Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Žiniasklaida

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Būtų įdomu, jei kas atliktų tyrimą apie tipinio LT komercinės televizijos prodiuserio (ir gal dar - programų tinklelio sudarytojo) demografinį profilį.

    Spėju rezultatą: kiek virš 30, baigęs aukštąjį, bet universiteto auditorijoje nebuvęs, nes 4 metus vyko intensyvus tūsas, kai prasiblaivoma tik prieš egzus. Tuo metu užmegsta daug pažinčių su panašiais pijokais ir įgytas grupinio neklystamumo genas. Kadangi visas aktyvus gyvenimas leidžiamas panašioje "liaudyje", susiformuoja atitinkami lūkesčiai, ko ta "liaudis" tipo nori, tad kuriamas savo pačių lygį atitinkantis produktas.

    Gaila, kad chamiškų personų kolektyvai yra užsėdę komercinių TV redakcijas ir prisideda prie iškreiptos viešosios erdvės formavimo.. "Aš myliu Lietuvą" parodija ne išimtis.. Man gėda, nors ir nieko bendro lyg neturiu su visu šiuo šš..

    Comment


      Nu tai va, galvoju kas čia visiem yra su ta laida, reikia užmest akį. Permečiau prasukdamas youtube kelias serijas... O Dieve... Dabar ir baisu, ir gėda už tai ką ten pamačiau. Nors reikėtų tiesiog nekreipt dėmesio, bet neišeina. Va jeigu visa laidos kūrybinė grupė ir visi dalyviai emigruotų kuo toliau ir niekada daugiau čia nebegrįžtų, va kur būtų Lietuvos išgelbėjimas. Bet aš tikiuosi, kad ten viskas surežisuota ir tiesiog daromi pinigai prisidengiant ta koncepcija. Čia būtų geresnis variantas negu žinoti, kad ten viskas vyksta "rimtai". Na o šiaip tai aišku reiktų kuo greičiau nutraukt tokį gėdingą farsą su tokiu gražiu pavadinimu.

      Comment


        Neabejoju, kad tas "įstatymo gynėjas", kuris sulaužė to vargšo žmogėno nuosavybę (lentelę su gatvės pavadinimu, net jei ji ir nelegaliai pakabinta), pradėtų tave vadinti "kaziolu" ir "gaidžiu" jei paskambintum policijai pvz. pamatęs jo girtą draugelį prie vairo. Bet koks jis dabar didvyris savo "chebroje". Pamokė, matai, lenką. Duokim jam medalį! Jis juk myli Lietuvą!

        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

        Comment


          Yra ir peticija prieš tą laidą "kaip tiesioginį pasityčiojimą iš meilės Lietuvai" -> pasirašyti.

          Comment


            Dar būtų gal net ir atleistina, jei visas nesusipratimas ten būtų tas lentelės lupimas. Bet dabar... Mąstančiam žmogui 10 min. pažiūrėjus tą laidą, turėtų sukilti didžiulis noras iš čia bėgti. Guodžia mintis, kad atsirado tokia peticija, kad ji pasirašinėjama, ir kad ten viskas gal tėra nesusipratimas, be tendencijos.. Ir kad statistinis lietuvis nėra toks, kokie yra tos laidos "herojai"

            Adamkus aišku nežinojo į ką brenda, bet dabar jau galėtų kokiu viešu pareiškimu savo klaidą ir ištaisyti, net jei ir sutartis yra...
            Paskutinis taisė Aug1z; 2011.06.23, 01:52.

            Comment


              Krašto Apsaugos Ministerija taip pat atsiriboja nuo projekto:

              Lietuvos kariuomenė: „patriotizmą mes suprantame kitaip nei jį pateikia projektas „Aš myliu Lietuvą“.

              Comment


                http://www.respublika.lt/lt/naujieno...s.1#komentarai


                Romanovui nenusileidžiantys Tomkaus kliedesiai. Turėtų patikti visokiems Tomizmams (beje, koks sutapimas..) New World Order - žydųgėjųjankiųateivių sąmokslas prieš dorus patriotus (nachališkus aferistus, kokius visai neblogai būtų izoliuoti arba traukiniu į Maskvą išlydėti visiems laikams, tegu ten vapaliojasi)

                Comment


                  „Respublikos” prašymu areštuota 0,5 mln. Lt „Verslo žinių” turto

                  Šitas tualetinis popieriuas visai suįžulėjo. Pats niekad neskaitau, bet ir kitiems siūlyčiau ignoruoti "Respublika", "Vakaro Žinios", balsas.lt, ekonomika.lt... Turbūt daugiau yra, čia tik tai, kas į galvą atėjo nesidomint specialiai.

                  Comment


                    O kuo užkliuvo ekonomika.lt?

                    Comment


                      Parašė LC. Rodyti pranešimą
                      O kuo užkliuvo ekonomika.lt?
                      Nuolatine propaganda, nukreipta prieš dabartinę valdžią, iš esmės. Dar tuo, kad nuolat perspausdina respublikos straipsnius. Ta istorija su Kreiviu irgi įsiminė. Kadangi dabar jau labai seniai jos neskaitau, tai mažai ką begaliu pakomentuot daugiau.

                      Comment


                        Parašė Gytaz Rodyti pranešimą
                        Nuolatine propaganda, nukreipta prieš dabartinę valdžią, iš esmės. Dar tuo, kad nuolat perspausdina respublikos straipsnius. Ta istorija su Kreiviu irgi įsiminė. Kadangi dabar jau labai seniai jos neskaitau, tai mažai ką begaliu pakomentuot daugiau.
                        Aš kartais ekonomika.lt dar pavartalioju. O šiaip, yra daug neblogų angliškų naujienų portalų. Pvz.: Business Insider (ekonomika), Evening Standart (naujienos).

                        Comment


                          Dėl "Wikileaks" pasirodžiusios informacijos apie Lietuvos žiniasklaidą prokuratūra kreipėsi į STT

                          Generalinė prokuratūra kreipėsi į Specialiųjų tyrimų tarnybą (STT), kad ši įvertintų „Wikileaks“ paskelbtą informaciją apie galimai nesąžiningą Lietuvos žiniasklaidos profesinę veiklą.

                          „Tiriame, ar viešojoje erdvėje pasirodžiusi informacija apie Lietuvos žiniasklaidą yra tiesa. Medžiaga persiųsta STT ir laukiame rezultatų“, – VZ.LT teigė Gintarė Šatkauskaitė, Generalinės prokuratūros Viešųjų ryšių skyriaus vyriausioji specialistė.

                          STT perduota tik viešojoje erdvėje pasirodžiusi informacija, Generalinė prokuratūra papildomų įžvalgų nepateikė.

                          Pasak Julijos Antanaitienės, STT atstovės spaudai, informacija iš prokuratūros gauta mėnesio pradžioje, ketinama ją patikrinti.

                          STT įvertinus medžiagą bus sprendžiama, ar pradėti iki teisminį tyrimą ir kuri instancija tai turėtų daryti.

                          "Ikiteisminį tyrimą pradėti gali ir Generalinė prokuratūra, ir STT. Tačiau tai būtų su korupcija susijusi byla, todėl greičiausiai tyrimą turėtų pradėti STT, nes tai šios įstaigos kompetencija", - aiškina p. Šatkauskaitė.

                          Skelbta, jog birželio viduryje prokuratūra pradėjo nustatinėti, ar yra pagrindo pradėti ikiteisminį tyrimą dėl "Wikileaks" nutekintų JAV diplomatams priskiriamų ataskaitų, kuriose kalbama apie korupciją Lietuvos žiniasklaidoje. Jose minimos bendrovės "Lietuvos rytas", "Respublikos" leidiniai".

                          Comment


                            „Kauno dienos“ redakcijoje – maišto nuotaikos

                            Apie žiniasklaidos reketą išdrįsęs prabilti verslininkas Tautvydas Barštys sulaukė atsako: jis viešai apšauktas psichiniu ligoniu ir melagiu. Publikacija, šiandien pasirodžiusi „Kauno dienoje“, sukėlė savigarbą išsaugojusių žurnalistų pasipiktinimą. Laikraštis išėjo be redakcijos vadovų pavardžių metrikoje.

                            Ūkio banko investicinės grupės (ŪBIG) Vladimiro Romanovo valdomos „Kauno dienos“ redakciją drasko nesutarimai.

                            Penktadienį „Kauno dienos“ laikraštyje ir interneto tinklalapyje pasirodė žurnalisto Arūno Dambrausko straipsnis „Psichiatrė: T.Barštys buvo mūsų pacientas“. Straipsnyje teigiama, kad praėjusio amžiaus devintajame dešimtmetyje jis buvo gydomas psichiatrinėje ligoninėje, jam diagnozuota šizofrenija. Taip pat rašoma ir apie tariamus T.Barščio ryšius su kriminaliniu pasauliu.

                            Protestuodami prieš šio rašinio publikaciją savo įgaliojimus sustabdė „Kauno dienos“ vyriausioji redaktorė Jūratė Kuzmickaitė ir jos pavaduotojas Arūnas Andriuškevičius. Teisinę atsakomybę už pirmojo puslapio rašinį prisiėmė žiniasklaidos grupės „Diena Media News“ vyriausiasis redaktorius Remigijus Jurgelaitis, buvęs V.Romanovo atstovas spaudai, laikomas vienu artimiausių milijonieriaus patikėtinių.

                            „Kauno dienos“ redaktoriai atsistatydino todėl, kad, kaip pripažįsta ir pats rašinio autorius A.Dambrauskas, dokumentai apie T.Barščio gydymą psichiatrinėje ligoninėje yra dingę, šio fakto įrodyti neįmanoma. Be to, viešinti psichinės ligos diagnozę draudžia įstatymai.

                            „Kauno dienos“ redakciją suskaldęs straipsnis yra V.Romanovo ir T.Barščio žodinės dvikovos tęsinys. Gėdingus reketavimo faktus, kurie žinomi daugybei Kaune dirbančių verslininkų, T.Barštys atskleidė pokalbyje su „15min“ žurnalistu.

                            Atsakydamas į V.Romanovo priekaištus „Kauno dienoje“, kad T.Barštys nerėmė krepšinio klubo „KK Kaunas“, pastarasis prabilo apie tai, jog V.Romanovas jį reketavo. Verslininkas teigė turįs garso įrašus, iš kurių galima spręsti, kad V.Romanovas reikalauja stambiomis sumomis paremti jo valdomas žiniasklaidos priemones.

                            Jis teigė, kad greitai paviešins šiuos įrašus, bet iki šiol to nepadarė. Penktadienį T.Barštys neatsiliepė į žurnalistų skambučius. „15min“ žiniomis, dėl straipsnio „Kauno dienoje“ jis ketina kreiptis į teismą.

                            Į apgailėtiną padėtį Kauno laikraščio redakcijoje dėmesį atkreipė ir Žurnalistų sąjunga. Jos pirmininkas Dainius Radzevičius savo tinklalapyje taip komentuoja šį išskirtinį atvejį: „Noriu tikėti, kad „Kauno diena” ir joje dirbantys žurnalistai nevykdo jokių savo savininko nurodymų ir nebando kaip nors dirbtinai ieškoti priekabių prie žmonių, kurie savo veikla neįtinka savininkui. Bet šiandien mane pribloškė kolegos Arūno Dambrausko „šedevras”, kuris vadinasi „Žiegždrių medikės: T.Barštys buvo mūsų pacientas”.

                            Kadangi antraštėje paprastai pasakoma straipsnio esmė (deja, bet dažnai tiesiog sukuriama tuščia intriga), tai perskaitęs tokią antraštę autoriui užduoti norėčiau tik vieną elementarų klausimą: „Ir kas iš to?" Gaila, kad rimto atsakymo publikacijoje neradau. Todėl privalau viešai atsiprašyti šiame straipsnyje minimo T.Barščio už tokio lygio „žurnalistiką”.

                            Paskaitęs straipsnį ir pats galvojau, kad gal tai ir būtų rimta tema (o gal daugybė temų apie blogą Barštį), jei būtų pateiktas nors koks įrodymas, kad T.Barštys kelia visuomenei pavojų ar padarė nusikaltimą. Deja, bet privatų žmogaus gyvenimą „tyrę” žurnalistai nesurado jokių formalių įrodymų, o pasirėmė pasakojimais ir prielaidomis. Dar juos sulipdė į vieną rašinėlį ir pateikė kaip „tyrimą”. Todėl man visiškai akivaizdu, kad tokiu straipsniu tiesiog pabandyta sukompromituoti verslininką ir politiką T.Barštį. Nei daugiau, nei mažiau.“

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Vaikutis tuoj turės anūkų
                              Kol nebuvo masinės seksizmo psichozės, vienodai rodė, kas ten kokioj lovoj vyksta. Dabar gi tik į vieną vietą žiūrit... Tiek libertarai, tiek davatkos.
                              O Grybauskaitę kodėl išrinko?
                              Nes bent jau apsireiškusių homoseksualų ar tuo akivaizdžiai įtariamų valdžioje nebuvo. Kas Grybauskaitę išrinko? Išrinko rinkėjai, kuriems buvo praplauti smegenys. Valdoma demokratija visa tai vadinasi. Ne rusai ją sugalvojo, tik įvardijo... Be to "valdoma demokratija" irgi yra įvairiausių atmainų...

                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Gal tiesiog ta seksualinė orientacija daugumai nesvarbu ir neįdomu?
                              O moralė nesvarbi ir neįdomi? Būti komunistu didesnis nusikaltimas nei pederastu?
                              Lietuvoje niekas nerinktų homoseksualų, jei reikėtų balsuoti tiesiogiai. R. Žilinskas į Seimą pateko per sąrašus...

                              Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                              Nesutikčiau, kad nemažesnė dalis. Tikrai mažesnė dalis iš vakarų valdoma... Antras sakinys totalus kliedesys yra. O kas tas tandemas? Vardus ir pavardes prašau paminėti.
                              Televizija - TV3 grupė priklauso švedams. MTV bukina jaunima. Gal lietuviška ar rusiška kompanija? 20 proc. LNK grupės priklauso Liuksemburge reziduojančiai "Amber trust". O pastaroji prikaluso Danske Capital, Sampo Bank and Firebird Private Equity Advisors LLC...
                              Didžioji dalis blizgančių žurnalų rinkos priklauso vakariečiams. Tas buvo neseniai konstatuota. Kol kas tik laikraščiai priklauso pagrinde Lietuvos kapitalui. Nors, pavyzdžiui, "Verslo žinių" dalia akcijų priklauso tam pačiam "Amber Trust".
                              Tačiau reikia vertinti ne vien tik kiek vienetų žiniasklaidos priklauso vieniems ar kitiems, o kokia tų priklausančių užsieniečiams žiniasklaidos priemonių įtaka.
                              Taip kad TV rinkoje įtaka didelė. Glamūriniai žurnalai, kurie formuoja buko jaunimėlio pažiūras taip pat valdomi užsieniečių. Vis didesnę įtaką turinti Internetinė žiniasklaida, valdoma užsieniečių: Delfis, 15 min. (taip pat ir popierinis laikraštis), zebra.lt.
                              Beveik visos (daugiau nei 99 proc.) BNS akcijų priklauso bendrovei „Balti Uudistetalituse“. Kažkokie suomiai ar estai...

                              O rasti tikruosius savininkus nėra taip paprasta, nes dalis žiniasklaidos priklauso per kelias dukterines įmones... Ir kad įmonė turi lietuviška pavadinimą, dar nereiškia, kad ji priklauso vietos kapitalui...

                              Ir bendrai tendencijos yra labai blogos, nes žiniasklaida priklauso stambiam kapitalui. Visame pasaulyje tas pats. Norint tikros spaudos laisvės reikia, kad žiniasklaidos priemomės priklausytų jos darbuotojams, viena bendrovė galėtų valdyti tik vieną žiniasklaidos vienetą, jokio trans (TV-laikraštis, interentinis portalas-laikraštis ir t.t.) neturėtų būti leidžiamas.

                              Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                              Dar vienas kliedesys apsireiškė... Tai kalbėk kas konkrečiai ką daro. Išgelbėk mus bukas aveles...
                              Patys gelbėkitės. Geriau jūsų negelbėti, nes mažai naudos, o pakviesti vilką, kad nudirtų kailį.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nes bent jau apsireiškusių homoseksualų ar tuo akivaizdžiai įtariamų valdžioje nebuvo. Kas Grybauskaitę išrinko? Išrinko rinkėjai, kuriems buvo praplauti smegenys. Valdoma demokratija visa tai vadinasi. Ne rusai ją sugalvojo, tik įvardijo... Be to "valdoma demokratija" irgi yra įvairiausių atmainų...

                                O moralė nesvarbi ir neįdomi? Būti komunistu didesnis nusikaltimas nei pederastu?
                                Lietuvoje niekas nerinktų homoseksualų, jei reikėtų balsuoti tiesiogiai. R. Žilinskas į Seimą pateko per sąrašus...
                                Moralė svarbi, bet tai nėra svarbiausias faktorius, svarbu ką žmogus gali gero nuveikti būdamas išrinktas. Orientacija šiuo klausimu apskritai iš vis daugumai nesvarbi ir neįdomi, Žilinskas, kaip ir visos žvaigždės buvo reitinguojami, t.y. buvo kurie iš sąrašo dugno paklilo ir pateko į seimą, arba atvirkščiai. Žodžius patys žmonės išrinko į seimą sureitingavę. Kokia prezidentės orientacija nežino net jos patarėjai, su kuriais teko bendrauti, tad šiuo klausimu pats tuo labiau nieko nežinai, tad jokio smegenų plovimo nebuvo.
                                Jeigu nepatinka viena ar kita žiniasklaidos priemonė gali rinktis visada, pvz. delfi visada pasižymėjo objektyvumu.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2011.08.01, 09:49.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Moralė svarbi, bet tai nėra svarbiausias faktorius, svarbu ką žmogus gali gero nuveikti būdamas išrinktas. Orientacija šiuo klausimu apskritai iš vis daugumai nesvarbi ir neįdomi, Žilinskas, kaip ir visos žvaigždės buvo reitinguojami, t.y. buvo kurie iš sąrašo dugno paklilo ir pateko į seimą, arba atvirkščiai. Žodžius patys žmonės išrinko į seimą sureitingavę. Kokia prezidentės orientacija nežino net jos patarėjai, su kuriais teko bendrauti, tad šiuo klausimu pats tuo labiau nieko nežinai, tad jokio smegenų plovimo nebuvo.
                                  Jeigu nepatinka viena ar kita žiniasklaidos priemonė gali rinktis visada, pvz. delfi visada pasižymėjo objektyvumu.
                                  Moralė nėra svarbi... Tai ir turime vagių, sukčių, melagių, iškrypėlių, nusikaltėlių, parsidavėlių valdžią... Ir nieko be savo mašnos prisikišimo ir tarnavimo kapitalistams bei padlaižiavimo užsieniui jie nemoka... Žilinskas iš karto buvo aukštoje vietoje. O tai daug ką reiškia, nes žmonės balsuodami dažniausiai nežiūri į visą sąrašą, o prareitinguoja pirmuosius sąraše... Būtų teką Rokeliui vienmandatėje kandidatuoti, įdomu, kaip būtų pasibeigę susitikimai su rinkėjais...

                                  Delfi objektyvus? Nejuokink ir pasakok tai bobutei, kuri skaito tokius pat neobjektyvius laikraščius, bet ne man. Nėra Lietuvoje objektyvios žiniasklaidos. Viskas tik už pinigus.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Televizija - TV3 grupė priklauso švedams. MTV bukina jaunima. Gal lietuviška ar rusiška kompanija? <...>

                                    MTV jau seniai nebėra Lietuviškame tinklelyje (o jis ir buvo tik kabelinių TV vartotojams), arba pagal tokia logika viską ką rodo per kabelį ir traktuoji užsieniniu kapitalu. Beje kabeliniai tinklai rusiškos produkcijos arba vertalu siulo kur kas daugiau nei vakarietiškos produkcijos...

                                    Back to topic. LNK 20 proc. juokingai menka dalis, kam priklauso likusi? Lyg ir Mockui. O kur dar tokie veikėjai kaip Vainauskai, Lubys, Pukas, Rakauskas, Romanovas, Karbauskis ir kiti? Viską susumavus gaunasi nebloga krūvelė laikraštukų su internetiniais portalais, geras kiekis radijo ir televizijo stočių. LNK viena populiaresnių pagal apklausas. Kita medios dalis priklauso valstybei: LRT, tv gal ne tiek populiari, bet radija turi labai geras pozicijas ypač tarp pilietiškai nepasyvių. Visa kita lieka vakarams, o toji jų dalis tikrai nedidelė, jeigu LRT irgi priskirsi prie vakarų propagandistų, tai irgi labai abejojų ar tai viršis 50 proc. visos žiniasklaidos...
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Patys gelbėkitės. Geriau jūsų negelbėti, nes mažai naudos, o pakviesti vilką, kad nudirtų kailį.
                                    "Išvaduotojai" tau nepakankamai kailį dirė, kad dar vis pilnas noro, kad kitus dirtų...
                                    Paskutinis taisė Recoiler; 2011.08.01, 21:07.
                                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                    Comment


                                      Pora straipsnelių tema "kas valdo Lietuvos žiniasklaidą?" 2010 metų:
                                      http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...ida-194-101386
                                      Kiek įdomesnis šių metų "Veido" straipsnis:
                                      http://www.veidas.lt/lietuvos-zinias...nardo-seselyje
                                      Pagrindinė mintis pirmame sakinyje:
                                      Nors formaliai jau visos Lietuvos žiniasklaidos priemonės deklaruoja savo akcininkų pavardes, tikrieji pretendentai formuoti tautos nuomonę neretais atvejais visomis išgalėmis stengiasi likti šešėlyje.
                                      Jei kas nelabai žino Lietuvos oligarchus ir jų interesus, tai susigaudyti padės neseniai pasirodęs straipsnis:
                                      http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=48134189
                                      Manau, kad Lietuvoje skaitytojui yra iš ko rinktis, kol kas nėra taip, kad pora ryklių būtų viską užgrobę. Gana paviršutiniškas stambiausių žiniasklaidos priemonių skirstymas pagal orientaciją Rytai/Vakarai :
                                      TV3, LNK - Vakarai
                                      LRT - Rytai
                                      Lietuvos Rytas - Rytai
                                      Delfi - Vakarai
                                      Balsas.lt grupė - Rytai??
                                      Diena media - Rytai
                                      Norint aiškesnio vaizdo ir įtakos reikėtų žinoti stambiųjų leidinių auditoriją, tiražus, nes jei tėra keli skaitytojai, tai savininkas tegu būna nors ir Š. Korėjos prezidentas. Vaizdas kol kas gana mišrus, bet galima matyti aktyvų Rytams prijaučiančių oligarchų skverbimąsi į žiniasklaidą. Ūkio ministro Kreivio išvertimo iš posto atvejis gerai parodo, kiek galima nuveikti plačiai paskelbus vieną kitą straipsnelį aktualia tema.
                                      Paskutinis taisė senasnamas; 2011.08.02, 06:25.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        LRT - Rytai
                                        Ane? Gal šaltinį paskleisk į eterį.

                                        Comment


                                          15 min. viešnamis internete pribloškė pareigūnus
                                          Kaunodiena nebeslepia karo prieš 15min.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X