Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sunku tuo patikėti, tačiau JAV automobilių gamintojas „Ford“ visai neseniai užpatentavo automobilį, į kurio konstrukciją integruotas atskiriamas elektrinis motociklas.
    http://www.technologijos.lt/n/techno...ilas-isradimas

    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Būtų šaunu, kad LT visas taksi parkas atsisakytų dyzelinių automobilių. Priusas ir kiti hibridai jiems puiki alternatyva.

      Koks taksi automobilis Lietuvoje yra populiariausias? Prieš penketą metų būtų galima atsakyti, kad „passatas delfinas“ ar panašus dvidešimties metų sulaukęs vokiškas universalas. Šiandien abejonių nekyla – tai „Toyota Prius“. Mažesniuose miestuose į taksi parkus šie japoniški hibridai veržiasi palengva, tačiau Vilnių jie užėmė gana sparčiai.
      http://www.technologijos.lt/n/techno...ta-Prius-Video
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą
        Būtų šaunu, kad LT visas taksi parkas atsisakytų dyzelinių automobilių. Priusas ir kiti hibridai jiems puiki alternatyva.
        Būtų šaunu, jeigu Lietuvoje būtų uždrausti lengvieji automobiliai su varikliais-monstrais (darbinis tūris 1.5 litro ir daugiau).

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą
          Būtų šaunu, kad LT visas taksi parkas atsisakytų dyzelinių automobilių. Priusas ir kiti hibridai jiems puiki alternatyva.



          http://www.technologijos.lt/n/techno...ta-Prius-Video
          As skaitau juos reiktu atnaujint o ne atsisakyt.Siuolaikiskas dyzelis yra geriau uz prius.Be to VW isleidzia naujos kartos dyzeli EA288 evo taigi galit pamirst kad jie greitu laiku isnyks

          http://www.automanas.lt/volkswagen-t...motoru-gamyba/
          Paskutinis taisė Darius555; 2018.05.29, 19:45.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Būtų šaunu, jeigu Lietuvoje būtų uždrausti lengvieji automobiliai su varikliais-monstrais (darbinis tūris 1.5 litro ir daugiau).
            Tai kad didesnių variklių nelabai ir būna šiais laikais

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Tai kad didesnių variklių nelabai ir būna šiais laikais
              Tai kad vw atsisako visu TDI kurie mazesni uz 2.0TDI.

              Comment


                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                Tai kad vw atsisako visu TDI kurie mazesni uz 2.0TDI.
                TDI išvis greit atsisakys. Dyzeliai yra praeitis. Dar keli metai ir užmiršim.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  TDI išvis greit atsisakys. Dyzeliai yra praeitis. Dar keli metai ir užmiršim.
                  Tai kad paleido naujus EA288 tipo jau dabar atitinka euro 7. Bus montuojamas nuo 2019.BMW su nauju G20 irgi zada nauja dyzeli.Dyzelis niekur neisnyks bes jam alternatyvos nera jei nori pigiau vazinet

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Būtų šaunu, jeigu Lietuvoje būtų uždrausti lengvieji automobiliai su varikliais-monstrais (darbinis tūris 1.5 litro ir daugiau).
                    Be šansų. Ką darytų karabasas su amerikietišku autobusu 6,2 litrų? Juk žaliesiems labai patinka tokie
                    „Escalade“ bazinis modelis, varomas 6,2 l V8 formos 426 AG variklio iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 sek., o degalų suvartojimas, kaip nurodo gamintojas, svyruoja nuo 10,3 iki 18 l/100 km.
                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ade-220-744254
                    Pagreitėjimas turbūt reikalingas bėgti nuo žurnalistų.
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.05.29, 20:32.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Be šansų. Ką darytų karabasas su amerikietišku autobusu 6,2 litrų?
                      Dar ir variklio galingumą reikėtų apriboti: kad būtų ne daugiau 60kW.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Dar ir variklio galingumą reikėtų apriboti: kad būtų ne daugiau 60kW.
                        Kaip su tokiu aplenkt? Arba Vokietijoj greitkeliu laikyt 160km/h?

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                          Tai kad paleido naujus EA288 tipo jau dabar atitinka euro 7. Bus montuojamas nuo 2019.BMW su nauju G20 irgi zada nauja dyzeli.Dyzelis niekur neisnyks bes jam alternatyvos nera jei nori pigiau vazinet
                          Labai paprasta padaryt alternatyvą - pareguliuot dyzelio/benzo akcizų santykį. Tas naujas dyzelis turbūt buvo pradėtas kurti dar prieš visus skandalus ir nenorėjo išmest į balą pinigų. Alternatyvos irgi greitai nepasidarytų. Bet po biški žada pereit prie elektros ir turbūt šitas dyzelis bus paskutinis. Pvz kitais metais išeisiantis golfas turėtų būti hibridas.

                          Comment


                            Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                            As skaitau juos reiktu atnaujint o ne atsisakyt.Siuolaikiskas dyzelis yra geriau uz prius.Be to VW isleidzia naujos kartos dyzeli EA288 evo taigi galit pamirst kad jie greitu laiku isnyks

                            http://www.automanas.lt/volkswagen-t...motoru-gamyba/
                            Tad kas šiame variklyje naujo? Didžiausia naujovė yra ta, jog „EA288 Evo“ turės integruotą 12V starterį bei generatorių, ir naują „Start/Stop“ sistemą, kurios gyvybę palaikys ne tradicinis starteris, bet papildomas generatorius. Jis palengvina variklio užvedimo procesą bei leidžia sumažinti dyzelinio variklio skleidžiamas vibracijas. Tokią pačią „Star/Stop“ sistemą „PSA“ koncerno dyzeliniai motorai naudoja jau nuo pat 2013 metų.
                            Penkiems metams praėjus, vokiečiai atranda tai, ką prancūzai senai naudoja.

                            Taip pat reikėtų paminėti dar vieną naujovę – visi automobiliai su „EA288 Evo“ motoru bus komplektuojami su papildoma ličio jonų baterija, kuri atliks du vaidmenis. Pirmasis vaidmuo – kaups sukauptą elektros energiją stabdant automobilį arba tiesiog riedant nuo kalno. Antrasis vaidmuo – baterijoje sukaupta energija bus kaip papildomas pastiprinimas, norint greičiau pajudėti iš vietos arba aplenkti lėtesnį eismo dalyvį.
                            Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja.

                            "Amazing technologies developed by VW"
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                              Kaip su tokiu aplenkt?
                              Galima aplenkti be problemų - šiek tiek atailieki nuo lenkiamos mašinos, greitį pradėdi didinti iš anksto ir viskas Ok.
                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                              ​​Arba Vokietijoj greitkeliu laikyt 160km/h?
                              Laikyk 100 (nes važiuojant greičiau, kuro sanaudos jau viršija 4l/100km) kaip tai dariau aš ir viskas bus Ok.
                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Labai paprasta padaryt alternatyvą - pareguliuot dyzelio/benzo akcizų santykį.
                              Kad viskas pabrangtų, nes "valdžia pabrangino degalus, išaugo transporto kaštai"?

                              Paskutinis taisė Aleksio; 2018.05.30, 05:11.

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą



                                Penkiems metams praėjus, vokiečiai atranda tai, ką prancūzai senai naudoja.



                                Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja.

                                "Amazing technologies developed by VW"
                                Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja. - kas is to kad naudoja, o kuro sanaudos kaip vokisko paprasto benzino apie vaziavimo malonuma ir trauka is vis geriau nediskutuot

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Labai paprasta padaryt alternatyvą - pareguliuot dyzelio/benzo akcizų santykį. Tas naujas dyzelis turbūt buvo pradėtas kurti dar prieš visus skandalus ir nenorėjo išmest į balą pinigų. Alternatyvos irgi greitai nepasidarytų. Bet po biški žada pereit prie elektros ir turbūt šitas dyzelis bus paskutinis. Pvz kitais metais išeisiantis golfas turėtų būti hibridas.
                                  Bus Golf 8 ir dyzelinis - gaus si naujaji varikli.Hibrida ir dabar jau galima rinktis is VW grupes pvz Audi A3 e-tron - tik kad kaina nesveika. Nebeliks 1.4TDI ir 1.6TDI - naujoji Audi A1 bus tik benzinas, dabartinis VW Polo yra paskutine masina turinti maza dyzelini varikli. Dyzeliai bus nuo Golf ir auksciau

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    TDI išvis greit atsisakys. Dyzeliai yra praeitis. Dar keli metai ir užmiršim.
                                    Dyzeliai neišnyks tol, kol neišnyks apskritai VDV, nes perdirbant naftą negali gaminti vien tik benziną. Va pvz. VW pristatė naują Tuaregą, bet varikliai tik dyzeliniai.

                                    https://www.volkswagenbaltic.eu/touareg-1803/lt
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.30, 11:44.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Dyzeliai neišnyks tol, kol neišnyks apskritai VDV, nes perdirbant naftą negali gaminti vien tik benziną.
                                      Idomiausia kad Vokietijos miestuose pradejo CO didet kaip visi I benzinus sedo - ziurek uz kokiu penkiu metu uzdraus benzinius variklius. Vienu zodziu prisikaupe per dideles beznino atsargos - o daryti reikia kazka.

                                      Comment


                                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                        Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja. - kas is to kad naudoja, o kuro sanaudos kaip vokisko paprasto benzino apie vaziavimo malonuma ir trauka is vis geriau nediskutuot
                                        Prašome pateigti statistinius duomenis.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          Prašome pateigti statistinius duomenis.
                                          Net ir pateikus statistinius duomenis bus išmestas argumentas - "o pabandyk palėkti su hibridu Vokietijos autobanais ant 160 km/h".
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X