Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ar Kaunas tikrai yra antras miestas Lietuvoje?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaunas tvarkosi tikrai geriau, bet kas liečia darbus, tai pažįstu ne vieną kaunietį, kuris persikėlė į Vilnių ar važinėja į darbą čia. Pvz. net imant analogiškas profesijas, pvz. kelis žinau gydytojus, kurie važinėja, nes atlyginimas apie 40% didesnis.
    O aš žinau tris IT specialistus, kurie baigę Vilniaus universitetus, gauna Kaune panašų atlyginimą, ir dar sutaupo Kaune gyvendami.

    Comment


      Kodėl čia lyginamas Kaunas su Vilniumi lyg jie būtų dvi vienodo dydžio sostinės? Kaunas dvigubai mažesnis už Vilnių ir kiek žinau nėra sostinė, tai kodėl būtent Kaunas lyginamas su Vilniumi lyg jis turėtų daryti lygiai taip pat gerai arba dar geriau? Kodėl būtent Kaunui keliama tokia kartelė ir paskui stebimasi, kad Kaunas nėra Vilnius? Kažkaip neatrodo lygiavertis lyginimas.

      Comment


        Vienintėlis Kauno privalumas yra žiauriai gera geografija, ypaš keliaujant savo automobiliu. Iki Klaipėdos 200 greitleliu, iki Rygos 270, iki Varšuvos 400 greitkeliu. Daugiau Kauno privalumų nežinau.

        Comment


          Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
          Vienintėlis Kauno privalumas yra žiauriai gera geografija, ypaš keliaujant savo automobiliu. Iki Klaipėdos 200 greitleliu, iki Rygos 270, iki Varšuvos 400 greitkeliu. Daugiau Kauno privalumų nežinau.
          Daug patogiau keliauti pačiame mieste. Jei gauni gerą darbą, gali daugiau sutaupyti arba nusipirkti geresnį būstą.

          Comment


            Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
            Daug patogiau keliauti pačiame mieste. Jei gauni gerą darbą, gali daugiau sutaupyti arba nusipirkti geresnį būstą.
            ne, tai Kaišiadori matyt dar patogiau?

            Comment


              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

              ne tai Kaišiadori matyt dar patogiau?
              O ten įmanoma gauti gerą darbą? Ar geras darbas skaitosi ir kai dirbi draudimo agentu?

              Comment


                Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                O ten įmanoma gauti gerą darbą? Ar geras darbas skaitosi ir kai dirbi draudimo agentu?
                paukštyno direktoriau pareigos tikrai yra matyt

                Comment


                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                  paukštyno direktoriau pareigos tikrai yra matyt
                  Vieną radote, toliau...?

                  Comment


                    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                    ne, tai Kaišiadori matyt dar patogiau?
                    Irgi gerai jei nori priemiestinio gyvenimo, bet nenori guvent bulvių lauke. Autostrada šalia, puikus geležinkelių susisiekimas (Lietuvos masteliais). Iki Kauno 30 min. automobiliu ar geležinkeliu. Gali nueiti į pirmos klasės koncertą DG stadione, po to laiką leisti LA klubuose ir 6 ryto grįžti namo traukiniu.

                    Comment


                      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                      Dėl nesitvarkymo ne centre irgi BS. Dainava, Petrašiūnai, Eiguliai 1000% geriau nei visokie Viršulai at Šeškai
                      Man tos ištrupėjusios betono plokštės vietoj šaligatvių ar net gatvių Dainavoje tai kažkap nelabai, nesakyčiau, kad iš viso geriau už Viršulus, nekalbant jau apie 1000%.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Ką ir reikia įrodyti. Šios temos pavadinimas yra klaidingas nuo pradžių.
                        Kaunas kovoja ne dėl "antros" vietos Lietuvoje, o dėl "pirmos"!
                        Tai temos pavadinimas ir nesako, kad čia būtinai kalbama apie 2 vs 3 vietą - laisvai gali būti ir 1 vs 2.

                        Comment


                          Reikia turėti mažiausiai 6 mil. gyventojų (9-10 mil. tai tikrai), kad turėtume besivaržančius miestus dėl 1 vietos (Roterdamas ir Amsterdamas; Milanas ir Roma...). Nes maža šalis negali turėti dviejų stiprių ekonominių centrų (neefektyvu), o tik vieną jei jiame yra politinė ir teisinė valdžia.
                          Paskutinis taisė RokasLT; 2025.07.18, 11:57.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Man tos ištrupėjusios betono plokštės vietoj šaligatvių ar net gatvių Dainavoje tai kažkap nelabai, nesakyčiau, kad iš viso geriau už Viršulus, nekalbant jau apie 1000%.
                            Kaip tik pernai sutvarkė kelias tokias atkarpas kur betono plokštes pakeitė naujos trinkelės arba asfaltas.

                            Atkarpa tarp Krėvės ir Taikos pr. (tarp Pasimatymo ir Trijų Berželių) net sutvarkyta išliko kažkokia keistai nejauki, nežinau, ar kad asfaltą paklojo vietoje trinkelių, vis dar vyksta kažkokios statybos, viena atkarpa naudojama automobilių ties mokykla, senos tvoros ir daugiabučiai visur, bet sutvarkyta atkarpa tarp Kovo 11-osios g. ir Pramonės pr. (tarp Dainavos turgavietės ir bendrabučių) iš trinkelių visai jauki ir smagu dviračiu pralėkt.

                            Comment


                              Įdomu, kad 2000 -ųjų ir 2010 -ųjų tema atgijo.

                              Kaunas iš tiesų šiuo metu stripesnėje pozicijoje negu anksčiau - geresnė ekonominė situacija, logistikos centras, didžiausia/geriausai arena, stadionas, kt.

                              Vilnius, žinoma, yra sostinė, finansų technologijų centras, politinis, kultūros ir mokslo centras, kt.

                              Kad Kaune yra keli didesni ar svarbesni objektai yra privalumas, nes miestas lengviau pasiekiamas iš visų Lietuvos regionų.
                              Kaune galėtų būti ir daugiau rimtesnių objektų kaip Sveikatos apsaugos ministerija ar pan.

                              Dėl didžiausios arenos ir stadiono Kaune: O kodėl ne? Pavyzdys užsienyje: Briuselis - Antverpenas. Atstumas/kelionės laikas tarp miestų centrų praktiškai identiškas Vilniaus ir Kauno analogui. Rimtesni koncertiniai renginiai vyksta Antverpene.

                              Manau, kad jau galima būtų apsikabinti, išsibučiuoti ir striprinti ryšius, o ypač susisiekimo srityje. Pavyzdžiui, traukinių kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno taktiniais tvarkaraščiais nuo ryto iki vėlaus vakaro.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2025.07.18, 12:15.

                              Comment


                                Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
                                Reikia turėti mažiausiai 6 mil. gyventojų (9-10 mil. tai tikrai), kad turėtume besivaržančius miestus dėl 1 vietos (Roterdamas ir Amsterdamas; Milanas ir Roma...). Nes maža šalis negali turėti dviejų stiprių ekonominių centrų (neefektyvu), o tik vieną jei jiame yra politinė ir teisinė valdžia.
                                Tiesiog miestai labiau orientuoti į tam tikrus sektorius. Pavyzdžiui, Kaunas - logistikos, medicinos paslaugų centras, o Vilniaus - politinis, finansų technologijų centras.

                                Comment


                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                                  Tiesiog miestai labiau orientuoti į tam tikrus sektorius. Pavyzdžiui, Kaunas - logistikos, medicinos paslaugų centras, o Vilniaus - politinis, finansų technologijų centras.
                                  Tai jie gali būti orentuoti į skirtingus dalykus, bet su protinga politika (ypač municipaline) ir panašia populiacija, jie abu gali būti panašaus pajėgumo. Bet tai gali nutikti LT tik teoriškai (pasvajojus), praktiškai tai egzistuoja Nyderlanduose, Šveicarijoje...

                                  Comment


                                    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą

                                    Tai jie gali būti orentuoti į skirtingus dalykus, bet su protinga politika (ypač municipaline) ir panašia populiacija, jie abu gali būti panašaus pajėgumo. Bet tai gali nutikti LT tik teoriškai (pasvajojus), praktiškai tai egzistuoja Nyderlanduose, Šveicarijoje...
                                    Iš dalies, taip yra Vilniaus ir Kauno atveju. Galbūt sveika konkurencija būtų labiau išreikšta perkėlus kelias ministerijas iš Vilniau į Kauną, įsteigus naujus R&D ar finansų paslaugų centrus ir pan. Kita vertus, Kaune gana gerai išsiskiria logistiskos ir medicinos paslaugų sektoriai, kuriuos galima stiprinti. Didesnis iššūkis yra patogus ir greitas susisiekimas. Ženkiai sumažėjus kelionės laikui tarp Vilniaus ir Kauno būtų geriau realizuoti abiejų miestų potencialai.
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2025.07.18, 12:48.

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                                      Iš dalies, taip yra Vilniaus ir Kauno atveju. Galbūt sveika konkurencija būtų labiau išreikšta perkėlus kelias ministerijas iš Vilniau į Kauną, įsteigus naujus R&D ar finansų paslaugų centrus ir pan. Kita vertus, Kaune gana gerai išsiskiria logistiskos ir medicinos paslaugų sektoriai, kuriuos galima stiprinti. Didesnis iššūkis yra patogus ir greitas susisiekimas. Ženkiai sumažėjus kelionės laikui tarp Vilniaus ir Kauno būtų geriau realizuoti abiejų miestų potencialai.
                                      Paskaičiuota, kad ministerijas neapsimoka kelti. Tik protinga politika Kaune gali dar kažkiek pagerinti poziciją, bet Vilniaus niekaip nepasivys. Reikėjo po sovietmečio kažkaip neprarasti 100k gyventojų (bet vėlgi tai tik svajonės kas galėjo būti).

                                      Comment


                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                                        Iš dalies, taip yra Vilniaus ir Kauno atveju. Galbūt sveika konkurencija būtų labiau išreikšta perkėlus kelias ministerijas iš Vilniau į Kauną, įsteigus naujus R&D ar finansų paslaugų centrus ir pan. Kita vertus, Kaune gana gerai išsiskiria logistiskos ir medicinos paslaugų sektoriai, kuriuos galima stiprinti. Didesnis iššūkis yra patogus ir greitas susisiekimas. Ženkiai sumažėjus kelionės laikui tarp Vilniaus ir Kauno būtų geriau realizuoti abiejų miestų potencialai.
                                        Ministerijas ir finansų centrus reiktų kurti prie geležinkelio stoties. Ten dabar milžiniškas neišnaudotas plotas, kuris galėtų tapti tikru NMC. Su taktiniu traukinių tvarkarščiu NMC būtu puikiai pasiekiamas, tiek iš Vilniaus, tiek iš Mariampolės, Jonavos ar net Šiaulių. Be to į miestą būtu geriau integruoti Šančiai.

                                        Comment


                                          Kodėl jūs visur tas ministerijas minit? Ten žmonės generuoja aukštą pridėtinę vertę, į kažkokius vienaragius pretenduoja, kad kilnot į mažesnius miestus, samdant naujus darbuotojus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X