Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Nieko, po metų kitų vėl pakeis.Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei jau keitė numerio dizainą, tai galėjo ir šriftą pakeisti ar bent simbolių dydį pakoreguoti, kad neatrodytų kaip atsilikėlio dizaininti.
- 1 patinka
Comment
-
Kaina nesikeis, bent jau pagal radijo žinias.Parašė liutass Rodyti pranešimąkaina irgi pakels? O tas vytis lipdukas?
- 1 patinka
Comment
-
Jau daug metų galima įsigyti comma AI produktą su OpenPilot, atviro kodo autopilotu automobiliams su adaptyviu kruizu ir eismo juostos palaikymu iš gamyklos. Atsiliepimai teigiami.
https://comma.ai/shop/comma-3x
- 1 patinka
Comment
-
Ir turtingasParašė Tomas Rodyti pranešimąKą jau ką, bet škodą už 35+k€ gali pirkti tik protiškai neįgalus žmogus.When a man lies, he murders some part of the world
- 2 patinka
Comment
-
https://www.audi.lt/lt/web/lt/new-client/offers/A4.htmlParašė Sula Rodyti pranešimąGreitai už 35 kEUR iš viso jokio automobilio neįpirksi. TATA pas mus neparduoda.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Klaidinga manyti, kad škoda tai ta pati audi tik žymiai pigesnė.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na ir ką tai įrodo? Tas pats VAG. Vos per 4-5 metus pabrango 30% bazinis modelis.
Juolab, sakau, kad greitai, už kelių metų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Ne apie tai šneka. Standartinis kompaktinis automobilis (Opel, Renault, Citroen, VW, Ford, Toyota) be navarotų jau dabar kainuoja ~30 kEUR.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Klaidinga manyti, kad škoda tai ta pati audi tik žymiai pigesnė.
Tai teigti, kad 35 moka tik debilai, kažkaip nenormalu.
Comment
-
jis turejo omeny uz SkodaParašė Sula Rodyti pranešimą
Ne apie tai šneka. Standartinis kompaktinis automobilis (Opel, Renault, Citroen, VW, Ford, Toyota) be navarotų jau dabar kainuoja ~30 kEUR.
Tai teigti, kad 35 moka tik debilai, kažkaip nenormalu.When a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
Comment
-
bet jis nurode Audi a4, o tai ne tas patsParašė Gator Rodyti pranešimąKad skoda tas pats beveik kas wv, pvz polo vs fabia yra vos ne analogai.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Pradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.-
- 1 patinka
Comment
-
Pats vazinėju su 2023 m Skoda Octavia ir galiu patvirtinti. To ekonominio varianto. pigumo senai nebeliko. Draugas ką tik nuspirtko irgi naują VW Passat, kuris teoriskai turetų būti aukštesnė klasė. Tačiau, to pranašumo išvis nesimato, o kai kur Skoda lenkia.Parašė gerietis Rodyti pranešimąPradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.
P.S. kalbant apie kainas tai ėmiau aukščiausio lygio modelį + susidejau ko norėjau (ACC, šildomas priekinis stiklas ir pan.), galutinė kaina 27,5 K. Aiškų čia prieškovodinė kaina, nes teko 1 m 9 mėn laukti kol atvyks (užsisakiau 2021 rugsėjį, gavau 2023 balandį). Bet dabar kąžka panašaus galima susidėlioti už ~32K. Tad teiginiai, kad paprasčiausi variantai jau lenkia 30K manau yra perdėti.
- 2 patinka
Comment
Comment