Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad Rusijoje nėra jokių technical merits. Istoriškai net biudžetinės klasės automobilio nemokėjo pasigaminti be Fiat pagalbos, o ir dyzelinių DMU traukinių taip ir neišmoko gaminti, nepaisant nelabai sėkingų DRkių. Nauji Moskvičiai yra, viso labo, kinietiškos mašinos su Moskvič ženkliukais. Nu nemoka Rusija gaminti transporto priemonių nors nusišauk.
    MiG'ai pas juos geri. Nors MiG-9 1946 m. pritaikė reverse-engineered BMW variklius, bet netrukus su MiG-15 ir MiG-17 atsvėrė amerikonus Vietname. MiG-29 pardavė net Vokietijai jau po jos suvienijimo. Modelis iki dabar plačiai naudojamas. Tiktų, kaip transporto priemonė ir iki Šanchajaus nusipirkt hamburgerio ir atgal, be jokių vizų.
    ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

    Comment


      Parašė Taj Mahal
      Koks sedanas už tokią (ar žemesnę) kainą Lietuvos sąlygomis būtų geresnis variantas?
      Nebūtinai elektrinis.

      Pagal kokius kriterijus "geresnis"? Kokios tos "Lietuvos sąlygos"?
      Audi A4 geresnis ar blogesnis?

      -

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        O japonai, amerikiečiai moka?
        Japonai moka geriausiai šiuo metu. Amerikonai lyderiavo tik tada kai visur kitur buvo sugriauta po WW2.

        Comment


          Parašė Taj Mahal
          Koks sedanas už tokią (ar žemesnę) kainą Lietuvos sąlygomis būtų geresnis variantas?
          Nebūtinai elektrinis.
          UAB Autojuta, Automobiliai | Autoplius.lt
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Taj Mahal
            Tesla Model Y yra perkamiausias automobilis pasaulyje (2023). Pagal dabartines pardavimo apimtis tikėtina kad ir šiemet bus perkamiausias automobilis pasaulyje.

            Hertz išpardavinėja dešimtis tūkstančių Tesla, ir kainos nuo $21k (Tesla Model 3, 2021). Čia JAV, tai mum mažiau aktualu. Pas mus galima rasti minimaliai dėvėtus Model 3 Long Range apie €25k.

            Apačioje pirmas pasitaikęs Model 3, tikrai galima rasti geresnių pasiūlymų.
            Koks sedanas už tokią (ar žemesnę) kainą Lietuvos sąlygomis būtų geresnis variantas?
            Nebūtinai elektrinis.
            • 2019, 70kkm
            • 75 kWh, 455 hp
            • €28k


            Lietuvoje visokių citybee automobiliai nurošomi dar net grantiniam nepasibaigus, tai pirkti naudotą nuomotą auto reiktų truputį smegenų neturėti.
            Flickr

            Comment


              Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.
                Ne tik ridoje esmė, o kaip drožiami automobiliai, pats dažnai matau kaip per visokias žvyruotas aikšteles, bordiūrus skraido citybee automobiliai daužydami dugną, nes kai ne savo auto, tai svarbu kuo greičiau nuvažiuot nelėtinant per visokius kalnelius.
                Flickr

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.
                  Viena yra 200k pravažiuoti lygiam autobane 150km/h. Kita yra trigubai mažiau atidrožta miestuose ir įvairiais keliais. Su ne mažiau motovalandų nei pirmu atveju.

                  Comment


                    Aš klausiau, kas su Trolza negerai, apart politinio nusistatymo prieš. Panašu, kad patys nežinot.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Viena yra 200k pravažiuoti lygiam autobane 150km/h. Kita yra trigubai mažiau atidrožta miestuose ir įvairiais keliais. Su ne mažiau motovalandų nei pirmu atveju.
                      Tie kurie pravažiuoja 200k per 2 metus ne autobanais važinėja, o drožiami mieste kkaip taksi ir pan.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Tie kurie pravažiuoja 200k per 2 metus ne autobanais važinėja, o drožiami mieste kkaip taksi ir pan.
                        Šiaip būna darbinių auto kurios susuka po tiek. Didesnių valstybinių masteliais nesunkiai gaunasi. Net ir LT vadybininkai Vilnius-Kaunas-Klaipėda važinėdami nesunkiai po 50k+ susuka. Vokietijoj/Prancūzijoj/Lenkijoj nesunkiai ir 100k per metus gaunasi.

                        100k per metus susukantis taksi vėlgi atrodytų kaip kelis kart daugiau autostradom nuvažiavus mašina. Būna, bet ir būklė atitinkama.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Šiaip būna darbinių auto kurios susuka po tiek. Didesnių valstybinių masteliais nesunkiai gaunasi. Net ir LT vadybininkai Vilnius-Kaunas-Klaipėda važinėdami nesunkiai po 50k+ susuka. Vokietijoj/Prancūzijoj/Lenkijoj nesunkiai ir 100k per metus gaunasi.

                          100k per metus susukantis taksi vėlgi atrodytų kaip kelis kart daugiau autostradom nuvažiavus mašina. Būna, bet ir būklė atitinkama.
                          Taigi 2 metų senumo ne Prancuzijoje važinėtas pardavinja.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Taigi 2 metų senumo ne Prancuzijoje važinėtas pardavinja.
                            Ir hipotetinis taksi ne Vilniuj naudotas.

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Turbūt nėra daugiau šalies, kuri vos per 33 metus būtų tiek kartų pakeitusi numerių dizainą
                              Tas naujausias dizainas tai toks... nelabai vykęs.

                              Comment


                                Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
                                Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.

                                Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.

                                Comment


                                  Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                                  Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
                                  Ne tik sovietinių daugiabučių, naujų daugiabučių ar individualių kiemuose taip pat. Gerai gyvenam.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                                    Tas naujausias dizainas tai toks... nelabai vykęs.
                                    Man naujasis dizainas gražesnis už senąjį, nėra tuščios pievos per vidurį.
                                    BET: dabartinis proporcinis šriftas baisiai atrodo kai pasitaiko "I" arba "1" - simboliai susigrūdžia vienas prie kito.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                                      Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
                                      Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.

                                      Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.
                                      Nes lietuvis įsivaizduoja kad jo atsakomybė aplinkai pasibaigia ties padangomis.

                                      Comment


                                        Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                                        Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
                                        Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.

                                        Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.
                                        Žmogų iš kaimo išvaryti gali, bet kaimo iš žmogaus - ne. Tokios jau tos tradicijos, užsilikusios nuo rytų kaimynės okupacijos.

                                        Click image for larger version

Name:	mb.png
Views:	286
Size:	1,42 MB
ID:	2108145

                                        Comment


                                          Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                                          Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
                                          Problema ne tame, kad automobiliai per geri, o tame, kad sovietiniai daugiabučiai yra per daug baisūs.

                                          O šiaip - gyventi bute ir turėti naują/apynaujį automobilį nei keistenybė, nei nuodėmė.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X