Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Forumiečių automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nauji FIAT tikrai nėra blogi. Nereikia tik turėti susidariusių nesąmoningų stereotipų dar iš ankstyvų 90-ųjų, kada į Lietuvą veždavo 500K km pravažiavusius laužus (iš tų pačių laikų ir stereotipas, kad Opel atseit labai rūdija ). Čia nežiūrint bėdų su kai kuriomis modifikacijomis, kaip kadselespeed (ar sillyspeed ) pavarų dėžėmis, bet to visų kompanijų automobiliams pasitaiko. Dyzeliniai FIAT varikliai išvis vieni geriausių.

    O jei iš didesnių, tai FIAT'as gamino tokį išvis nuostabų automobilį kaip Croma (kuris vis dėlto antrinėje rinkoje nebrangus, nes "yra itališkas automobilis, o itališki yra negeri").

    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Pavazinekit jus tvarkingais MB ar BMW nebenoresit jus i naujus Fiatus lipt Jei rimtai, as ir uzsieniuose vazineju su nuomotom naujom pandom, Clio, bet as juose nieko gero nematau. Jei Lietuvoj butu dideli mokesciai didelem ir galingom auto, tada tai supasciau.

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Pavazinekit jus tvarkingais MB ar BMW nebenoresit jus i naujus Fiatus lipt Jei rimtai, as ir uzsieniuose vazineju su nuomotom naujom pandom, Clio, bet as juose nieko gero nematau. Jei Lietuvoj butu dideli mokesciai didelem ir galingom auto, tada tai supasciau.
        Matai, panašaus amžiaus ir panašios ridos MB ar BMW kainuoja gerokai daugiau nei analogiškas FIAT'as, kuris jei imti tą pačią klasę nelabai kuo nusileidžia (aišku tik nepacanska ). O tarp 3 m. FIAT ir 10 m. MB skirtumas nemažas ir FIAT'o naudai (nes MB jau papuvęs, nutrintas, bilda ir remonto dažnai reikalauja).
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą
          Matai, panašaus amžiaus ir panašios ridos MB ar BMW kainuoja gerokai daugiau nei analogiškas FIAT'as, kuris jei imti tą pačią klasę nelabai kuo nusileidžia (aišku tik nepacanska ). O tarp 3 m. FIAT ir 10 m. MB skirtumas nemažas ir FIAT'o naudai (nes MB jau papuvęs, nutrintas, bilda ir remonto dažnai reikalauja).
          Vis tiek geriau 10 metų senumo padorus automobilis, nei naujas kibiras. Pats pirkau auto 4 metų senumo ir per 7 važinėjimo metus praktiškai nieko nereikėjo keisti, tik einamos dalys (filtrai, kaladėlės, diskai ir pan.). Čia jau net nekalbant apie vairavimo malonumą ir komfortą, su darbiniu Opeliu pavažinėjus vieną valandą nuovargis kaip su savo auto visą dieną važinėjant nėra.
          Flickr

          Comment


            Kiekvienas tą vairavimo malonumą skirtingai suvokia tad ieškoti bendros tiesos šiuo klausimu nevertėtų. Man vairavimo malonumas yra visai kas kitą negu prabangaus sedano vairuotojui. Tai kuris iš mūsų blogesnis? ar blogai kažką suvokia
            Neišmeskite spalvų

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              O po 5 metų jau nebevažinėtinos tampa? Kas jei dar 6tus, 7tus, 8tus metus naudotumėt? Negi tokios vienkartinės
              Ne, bet as siuo atveju kalbejau apie kasdiene susisiekimo priemone. Mano poziuriu, tokia laikai, kol baigiasi garantija ir vel iskeiti i tokia pacia nauja. Tam, kad nereiketu laukt, kol kas suges.

              Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
              Tai teorinė tikimybė, kad ta nauja pigi mašina neges ir jos garantinis, ir yra vienintelis pranašumas prieš devėtą aukštos klasės mašiną. Kad ir su tuo pačiu čia jau minėtu senu 5 BMW E39, jeigu sutvarkyta važiuoklė ir variklis neužmuštas, važiuot bus ir komfortiška, ir malonu vairuot, ir galų gale, nežiūrint į metus, dizainas kur kas geresnis ir išorės, ir viduj, negu bet kokiam naujam FIATe. O ir privalumų ir technologijų, daugeliu atveju daugiau(priklausomai nuo komplektacijos).
              Manau, kad klisti Imk kad ir vel ta pati Fiat Punto, tai jis technologiskai bus daug labiau prifarsiruotas nei tas e39.

              Ką reiškia "FIAT ar net Hyundai/KIA/Dacia/Ford"? Šiuo metu iš šitų markių tik už vienintelę Dacią ir gali būt geresnis FIATas, nors iš esmės tai jau panašaus lygio. Patys pigiausi ir primityviausi barškalai. O Fordas, Kia, Hyundai - kur kas aukštesnis lygis. Mažų, kompaktinių mašinų klasėję būtent nauji Kia ir Hyundai yra pats geriausias variantas kainos ir kokybės santykiu.
              Siaip isesk i nauja Panda ir nustebsi Garso izoliacija labai panasi i naujo 3er ar lexus is (pastaraji suku as, o 3er suka drauge, tai galiu lengvai palygint), kas mane asmeniskai nustebino. Bet is esmes, tai pakeisk FIAT pavadinima i KIA ir esme nepasikeis tarp mano pranesimu
              Is savo patirties, tai eksperimentavom su Ford, KIA ir Hyundai, tai Ford Mondeo (dabartine laida) uzkale abieju varikliai per garantini, o po garantinio vienam galinis tiltas nupuvo ir pataikius i duobe Jonavos plente - isejo laimes ieskot svetur. Su Hyundai patirtis irgi dviprasmiska, buvo du i30, tai pastoviai elektronika durniavo ir tekdavo vezt i garantini kas keleta menesiu ir ypac po stipraus lietaus. Bet apie KIA tai galiu pasakyt tik is nuomotu masinu. Anyway, "kasdieniu brandu" masinu rikiavimas yra labai subjektyvus dalykas ir kiekvienas delios, taip, kaip jam patinka. Renkantis "droziama" masina man geriausias FIAT, nes maziausiai vargo, pigios, pigus draudimai ir neuzmusamos masinos. Renkantis masina su noru pasirodyt ir ieskant komforto, tai man jau pirmoj vietoj Lexus, BMW, Alfa Romeo.

              Siaip labai Lietuvoj jauciasi mentaliteto skirtumas grizus is vakaru europos. Lietuviams geriau seni 10-15m "prabangus" brandai, nei naujos masinos,kurios isvengia visu grabu sukeliamu problemu, taciau kainuoja pigiau ir ju paskirtis atitinka kaina. O savaitgaliam ir kokiom progom vakarieciai daznai koki spideri ar kazka mandresnio is garazo istraukia nors i darba vazineja su nauju baziniu golfu
              OT: Man patiko vienos Vokietijos spaustuves direktoriaus komentaras, su kuriuo nuejome pietaut ir pakrypus kalbai apie masinas jis pasake: "tik mano darbuotojai vazineja su bmw ir mb"

              Lettered, tavo masina pirkimo metu ir nebuvo 10m, todel ir bedu nerode

              Comment


                Nezinau, vazinejau su daug masinu, maziausiai gedimu pasitaike butent su MB ir BMW, jau nekalbant apie ju isliekamaja verte. Manau Lietuvos salygom nesu toks turtingas, kad kas tris metus nauja Fiata pirkciau

                Comment


                  Vyrai, apsispręskit apie ką kalbat. Apie drožiamą tarnybinį automobilį ar apie asmeniniams ir šeimos poreikiams patenkinti skirtą transporto priemonę. Pabandykite nuvažiuoti į Nidą atostogų su Fiat Punto, kuriame turi tilpti žmona, bent du vaikai savo kėdutėse, šuo, krūva bagažo, greičiausiai vienas kitas dviratis ir t.t. ir pan. Ir tada suprasite, kodėl seni vokiški, prancūziški, švediški ar net ir itališki grabai taip pat turi savo vietą autoparke

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Nezinau, vazinejau su daug masinu, maziausiai gedimu pasitaike butent su MB ir BMW, jau nekalbant apie ju isliekamaja verte. Manau Lietuvos salygom nesu toks turtingas, kad kas tris metus nauja Fiata pirkciau
                    Lietuvoje dauguma ieško (patys turgininkai sako ) automobilio iki 10000Lt naujesnio kaip 10 metų. MB ir BMW tokių paprasčiausiai nėra.

                    Comment


                      Parašė 1926 Rodyti pranešimą
                      Vyrai, apsispręskit apie ką kalbat. Apie drožiamą tarnybinį automobilį ar apie asmeniniams ir šeimos poreikiams patenkinti skirtą transporto priemonę. Pabandykite nuvažiuoti į Nidą atostogų su Fiat Punto, kuriame turi tilpti žmona, bent du vaikai savo kėdutėse, šuo, krūva bagažo, greičiausiai vienas kitas dviratis ir t.t. ir pan. Ir tada suprasite, kodėl seni vokiški, prancūziški, švediški ar net ir itališki grabai taip pat turi savo vietą autoparke
                      Na, tai čia nuo poreikių priklauso kokios klasės automobilio reikia. Šeimai su vaikais punto aišku, kad mažokas. Bet esmė ta, kad racionaliau už atitinkamą kainą pirkti naujesnį, bet ne prestižinio prekės ženklo automobilį.

                      O važinėjančiam vienam juo labiau nereikia 10-15 m. 5 klasės BMW. Tokiu atveju daug racionaliau naujesnis VW Polo/Golf ar Opel Corsa/Astra.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Aš tik nesuprantu, kodėl visi taip įsikandę vokiškus automobilius. Su kitokiais važinėt gėda, nes "ką kaimynas pasakys"?

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Na, tai čia nuo poreikių priklauso kokios klasės automobilio reikia. Šeimai su vaikais punto aišku, kad mažokas. Bet esmė ta, kad racionaliau už atitinkamą kainą pirkti naujesnį, bet ne prestižinio prekės ženklo automobilį.

                          O važinėjančiam vienam juo labiau nereikia 10-15 m. 5 klasės BMW. Tokiu atveju daug racionaliau naujesnis VW Polo/Golf ar Opel Corsa/Astra.
                          Pagal kainos/kokybės santykį niekada neapsimokės pirkti naujo automobilio. Vien išvažiavęs iš salono praranda keliolika/keliasdešimt procentų vertės, o po kelių metų kainuoja tik trečdalį naujo vertės. Automobilių mados ne telefonų, kad 5 metų senumo daiktas būtų atgyvenęs. Kai kurie modeliai 10 metų gaminami su minimaliais atnaujinimais. Ar su Polo arba Korsa gali komfortiškai pvz. važiuoti autostrada ant septyniolikos uždėjęs tik kelis pirštus ant vairo? Jau nekalbant apie variklio trūkčiojimus ir pridusimus mieste.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2014.07.04, 12:25.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Aš tik nesuprantu, kodėl visi taip įsikandę vokiškus automobilius. Su kitokiais važinėt gėda, nes "ką kaimynas pasakys"?
                            Dar girdėjau tokį posakį iš žmogaus važinėjančio su Mercedes E klasės: "Aš tiek neuždirbu, kad pirkčiau prancuzišką".
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Pagal kainos/kokybės santykį niekada neapsimokės pirkti naujo automobilio. Vien išvažiavęs iš salono praranda keliolika/keliasdešimt procentų vertės, o po kelių metų kainuoja tik trečdalį naujo vertės. Automobilių mados ne telefonų, kad 5 metų senumo daiktas būtų atgyvenęs. Kai kurie modeliai 10 metų gaminami su minimaliais atnaujinimais. Ar su Polo arba Korsa gali komfortiškai pvz. važiuoti autostrada ant septyniolikos uždėjęs tik kelis pirštus ant vairo? Jau nekalbant apie variklio trūkčiojimus ir pridusimus mieste.
                              Na, aš kalbu ne apie visiškai naują, bet apie 3-5 m. vs 10-15 m. O čia skirtumas kokybėje nemažas, o kaina skirtingų gamintojų ir klasių kartais net panaši.

                              Dėl 170 km/h, tai nelabai matyt. Bet 130 daugmaž normaliai būtų, nors ir ne ypač komfortiškai. Tada reiktų Passat/Vectra (arba ta pati FIAT Croma, kuri iš tikro yra Vectra tik pigiau ). Čia priklauso nuo prioritetų: kam reikia automobilio miestui, o kam dažnoms ilgoms kelionėms autostrada. Kitas dalykas, kad naujesnis automobilis ne tik patikimesnis, bet ir važiuoja geriau, stabiliau, komfortiškiau.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Na, tai čia nuo poreikių priklauso kokios klasės automobilio reikia. Šeimai su vaikais punto aišku, kad mažokas. Bet esmė ta, kad racionaliau už atitinkamą kainą pirkti naujesnį, bet ne prestižinio prekės ženklo automobilį.

                                O važinėjančiam vienam juo labiau nereikia 10-15 m. 5 klasės BMW. Tokiu atveju daug racionaliau naujesnis VW Polo/Golf ar Opel Corsa/Astra.
                                Patikek manim, byra tie golfai ir opeliai ar nauji ar seni ir remontai tikrai ne 50lt kainuoja

                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Aš tik nesuprantu, kodėl visi taip įsikandę vokiškus automobilius. Su kitokiais važinėt gėda, nes "ką kaimynas pasakys"?
                                Anksciau gal buvo isikande, dabar jau ivairesniu auto daugeja gatvese..

                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Pagal kainos/kokybės santykį niekada neapsimokės pirkti naujo automobilio. Vien išvažiavęs iš salono praranda keliolika/keliasdešimt procentų vertės, o po kelių metų kainuoja tik trečdalį naujo vertės. Automobilių mados ne telefonų, kad 5 metų senumo daiktas būtų atgyvenęs. Kai kurie modeliai 10 metų gaminami su minimaliais atnaujinimais. Ar su Polo arba Korsa gali komfortiškai pvz. važiuoti autostrada ant septyniolikos uždėjęs tik kelis pirštus ant vairo? Jau nekalbant apie variklio trūkčiojimus ir pridusimus mieste.
                                Pritariu, tokiam Fiatui ar Renault, dar toli net iki tokio Citroeno diegiamu naujoviu. Naujas Fiat, bus geresnis nebent uz senesni Fiat.

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  Na, aš kalbu ne apie visiškai naują, bet apie 3-5 m. vs 10-15 m. O čia skirtumas kokybėje nemažas, o kaina skirtingų gamintojų ir klasių kartais net panaši.

                                  Dėl 170 km/h, tai nelabai matyt. Bet 130 daugmaž normaliai būtų, nors ir ne ypač komfortiškai. Tada reiktų Passat/Vectra (arba ta pati FIAT Croma, kuri iš tikro yra Vectra tik pigiau ). Čia priklauso nuo prioritetų: kam reikia automobilio miestui, o kam dažnoms ilgoms kelionėms autostrada. Kitas dalykas, kad naujesnis automobilis ne tik patikimesnis, bet ir važiuoja geriau, stabiliau, komfortiškiau.
                                  3-5metu labai didele tikimybe, kad bus pramynes 200k, o cia jau prasideda rimtesnis remontas. Naujas automobilis tikrai nelygu naujam automobiliui., bei lyginti su senu neziurint i marke.
                                  Kas del miesto salygu, tai kaip ir minejau, nera Lietuvoj tokiu salygu, kad apsimoka turet maza masina.

                                  Comment


                                    Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                    Dar girdėjau tokį posakį iš žmogaus važinėjančio su Mercedes E klasės: "Aš tiek neuždirbu, kad pirkčiau prancuzišką".
                                    Prancūzus tiesiog reikia prižiūrėt ir jų nekankint. Žinau žmonių, kurie be vargo važinėja su jais. Pamatysim, kiek aš dabar irgi važinėsiu nesenai vieną egzempliorių įsigyjęs
                                    Gana panašiai galiu pasakyt dėl japoniškų. Kainos - kosminės, tad kai kas nors pabyra, tenka piniginę papurtyt. Aišku, tik tas būna labai retai net ir nuvaikytiems aparatams. Bet įkišus per metus kokius 600 pinigų, gali drąsiai turėt puikaus stovio automobilį.
                                    Dar girdėjau posakio patvirtinimą konkrečiai iš garažinių: jei ne vokiškos, neturėtumėm darbo.
                                    Jau geriau vieną kartą įkišt nemažai pinigų, bet ne važiuot ir bijot, kad kas nors pabyrės. Tai kas, kad dalys pigios ir jų visur yra, bet laikas ir nervai sugadinti
                                    Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.07.04, 12:38.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Aš tik nesuprantu, kodėl visi taip įsikandę vokiškus automobilius. Su kitokiais važinėt gėda, nes "ką kaimynas pasakys"?
                                      Man dar labiau keista kodėl gėda su kokiu nors paprastu tvarkingu nedidiu apynauju, bet ne 'krūtų' automobiliu važinėti, kai jau 15+ metų vokiškas grabelis yra 'lygis' ir negėda.

                                      Comment


                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        Man dar labiau keista kodėl gėda su kokiu nors paprastu tvarkingu nedidiu apynauju, bet ne 'krūtų' automobiliu važinėti, kai jau 15+ metų vokiškas grabelis yra 'lygis'.
                                        15+ aišku nekas, nebent automobilis būtų mažai pravažiavęs, bet tokių sunku rasti. Bet 5-10 metų gero stovio manau geriau nei naujas kibiras.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Galima rast geru ir 15+ , bet tuomet kaina panasi buna kaip 10metu.
                                          Pritarsiu Lettered, tiek naujas tiek senas kibiras ir bus kibiras, tam jis ir buvo gaminamas: pigiai pagamint, parduot, po 200000km ismest, skirtas daugiausia vakaru valstybems, kur ididel mokesciai, brangus draudimai, dideles parkavimo problemos, zodziu didele, gelinegesne masina islaikyt labai brangu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X