Parašė ejs-ejs
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Motociklai ir motoroleriai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir taršos (neelektrinių)Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Motociklų apmokestinimas sąmonė norint jų atsikratyti dėl triukšmo.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Motociklai (net maži motoroleriai) daugiau smarvės skleidžia nei fūra ar autobusas, apie triukšmą ar saugumą net kalbu, čia visiškas transporto vėžys, kurį reiktų kuo greičiau uždrausti (neskaitant elektrinių).Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Motociklų apmokestinimas - nesąmonė.
3 Eur/val prie oro uosto - dar viena nesąmonė.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Motociklai (net maži motoroleriai) daugiau smarvės skleidžia nei fūra ar autobusas, apie triukšmą ar saugumą net kalbu, čia visiškas transporto vėžys, kurį reiktų kuo greičiau uždrausti (neskaitant elektrinių).
Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu būtų bent kažkokie reikalavimai, tai turbūt nei vienas mocas jų nepraeitų, nes net vizualiai gana nauji ir tvarkingi belenkiek smirda, dūmyja ir garsiai veikia.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?
Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Motociklams normos yra palengvintos, nes prie mažo motociklo didelių taršos mažinimo priemonių neprikabinsi.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Man įdomu visiems tiems trantams taikomos kokios nors techninės ir ekologinės normos civilizuotame pasaulyje?
Čia iš gatvės pacaniokai turi motorolerį. Sako ryja 5 l benzo ir 1 l tepalo 100 km. T.y. daugiau negu mano 20 kartų sunkesnė Toyota. Priedo, jos net beveik nesigirdi, o kai tie varinėja - girdi visas kvartalas. kartą net kvietėm policiją - nieko. Sakė, kad viskas OK. Berods tik naktį dabar negali varinėti, anksčiau net to ribojimo nebuvo.
Beje, garso reikalavimai teoriškai yra, bet nėra tikrinami (tas pats ir automobiliams). Lietuvoje glaima oficialiose salonuose nusipikti motociklų kurie neatitiktų TA normos.Visiems viskas gerai.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei motociklai būtų reglamentuojami taip pat, kaip automobiliai, jie nebūtų nei taršiausi, nei triukšmingiausi.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet šiuo atveju galbūt yra priežastis smerti? Motociklai yra pati nesaugiausia, taršiausia, triukšmingiausia transporto priemonė. Jų pagrindinis privalumas yra tai, kad jie užima mažai vietos ir yra pigūs.
Jų saugumas priklauso nuo to, ką lyginsi. Užlipk ant žirgo be tinkamos aprangos ir pasiruošimo - neišgyvensi nei valandos.
Pigumas - irgi santykinis. Autopliuse pilna automobilių < 500 €, bet yra tik keli motociklai (> 50 cc) už < 500 € ir dar klausimas kas iš jų taršesnis.
ir kaip ne kai, bet 4 motocklai užima maždaug 1 lengvojo automobilio vietą ir galėtų maksimaliai vežti 8 žmones.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei motociklai būtų reglamentuojami taip pat, kaip automobiliai, jie neegzistuotų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei motociklai būtų reglamentuojami taip pat, kaip automobiliai, jie nebūtų nei taršiausi, nei triukšmingiausi.
Jų saugumas priklauso nuo to, ką lyginsi. Užlipk ant žirgo be tinkamos aprangos ir pasiruošimo - neišgyvensi nei valandos.
Pigumas - irgi santykinis. Autopliuse pilna automobilių < 500 €, bet yra tik keli motociklai (> 50 cc) už < 500 € ir dar klausimas kas iš jų taršesnis.
ir kaip ne kai, bet 4 motocklai užima maždaug 1 lengvojo automobilio vietą ir galėtų maksimaliai vežti 8 žmones.
Motociklininkai bent teoriškai turi turėti teises, todėl pasiruošimą turėtu turėti.
Dėl taršos, tai labai didelė tikimybė, kad tas senas automobilis mažiau taršėsnis, nebent ten taršos sistema yra visiškai išlupta ir idedama tik TA pravežti.
Dėl vietos tai sutinku, paminėjau tai kaip pagridinį privalumą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ojej kas vyksta...
Normalūs motociklistai, t.y. užsieniečiai keliautojai:
1. Motociklas neburzgia garsiai. Burzgia kiek numatė gamintojas.
2. Esmė - mėgautis 120 laipsnių ar pan. vaizdu. Automobilis, ypač galinių sėdynių keleiviai, mato labai mažai vaizdo.
3. Susideda mantą. Esmė turėti krepšius su palapine, su miegmaišiu.
4. Motociklas bus techniškai tvarkingas, rodys posūkius ir pan.
Dar 5 metai ir ateis tai ir į Lietuvą. Turint normalų BMW 1300 ar 900 nebereikia to gazo atsukti iki 100 proc.
Comment
 
Comment