Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarau du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarydamą automobilį namo ir vakare parvarydamą į centrą - gaunam keturias keliones.
    Puiku, reiškia reikės mažiau parkavimo vietų, t.y. nereiks parkavimo vietos ir namuose ir prie ofiso, užteks vienos namuose.
    Flickr

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą

      Tai taip, Rennes tik sąlyginai mažas miestas, kurį galima sėkmingai lyginti su Kaunu. Yra tokių sistemų jau daug kur, įskaitant ir Paryžių, kur vairuotojų nebėra vienose populiariausių 1 ir 4 linijose.

      Taip, galbūt Lietuvoje tai kol kas sunku įsivaizduoti. Bet lygiai taip pat neaišku, ar artimiausiu laiku įvyks mistinė revoliucija, kuri, kaip kai kas forume teigia, padarys tramvajus nebeaktualia transporto priemone. Priminsiu, kad po Antrojo pasaulinio karo futuristai Amerikoje svaigo apie skraidančius automobilius. Rezultatą matome - amerikiečiai ir toliau stovi milžiniškuose kamščiuose, tik dabar jau svaigsta apie AI madą, kuri gal išspręs, o gal ir neišspręs, kamščių problemos.
      Aš nors sakyčiau esu optimistas, kad ateityje laukia mūsų AI automobiliai ir visą kitą, ir nepaisant kaip toli AI pažengė per paskutinius metus, bet esame dar labai toli iki kažko tokio, kas čia forume buvo minėta, tikrai ne 10 metų. Nes realiai, kad AI veiktų efektyviausiai turėtų dauguma automobilių būti su AI ir galima bendrauti tarpusavyje, tai iki tokio lygio ne vienos dešimties metų reikės.

      Comment




        Visiems AI vairavimo kosmonautams

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą


          Visiems AI vairavimo kosmonautams
          Nenustebciau, jog bendrai visuomenėje tokios kolkas dar utopinės idėjos susilaukia daug palaikymo, kai paskaičius komentarus apie tramvajų Kaune apart šio forumo dominuoja vien neigiami komentarai.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Nežinau ar norėtųsi grįžt į senus laikus su 80ųjų dyzeliais.
            Kalbant apie lengvuosius automobilius, jų dyzelizacija įvyko irgi tik dėl ES reguliacijos.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Kalbant apie lengvuosius automobilius, jų dyzelizacija įvyko irgi tik dėl ES reguliacijos.
              Ne tik dėl to. Tiesos dėlei 80-ųjų dyzeliai (aš turėjau) buvo grėmėzdiški, sunkūs, sudėtingesni ir lėti ant aukštesnių apsūkų.
              Link 2000-ųjų stipriai patobulėjo, buvo gerokai ekonomiškesni nei panašaus galingumo benzininiai.
              Apie 2010-2012-us atsirado perspaustas mitas, kad dyzeliai ženkliai taršesni nei benzinai. Nors lygtais EUR6 dabar yra identiškas visiems degalams.
              Beje, kažkur skaičiau, kad perėjimas prie dyzelių padėjo sutaupyti milijonus tonų naftos.

              Comment


                BNS / TV3.lt 2025.02.25
                Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų
                Grupė Seimo narių siūlo istorinės vertės transporto priemonę laikyti automobilius, sulaukusius 40 metų.
                Šiuo metu istorinis automobilis gali būti pripažintas, jeigu yra sulaukęs 30 metų. „Regitros“ BNS pateikti duomenys rodo, jog Lietuvoje iš viso užregistruoti 2683 automobiliai su istoriniais numeriais. Iš jų 1531 transporto priemonė yra pagaminta po 1985-ųjų.
                Tai reiškia, kad jei toks įstatymas būtų priimtas dar šiemet, minėti automobiliai prarastų savo statusą.

                Pagal antradienį registruotus saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimus taip pat siūloma atsisakyti nuostatos, kad modelis turi būti nebegaminamas mažiausiai 15 metų.

                „Istorinio automobilio statusas būtų suteikiamas iki 1985-ųjų metų. Manau, kad tai – tie laikai kai istoriniai automobiliai turėjo savo autentiškumą ir savitumą (...). Manau, kad istorinis automobilis turi būti istorinis, tikrai senas“, – kalbėjo vienas iš pakeitimų iniciatorių A. Nedzinskas.

                https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...asinu-n1400435
                Tai, kad 1995 m. pagaminti automobiliai nelabai istoriniai, tai teisybė.
                Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.

                Comment


                  Nedzinskas nervuojasi kad jo Pobieda turi tokį pat statusą kaip trečias golfas, todėl reikia keisti istorinių amžių. Įdomu, vaikiško šampano problemą nedzinskas jau išsprendė? Juk dėl to jį išrinko į Seimą.
                  -

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    BNS / TV3.lt 2025.02.25
                    Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų


                    Tai, kad 1995 m. pagaminti automobiliai nelabai istoriniai, tai teisybė.
                    Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.
                    Tai nėra taip, kad sėdi ir tik svarbiausius klausimus sprendi. Kaip ir kiekvienam darbe yra keli svarbiausi, nemažai vidutinių, nemažai menkai svarbių.

                    Logiškas ištaisymas, nes 3 golfas tai ne istorinis, o dar normaliai esme dalyvaujantis kaip įprastas automobilis.

                    Comment


                      Toli gražu ne visi seni automobiliai registruojami kaip istoriniai.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Toli gražu ne visi seni automobiliai registruojami kaip istoriniai.
                        Turi būti originalūs - bet tai tas pats galioja ir 3 golfui, ir tikrai istoriniam.
                        Taip pat turi pažadėt nenaudoti kasdienai (TA tik kas 5 metus ir paprastesnė). Bet ir tas taip pat galioja ir 3 golfui, ir tikrai istoriniam.

                        Taip, kad vis tiek lieka tas metų klausimas esminis, nes visi kiti reikalavimai galioja vienodai.

                        Comment


                          Turbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
                          Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Turbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
                            Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.
                            Tai aišku ki, kad niekas prievarta nededa istorinių numeriu sulaukus amžiaus. Turi pats kreiptis.
                            Ir nėra jokio punkto, kuris išskirtų 3 golfą nuo tikros istorinės. Abu atitinka amžių. Abiem reikia originalių dalių, abiem reikia nebūt kasdieniais.
                            Taip, kad jei nuspręsi, kad tavo golfas nebebus kasdieninis, tai lygiai taip pat gausi istorinį numerį.

                            Comment


                              Daug piknaudžiavimo su tais istoriniais automobiliais, tai kaip ir logiškas būtų sprendimas.

                              Comment


                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Tai kad tavo išvardinti pagrinde su dideliais 2L varikliais, va palygink kokį Opel Corsa sedaną, kur variklio galia gali būti dvigubai mažesnė, nors važinėja lygiai taip pat.

                                  150 kw dažniausiai būna tiesiog perdidelis variklis automobiliui kuriam jo nereikia.
                                  Kai nepasivelki į kalną, paaiškėja kad Opel Corsa 1.2 nevažiuoja taip pat.
                                  150 kW nėra mažai, o bet tačiau norėdamas įsigyti Skoda ar VW ne mažiausią elektromobilį su didesne baterija, gausi prievarta 210 kW.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    Kai nepasivelki į kalną, paaiškėja kad Opel Corsa 1.2 nevažiuoja taip pat.
                                    150 kW nėra mažai, o bet tačiau norėdamas įsigyti Skoda ar VW ne mažiausią elektromobilį su didesne baterija, gausi prievarta 210 kW.
                                    Į kokį kalną čia Lietuvoje neįvažiuoja Opel Corsa 1.2? Mano Opel Corsa 1.0 įvažiavo į kalnus Graikijoje, ir čia gerai padrožta nuomuota.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Į kokį kalną čia Lietuvoje neįvažiuoja Opel Corsa 1.2? Mano Opel Corsa 1.0 įvažiavo į kalnus Graikijoje, ir čia gerai padrožta nuomuota.
                                      Lietuvoj gal tikrai dzin, bet nuvaziuok iki Zakopanes pilnu ekipazu ir daiktais su savo 1.0

                                      Comment


                                        Madeiroj prasukau 1000+ km su fiat panda 1.0 hybrid. Kokių puse km buvo 4 suaugę su kuprinėm autostradinais serpantinais. Įsibegėjimas užkniso taip, bet palaikymas limito ir dinamikos be problemų. Bonusui dviese įveikta 45° Rua da Barreira. Tai nesuprantu koks argumentas?

                                        Comment


                                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                                          Lietuvoj gal tikrai dzin, bet nuvaziuok iki Zakopanes pilnu ekipazu ir daiktais su savo 1.0
                                          Atkreipčiau dėmesį jog neretai tokie automobiliai (ir net kai kurie didesni) turi max. leistiną krovinio svorį į kurį 4 žmonės ir pilna bagažinė netelpa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X