Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Investicijos į pramonės bei paslaugų plėtrą Lietuvoje
Collapse
X
-
O tai kiekvienas norintis dirbti dar privalo ir automobilį įsigyti, kad galėtų į darbą važinėti, nes buržujui pigiau gamyklą pastatyti už miesto? Darbo vieta turi būti pasiekiama be automobilio, t.y. VT arba darbadavys turi atvežti pats. Tai turi būti valstybinės politikos dalis, nes dabar yra tik automobilizacijos skatinimas bet kokiais būdais ir žmonės tiesiog verčiami turėti automobilį, kad galėtų dirbti, nes kitų būdų pasiekti darbą tiesiog nėra. Ir problema, aišku, kad ne spūstyse, išskyrus didžiuosius miestus. Bet būtent aplink juos ir statoma daugiausiai tokių objektų, kuriuos minėjau. Mažuose miestuose pilna apleistų senų pramoninių teritorijų, kur ir kuriasi naujas verslas ir praktšikai niekur niekas nestato gamyklų kažkur toli už miesto. O jei stato, tai vežioja darbuotojus, kaip, pavyzdžiui, Uspaskicho firmelės Kėdainių rajone. Bet tik dėl to, kad ten rajonas, kad žmonės biedni ir jei pasakytų, kad važinėsi į darbą pats savo mašina, nesurastų darbuotojų. O didmiesčiuose taip tiesiai net klausimas nekeliams, kaip reikės nusigauti į darbo vietą - savo mašina ir viskas. Retais atvejais vežama.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.31, 11:02.
-
Neturiu prenumeratos, bet vz jau kažką rašo į šią temą:
Po „Continental“ investicijų gali sulaukti ir regionai
Publikuota: 2017-10-31 06:00
https://www.vz.lt/pramone/2017/10/31...ti-ir-regionai
Comment
-
lolParašė Al1 Rodyti pranešimą
O tai kiekvienas norintis dirbti dar privalo ir automobilį įsigyti, kad galėtų į darbą važinėti, nes buržujui pigiau gamyklą pastatyti už miesto? Darbo vieta turi būti pasiekiama be automobilio, t.y. VT arba darbadavys turi atvežti pats. Tai turi būti valstybinės politikos dalis, nes dabar yra tik automobilizacijos skatinimas bet kokiais būdais ir žmonės tiesiog verčiami turėti automobilį, kad galėtų dirbti, nes kitų būdų pasiekti darbą tiesiog nėra. Ir problema, aišku, kad ne spūstyse, išskyrus didžiuosius miestus. Bet būtent aplink juos ir statoma daugiausiai tokių objektų, kuriuos minėjau. Mažuose miestuose pilna apleistų senų pramoninių teritorijų, kur ir kuriasi naujas verslas ir praktšikai niekur niekas nestato gamyklų kažkur toli už miesto. O jei stato, tai vežioja darbuotojus, kaip, pavyzdžiui, Uspaskicho firmelės Kėdainių rajone. Bet tik dėl to, kad ten rajonas, kad žmonės biedni ir jei pasakytų, kad važinėsi į darbą pats savo mašina, nesurastų darbuotojų. O didmiesčiuose taip tiesiai net klausimas nekeliams, kaip reikės nusigauti į darbo vietą - savo mašina ir viskas. Retais atvejais vežama.
Tai tokios gamyklos ir atsiranda vien todėl, kad žmonėms reikia pirkti automobilius.
Comment
-
Žmonėms patiems patogiau auto turėti, ypač regionuose, kai ne tik darbovietė, bet ir darželiai, mokyklos, krautuvės, ligoninės toli nuo namų. Darbdaviai irgi gali kompensuoti auto išlaikymą. Nereikia svaigti, kad į kiekvieną kaimą bus nutiestas geležinkelis ar autobusai važinės dažniau nei 2 kartus per dieną kaip n kartų turtingesnėje ir tankesnėje kokioje Olandijoje ar Belgijoje. Pigiau jau su uber vežioti nei su VT.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O tai kiekvienas norintis dirbti dar privalo ir automobilį įsigyti, kad galėtų į darbą važinėti, nes buržujui pigiau gamyklą pastatyti už miesto? Darbo vieta turi būti pasiekiama be automobilio, t.y. VT arba darbadavys turi atvežti pats. Tai turi būti valstybinės politikos dalis, nes dabar yra tik automobilizacijos skatinimas bet kokiais būdais ir žmonės tiesiog verčiami turėti automobilį, kad galėtų dirbti, nes kitų būdų pasiekti darbą tiesiog nėra. Ir problema, aišku, kad ne spūstyse, išskyrus didžiuosius miestus. Bet būtent aplink juos ir statoma daugiausiai tokių objektų, kuriuos minėjau.
Comment
-
idomesne pastraipa is VZ premium:Parašė Eikantas X Rodyti pranešimąNeturiu prenumeratos, bet vz jau kažką rašo į šią temą:
Po „Continental“ investicijų gali sulaukti ir regionai
Publikuota: 2017-10-31 06:00
https://www.vz.lt/pramone/2017/10/31...ti-ir-regionai
„Tai tikrai ne paskutinės automobilių pramonės investicijos Lietuvoje. Šios dvi kompanijos, turiu galvoje „Continental“ ir „Hellą“, yra lyderės ir nemažai tiekėjų ateis paskui jas. Derybos jau vyksta“, – prasitaria Tomas Jaskelevičius, asociacijos Baltijos automobilių detalių klasterio pirmininkas.
Comment
-
Jei darbo jėgos trūksta, tai buržujus ją pats ir vežios, ir būstą parūpins. O jei darbo jėgos per daug, tai patys darbuotojai važinės į darbą už savo lėšas ir dar džiaugsis, kad turi kur važiuoti. Valstybė galėtų labiau pasirūpinti viešuoju transportu, taip netiesiogiai padėdama verslui.O tai kiekvienas norintis dirbti dar privalo ir automobilį įsigyti, kad galėtų į darbą važinėti, nes buržujui pigiau gamyklą pastatyti už miesto?
Comment
-
Tarp kitko, būtent galvojam apie darbininkų vežiojimą į darbą savo sąskaita. Dabar dauguma privalo turėti automobilį kad atvažiuotų iš gretimų miestelių. Kai kas dviračiais važinėja. Reikia bandyti skaičiuoti, kaip tą reikalą galima optimizuoti, mažinant žmonių išlaidas.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJei darbo jėgos trūksta, tai buržujus ją pats ir vežios, ir būstą parūpins. O jei darbo jėgos per daug, tai patys darbuotojai važinės į darbą už savo lėšas ir dar džiaugsis, kad turi kur važiuoti. Valstybė galėtų labiau pasirūpinti viešuoju transportu, taip netiesiogiai padėdama verslui.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
VZ PREMIUM:
"Girtekos" vadovas Edvardas Liachovičius:
Jeigu mūsų planuojamas augimas šiemet sieks apie 25% (pernai siekė apie 10%), atitinkamai didės ir darbuotojų skaičius. Galima skaičiuoti, kad planuojamo augimo atveju turėsime pritraukti dar maždaug 2.000 darbuotojų – ne tik vairuotojų, bet ir vadybininkų, finansininkų, informacinių technologijų specialistų. Todėl tiesiog privalome būti patrauklūs.
Vien tik logistikos darbuotoju per vienus metus priimta apie 100
http://rekvizitai.vz.lt/imone/girtek...toju-skaicius/
Comment
-
Darbdavys didelis, bet darbuotojų kaita pas juos didelė. Kas dirba logistikoje turbūt žino kaip ten patrauklu. Bet geriau negu kitose "šaragose", kurių šioje sferoje nemažai.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąVZ PREMIUM:
"Girtekos" vadovas Edvardas Liachovičius:
Jeigu mūsų planuojamas augimas šiemet sieks apie 25% (pernai siekė apie 10%), atitinkamai didės ir darbuotojų skaičius. Galima skaičiuoti, kad planuojamo augimo atveju turėsime pritraukti dar maždaug 2.000 darbuotojų – ne tik vairuotojų, bet ir vadybininkų, finansininkų, informacinių technologijų specialistų. Todėl tiesiog privalome būti patrauklūs.
Vien tik logistikos darbuotoju per vienus metus priimta apie 100
http://rekvizitai.vz.lt/imone/girtek...toju-skaicius/
Comment
-
Neaišku, ar jie ne didesni "šaragai", keli pažįstami yra dirbę, tai mokėdavo vokelius, bent prieš kelis metus, gal dabar jau susitvarkė.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Darbdavys didelis, bet darbuotojų kaita pas juos didelė. Kas dirba logistikoje turbūt žino kaip ten patrauklu. Bet geriau negu kitose "šaragose", kurių šioje sferoje nemažai.
Comment
-
juk alga bruto aiskiai ten nurodyta. Kokie vokeliai? Ne apie vairuotojus eina kalba, o apie administracija.
http://rekvizitai.vz.lt/imone/girtek...b/atlyginimas/
Comment
-
Popieriniai, dalis atlyginimo būdavo oficialus, dalis vokelyje.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąjuk alga bruto aiskiai ten nurodyta. Kokie vokeliai? Ne apie vairuotojus eina kalba, o apie administracija.
http://rekvizitai.vz.lt/imone/girtek...b/atlyginimas/
Comment
-
Bankų chuliganas „Revolut“ pateikė paraišką banko licencijai
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=76283619Banko licencija taip pat įgalintų „Revolut“ apdrausti klientų lėšas iki 100 000 eurų pagal Europos indėlių draudimo sistemą, kas leistų vartotojams užtikrintai disponuoti didesnėmis sumomis, naudotis indėlių palūkanų pasiūlymais skirtingomis valiutomis.
„Banko licencijos paraiškos teikimą atidėjome todėl, kad nuo pat pirmų dienų norėjome visas pajėgas ir resursus sutelkti į inovatyvaus produkto kūrimą. Net ir neturėdami banko licencijos, sugebėjome sutelkti daugiau kaip 950 000 vartotojų visoje Europoje”, - cituojamas „Revolut“ Baltijos regiono vadovas Andrius Bičeika.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vilniuje plečiasi JAV kompanija „Revel Systems“: keliasi į didesnes patalpas
https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...alpas-3456573/„2015 m. mūsų biure dirbo vos 10 darbuotojų. Buvo keletas programuotojų, keletas klientų aptarnavimo darbuotojų, keletas techninio komplektavimo žmonių. Dabar įmonėje – 120 darbuotojų, tačiau ateityje numatoma plėtra“, - sakė R.Berškienė. JAV technologijų bendrovė „Revel Systems“ yra vertinama 500 mln. eurų. Kompanija biurus turi Sidnėjuje, Londone, Vilniuje, Niujorke, Dalase ir Sanfransiske.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Dar vienas automobilių pramonės milžinas pasirinko Lietuvą
https://www.vz.lt/transportas-logist...irinko-lietuvaKaunas šiais metais sulaukė žinių apie kelių, automobilių komponentus gaminančių tarptautinių kompanijų atėjimą. „Hella“ ir „Continental“ Kauno LEZ stato gamyklas, o trečioji apie planus Lietuvoje paskelbusi įmonė „Al-Ko Vehicle Technology“ čia ketina atidaryti tyrimų ir plėtros centrą.
„Pirmoji priežastis, kodėl mes keliamės iš Vokietijos, yra elektronikai skirtos programinės įrangos inžinierių pasiūla“, – sako p. Sageris. Šiuo metu daugybė didelių automobilių gamintojų intensyviai ieško tokių specialistų, o jų trūkumą dar sustiprina plačiu mastu kuriamos automatinio valdymo technologijos, kurioms reikia ypač daug kūrybinių resursų.
„Iš pradžių galvojome keltis į Rumuniją, ten turime gamyklą. Tačiau ten susidūrėme su ribotos darbo rinkos galimybėmis. Tolimesnė paieškų geografija galėjo tęstis Azijoje, bet šios krypties iš karto atsisakėme dėl atstumo, vizų poreikio ir kitų kasdienei veiklai netinkamų aplinkybių“, – sako vyresnysis „Al-Ko“ viceprezidentas. Paieškų laukas buvo susiaurintas iki Europos valstybių ir Šengeno sutarties narių. Taip Vokietijos koncernas atrado Lietuvą.
„Tyrimų laboratorijai reikia didelės spartos interneto ryšio, aukštos kvalifikacijos darbuotojų, kurie galėtų kurti naujus sprendimus, daiktų internetą, – manau, Lietuva šiuo požiūriu yra toli pažengusi valstybė, – tvirtina pašnekovas. – Negaliu atsistebėti žmonių draugiškumu ir noru padėti. Mums ypač daug talkino „Investuok Lietuvoje“ – tiek sudarant planus, tiek atliekant tyrimus. KTU yra puikus išsilavinusių žmonių šaltinis. Mums taip pat labai svarbus Šengeno erdvės veiksnys ir kad žmonės čia lengvai kalba angliškai. Vienintelis pageidautinas dalykas – galėtų būti geresnis susisiekimas lėktuvais, ypač galimybė tiesioginiu reisu iš Miuncheno arba Frankfurto pasiekti Kauną“, – ne vienam verslininkui pažįstamą problemą įvardija p. Sageris.
Iš pradžių „Al-Ko“ Lietuvoje dirbs su nedidele komanda ir nedideliu biudžetu: 2018 m. sausį Kaune turėtų dirbti 6–7 inžinieriai ir visi bus vietiniai. Pašnekovas tvirtina, kad nėra planų Kaune įdarbinti nevietinius: „Mano 25 metų patirtis tyrimų ir plėtros valdymo srityje rodo, kad geriausias komandos vadovas yra vietos specialistas. Ateinant į naują šalį, labai svarbu, kad vietos komandai vadovautų vietinis, jis gerokai lengviau užmegs kontaktus su vietos universitetais, geriau supras darbuotojų poreikius, vietos tvarką. Todėl nuo pat pradžių žinome, kad biuro vadovai bus vietiniai.“ Iš pradžių į Kauną atvyks nedidelė elektronikos inžinierių komanda, kuri darbui parengs laboratoriją ir mokys joje dirbsiantį personalą. Prieš pradėdami dirbti naujieji specialistai iš Lietuvos bus mokomi Vokietijoje. Per artimiausius 3 metus įmonė ketina įdarbinti 30 specialistų.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-

Taigi Lietuvoje tikrai yra aukštos klasės specialistų automobilinės elektronikos srityje. Bet kokią apsaugos sistemą nulauždavo (džoukas)„Tyrimų laboratorijai reikia didelės spartos interneto ryšio, aukštos kvalifikacijos darbuotojų, kurie galėtų kurti naujus sprendimus, daiktų internetą, – manau, Lietuva šiuo požiūriu yra toli pažengusi valstybė, – tvirtina pašnekovas.
Comment
-
Vokietijos įmonės mostas – Vilniuje kuria inžinerinių paslaugų centrą
https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...entra-3507745/Vokietijos langų, durų ir fasado sistemų gamintoja „Schüco“ kuria inžinerinių paslaugų centrą Vilniuje. Bendrovė planuoja suburti statybų ir mechaninės inžinerijos specialistų komandą, kuri teiks paslaugas bendrovės klientams Šiaurės Europos šalyse.
„Lietuviai jau ne vienerius metus kuria ir gamina produkciją Skandinavijos šalių rinkoms, todėl siekdami plėstis į jas nusprendėme pasitelkti Lietuvoje esančias kompetencijas ir gebėjimus išpildyti mums svarbios rinkos klientų poreikius“, – teigia „Schüco“ vadovas šiaurės rytų Europai Magnus Winegårdas. Lietuvoje įdarbinti bendrovės specialistai bus atsakingi už naujų fasado sistemų kūrimą – įskaitant 2D ir 3D brėžinių braižymą ir inžinerinį modeliavimą. Bendrovė įsitikinusi, kad tai padės padidinti Šiaurės Europos šalių pardavimus ir viliasi, kad per kelerius metus Lietuvos padalinys ims aptarnauti ir bendrovės klientus Jungtinėje Karalystėje bei kitose Vakarų Europos šalyse.
„Lietuvos specialistai jau ne kartą įrodė savo kompetencijas inžinerinėse srityje, tačiau išties ne dažnai Lietuva kaip investicijų lokacija pasirenkama užsienio bendrovių paslaugų centrams ne tik dėl inžinerinių, bet ir estetinių kompetencijų. Šios „Schüco“ vadovybės įžvalgos dar labiau priartina Lietuvą prie Skandinavijos šalių, nes Lietuvoje matoma jau ne tik panaši darbo kultūra, bet ir fundamentaliai gilesnės sąsajos“, – teigia užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ Investicijų plėtros departamento direktorius Gediminas Koryzna.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment