Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Motociklai ir motoroleriai
Collapse
X
-
Pilna jau n metų normalių motociklininkų, t.y. tyliai ir ramiai keliaujančių užsieniuose su palapine. Bet ausis skauda nuo vietinių lochų, kuriems vienodai šviečia tos palapinės. Ir nesimato, kad jų mažėtų.
-
Ojej kas vyksta...
Normalūs motociklistai, t.y. užsieniečiai keliautojai:
1. Motociklas neburzgia garsiai. Burzgia kiek numatė gamintojas.
2. Esmė - mėgautis 120 laipsnių ar pan. vaizdu. Automobilis, ypač galinių sėdynių keleiviai, mato labai mažai vaizdo.
3. Susideda mantą. Esmė turėti krepšius su palapine, su miegmaišiu.
4. Motociklas bus techniškai tvarkingas, rodys posūkius ir pan.
Dar 5 metai ir ateis tai ir į Lietuvą. Turint normalų BMW 1300 ar 900 nebereikia to gazo atsukti iki 100 proc.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei motociklai būtų reglamentuojami taip pat, kaip automobiliai, jie nebūtų nei taršiausi, nei triukšmingiausi.
Jų saugumas priklauso nuo to, ką lyginsi. Užlipk ant žirgo be tinkamos aprangos ir pasiruošimo - neišgyvensi nei valandos.
Pigumas - irgi santykinis. Autopliuse pilna automobilių < 500 €, bet yra tik keli motociklai (> 50 cc) už < 500 € ir dar klausimas kas iš jų taršesnis.
ir kaip ne kai, bet 4 motocklai užima maždaug 1 lengvojo automobilio vietą ir galėtų maksimaliai vežti 8 žmones.
Motociklininkai bent teoriškai turi turėti teises, todėl pasiruošimą turėtu turėti.
Dėl taršos, tai labai didelė tikimybė, kad tas senas automobilis mažiau taršėsnis, nebent ten taršos sistema yra visiškai išlupta ir idedama tik TA pravežti.
Dėl vietos tai sutinku, paminėjau tai kaip pagridinį privalumą.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet šiuo atveju galbūt yra priežastis smerti? Motociklai yra pati nesaugiausia, taršiausia, triukšmingiausia transporto priemonė. Jų pagrindinis privalumas yra tai, kad jie užima mažai vietos ir yra pigūs.
Jų saugumas priklauso nuo to, ką lyginsi. Užlipk ant žirgo be tinkamos aprangos ir pasiruošimo - neišgyvensi nei valandos.
Pigumas - irgi santykinis. Autopliuse pilna automobilių < 500 €, bet yra tik keli motociklai (> 50 cc) už < 500 € ir dar klausimas kas iš jų taršesnis.
ir kaip ne kai, bet 4 motocklai užima maždaug 1 lengvojo automobilio vietą ir galėtų maksimaliai vežti 8 žmones.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?
Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
Beje, garso reikalavimai teoriškai yra, bet nėra tikrinami (tas pats ir automobiliams). Lietuvoje glaima oficialiose salonuose nusipikti motociklų kurie neatitiktų TA normos.Visiems viskas gerai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?
Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Motociklai (net maži motoroleriai) daugiau smarvės skleidžia nei fūra ar autobusas, apie triukšmą ar saugumą net kalbu, čia visiškas transporto vėžys, kurį reiktų kuo greičiau uždrausti (neskaitant elektrinių).
Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Motociklų apmokestinimas - nesąmonė.
3 Eur/val prie oro uosto - dar viena nesąmonė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Motociklų apmokestinimas sąmonė norint jų atsikratyti dėl triukšmo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNesuprantu, bet smerkiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Klausė apie "chopper'ius" ir senus diedus.
Jų koncentruotai daug sutikdavau ("britvų" taip pat) Vilniaus užmiesčio kelyje 5214 Senasis Ukmergės kl.–Maišiagala. Ten kelias beveik tuščias, smagu jiems turbūt daug vingių, įkalnių, nuokalnių. Praeidinėjau tikrą ir pilną sveikatos patikrą vairuotojo pažymėjimui, tai dėl A kat. papildomai tikrino mano rankų stiprumą ir refleksus (tipo, kaip sektųsi vairą išlaikyt).
Tai mocas duoda kitokį jausmą nei mašina, ten turi pasvirti, laikyt lygsvarą. O seniai ima "chopper'ius", dėl to, dėl ko John ima miesto / olandišką dviratį – stati sedėjimo pozicija leidžia patogiai jaustis. Atsipūtus važiuot iki baro. Išgėrus alaus su mocu mažiau apsnūsi nei mašina, nes vėjas pūs į veidą, liksi budresnis. Be to, priparkuoti prie baro daugiau telpa mocų nei mašinų.
https://youtu.be/BrSaVt5pvPk
Vilniaus r. viena iš susirinkimo vietų čia (turi net spec. kelio ženklą): https://www.google.lt/maps/@54.86126...oASAFQAw%3D%3D
Pro tip: visi forumo seniai, kurie turi vairuotojo pažymėjimą B kat. iki 2014–2016 m. ar pan., nuėję imt medicininės pažymos, nurodykit, kad įrašytų ne tik B, bet ir A kat. Keičiant pažymėjimą Regitroj, gausit teisę vairuot A kat., nors niekad nesat sedėję ant jo.Visgi bus su kodu, tai galėsit neribotos galios vairuot, bet tik triratį. Spėju tinka ir toks, kaip Eurosporto operatoriai naudoja dviračių lenktynes filmuot – du suglausti ratai prieky.
Visgi, dviračiai geriau nei mocai ar atskiros draugų mašinos, nes važiuojant gali greta su kitu pyzdėlint.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Motociklai ir motoroleriai turi labai aiškią paskirtį kelionėse mieste, ypač iš priemiesčių. Jais galima važiuoti ilgus atstumus mieste užimant ne ką daugiau vietos nei važiuojant dviračiu. Elektriniai šių transporto priemonių variantai (populiarūs Kinijoje) yra tiek pat 'darnūs' kiek dviračiai.
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą... kurią žada chopperių reklamos. Motociklų žavėsio tai niekad nesupratau. Arba dviratis, arba automobilis. Kam reikalingas tas senų diedų, kurie vis dar nori būti jauni daiktas?
Nesuprantu kaip galima važinėtis lenta su ratukais.
Nesuprantu kodėl žmonės buriuoja.
Nesuprantu, bet smerkiu.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą... kurią žada chopperių reklamos. Motociklų žavėsio tai niekad nesupratau. Arba dviratis, arba automobilis. Kam reikalingas tas senų diedų, kurie vis dar nori būti jauni daiktas?
Lietuvoje motociklai labiau populiarūs tarp adrenalino mėgėjų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąLegendatik būtų jis man dar "legendiniškesnis" jeigu būtų raudonas
Komentuoti:
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąNa nieko nieko is isvaizdos atrodo
Net nematant žvėriuko įspūdis galingas, ypač Harlėjaus
Parašė x21 Rodyti pranešimąKokiame cia aerodrome? Kyviskese..?
Parašė Dzipas Rodyti pranešimąŠiek tiek savaitgalinio pasivažinėjimo Ruklos poligonais
Komentuoti:
Komentuoti: