Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Aš nors sakyčiau esu optimistas, kad ateityje laukia mūsų AI automobiliai ir visą kitą, ir nepaisant kaip toli AI pažengė per paskutinius metus, bet esame dar labai toli iki kažko tokio, kas čia forume buvo minėta, tikrai ne 10 metų. Nes realiai, kad AI veiktų efektyviausiai turėtų dauguma automobilių būti su AI ir galima bendrauti tarpusavyje, tai iki tokio lygio ne vienos dešimties metų reikės.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai taip, Rennes tik sąlyginai mažas miestas, kurį galima sėkmingai lyginti su Kaunu. Yra tokių sistemų jau daug kur, įskaitant ir Paryžių, kur vairuotojų nebėra vienose populiariausių 1 ir 4 linijose.
Taip, galbūt Lietuvoje tai kol kas sunku įsivaizduoti. Bet lygiai taip pat neaišku, ar artimiausiu laiku įvyks mistinė revoliucija, kuri, kaip kai kas forume teigia, padarys tramvajus nebeaktualia transporto priemone. Priminsiu, kad po Antrojo pasaulinio karo futuristai Amerikoje svaigo apie skraidančius automobilius. Rezultatą matome - amerikiečiai ir toliau stovi milžiniškuose kamščiuose, tik dabar jau svaigsta apie AI madą, kuri gal išspręs, o gal ir neišspręs, kamščių problemos.
- 3 patinka
Comment
-
Nenustebciau, jog bendrai visuomenėje tokios kolkas dar utopinės idėjos susilaukia daug palaikymo, kai paskaičius komentarus apie tramvajų Kaune apart šio forumo dominuoja vien neigiami komentarai.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Visiems AI vairavimo kosmonautams
- 4 patinka
Comment
-
Kalbant apie lengvuosius automobilius, jų dyzelizacija įvyko irgi tik dėl ES reguliacijos.Parašė mantasm Rodyti pranešimąNežinau ar norėtųsi grįžt į senus laikus su 80ųjų dyzeliais.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Ne tik dėl to. Tiesos dėlei 80-ųjų dyzeliai (aš turėjau) buvo grėmėzdiški, sunkūs, sudėtingesni ir lėti ant aukštesnių apsūkų.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kalbant apie lengvuosius automobilius, jų dyzelizacija įvyko irgi tik dėl ES reguliacijos.
Link 2000-ųjų stipriai patobulėjo, buvo gerokai ekonomiškesni nei panašaus galingumo benzininiai.
Apie 2010-2012-us atsirado perspaustas mitas, kad dyzeliai ženkliai taršesni nei benzinai. Nors lygtais EUR6 dabar yra identiškas visiems degalams.
Beje, kažkur skaičiau, kad perėjimas prie dyzelių padėjo sutaupyti milijonus tonų naftos.
- 1 patinka
Comment
-
BNS / TV3.lt 2025.02.25
Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų
Tai, kad 1995 m. pagaminti automobiliai nelabai istoriniai, tai teisybė.Grupė Seimo narių siūlo istorinės vertės transporto priemonę laikyti automobilius, sulaukusius 40 metų.
Šiuo metu istorinis automobilis gali būti pripažintas, jeigu yra sulaukęs 30 metų. „Regitros“ BNS pateikti duomenys rodo, jog Lietuvoje iš viso užregistruoti 2683 automobiliai su istoriniais numeriais. Iš jų 1531 transporto priemonė yra pagaminta po 1985-ųjų.
Tai reiškia, kad jei toks įstatymas būtų priimtas dar šiemet, minėti automobiliai prarastų savo statusą.
Pagal antradienį registruotus saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimus taip pat siūloma atsisakyti nuostatos, kad modelis turi būti nebegaminamas mažiausiai 15 metų.
„Istorinio automobilio statusas būtų suteikiamas iki 1985-ųjų metų. Manau, kad tai – tie laikai kai istoriniai automobiliai turėjo savo autentiškumą ir savitumą (...). Manau, kad istorinis automobilis turi būti istorinis, tikrai senas“, – kalbėjo vienas iš pakeitimų iniciatorių A. Nedzinskas.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...asinu-n1400435
Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.
Comment
-
Tai nėra taip, kad sėdi ir tik svarbiausius klausimus sprendi. Kaip ir kiekvienam darbe yra keli svarbiausi, nemažai vidutinių, nemažai menkai svarbių.Parašė Romas Rodyti pranešimąBNS / TV3.lt 2025.02.25
Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų
Tai, kad 1995 m. pagaminti automobiliai nelabai istoriniai, tai teisybė.
Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.
Logiškas ištaisymas, nes 3 golfas tai ne istorinis, o dar normaliai esme dalyvaujantis kaip įprastas automobilis.
Comment
-
Turi būti originalūs - bet tai tas pats galioja ir 3 golfui, ir tikrai istoriniam.Parašė Sula Rodyti pranešimąToli gražu ne visi seni automobiliai registruojami kaip istoriniai.
Taip pat turi pažadėt nenaudoti kasdienai (TA tik kas 5 metus ir paprastesnė). Bet ir tas taip pat galioja ir 3 golfui, ir tikrai istoriniam.
Taip, kad vis tiek lieka tas metų klausimas esminis, nes visi kiti reikalavimai galioja vienodai.
Comment
-
Tai aišku ki, kad niekas prievarta nededa istorinių numeriu sulaukus amžiaus. Turi pats kreiptis.Parašė Sula Rodyti pranešimąTurbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.
Ir nėra jokio punkto, kuris išskirtų 3 golfą nuo tikros istorinės. Abu atitinka amžių. Abiem reikia originalių dalių, abiem reikia nebūt kasdieniais.
Taip, kad jei nuspręsi, kad tavo golfas nebebus kasdieninis, tai lygiai taip pat gausi istorinį numerį.
Comment
-
Kai nepasivelki į kalną, paaiškėja kad Opel Corsa 1.2 nevažiuoja taip pat.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kad tavo išvardinti pagrinde su dideliais 2L varikliais, va palygink kokį Opel Corsa sedaną, kur variklio galia gali būti dvigubai mažesnė, nors važinėja lygiai taip pat.
150 kw dažniausiai būna tiesiog perdidelis variklis automobiliui kuriam jo nereikia.
150 kW nėra mažai, o bet tačiau norėdamas įsigyti Skoda ar VW ne mažiausią elektromobilį su didesne baterija, gausi prievarta 210 kW.-
- 4 patinka
Comment
-
Į kokį kalną čia Lietuvoje neįvažiuoja Opel Corsa 1.2? Mano Opel Corsa 1.0 įvažiavo į kalnus Graikijoje, ir čia gerai padrožta nuomuota.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kai nepasivelki į kalną, paaiškėja kad Opel Corsa 1.2 nevažiuoja taip pat.
150 kW nėra mažai, o bet tačiau norėdamas įsigyti Skoda ar VW ne mažiausią elektromobilį su didesne baterija, gausi prievarta 210 kW.
- 2 patinka
Comment
-
Lietuvoj gal tikrai dzin, bet nuvaziuok iki Zakopanes pilnu ekipazu ir daiktais su savo 1.0Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Į kokį kalną čia Lietuvoje neįvažiuoja Opel Corsa 1.2? Mano Opel Corsa 1.0 įvažiavo į kalnus Graikijoje, ir čia gerai padrožta nuomuota.
Comment
-
Atkreipčiau dėmesį jog neretai tokie automobiliai (ir net kai kurie didesni) turi max. leistiną krovinio svorį į kurį 4 žmonės ir pilna bagažinė netelpa.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Lietuvoj gal tikrai dzin, bet nuvaziuok iki Zakopanes pilnu ekipazu ir daiktais su savo 1.0
Comment
Comment