Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    G-spot summary:
    Realiai G-spot yra pati efektingiausia Vilnius reklama ever. Realiai tų kelių plakatų Londone ir Berlyne niekas kol kas net nematė, bet jau visą pasaulį apskriejo žinia, kad tokie planai bus. Apie tai rašė nuo Naujosios Zelandijos, Azijos ir Kremliaus propagandistų, iki populiariausių vakarų žiniasklaidos šaltinių. Bandant įvertinti finansiškai, tai tie plakatai kainavo net ne šimtus, o turbūt šimtus tūkstančių, jei ne milinojus kartų mažiau, nei būtų kainavęs toks reklamos laikas įvairiose pasaulio žiniasklaidos priemonėse. Ne gana to tai, kas parašoma straipsniuose, duoda kur kas didesnį efektą, nei kažkoks baneris ar reklama jame. Dėl to mes turime rezultatą, kada Vilnius visgi sugebėjo su žiauriai mažu biudžetu paskleisti žinią per visą pasaulį. Ir dabar krikščionys turėtų piktintis, kad ta žinia kažkokia seksistinė. Tačiau nieko seksistiko tuose straipsniuose apie Lietuvą nebuvo - dauguma jų tiesiog pristatė mūsų šalį kaip neatrastą kraštą, kurį verta aplankyti, nes viršija lūkesčius. Vilniaus nuotraukos ir pagrindinė žinutė, kad tai yra neatrastas kraštas, pasklido po pasaulį ir realiai tai beveik nieko nekainavo. Ar yra kada buvusi sėkmingesnė reklama? Žinoma ne. Rusija investuoja dešimtis milijardų į visokias žiemos olimpiadas ir futbolo čempionatus tam, kad sulauktų pasaulio dėmesio, o čia jo sulaukiama beveik už dyka ir jo turinys yra netgi geresnis, nei tas, kuris buvo žiemos olilmpiados ir futbolo čempionato metu. Tai yra genialus šalies marketingas, pasiekiantis maksimalius rezultatus už mažiausią kainą. Aš netgi tai įvardinčiau kaip aukso puodą, bet.... yra visokių nuomonių, nuo talibaniškų krikščionių, kuriems reiktų padėkoti dėl šitos reklamos viešinimo, iki turizmo ekspertų, tokių kaip Udrius, kurie arba nieko nesupranta apie turizmą ir reklamą, arba nieko nesupranta

    Comment


      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      Dar kartą klausiu, kodėl ignoruojam? Kur įrodymai, Jonai, ar vėl triesi apie "buitinius antisemitus"? Gali neatsakinėti,vis tiek visi kvaili ir nieko nesupranta...

      Rašau dar kartą, kad nueitum pats, nes nesi vilnietis ir nieko nežinai apie miesto istoriją, tai štai:

      Žydų kultūros ir informacijos centras (Mėsinių g. 3)
      Valstybinis Vilniaus Gaono žydų muziejus Holokausto ekspozicija (Pamėnkalnio g. 12)
      Valstybinis Vilniaus Gaono žydų muziejus (Naugarduko g. 10/2)
      Samuelio Bako muziejus (Naugarduko g. 10/2)
      Tolerancijos centras (Naugarduko g. 10/2)
      Panerių memorialas (Agrastų g. 15)

      + Vilniaus didžiojo ir mažojo getų ribos ir istorija pažymėtos mieste ir surašyta jų istorija + pilna paminklų ir atminimo lenkų žydų kultūros, meno ir mokslo veikėjams.
      Va čia ir yra problema, kad Vilniuje žydų paveldas yra: labai fragmentuotas ir visiškai nereklamuojamas, dėl ko apie šituos muziejus nelabai kas žino ir į juos nenueina; orientuotas daugiausia tik į Holokaustą, kas yra tik labai maža dalis Lietuvos žydų istorijos.

      Ko Vilniui reikia tai tikrai didelis (bent Valdovų rūmų mastelio) ir koncentruotas muziejus, orientuotas ne tik į Holokaustą bet į visą kelių šimtų metų Lietuvos žydų istoriją, jų kultūrą, istorines sinagogas, iškilius žmones (Gaonas etc.), poveikį visai žydų kultūrai etc. Toks muziejus tiek pagaliau deramai parodytų kokia vertinga Lietuvos žydų kultūra, tiek galėtų turistų privilioti.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Dėl to mes turime rezultatą, kada Vilnius visgi sugebėjo su žiauriai mažu biudžetu paskleisti žinią per visą pasaulį.
        Taip, dabar visas pasaulis žinos, kad Vilnius (ar net Lietuva) yra Europos putė. Kaip išradinga, jokia šalis nebuvo sugalvojusi taip šauniai pasireklamuoti. Kai šitos reklamos poveikis išblės, bus galima dar apsiskelbti Europos užpakaliu. Netoli nuo putės, lengva rast. Irgi originalu, šitos genialios idėjos dar niekas nepanaudojo. Drąsi šalis.
        Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.09, 21:13.

        Comment



          Kiekvienas šitą reklamą vertiname pagal savo sugedimo lygį. O kai kurie - per konspiraciologinį lygį. T.y. per pasaulį praskriejo žinia su Vilniaus nuotraukomis ir rekomendacijomis į ten vykti, bet kažkas suvedė tai į 'putę' ir turbūt turi geresnį pasiūlymą, kaip garsinti Lietuvą. Taip kad klausom

          Comment


            Reklama manau labiausiai vykusi per visą istoriją, tai auditorijai kuriai taikoma. Redditas labai pozityviai sutiko:
            Foto iš čia: https://www.reddit.com/r/lithuania/c...rds_in_london/
            Gala tik, kad kūrėjai pilami purvais, atleidžiami ir daroma politika iš jų.
            Paskutinis taisė dr-rox; 2018.08.09, 21:59.

            Comment


              turbūt turi geresnį pasiūlymą, kaip garsinti Lietuvą. Taip kad klausom
              Jei nėra balso ir nemoki šokti, tai nėra ko veržtis į sceną. Reikia lankyti vokalo bei šokių pamokas. Atsiras gebėjimai, bus ir dėmesys. Na bet jei pamokos per sunkios ir nuobodžios, o dėmesio reikia čia ir dabar, galima pamėginti išsirengti. Vilnius pasirinko pastarąjį variantą. Meras irgi galėtų kokiame tarptautiniame renginyje nusimauti kelnes - juk išgarsintų ir save, ir Vilnių. Nejaugi nesugalvoja tokio efektyvaus ir išvis nemokamo reklamos būdo.
              Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.09, 22:23.

              Comment


                Jeigu būtų tokių kaip senasnamas valia, tai Lietuva iš vis neturėtų turistų, nes sienos būtų uždarytos arba būtų dalinami kelialapiai darbininkms pagal kvotas, tai jų reklamos kritikavimas tik pagrindžia tai, kad reklama gera.
                Paskutinis taisė Kristisz; 2018.08.09, 22:37.

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Jei nėra balso ir nemoki šokti, tai nėra ko veržtis į sceną. Reikia lankyti vokalo bei šokių pamokas. Atsiras gebėjimai, bus ir dėmesys. Na bet jei pamokos per sunkios ir nuobodžios, o dėmesio reikia čia ir dabar, galima pamėginti išsirengti. Vilnius pasirinko pastarąjį variantą. Meras irgi galėtų kokiame tarptautiniame renginyje nusimauti kelnes - juk išgarsintų ir save, ir Vilnių. Nejaugi nesugalvoja tokio efektyvaus ir išvis nemokamo reklamos būdo.
                  Zuokas jau buvo sugalvojęs, su BTR'u pervažiuot mersą ir tai buvo bene vienintelis geras darbas, kurį jis padarė dėl Vilnius (nepaisant to, kad jis reklamavo save). Aš suprantu, kad tu augęs ir visą savo asmenybę suformavęs sovietmetyje, bet laikai pasikeitė. Pabandyk pažiūrėti šiuo metu populiariausią serialą Game of Thrones ir palygink jį su sovietmečio 'šedevrais'. Ką tu sakai, kad iššaukiančios temos yra didelis tabu ir siūlai geriau melstis. Šiuolaikiniame pasaulyje tai neveikia ir sorry, bet laiko nebeatsuksi, kad ir kiek stengtumeis. Dėl to arba mes prisitaikom prie šiuolaikinio pasaulio, o dar tiksliau būnam vienu žingsniu priekyje - arba užstringam sovietiniam mąstyme ir degraduojam. Ir tai visiškai nereiškia, kad šiuolaikinis mąstymas G-spot reklamą mato kaip kažkokį seksą, netgi atvirkščiai, sovietinio mentaliteto žmonės tai priima kaip kažkokią nešvankybe, nes gi sovietmetyje sekso nebuvo. Tai, kaip šitą žinią perteikė pasaulio žiniasklaida buvo būtent tai, ką ji ir reiškė - Vilnius yra neatras miestas.

                  Comment


                    Jeigu būtų tokių kaip senasnamas valia, tai Lietuva iš vis neturėtų turistų
                    Yra tų turistų, kam ta desperacija. Kloji šaligatvius, šluoji šiukšles, renovuoji fasadus ir rezultatas bus. Tokia reklama rodo, kad nelabai yra kuo pasigirti ir ką parodyti. Todėl reikia stereotipų laužymo, skandalo ir efekto.
                    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.09, 22:59.

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Taip, dabar visas pasaulis žinos, kad Vilnius (ar net Lietuva) yra Europos putė. Kaip išradinga, jokia šalis nebuvo sugalvojusi taip šauniai pasireklamuoti. Kai šitos reklamos poveikis išblės, bus galima dar apsiskelbti Europos užpakaliu. Netoli nuo putės, lengva rast. Irgi originalu, šitos genialios idėjos dar niekas nepanaudojo. Drąsi šalis.
                      Ale kas tiems vatinoidams pasidarė. Vienas kas antrame poste rašinėja apie pimpalus, kitas dabar pradėjo apie putes ir užpakalius. Negi nebėra nieko įdomesnio jūsų vatinėse galvose?
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Yra tų turistų, kam ta desperacija. Kloji šaligatvius, šluoji šiukšles, renovuoji fasadus ir rezultatas bus. Tokia reklama rodo, kad nelabai yra kuo pasigirti ir ką parodyti. Todėl reikia stereotipų laužymo, skandalo ir efekto.
                        Čia nėra jokios desperacijos. Buvo studentų darbelis, keli žmonės Go Vilnius pagalvojo o kodėl gi nepabandžius realiai panaudoti, ir iš idėjos sukurta minimali kampanija su labai mažu biudžetu.

                        Daug kam tai sunku suvokti, bet nebuvo tvirtinamų vizijų, kuriamų didelių darbo grupių, strategijų rašymo, nebuvo ilgalaikio viską apimančio nesikeičiančio plano besikeičiančiam pasauliui. Buvo visiškas agile prieš įsisenėjusį waterfall. Tuo Go Vilnius ir skiriasi nuo to, kaip darbai daromi kitur, ir dėl to galima džiaugtis.

                        Dėl neturėjimo ką parodyti - kaip tik kompanijos svetainė rodo, kad turim daug. Ir svarbu, kad dominuoja ne vadinamieji turistiniai objektai, bet parduotuvės, maistas. barai, kultūra ir patirtys, trūksta tik viešbučių - ir tai ir yra pagrindiniai dalykai dėl ko važiuoja šiuolaikiniai turistai.

                        Comment


                          Dar reik nepamiršti, kokioms rinkoms skirta šita reklama. Britai (ar net konservatyvūs vokiečiai) turi šiokį tokį humoro jausmą. Skirtingai, nei dauguma lietuvių, kurie supranta tik bajerius apie Pėtką ir Čepajevą ir galvoja, kad Kazlas yra geras humoristas.

                          Reklama yra pakankamai subtili, cheeky (sorry bočių kalbyalyas gynėjai, nesugalvojau, kaip sulietuvinti) ir, be abejo, cool (vėsi). Aš vis dar nesu tikras, ar turistai Vilniuje ras tą G Spot, bet reklamos kūrėjams rašau 10 balų. Well done ir lauksim daugiau. Tas faktas, kad lietuviai sugeba kažką tokio sukurti, yra savaime labai geras ir smagus dalykas.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Kalbos tyrumo saugotojų draugija pataiso: "reklama yra skruostiška (liežuvio skruoste humoras) ir vėsi".

                            O šiaip tai vienas didžiausių šitos reklamos privalumų yra, kad humoras joje turi dvigubą dugną, kas jo nesuprantančius plokščio humoro mėgėjus trigerina, nes jie to nesupranta ir pradeda nusišnekėti apie vaginas, kai realiai reklama apskritai yra visiškai ne apie seksą.
                            Paskutinis taisė index; 2018.08.10, 00:13.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Jep. Šiaip, kad tai suprasti, užtenka pabrowsinti tą puslapį vilniusgspot.com ir pasidaryti savo 'Personal pleasure map'.
                              Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                kompanijos svetainė rodo, kad turim daug. Ir svarbu, kad dominuoja ne vadinamieji turistiniai objektai, bet parduotuvės, maistas. barai, kultūra ir patirtys, trūksta tik viešbučių - ir tai ir yra pagrindiniai dalykai dėl ko važiuoja šiuolaikiniai turistai.
                                Bet juk viskas tai (kas yra sukurta žmogaus rankomis) yra neįdomu. Gamtos objektai (kalnai, ežerai ir t.t.) - štai dėl ko verta važiuoti kažkur.

                                Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                  Dėl neturėjimo ką parodyti - kaip tik kompanijos svetainė rodo, kad turim daug. Ir svarbu, kad dominuoja ne vadinamieji turistiniai objektai, bet parduotuvės, maistas. barai, kultūra ir patirtys, trūksta tik viešbučių - ir tai ir yra pagrindiniai dalykai dėl ko važiuoja šiuolaikiniai turistai.
                                  Įdomu kiek tokie "modernieji turistai" sudaro bendrame turistų sraute. Kam turistui viešbutis apart to, kad pernakvot ir gal pavalgyt? Dar suprasčiau jei viešbutis būtų kokiam Lukiškių kalėjime su išsaugotomis autentiškomis detalėmis Bet eilinis tinklinis 3-4 žvaigždučių..? Tokio net į Instagramą neįdėsi.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Įdomu kiek tokie "modernieji turistai" sudaro bendrame turistų sraute. Kam turistui viešbutis apart to, kad pernakvot ir gal pavalgyt? Dar suprasčiau jei viešbutis būtų kokiam Lukiškių kalėjime su išsaugotomis autentiškomis detalėmis Bet eilinis tinklinis 3-4 žvaigždučių..? Tokio net į Instagramą neįdėsi.
                                    Reikia skaičiuoti ne kokią dalį tokie turistai sudaro galvų skaičiumi, o kokią dalį sudaro išleistų pinigų kiekiu. Kad ten ryanairiniam jaunimui ar lenkų autobusamas svarbu tik lova pernakvojimui ar tinka ir naktis autobuse, tai čia viena. O pinigingas srautas kurį norima pritraukti pradės planuoti kelionę nuo viešbučio - ir tokie viešbučiai kaip Pacai, Kempinski, Artagonist, Stikliai ir dar pora boutique senamiestyje jau yra pakankamai įdomūs, kad patys traukia keliautojus. Tinkliniai viešbučiai yra reikalingi verslui, o kartu gali pritraukti ir frequent flyers - kurie turi prikaupę vieno ar kito tinklo nemokamų naktų, kurias renkasi kaip išnaudoti.
                                    Paskutinis taisė Kristisz; 2018.08.10, 08:07.

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Reikia skaičiuoti ne kokią dalį tokie turistai sudaro galvų skaičiumi, o kokią dalį sudaro išleistų pinigų kiekiu. Kad ten ryanairiniam jaunimui ar lenkų autobusamas svarbu tik lova pernakvojimui ar tinka ir naktis autobuse, tai čia viena. O pinigingas srautas kurį norima pritraukti pradės planuoti kelionę nuo viešbučio - ir tokie viešbučiai kaip Pacai, Kempinski, Artagonist, Stikliai ir dar pora boutique senamiestyje jau yra pakankamai įdomūs, kad patys traukia keliautojus. Tinkliniai viešbučiai yra reikalingi verslui, o kartu gali pritraukti ir frequent flyers - kurie turi prikaupę vieno ar kito tinklo nemokamų naktų, kuriuos renkasi kaip išleisti.
                                      Įdomu kiek persidengia piniginga Pacukų ir Kempinski auditorija su ta 25-38 amžiaus kategorija ir tais, kuriem įdomu tokio tipo reklamos. "Modernūs turistai" dažniausiai kaip tik ir yra ryanairinė/interailinė publika. Be to, piniginga auditorija dažniausiai susimoka už privatų gidą, kuris žino daug daugiau nei, net prie geriausių norų, galima sudėti į tokią kampaniją ir jos puslapį.

                                      Tinklinių viešbučių ir jų poreikio verslui neginčiju, bet su šita reklama tai turi mažai bendro. Kas ieško kur panaudot prikauptus taškus greičiau žiūri iš kito galo - viešbučio puslapyje kur gali panaudot ir tada renkasi iš galimų variantų. O ne naršydamas atsitiktiniame puslapyje pamato, kad yra reklamuojamas jo naudojamas viešbučių tinklas, tada prisimena, kad ten turi prikauptų taškų (nes taškų kaupėjai tikrai pamiršta tokią smulkmeną, kad jau prisikaupė taškų ) ir visgi sugalvoja nuvažiuot..
                                      Paskutinis taisė mantasm; 2018.08.10, 08:13.

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Kalbos tyrumo saugotojų draugija pataiso: "reklama yra skruostiška (liežuvio skruoste humoras) ir vėsi".
                                        Net oficialus vertimas yra "akiplėšiška" Pagalvojus turbūt ir geresnį galima rast.

                                        Comment


                                          Nesigincysiu del moralines, estetines sios reklamos puses. Man asmeniskai ji visai gera ir originali. Bet jos pasiekiamumas ir atgarsis yra milziniskas. Dirbu tarptautineje kompanijoje (170k darbuotoju dirbanciu visame pasaulyje), tai siandien n zmoniu dalinasi sios reklamos plakatu ir visi sako/juokauja, kad sekancius meeting'us/workshop'us ir pan. reikia daryti butinai Vilniuje. Kompanijos vidinese komunikacijose savotiskas sios dienos trending dalykas

                                          Galima diskutuoti del sios reklamos, bet savo tiksla - parodyti, privesti zmones pasidometi, kur yra Vilnius/Lietuva - ji atlieka daugiau nei puikiai.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X