Opelis ir kia vis dar dabar deda daugiausia su 5 pavarom. Apie automatus niekas ir nešneka, ten visai kitas principas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Opelis tik į pigiausią Corsą su 75ag varikliu deda 5 pavarų mechaninę. Visa kita - 6 mechaninė arba automatas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąOpelis ir kia vis dar dabar deda daugiausia su 5 pavarom. Apie automatus niekas ir nešneka, ten visai kitas principas.
Kia irgi tik į mažiausią pigiausią Rio siūlo 5 pavarų mechaninę, Ceed jau 6.
- 1 patinka
Comment
-
Turiu nuvilt, matyt mano ankstesniam Opeliui jau 2007m kažkas buvo užsisakęs 6 pavarą, taip patiko, kad ir Ceedui paprašiau šešių pavarųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąOpelis ir kia vis dar dabar deda daugiausia su 5 pavarom. Apie automatus niekas ir nešneka, ten visai kitas principas.
- 1 patinka
Comment
-
Mechanikai ne princesės. Sugeba ir tamsų saloną išpurvint. Kas remontuojatės "saloniniame autoservise", tai uždeda klijonkines apsaugas sėdynėms ir vairaui, bet visad būnu nusiteikęs įprastuose legaliuose servizuose po remonto išgvažiuoti tepaluotu vairu. Pilkšvo atspalvio Alcantara išpurvinus ilgainiui nusitrina nuo vairo, bet vis tiek nebus it nauja.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Primena tuos baisiuosius Ssanyong dizainus, gal tas pats dizaineris perėjo dirbtiParašė T-K-K Rodyti pranešimąKia/ Hyundai po truputį įgauna labai savitą stiliuką.
Ir dizainas (interjeras ir eksterjeras) primena gerokai brangesnius automobilius.


AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
Svarbiau nedūmyti stovint kamštyje.Parašė Austras Rodyti pranešimą
O dar geresnis vairuotojas išjungia nachren stop-start sistemą, kuri sukurta tik tam, kad automobilio išmetamas teršalų kiekis "sutilptų" į kažkokias teorines ribas, bet nieko gero neprideda variklio ilgaamžiškumui.
Kam rūpi variklio ilgaamžiškumas jei po trijų metų imsi kitą automobilį.
Beje, ilgas darbas tuščia eiga irgi nėra sveika varikliui.-
- 4 patinka
Comment
-
Ne visada matosi. Ir pėsčiųjų dar ne visur sureguliuoti pradėti ankščiau. Jeigu yra tokia galimybė užsivedu ankščiau, bet tikrai ne visur yra.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
pasižiūri į skersinėje gatvėje esančius ir pėsčiųjų šviesoforus, kada ten užsidegs raudona.
Normalus vairuotojas start stop palieka įjungtą. Kas neprideda variklio ilgaamžiškumui tai darbas laisva pavara stovint prie šviesaforo.Parašė Austras Rodyti pranešimą
O dar geresnis vairuotojas išjungia nachren stop-start sistemą, kuri sukurta tik tam, kad automobilio išmetamas teršalų kiekis "sutilptų" į kažkokias teorines ribas, bet nieko gero neprideda variklio ilgaamžiškumui.
Comment
-
čia privačios gmpParašė Kaid Rodyti pranešimąPastebėjau mieste vis daugiau važinėjančių greitosios pagalbos busikų, ryškiai geltonos spalvos. Ar dabar visi bus nebe balti?
Comment
-
O dar normalesnis važiuoja su hibridu ir tada iš vis nusispjaut kas ten po kapotu vyksta, kada jis ten ar užsiveda ar užsigesinaParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Normalus vairuotojas start stop palieka įjungtą. Kas neprideda variklio ilgaamžiškumui tai darbas laisva pavara stovint prie šviesaforo.
- 1 patinka
Comment
-
arba atvirkščiai, bando išspausti geriausias sąnaudas ir žiūri kokiame cikle dirba variklisParašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
O dar normalesnis važiuoja su hibridu ir tada iš vis nusispjaut kas ten po kapotu vyksta, kada jis ten ar užsiveda ar užsigesina
- 1 patinka
Comment
-
Tai aš prie tų atvirkštinių-nenormaliųjų, atsargiai gazuoju ir vis žiūriu kad netyčia neužsikurtųParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
arba atvirkščiai, bando išspausti geriausias sąnaudas ir žiūri kokiame cikle dirba variklis
O kai užsikuria prakeikiu visus japonų inžinierius.
Comment
-
yra dvi stovyklos - nuo šviesoforo gazuoji kad užsikurtų ir kuo greičiau pasiektų greitį ir tada atleidi pilnai kad užsigesintų, ir antra stovykla kurioje stengiesi niekada neužkurti. Neatsimenu kuri realiai daugiau kuro sutaupo, tikriausiai pirma...Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai aš prie tų atvirkštinių-nenormaliųjų, atsargiai gazuoju ir vis žiūriu kad netyčia neužsikurtų
O kai užsikuria prakeikiu visus japonų inžinierius.
Comment
-
Plug-in'u mieste galima būtų važinėt vien elektra, kai akumas tempia 30 km. Tai būna labai pikta dėl kažkokio idioto, kuris parašė tokį kvailą algoritmą kad užsikurtų staigiau pagazavus. Pateisinimas, neva, neužtenka galios netinka, nes tikrai užkuria toli iki maksimalios akumuliatoriaus atidavimo galios. Važiuojant virš 100 km/h el varikliai be problemų ima virš 60kW ir kažkodėl tada neprireikia užsikurt.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
yra dvi stovyklos - nuo šviesoforo gazuoji kad užsikurtų ir kuo greičiau pasiektų greitį ir tada atleidi pilnai kad užsigesintų, ir antra stovykla kurioje stengiesi niekada neužkurti. Neatsimenu kuri realiai daugiau kuro sutaupo, tikriausiai pirma...
- 1 patinka
Comment










Comment