Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    JAV energijos departamentas buvo paskelbęs varžybas sukurti vilkiką su didžiausiu energetiniu efektyvumu.
    Dabar yra rezultatai. Laimėjo Volvo, energetinį efektyvumą pagerinusi daugiau nei 2,3x (improvement in ton-mile-per-gallon).
    Daugiau nei 2x. Belekas






    Dabar yra naujos varžybos "SuperTruck 3" sukūrimui.
    Paskutinis taisė DJ+; 2023.11.10, 21:54.

    Comment


      Energetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.

      Comment


        Turbūt ten vienkryptė nuovaža. Turbūt turi kameras ir monitorius kabinoje.
        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

        Comment


          Parašė DJ+ Rodyti pranešimą


          Taigi Volvo legalus kinietis, priklauso Geely, Volvo didesnė dalis R&D - EU, kaip ir dalis gamybos, bet komponentai ir tt iš šalies sutelkta kurioje 60 ar70% elektroakumuliatorių gamybos, bei kuri stipriai pažengusi elektroautomobilių gamyboje, beigi dotuojami šie sektoriai paskutinius 20 metų.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
            Arba kažką blogai suprantu arba čia max nelogiška.
            Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
            Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.

            Currently new European tractor-trailers average around 34.5l/100km.
            In the US, tractor-trailers average around between 33-36l/100km today.
            – Euractiv

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Energetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
              omg bbd, "nesugeba" ... dailininkas taip mato, o ne "vilkikas nesugeba".
              omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
              omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.

              -

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą
                Jei čia norėjai parašyti kažką, kad tipo nesamonė ir galutiniam rezultate taip nebus (nu nes veidrodžiai privalo būt ir pan.), tai siūlau kada autostradoj atkreipt dėmesį, pamatysi ne vieną fūrą be veidrodžių, tik su kamerytėm iškištom, jau šiandien mūsų keliais važinėjančią

                Comment


                  Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

                  Arba kažką blogai suprantu arba čia max nelogiška.
                  Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
                  Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.

                  Tai reikia žiūrėti ne best class, o kokie realiai važiuoja.

                  Pvz pas juos populiarus Freighliner: https://www.fuelly.com/truck/freightliner/cascadia

                  Na ir taip, 2x čia buvo hyperbolė, skirtumas nėra toks didelis. Bet ekonomija ten ne taip svarbi, kai gali rasti degalų už 25ct/litrui.


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                  omg bbd, "nesugeba" ... dailininkas taip mato, o ne "vilkikas nesugeba".
                  omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
                  omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.
                  Dailininkas? Prie ko čia dailininkas jeigu kalbame apie realų prototipą?
                  Kameros yra brangios ir mažai efektyvios, bet daug dažniau gendančios.


                  Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                  Jei čia norėjai parašyti kažką, kad tipo nesamonė ir galutiniam rezultate taip nebus (nu nes veidrodžiai privalo būt ir pan.), tai siūlau kada autostradoj atkreipt dėmesį, pamatysi ne vieną fūrą be veidrodžių, tik su kamerytėm iškištom, jau šiandien mūsų keliais važinėjančią
                  Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?
                    Tai kad pilna jau tokių. Ir Volvo ir MB. Tikriausiai ir kitų markių yra.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?
                      Kaip ir rašiau - matau Lietuvos keliuose, siūlau atidžiau pasižiūrėti pačiam ir atkreipti dėmesį

                      Comment


                        Automobilių numeriu su Vyčiu realizacija matyt paties A. Kupčinsko dizaininta:
                        Idėja puiki, rezultatas – apgailėtinas: kaip daugelis įvertino naujuosius automobilių numerius (lrytas.lt)
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Sutinku. Man irgi sunkiai suprantama, kodėl pasirinktas toks blogas įgyvendinimas..

                          P.S. Nuo kada ryto mokamas skaitymas?

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Sutinku. Man irgi sunkiai suprantama, kodėl pasirinktas toks blogas įgyvendinimas..

                            P.S. Nuo kada ryto mokamas skaitymas?
                            Heraldikos komisija sugalvojo, kad herbas privalo būti kairėje ir griežtai ne kitur.

                            Comment


                              Įstatymą pakeitė, jog ant numerių GALI būti naudojamas vytis. Kodėl jis iš viso yra naudojamas arba nėra paliktas šablonas be vyčio lieka mistika.

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                Heraldikos komisija sugalvojo, kad herbas privalo būti kairėje ir griežtai ne kitur.
                                Akivaizdu, kad Vyčio vieta turėjo būti EU girliandos vietoje. Ir atrodytų normaliai, ir heraldikos taisyklėms nebūtų nusižengta.

                                P.S. Vytis ant supuvusios audi ubagės kažin nėra nusižengimas heraldikai?
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Viskas būtų gerai, jeigu numerius ir toliau būtų gaminę Baltic Sign. Dabar kai lenkiškas šriftas visiškai jokio vienodumo neturi, tai baisiai ir atrodo.

                                  Comment



                                    Jo, jei jau keitė numerių dizainą, tai galėjo ir šriftą pakeisti į normalesnį, ar bent jau simbolių dydį ar proporciją pakoreguoti, nes dabar bukai nukopijuota nuo Maskvos olimpiados laikų Vokietijos Federacinės Respublikos automobilių numerių.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Tai ir šriftą pakeitė(mano manymu į blogą pusę) ir gamintojas vėl gražintas į Baltic Sign

                                      Comment


                                        Turėtų būti baisiai lėtas ir painus gamybos procesas, kai priklausomai nuo to, kokie skaičiai, skirasi raidžių dydžiai ir atstumas iki Vyčio.

                                        Comment


                                          Pagaliau oficialiai pristatytas naujasis Dusteris. 10/10, pirkčiau savais pinigais.

                                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...1636-2152482#_

                                          Comment

                                          Working...
                                          X