atsipirkimu? Mes turėtume būti tiesiog užversti patraukliais skelbimais, esant tokiai superpelningai rinkai.
O su skelbimais daug kas bando, bet, kaip raįo VZ straipsnyje, nepavyksta, nes lietuviai pripratę prie skelbiu, aruodas, autoplius vardų.
Neprotinga lygint jų investicijas ir įdirbį nuo seno, su tuo, kad tom pačiom investicijom dabar tą patį galima padaryti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
FB nėra padogus įrankis, norint ieškoti NT ar auto, šimtai visokių grupių, nepatogi paieška. FB geras dalykas tik kaip reklama vystytojams savo projektų.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKiek tenka stebėti auga FB skelbimų rinka, manau dėl to ir pardavė per patį piką.Spėju, per 2-3metus, daug pabėgs ten.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent, to pačio FB pradinės investicijos irgi nebuvo didelės, ir konkurentų neatsiranda, nors atrodytų, kas čia brangaus sukurti socialinio tinklo appsą.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Verslai vertinami ne pagal investicijas, o pagal vertę. Egzistuoja šimtamilijoninių verslų, kurię išvis su kelių tūkstančių investicijų (ir daug laiko) išvystyti.
O su skelbimais daug kas bando, bet, kaip raįo VZ straipsnyje, nepavyksta, nes lietuviai pripratę prie skelbiu, aruodas, autoplius vardų.
Neprotinga lygint jų investicijas ir įdirbį nuo seno, su tuo, kad tom pačiom investicijom dabar tą patį galima padaryti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kolkas NT ir auto ieškojimui nėra pats patogiausias, bet greitu laiku manau viskas pasikeis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
FB nėra padogus įrankis, norint ieškoti NT ar auto, šimtai visokių grupių, nepatogi paieška. FB geras dalykas tik kaip reklama vystytojams savo projektų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Abejoju, ar FB artimiausiu metu planuotų plėstis su skelbimų įrankiais kokiais nors?Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Kolkas NT ir auto ieškojimui nėra pats patogiausias, bet greitu laiku manau viskas pasikeis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, šiap marketplace, gan populiarus, pradžiai užtektų daugiau selektyvių parinkčių įdiegimo ieškant konkretaus NT ar auto. Aš asmeniškai esu pirkęs daiktų iš ten, ko skelbimų portaluose neradau.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Abejoju, ar FB artimiausiu metu planuotų plėstis su skelbimų įrankiais kokiais nors?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vartotojui tai iš tokios konsolidacijos nieko gero, konkurencijos jau ir anksčiau trūko. Lietuvos skelbimų rinka didžiausia (Iš Baltijos šalių), bet ir iki šio sandorio priklausė Estijos bendrovei.
Estijos žiniasklaida anksčiau skaičiavo, kad parduodamas skelbimų verslas per metus generuoja apie 25–30 mln. Eur pajamų ir apie 20 mln. Eur veiklos pelno. Didžioji dalis pelno (apie 16 mln. Eur) esą atkeliauja iš Lietuvos, o apie 4 mln. Eur – iš Estijos.https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...aujose-rankoseŠarūnas Keserauskas, Konkurencijos tarybos pirmininkas, žiniasklaidai yra sakęs, kad iki 2014 m. pabaigos skelbimų paslaugas Lietuvoje teikė du pagrindiniai konkurentai.
„Pavyzdžiui, dėl automobilių tai buvo „Autoplius.lt“, o iš kitos pusės – „Autogidas.lt“. 2014 m. pabaigoje įmonės susijungė ir visos tos svetainės, kurios iki to konkuravo dėl vartotojų, dėl įmonių dėmesio, atsidūrė vienose rankose – „Eesti Meedia“. Mes tą pastebėjome“, – aplinkybes komentavo Konkurencijos tarybos pirmininkas, jį citavo portalas „lrt.lt“.
Kylant rinkos pasipiktinimui augančiomis skelbimų kainomis, įsikišo Konkurencijos taryba, tad estų bendrovė, kaip skelbta žiniasklaidoje, ėmėsi rokiruočių ir įvairiais būdais keitė portalų savininkus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vartotojams kaip tik labai patogu, kai viskas vienoje vietoje, ypač pirkėjams. Nors pardavėjams taip pat gerai, dėl konkurencijos nebuvimo kainos aišku didokos, bet iš kitos pusės nereikia skelbimų dėti per n portalų, net brokerio paslaugų nebereikia ieškant klientų, kai viskas vienoje vietoje.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąVartotojui tai iš tokios konsolidacijos nieko gero, konkurencijos jau ir anksčiau trūko. Lietuvos skelbimų rinka didžiausia (Iš Baltijos šalių), bet ir iki šio sandorio priklausė Estijos bendrovei.
https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...aujose-rankose
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vienas prekybos centras vartotojui irgi būtų patogu, nes dabar reikia sukti galvą į kurį važiuoti - būtų tik Maxima ir viskas paprasta. Visos prekės vienoje vietoje, tik kažkiek brangesnės
. Ir parduotuvės labiau apšiurusios, nes kam investuoti į atnaujinimą, jei pirkėjas ir taip ateis.
							
						
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar būtų patogu jei būtų tik vienas mobilaus ryšio operatorius - nereiktų sukti galvos pas kurį ten koks planas geresnis, kiek ten kuris duoda minučių ir GB. Kainos, aišku, būtų didokos, koks 20ct už minutę ir 10€ už gigabaitą. Bet viskas būtų vienoje vietoje, būtų labai patogu klientams.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mano kaimynas smulkus autoperekūpas jau dabar griežia dantimis. Jei tavęs nėra autoplius, tai vadinasi tavęs nėra iš viso. Atseikėti dabar jau reikia 10-20% pelno.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąVartotojui tai iš tokios konsolidacijos nieko gero, konkurencijos jau ir anksčiau trūko. Lietuvos skelbimų rinka didžiausia (Iš Baltijos šalių), bet ir iki šio sandorio priklausė Estijos bendrovei.
https://www.vz.lt/rinkos/2019/08/21/...aujose-rankose
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Truputį neadekvatūs palyginimai, vartotojui skirtingos parduotuvės jokio nepatogumo nesukelia, išsirenki, kur geriausia, ten ir perkti, o jei būtų 20 NT ar auto pardavimo portalų, negalėtum rinktis vieno, reiktų per visus eiti norint išsirinkti geriausią auto ar NT. Čia tas pats, jei norint nusipirkti maisto, reiktų per 5 skirtingas parduotuves prasieiti.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąVienas prekybos centras vartotojui irgi būtų patogu, nes dabar reikia sukti galvą į kurį važiuoti - būtų tik Maxima ir viskas paprasta. Visos prekės vienoje vietoje, tik kažkiek brangesnės
. Ir parduotuvės labiau apšiurusios, nes kam investuoti į atnaujinimą, jei pirkėjas ir taip ateis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turintys laiko ir taupantys pirkėjai būtent ir eina per skirtingus prekybos centrus: seka kada kokiame yra akcija ir pagal tai renkasi. Arba vienas prekes dažniau perka viename prekybos centre, kitas - kitame. O nesukantys dėl to galvos, tiesiog eina į artimiausią arba didžiausią prekybos centrą. Bet net ir nesinaudojantys pasirinkimo galimybe vis tiek išlošia, nes dėl konkurencijos kainos yra mažesnės ir tame prekybos centre, kuriame jie perka.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kosmosas tos kainos šito monopolisto, tiek auto, tiek NT. Man rodos jau vos ne 100Lt siektų, įsivaizduoji lito laikais kažkas tokias kainas sapnavo? Jau 20Lt atrodydavo kosminiai pinigai už skelbimą... Čia konkrečiai monopolija visu gražumu.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Mano kaimynas smulkus autoperekūpas jau dabar griežia dantimis. Jei tavęs nėra autoplius, tai vadinasi tavęs nėra iš viso. Atseikėti dabar jau reikia 10-20% pelno.
Konkurencijos taryba galėtų užsiimti.
- 2 patinka
 
Comment
 
Comment