Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Benzinas ir dyzelinas tai jau kvepia . Šiaip tai tegul nelenda prie netvarkingos dujų įrangos apskritai, nes pavojinga.

    Comment


      Daug pazistu zmoniu(tarp ju ir as) kuriem benzino kvapas patinka

      Comment


        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
        Daug pazistu zmoniu(tarp ju ir as) kuriem benzino kvapas patinka
        Aš prie jūsų irgi prisidedu man bendzino kvapas malonus
        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

        Comment


          Dyzelio vis tiek malonesnis.

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Dyzelio vis tiek malonesnis.
            Dyzelis tai jau smirda negaliu pakesti kai apsilaistau
            Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

            Comment


              tokiu, kurie perka nauja automobili laukia apskaiciavimas, brangesnis bet dyzelinis ar pigesnis bet benzininis. Pagalvokim apie + ir -

              benzinas - praktiskai nera variklio garso, paprastesnis varklio aptarnavimas, maziau problemu ziema, bet didesne degalu kaina ir didesnes sanaudos. Tiesa dabartiniai automobiliai uzmiestyje benzino vartoja tikrai nedaug p.s. ( mano senuciuke 1.4 litro honda suvartoja apie 6 l benzino)
              dyzelinas - Kartais erzinantis burzgimas, sudetingas variklio aptarnavimas, kartais buna bedu ziema. Mazos kuro sanaudos, gerai traukia is vietos, bet po to uzdusta kaip kaukazo stepiu briedis (kalbu is praktikos)
              Neišmeskite spalvų

              Comment


                Nereikia važinėti su kontrabandiniu ar dažytu dyzelinu ir nebus problemų su varikliu. Beje, dyzeliniai varikliai yra daug ilgaamžiškesni, nes kuriami taip, kad galėtų daugiau km prasukti, nes su dyzeliniais varikliais dažniau perkami darbiniai automobiliai.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Nereikia važinėti su kontrabandiniu ar dažytu dyzelinu ir nebus problemų su varikliu. Beje, dyzeliniai varikliai yra daug ilgaamžiškesni, nes kuriami taip, kad galėtų daugiau km prasukti, nes su dyzeliniais varikliais dažniau perkami darbiniai automobiliai.
                  Kuo dažytas dyzelis pavojingas varikliui? Paaiškink tu nechaltūrščikų miesto atstove...

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Nereikia važinėti su kontrabandiniu ar dažytu dyzelinu ir nebus problemų su varikliu. Beje, dyzeliniai varikliai yra daug ilgaamžiškesni, nes kuriami taip, kad galėtų daugiau km prasukti, nes su dyzeliniais varikliais dažniau perkami darbiniai automobiliai.
                    vaziuoja visi daug kilometru yra sociai pavyzdziu apie 700 000 ir daugiau pravaziavusius tiek dyzelius tiek benzinus
                    Neišmeskite spalvų

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Kompromisas būtų toks, kad dyzelį apsimoka rinktis, jei daug važinėjama.
                      Tai labiau aktualu vakarų Europoje, kur už automobilius reikia mokėti nemažus mokesčius, o už dyzelinius jie būna gerokai didesni nei už benzininius.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Tai labiau aktualu vakarų Europoje, kur už automobilius reikia mokėti nemažus mokesčius, o už dyzelinius jie būna gerokai didesni nei už benzininius.
                        O kartais mokesčiai ne mažesni, nes pagal CO2 skaičiuoja?(Čia gal maišau) O dyzelio co2 mažesnis būna to paties galingumo. Dėl variklio garsumo, tai važiuojant dyzelis gal būt net tylesnis (naujesnių kartų varikliai, common rail ir panašiai), stovint ant laisvų kita situacija . Problemos žiemą, būna tik su netvarkingom mašinom. Reikia kad būtų akumuliatorius tvarkingas ir pakaitinimo žvakės. Jei netvarkai ir nesikuria, pats kaltas. O tiems kur netraukia dyzeliai tik iš starto, tai matyt su mažai kw mašina bandei. Čia kaip pvz:
                        , bet yra ir daugiau pvz.

                        Comment


                          Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                          O kartais mokesčiai ne mažesni, nes pagal CO2 skaičiuoja?(Čia gal maišau) O dyzelio co2 mažesnis būna to paties galingumo. Dėl variklio garsumo, tai važiuojant dyzelis gal būt net tylesnis (naujesnių kartų varikliai, common rail ir panašiai), stovint ant laisvų kita situacija . Problemos žiemą, būna tik su netvarkingom mašinom. Reikia kad būtų akumuliatorius tvarkingas ir pakaitinimo žvakės. Jei netvarkai ir nesikuria, pats kaltas. O tiems kur netraukia dyzeliai tik iš starto, tai matyt su mažai kw mašina bandei. Čia kaip pvz:
                          Youtube video, bet yra ir daugiau pvz.
                          dyzelinis variklis ismeta didesnis kieki kietuju daleliu.. todel ir mokesciai dyzeliams kogero buna didesni. Antra jei ant to 335 uzmautumem turbo, man rodosi skirtumas butu isviso zveriskas. O turbo reikalauja papildomos prieziuros ir vairavimo iprociu
                          Neišmeskite spalvų

                          Comment


                            Parašė dts Rodyti pranešimą
                            dyzelinis variklis ismeta didesnis kieki kietuju daleliu.. todel ir mokesciai dyzeliams kogero buna didesni. Antra jei ant to 335 uzmautumem turbo, man rodosi skirtumas butu isviso zveriskas. O turbo reikalauja papildomos prieziuros ir vairavimo iprociu
                            335i turi turbo . O dėl mokesčių, tai tikrai visko gali būti, bet nauji ten turi DPF (diesel particulate filter) ir t.t. Šiaip įdomu būtų info susirasti kur kaip ten su tais mokesčiais, reikės paguglint.
                            Kiek info radau apie Vokietijos mokesčius, tai dabar pagrinde naudoja darbinį tūrį, bet nuo 2010 pridės ir CO2 į formulę:
                            http://green.autoblog.com/2008/06/12...ar-tax-in-201/

                            Šitam PDF pateikta europos šalių taxai paremti CO2 skaičiavimais:
                            http://www.acea.be/images/uploads/fi...20overview.pdf

                            Išvada: dyzelis šiuo klausimu geriau, nes to paties galingumo CO2 išmeta mažiau.
                            Paskutinis taisė Smauglys; 2010.11.03, 10:49.

                            Comment


                              Parašė qwe Rodyti pranešimą
                              Kuo dažytas dyzelis pavojingas varikliui? Paaiškink tu nechaltūrščikų miesto atstove...
                              Man irgi labai parūpo šis klausimas, nes aš nechaltūrinti negaliu Jei neturi galimybės pirkti dažytą ar kontrabandinį kurą pats Lettered esi kaltas ir nereikia stumti ant likusių žmonių ir ypač ant kauniečių. Ir tubūt didesnė pusė suvalkiečių važinėja dažytu arba rusišku D. Nuo lievo rusiško esu girdėjęs, kad būna problemų, o dažytam tik, kad dažų pridėta, tik tuo.

                              O naują perkant aišku reikia pasidaryti skaičiuoklę, per kiek laiko atsipirks dyzelio ir benzino skirtumas. Laiku prižiūrint dyzelio eksplotacija, ne ką brangesnė. Pats važinėjau su dujomis ir daug draugų su jomis važinėjo, tai viena išvada: dujos skirtos maisto ruošimui ir namų šildymui

                              Dyzel Power 4ever Pavažiavus su BMW 530d, tai suprasite..
                              Paskutinis taisė fredis; 2010.11.03, 11:07.
                              You've got one life! Live it!

                              Comment


                                Parašė dts Rodyti pranešimą
                                ir eksplotacija kokius 4 kartu brangesne o jei kas sugedo.. tai geriau pasikarti nei remontuoti (kalbant apie 10 metu senumo ir naujesnius automobilius) ir masina brangesne dyzeline
                                Aš važinėjau su Auris dyzelinu, darbinė, niekas 2 metus nesugedo...
                                Draugas važinėja su Golf'u D, darbinė, niekas, kas liečia D sistemas per 4 metus nesugedo...
                                Sesės darbe visos dyzelinės Focus ir Škodos... Nes nepalyginamai pigiau, kai nuvažiuojama l.daug....
                                You've got one life! Live it!

                                Comment


                                  Parašė fredis Rodyti pranešimą
                                  Man irgi labai parūpo šis klausimas, nes aš nechaltūrinti negaliu Jei neturi galimybės pirkti dažytą ar kontrabandinį kurą pats Lettered esi kaltas ir nereikia stumti ant likusių žmonių ir ypač ant kauniečių. Ir tubūt didesnė pusė suvalkiečių važinėja dažytu arba rusišku D. Nuo lievo rusiško esu girdėjęs, kad būna problemų, o dažytam tik, kad dažų pridėta, tik tuo.

                                  O naują perkant aišku reikia pasidaryti skaičiuoklę, per kiek laiko atsipirks dyzelio ir benzino skirtumas. Laiku prižiūrint dyzelio eksplotacija, ne ką brangesnė. Pats važinėjau su dujomis ir daug draugų su jomis važinėjo, tai viena išvada: dujos skirtos maisto ruošimui ir namų šildymui

                                  Dyzel Power 4ever Pavažiavus su BMW 530d, tai suprasite..
                                  Dažyto nedrįsau pilt. Pats su 530d važinėju, dar pačipavau po kurio laiko. Dabar turiu 220hp ir 480Nm, su sąnaudom miete 9l, spaudžiant pakankamai. Seniau turėjau mazda 323f 1.8 doh, tai imdavo 14l benzo mieste, biski pagailo pinigų. Ir šiaip lygint mazda vs bmw, visiškai skirtingos klasės mašinos, aišku pati 323f ne geriausios klasės.

                                  Comment


                                    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                    335i turi turbo . O dėl mokesčių, tai tikrai visko gali būti, bet nauji ten turi DPF (diesel particulate filter) ir t.t. Šiaip įdomu būtų info susirasti kur kaip ten su tais mokesčiais, reikės paguglint.
                                    Kiek info radau apie Vokietijos mokesčius, tai dabar pagrinde naudoja darbinį tūrį, bet nuo 2010 pridės ir CO2 į formulę:
                                    http://green.autoblog.com/2008/06/12...ar-tax-in-201/

                                    Šitam PDF pateikta europos šalių taxai paremti CO2 skaičiavimais:
                                    http://www.acea.be/images/uploads/fi...20overview.pdf

                                    Išvada: dyzelis šiuo klausimu geriau, nes to paties galingumo CO2 išmeta mažiau.
                                    keistas tada tas 335 benzininis variklis kad is tokios kubaturos ir turbo turi gana mazai galios... kai 3 litru topacio bmw variklis be turbo turi 270 AG, o sitas apie 300 su puse litro didesne kubatura ir dar turbina

                                    p.s. honda is 2 l variklio yra sukurusi 180 kw be jokiu turbinu pagalbos
                                    Neišmeskite spalvų

                                    Comment


                                      Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                      O kartais mokesčiai ne mažesni, nes pagal CO2 skaičiuoja?(Čia gal maišau) O dyzelio co2 mažesnis būna to paties galingumo. Dėl variklio garsumo, tai važiuojant dyzelis gal būt net tylesnis (naujesnių kartų varikliai, common rail ir panašiai), stovint ant laisvų kita situacija . Problemos žiemą, būna tik su netvarkingom mašinom. Reikia kad būtų akumuliatorius tvarkingas ir pakaitinimo žvakės. Jei netvarkai ir nesikuria, pats kaltas. O tiems kur netraukia dyzeliai tik iš starto, tai matyt su mažai kw mašina bandei. Čia kaip pvz:
                                      Youtube video, bet yra ir daugiau pvz.
                                      dar beje del netvarkingu masinu sia ziema automobiliu neuzkure keli mano pazistami, kurie vazineja su 1~2 metu senumo automobiliais, o va 28 metu senumo vw passat aplenke visus ir uzsikure esant patiems didziausiems salciams
                                      Neišmeskite spalvų

                                      Comment


                                        Parašė dts Rodyti pranešimą
                                        keistas tada tas 335 benzininis variklis kad is tokios kubaturos ir turbo turi gana mazai galios... kai 3 litru topacio bmw variklis be turbo turi 270 AG, o sitas apie 300 su puse litro didesne kubatura ir dar turbina

                                        p.s. honda is 2 l variklio yra sukurusi 180 kw be jokiu turbinu pagalbos
                                        Tas .5 litro nereiškia darbinio tūrio (čia bmw žymėjimuose). 335d yra 3l variklis su turbinom, o 335i yra 3i variklis su turbina, čia turbūt kad žmogus atskirtų pagal galingumą. O kad honda sukūrė, tai net neabejoju. Bet aš dar vis kalbu: galingumas + ekonomika, galima ant to hondos 2l variklio primontuoti 2 turbinas, bus žvėris, bet ir bus 30l/100km, jei nedaugiau. Kai ieškojau sau mašinos pirkt, buvau subaru wrx nusižiūrėjęs, tai mieste būtų 14l, o jei pasmaugiant ir virš 20 ramiai galima padaryti . Tai va. Jei kalbant vien tik apie galingumą, tai tik benzas. Dar sakyčiau mieste dyzelio gal privalumas, kad sukimo momentas nuo žemų apsukų pradeda tempti maloniai.

                                        Iš tikro šita tema neišsemiama, kaip ir visos kitos: Mac vs PC, Kaunas vs Vilnius ir dar dar daug kitų .
                                        Paskutinis taisė Smauglys; 2010.11.03, 11:42.

                                        Comment


                                          Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                          Tas .5 litro nereiškia darbinio tūrio (čia bmw žymėjimuose). 335d yra 3l variklis su turbinom, o 335i yra 3i variklis su turbina, čia turbūt kad žmogus atskirtų pagal galingumą. O kad honda sukūrė, tai net neabejoju. Bet aš dar vis kalbu: galingumas + ekonomika, galima ant to hondos 2l variklio primontuoti 2 turbinas, bus žvėris, bet ir bus 30l/100km, jei nedaugiau. Kai ieškojau sau mašinos pirkt, buvau subaru wrx nusižiūrėjęs, tai mieste būtų 14l, o jei pasmaugiant ir virš 20 ramiai galima padaryti . Tai va. Jei kalbant vien tik apie galingumą, tai tik benzas. Dar sakyčiau mieste dyzelio gal privalumas, kad sukimo momentas nuo žemų apsukų pradeda tempti maloniai.
                                          del ekonomijos tai tikrai neketinu gincytis dyzelis cia kala i vienus vartus
                                          o del 335i tai tada vistiek keista, kad turbina prideda tik 40 AG tokiai kubaturai.. gal uzdeta su dideliu rezervu del ekologiniu normu
                                          Neišmeskite spalvų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X