Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Daina apie Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kokioje srityje specializuojasi VU Šiaulių akademija?​​
    Šiaulių universitete kaip pasirenkamas dalykas dėstoma chirologija – studentai mokosi iš delno pažinti žmogų.
    https://m.delfi.lt/jaunimo-sodas/art...hp?id=58422124

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Apie smiltynę nemažai pasako Klaipėdos valdžioje esančių degeneratų požiūris į pagrindinį kelią iš Senosios perkėlos link Jūrų muziejaus (skrynšotas iš Streetview), kas yra vienas populiariausių ir svarbiausių pėsčiųjų maršrutų ir, be kita ko, svarbi turizmo vieta. Sunku suprasti, kokiems nedakruštiems urodams reikia būti, kad šitaip dėti ant absoliučiai visko. Tiesiog nesuvokiama, kas nutiko su Klaipėda. Kaip miestas gali būti taip apleistas ir apšiktas?

    Lyg ir užglaistytos smegduobės, kurių buvo net kelios šiame kelio ruože. Infrastruktūrą Smiltynėje tikrai reikia naujinti.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Panašu, kad per ateinančius 10 metų bus pilnai išvystyta visa teritorija tarp Senamiesčio ir Mokyklos g., bei įgyvendintas Memelio miesto projektas. Didelė plėtra vyksta ir rytinėje miesto dalyje. 10 metų bėgyje Liepų gatvė virs antru Taikos pr. Išorinio uosto planai pilnai palaidoti, tačiau lyg ir kuriamas pietinio uosto vartų projektas. VMG vykdo plėtrą ir planavo didelį Westgate projektą. Dar yra ambicingas "Dancer" bandymas, bet jį jau galima laiduoti. Iki dabartinės krizės atsidarė nemažai naujų gamyklų LEZe. Tai jo, miesto plėtra lyg ir įsisiūbavo, tačiau projektai kurie atneštų didelius pinigus į Klaipėdą buvo sujaukti sankcijų. Artimiausi metai panašu bus žemiausias taškas Klaipėdai. Kita vertu jau dabar žinau nemažai grįžtančių į Klaipėdą, o pramonė ir uostas su laiku irgi atsigaus. Tai žemiausiame taške Klaipėda ilgai neužsibus.
    Aš taip pat manau, kad Klaipėda ilgai nebus stagnuojanti. Pastariaisiais metais vėl pradėjo didėti gyventojų skaičius mieste, o tai pagyvina rinką ir galbūt paskatins vystyti rimtesnius projektus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diskusija apie Klaipėdą verta atskiros temos.
    Po kažkiek laiko 2-3 puslapiai apie Klaipėdą paskęs tarp 600+ puslapių apie Lietuvos ekonomikos aktualijas.
    Paskutinis taisė Romas; 2023.08.28, 23:00.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Gyvenamuju namu pletra yra gerai, bet ne tai kuria proverzi miestui. Vilniuj tas vyksta nuolatos, Kaune jau 10 metu. Kalbama apie rimtus infrastrukturos projektus, kurie strukturiskai keicia miesto sankloda.

    Aisku karalius yra RB2, cia jau europiniu lygiu reiksmingas projektas. Salia jo intermodalinis terminalas, oro uosto pletra, LEZ pletra su auksta pridetine verte kurianciom imonem. Cia kalba apie Kauna. Toliau laivyba Nemunu, HES'o atverimas laivams, aplinkeliu pletra. Sporto/kulturos srityje: stadionas, koncertu sale, mokslo centras. Universitetai - Kaunas jau dabar luztu nuo erasmusu, geras vardas medicinos, technologiju srityse.

    Neisivaizduoju kaip sita sudejus ir dar turint salia Vilniu su jo visa pridetine verte Klaipeda gali islaikyti konkurencija. Jausmas tik toks, kad kolkas dziaugiamasi, jog situacija labai nepablogejo del sumazejusiu kroviniu ir yra sioks toks judesys NT vystymo rinkoje. Bet cia lasas juroje, viskas bus nusluota, kai pajudes didieji projektai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Karklė ir Dreverna per paskutinius 10 metų stipriai paaugo, kaip kurortai. Nors Drevernos atveju augimas vyko privataus verslo iniciatyva. Smiltynės plėtra paskendusi kalbuose ir suvaržymuose.
    Apie smiltynę nemažai pasako Klaipėdos valdžioje esančių degeneratų požiūris į pagrindinį kelią iš Senosios perkėlos link Jūrų muziejaus (skrynšotas iš Streetview), kas yra vienas populiariausių ir svarbiausių pėsčiųjų maršrutų ir, be kita ko, svarbi turizmo vieta. Sunku suprasti, kokiems nedakruštiems urodams reikia būti, kad šitaip dėti ant absoliučiai visko. Tiesiog nesuvokiama, kas nutiko su Klaipėda. Kaip miestas gali būti taip apleistas ir apšiktas?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Dar man toks klausimas kyla, kodėl nei Kaipėdai, nei Klaipėdos rajonui nereikia poilsiautojų pinigų, nors turi Melnragę, Girulius, Karklę ir pan. bet nesugeba pastatyti normalaus kurorto.
    Karklė ir Dreverna per paskutinius 10 metų stipriai paaugo, kaip kurortai. Nors Drevernos atveju augimas vyko privataus verslo iniciatyva. Smiltynės plėtra paskendusi kalbuose ir suvaržymuose.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Jeigu dar zenklus pralaiminejimas akivaizdziai nesimato, tai su laiku jis tik ryskes. Turint omeny infrastrukturos projektus vystomus tarp Vilniaus ir Kauno, oro uostu, LEZ pletra, universitetu augima ir pan.

    Koks didelis ir numatomas 5-10m begyje vykdyti projektas duos dideli postumi Klaipedai? As tokio nesugalvoju.

    Atsiminkit, kad pries 10-15 metu Klaipeda gyresi 1.5 karto didesniais atlyginimais uz Kauna, sklande visokie bajeriai apie degaline ir t.t.
    Panašu, kad per ateinančius 10 metų bus pilnai išvystyta visa teritorija tarp Senamiesčio ir Mokyklos g., bei įgyvendintas Memelio miesto projektas. Didelė plėtra vyksta ir rytinėje miesto dalyje. 10 metų bėgyje Liepų gatvė virs antru Taikos pr. Išorinio uosto planai pilnai palaidoti, tačiau lyg ir kuriamas pietinio uosto vartų projektas. VMG vykdo plėtrą ir planavo didelį Westgate projektą. Dar yra ambicingas "Dancer" bandymas, bet jį jau galima laiduoti. Iki dabartinės krizės atsidarė nemažai naujų gamyklų LEZe. Tai jo, miesto plėtra lyg ir įsisiūbavo, tačiau projektai kurie atneštų didelius pinigus į Klaipėdą buvo sujaukti sankcijų. Artimiausi metai panašu bus žemiausias taškas Klaipėdai. Kita vertu jau dabar žinau nemažai grįžtančių į Klaipėdą, o pramonė ir uostas su laiku irgi atsigaus. Tai žemiausiame taške Klaipėda ilgai neužsibus.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Geras pavyzdys apie Klaipeda esu as pats ir mano klasiokai. Baigus geriausia gimnazija - is visos klases zinau tik viena arba du (nesu tikras del antro) klasioka, kuris tikrai liko Klaipedoje. Visi kiti isvyko studijuoti i Vilniu/Kauna/uzsieni. Gal dar yra koks vienas kitas, kuriu nezinau.
    Baigus tikrai ne pačią geriausią gimnaziją, spėčiau skilo 50/25/25 - 50% pasiliko daužyt pūslę arba sezoniškai į Norgę, 25% stojo į KU (kiek žinau, dabar visi tupi Vilniuje), 25% stojo į VU/VGTU.

    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Koks didelis ir numatomas 5-10m begyje vykdyti projektas duos dideli postumi Klaipedai? As tokio nesugalvoju.
    Estakadų prisistatysim. Kuo daugiau interčeindžų, tuo geresnis miestas. Daugiau parkingo vietų sužymės visur. Kuo daugiau parkingo, tuo geresnis miestas. Lenino aikštėje požeminį parkingą padarys, čia jau manau net nereikia komentarų.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Jeigu dar zenklus pralaiminejimas akivaizdziai nesimato, tai su laiku jis tik ryskes. Turint omeny infrastrukturos projektus vystomus tarp Vilniaus ir Kauno, oro uostu, LEZ pletra, universitetu augima ir pan.

    Koks didelis ir numatomas 5-10m begyje vykdyti projektas duos dideli postumi Klaipedai? As tokio nesugalvoju.

    Atsiminkit, kad pries 10-15 metu Klaipeda gyresi 1.5 karto didesniais atlyginimais uz Kauna, sklande visokie bajeriai apie degaline ir t.t.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Turiu omenyje the bigger picture šiuo atveju. Lyg ir ok situacija. Kaip minėjau, daugelį argumentų išbalansuoja kontrargumentai.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Ar tikrai ženkliai pralaimi? Nepanašu, jeigu pažvelgsime į rodiklius. Didžiausias pralaimėjimas (jeigu taip galėtume traktuoti) yra atstumas nuo Vilniaus ir Kauno, t.y. didžiausių urbanistinių centrų. Geresnis ir patogesnis susiekimas būtų geras sprendimas.
    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
    Geras pavyzdys apie Klaipeda esu as pats ir mano klasiokai. Baigus geriausia gimnazija - is visos klases zinau tik viena arba du (nesu tikras del antro) klasioka, kuris tikrai liko Klaipedoje. Visi kiti isvyko studijuoti i Vilniu/Kauna/uzsieni. Gal dar yra koks vienas kitas, kuriu nezinau.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Tai viskas puiku: 3 vasaros mėnesius Klaipėda pralaimi Palangai, o Likusius 9 Vilniui ir Kaunui.
    Ar tikrai ženkliai pralaimi? Nepanašu, jeigu pažvelgsime į rodiklius. Didžiausias pralaimėjimas (jeigu taip galėtume traktuoti) yra atstumas nuo Vilniaus ir Kauno, t.y. didžiausių urbanistinių centrų. Geresnis ir patogesnis susiekimas būtų geras sprendimas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Šitas uostamiestis nei sostinė, nei regiono centras (atmetus vakarinę šalies dalį), nei patogų susisiekimą su likusiais miestais turi (išskyrus Kauną), nei istoriškai labai svarbus buvo.

    Visa šalies pramonė yra šalies centre ir į rytus, atstumas iki šių miestų yra 200+ kilometrų, kas Lietuvos mąstais jau yra daug. Atvylėkių iš didesnių miestų nėra, taip kaip tarpusavyje maišosi Šiauliai, Panevėžys, Vilnius, Kaunas. Į renginius ar pasižmonėti ir leisti pinigų mažai kas iš šitų miestų važiuoja į Klaipėdą, jeigu nenori prie jūros.

    Nuvažiavus ne vasaros sezono metu į Klaipėdą, gyvenimo ten beveik nulis. Jeigu ne jūros krantas ir uostas, tai greičiausiai ten dar liūdesnė situacija būtų.
    Tarp kitko, žinau gana jaunų žmonių (iki 40 metų amžiaus), kurie persikraustė iš Šiaulių ir sėkmingai susikūrė darbo vietas. Vienas net studijavo KU ir sėkmingai susikūrė gyvenimą. Žmonių iš Panevėžio gyvenant Klaipėdoje neteko sutikti.

    Bendrai, šiek tiek keisti jūsų sentimentai. Klaipėda neseniai buvo antroje vietoje po Vilniaus pagal ekonominius rodiklius. Dabartinė geopolitinė situacija įtakojo, jog krovinių uoste mažiau ir rodikliai prastesni, tačiau neitin blogi. Kaunas dar netapo antruoju Vilniumi ir didžiulio skirtumo tarp Kauno ir Klaipėdos nėra. Uostas yra Klaipėdoje, kuris visada turės įtakos valstybės ekonomikai. Pagrindinė problema yra sumažėjusi Klaipėdos miesto rinka. Mažiau gyventojų, mažesnė pasiūla rinkoje.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.08.28, 21:26.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Papludimys yra, kavinių yra. Ko dar ten reikėtų? Spa centrų? Gydyklų? Visa tai yra ir Palangoje. Turbūt, nėra poreikio tokiems objektams ir Melnragėje. Kita vertus, KN yra lokalios taršos šaltinis (kvapai, triukšmas).
    Tai viskas puiku: 3 vasaros mėnesius Klaipėda pralaimi Palangai, o Likusius 9 Vilniui ir Kaunui.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    O kiek prekybos centrų reikia?

    P.s. Melnragėje yra Melnragės papludimys.
    Papludimys yra, kavinių yra. Ko dar ten reikėtų? Spa centrų? Gydyklų? Visa tai yra ir Palangoje. Turbūt, nėra poreikio tokiems objektams ir Melnragėje. Kita vertus, KN yra lokalios taršos šaltinis (kvapai, triukšmas).

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    šiaip nesakiau, kad blogai, sakiau kad Klaipėda arčiau Mažeikių nei Vilniaus ar Kauno. Klaipėdos minusas tikras yra suburbizacija, visa kita savo rėmuose. kad Klaipėda būtų arčiau Vilniaus/Kauno jai tiesiog reik bent VDU/VGTU lygio universiteto, kas dėl populiacijos dydžio (tiek Klaipėdoje tiek aplamai Lietuvoje) manau nebeįmanoma.
    Tokiu atveju pasirinkta jūrinių specialybių specialiazija Klaipėdos univerisete yra logiška. Kiek žinau, ši sritis stiprinama ir mezgami glaudesni ryšiai su užsienio institucijomis.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    O kiek kurortų reikia? Palanga ir Šventoji yra pakankamai artimi kurortiniai miestai. Vyksta diskusijos dėl Smiltynės konversijos į kurortinę teritoriją, tačiau vietos gtventojai nelabai džiaugiasi šia idėja. Pats Klaipėdos miestas kurortiniu taip pat vargu ar galėtų būti dėl pramonės mieste ir apylinkėse.

    P.S. Melnragėje yra "Klaipėdos nafta".
    O kiek prekybos centrų reikia?

    P.s. Melnragėje yra Melnragės papludimys.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Dar man toks klausimas kyla, kodėl nei Kaipėdai, nei Klaipėdos rajonui nereikia poilsiautojų pinigų, nors turi Melnragę, Girulius, Karklę ir pan. bet nesugeba pastatyti normalaus kurorto.
    O kiek kurortų reikia? Palanga ir Šventoji yra pakankamai artimi kurortiniai miestai. Vyksta diskusijos dėl Smiltynės konversijos į kurortinę teritoriją, tačiau vietos gtventojai nelabai džiaugiasi šia idėja. Pats Klaipėdos miestas kurortiniu taip pat vargu ar galėtų būti dėl pramonės mieste ir apylinkėse.

    P.S. Melnragėje yra "Klaipėdos nafta".
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.08.28, 20:52.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Labai įdomi diskusija. Atrodo, kad kiekvienam argumentui yra svarus kontrargumentas. Galbūt Klaipėda gerai subalansuota? Bendrai, situacija tikrai nėra labai bloga arba labai gera. Mieste mažiau gyventojų negu buvo prieš kelis dešimtmečius, todėl atitinkamai sumažėjo rinka ir jos patrauklumas. Pats Klaipėdos miestas patogus gyvenimui. Galbūt nuobodus žmonėms iki 30 -ies metų, bet kitiems jis patinka dėl artimos jūros, patogaus išplanavimo ir kt. Paminėjau, kad darbo rinkoje trūksta white collar darbų, tačiau dabar mažiau poreikio biurams dėl galimybės dirbti nuotoliniu būdu. Galbūt dėl mažiau atviro gyventojų būdo šurmulys mažiau vertinamas. O Vilnius taip pat gali būti nuobodus ne vasaros sezono metu.
    Paskutinis taisė Silber418; 2023.08.28, 20:46.

    Komentuoti:

Working...
X