tai kad cia tas pats x6 suzemintas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąJūsų teismui - paskutinis BMW tvarinys: BMW 5 GT. Iš esmės - penktuko 'hečbekas', norintis būti GT ir turintis konkuruoti su Porsche Panamera. Tik pagal ką? Šlykštumą?
http://www.gazas.lt/bmw-5-gt-koncepc...-naujiena/1486
Nors paskutinis "šokiruojantis" BMW bandymas (X6) man pasirodė visai vykęs, šitas atrodo kaip totalus nesusipratimas SUV coupe (X6) yra dviejų "kiečiausių" stilių miksas, kuris tikrai ras savo rinką tarp naujųjų rusų/lietuvių ir juodaodžių JAV, bet kas turėtų pirkti šitą didžiulį hečbeką (universalą?), darytą ant šeimyninio sedano bazės??
Comment
-
O štai ir įdomiosios "krizės" pasekmės: "NEDAUZTAS, SULIZINGUOTAS, YRA GALIMYBE PERSIRASYTI LIZINGA. "
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=2080275
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=2199901
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=1988740
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąO štai ir įdomiosios "krizės" pasekmės: "NEDAUZTAS, SULIZINGUOTAS, YRA GALIMYBE PERSIRASYTI LIZINGA. "
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=2080275
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=2199901
http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=1988740
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąJei tik tureciau pakankamai slamanciu, tai iskart visus tris paimciauTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąKaina Maseračio visiškai neprotinga. Jie juk taip nuvertėja. O čia dar trejų metų senumo
Comment
-
Nors Fiat'ui sunkiai sekasi, kaip ir visai autopramonei pasaulyje...Bet Turino giganto paskutinės 3-4 metų tendencijos mane džiugina...
„Fiat“ taupymo strategija
„Fiat Automobilis“ įvykdė savo pažadą išlikti labiausiai aplinką tausojančiu automobilių prekiniu ženklu: 2008-aisiais parduotų automobilių CO2 emisijos vidurkis - tik 133,7 g/km, ir tai 3,6 g/km mažiau, nei 2007-aisiais, kai šis rodiklis buvo 137,3 g/km.
Bendras „Fiat Group“, kuriai be „Fiat“ dar priklauso ir „Alfa Romeo“ bei „Lancia“ prekiniai ženklai, rezultatas - 138,4 g/km - taip pat lyderio rezultatas, lenkiant PSA, „Renault“, „Toyota“, „Hyundai“ koncernus.
„Fiat“ - kompaktinio dydžio automobilių gamybos lyderis Europoje. Ir būtent šie automobiliai nuolat yra ekologinės temos plėtotojai bei užduoda tempą kitiems gamintojams. Dviem metais anksčiau, nei būtina, „Fiat 500” ir „Fiat Bravo” benzininiai ir dyzeliniai varikliai atitiko „Euro 5” reikalavimus. Maža to, 2009-ųjų pabaigoje dauguma „Fiat” gamos variklių jau gerokai lenks „Euro 5” standartus.
Comment
-
Ar negeriau būtų matuoti vidutinišką gamintojo parduotų mašinų CO2 į vieną arklio galią? Nes dabar tai tik parodo, kad FIAT parduoda daugiau mažų mašinų, nei kiti gamintojai. Daugiau nieko. Jei koks gamintojas gamintų vien tricilindrinius variklius turinčius mažylius, ji automatiškai taptų "ekologiškiausiu", nepriklausomai nuo to, kiek pagaminti varikliai realiai yra ekologiški.Paskutinis taisė blitz; 2009.03.04, 20:59.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Pvz.
Fiat Bravo, 2007-ų metų modelis, 1.4 litrų benzinins variklis:
Arklio galios: 90 BHP, 0-60: 12.1 s. CO2: 156 g/km
Tos pačios klasės, panašaus dydžio, panašaus svorio Audi A3 (2003 metų modelis) irgi su 1.4 litrų benzininiu varikliu (tiesa, išleistu 2008-ais):
Arklio galios: 123 BHP, 0-60: 9.1 s. CO2: 139 g/km
Nekalbant jau apie tai, kad Audi yra ir kiek ekonomiškesnė.
Pigus reklaminis triukas tas straipsnis, tivoli Realiai, kad ir kaip to nemėgtų žalieji, kurie vis ieško savo "čempionų" tarp automobilių gamintojų, daugiausia prie išmetamojo CO2 kiekio mažinimo prisideda tokie gamintojai, kaip BMW, AUDI, Lexus ir MB, o ne kibiriukų štampuotojai kaip FIAT ir co.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Suprantu, kad reklaminis triukas, bet kuo daugiau bus tokių reklaminių triukų, tuo geriau Žemei bus - bent Lietuva netaps Atlantida ne po 30, o 40 metų. Bet tavo skaičiai rodo Audi atveju "kokybę" neteršiant, o ne "kiekybę" - kas irgi vienaip ar kitaip aktualu. AG taipogi nėra adekvatus vienetas, nes kiek iš fizikos atsimenu geriausia matuoti vatais(W), nes AG matavimai gali svyruoti priklausomai nuo šalies ar net gamintojo apibrėžties.
Prisipažinsiu, jog man kibiriukai patinka nuo senojo Citroen C2 iki dabartinio Fiat 300.
Comment
-
Manau, kad nesvarbu, kokiais vienetais matuosim, vistiek faktas lieka tas pats - Audi variklis teršia aplinką gerokai mažiau, nei tokios pat galios FIAT variklis. Kitais žodžiais, iš vienodai teršiančių Audi ir FIAT variklių, Audi bus ekonomiškesnis ir gerokai galingesnis. Tas, iš esmės, reiškia, kad Audi į ekologiškumą yra investavusi žymiai daugiau laiko ir pinigų, dėl ko turi žymiai aplinkai draugiškesnius variklius. Tas faktas, kad FIAT tiesiog parduoda žymiai daugiau mažų automobilių to tikrai nekeičia. Jei Audi pagrindinis modelis būtų 1.4 A3, FIAT neturėtų šansų.
Dėl kibiriukų - pats dabar važinėju su japonišku kibiriuku ir esu juo tikrai patenkintas Beje, turbūt turi omeny "dabartinį" FIAT 500?Paskutinis taisė blitz; 2009.03.04, 21:55.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąPvz.
Fiat Bravo, 2007-ų metų modelis, 1.4 litrų benzinins variklis:
Arklio galios: 90 BHP, 0-60: 12.1 s. CO2: 156 g/km
Tos pačios klasės, panašaus dydžio, panašaus svorio Audi A3 (2003 metų modelis) irgi su 1.4 litrų benzininiu varikliu (tiesa, išleistu 2008-ais):
Arklio galios: 123 BHP, 0-60: 9.1 s. CO2: 139 g/km
Nekalbant jau apie tai, kad Audi yra ir kiek ekonomiškesnė.
Pigus reklaminis triukas tas straipsnis, tivoli Realiai, kad ir kaip to nemėgtų žalieji, kurie vis ieško savo "čempionų" tarp automobilių gamintojų, daugiausia prie išmetamojo CO2 kiekio mažinimo prisideda tokie gamintojai, kaip BMW, AUDI, Lexus ir MB, o ne kibiriukų štampuotojai kaip FIAT ir co.Paskutinis taisė Dzipas; 2009.03.05, 00:00.
Comment
-
Na taip, VW/Audi naujas variklis yra ekologiškesnis nei FIAT naujas variklis. Apie tai juk ir kalbame. Pilnai tikiu, kad yra senų VW/Audi variklių, kurių taršos/galios santykis yra panašus į naujojo FIAT variklio.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąNa taip, VW/Audi naujas variklis yra ekologiškesnis nei FIAT naujas variklis. Apie tai juk ir kalbame. Pilnai tikiu, kad yra senų VW/Audi variklių, kurių taršos/galios santykis yra panašus į naujojo FIAT variklio.
Va dabar kaip tik skaitau naujienas iš Ženevos kur VW pristatė:
VW Polo TDI BlueMotion - 1.2 variklis, 3.3L/100km, CO2 87 g/km.
VW Golf TDI BlueMotion - 1.6 variklis, 3.8L/100km, CO2 99g/km.
Lenkiu galvą prieš tokias technologijas.Paskutinis taisė Dzipas; 2009.03.05, 00:23.
Comment
-
http://www.heise.de/autos/Druck-Erze...artikel/s/6105
Jei kas skaito vokiskai, gan idomus straipsnelis apie naujus variklius (tame tarpe ir TSI), apie tai kokiais budais pasiekiamas ju ekonomiskumas. Jei ka, pusiau suprantamai gali isverst koks google ar babelfishas.
Comment
-
Va čia tai jau ne "bnv" makaronai...
Swedish supercar builder Koenigsegg brought a model of its solar-electric Quant concept car to the Geneva Motor Show and said the production model would have a range of 300 miles and a recharge time of less than 20 minutes.Paskutinis taisė Perfect; 2009.03.06, 11:00.
Comment
Comment