Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

    Apmokestinus didesnio litražo, mažalitražių kainos gali augt, kadangi bus daugiau norinčių jų nusipirkt. Labai noriu pamatyt, kaip koks nors mažalitražis tempia normaliai pakrautą priekabą su dyzelio kuro sąnaudomis. Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau. Ir nėra skirtumo kokia ten tavo mašina. Popieriuje galim turėt, kad mašina atitinka Euro 5 ar Euro 6 standartą, nors visos ekologinės sistemos jau seniausiai išmestos ir išpjautos ir išprogramuotos, TA praeinama už pinigus, bet pagal dabartinį siūlymą mokės mažiau, nors senesnis automobilis gali išmesti net mažiau teršalų.



    Apmokestinam įvažiavimus į Vilniaus ir Kauno centrus, ir problema išspręsta. Gyvenančiam kokiam nors tolimesniam rajone, Vilniaus ir Kauno problemos visiškai nerūpi. Pagal dabartinį modelį mokės visi, o pagrindinės lėšos bus skirtos keliems didiesiems miestams, dviračių takams, elektriniams autobusams ir t.t. O čia, gyveni ir dirbi Vilniaus centre - tai gali sau leist ir atvažiuot autobusu, taxi, dviračiu, ar ateit pėsčiomis.
    "Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau"
    Gentvilas kelis kart pasakė - akcizas anot jo neveikia, nesprendžia problemų.

    Užterštumas kasmet didėja, žmonės gyvena geriau, važiuoja daugiau, naudoja daugiau kuro ir t.t.

    Comment


      Reiškia reikia blogiau gyvent tada. Gentvilas maladiec
      Show must go von!

      Comment


        Bėda ta, kad prieš "n" metų galima sakyti buvo labai skatinami dyzeliniai varikliai.
        Visa Europa klaksėjo, o dabar kardinaliai kryptis pakeista.
        Dyzelis - blogis.

        Comment


          Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

          "Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau"
          Gentvilas kelis kart pasakė - akcizas anot jo neveikia, nesprendžia problemų.

          Užterštumas kasmet didėja, žmonės gyvena geriau, važiuoja daugiau, naudoja daugiau kuro ir t.t.
          Aha Indijoj biednai, bet ekologiškai gyvena

          Comment


            Kalbame apie LT (Europos) orą ir +/- kasmetinį užterštumo kietosiomis dalelėmis ir benzo(a)pirenu didėjimą.

            Comment


              Šiek tiek apie teršimą realiomis sąlygomis. Gal nėra tas dyzelis su DPF toks blogas?

              https://pdfhost.io/v/NwyMWdyR1_Vol15SP1
              -

              Comment


                Mano dpf jau senai antrai žaliavai parduotas

                Comment


                  Reiktų vietoj visų šitų mokesčių per technikinę pradėti labai nuosekliai tikrinti visų filtrų, katalizatorių ir t.t. buvimą ir veikimą...

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Reiktų vietoj visų šitų mokesčių per technikinę pradėti labai nuosekliai tikrinti visų filtrų, katalizatorių ir t.t. buvimą ir veikimą...
                    Tai emisiją patikrina, to neuztenka?

                    Comment


                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                      Mano dpf jau senai antrai žaliavai parduotas
                      Šiandien pardaviau savo dyzelį - pirkėjas sakė, kad pirma ką darys - lups lauk ir užvirins visus tuos egrus, dpfus, swirl flapsus ir kitą nereikalingą fignią. Ir būtų sunku jam nepritarti.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        Šiandien pardaviau savo dyzelį - pirkėjas sakė, kad pirma ką darys - lups lauk ir užvirins visus tuos egrus, dpfus, swirl flapsus ir kitą nereikalingą fignią. Ir būtų sunku jam nepritarti.
                        Be ju ekologija padidėja, suvartojimas mažėja, galingumas dideja, plius gauni pinigų uz visą tą mėšlą. Vieni pliusai visomis prasmėmis

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Reiktų vietoj visų šitų mokesčių per technikinę pradėti labai nuosekliai tikrinti visų filtrų, katalizatorių ir t.t. buvimą ir veikimą...
                          Uoj kiek ašarų būtų iš liaudies...

                          Comment


                            Katalizatoriu ir dabar tikrina

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Katalizatoriu ir dabar tikrina
                              Turiu 1994 metų taršias vežėčias, tokiems jau katalizatorių nebetikrina, ir išmetimo normos demokratiškos. Gyvenk ir žvenk.

                              Click image for larger version

Name:	e4016ae5daaa8ad4eb65f0009b972ac8.jpg
Views:	344
Size:	303,5 kB
ID:	1937260
                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                Turiu 1994 metų taršias vežėčias, tokiems jau katalizatorių nebetikrina, ir išmetimo normos demokratiškos. Gyvenk ir žvenk.
                                Tai kad šitas yra 1998-1999 m. modelis. Variklis V8 5.7 L?

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Tai kad šitas yra 1998-1999 m. modelis. Variklis V8 5.7 L?
                                  Tai šitas ne mano, specialai nuotrauką su watrmarku įdėjau. Mano deja tik 3,6 v6 . Bet srebia panašiai.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                    Tai šitas ne mano, specialai nuotrauką su watrmarku įdėjau. Mano deja tik 3,6 v6 . Bet srebia panašiai.
                                    OK, žinosime, kad mūsų forumo nariai rūpinasi darniu judumu ir ekologija

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      OK, žinosime, kad mūsų forumo nariai rūpinasi darniu judumu ir ekologija
                                      panašiai ir gaunasi, šitas ėdriausias automobilis mažiausiai teršia, nes retai ištraukiamas. Daugiausia teršia hibridas, nes kasdieną juda.
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                                        Apmokestinus didesnio litražo, mažalitražių kainos gali augt, kadangi bus daugiau norinčių jų nusipirkt. Labai noriu pamatyt, kaip koks nors mažalitražis tempia normaliai pakrautą priekabą su dyzelio kuro sąnaudomis.
                                        Trumpuoju laikotarpiu galėtu taip būti, bet realiai tiesiog pradės gaminti daugiau vienų vietoj kitų, o kadangi yra 2 metai pasiruošti iki mokesčio tai čia išvis turbūt kainoje jokio efekto nebus.
                                        Aha, nes tipinis lietuvis kasdien priekabas traukia ir būtent su priekabomis jam sąnaudos svarbiausios.
                                        Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau.
                                        Dar kartą - tarša gali būti kartais diesnė sudeginus tą patį kiekį kuri priklausomai nuo automobilio.

                                        Popieriuje galim turėt, kad mašina atitinka Euro 5 ar Euro 6 standartą, nors visos ekologinės sistemos jau seniausiai išmestos ir išpjautos ir išprogramuotos, TA praeinama už pinigus, bet pagal dabartinį siūlymą mokės mažiau, nors senesnis automobilis gali išmesti net mažiau teršalų.
                                        Duris galima išlaužti tai kam tos spynos reikalingos, nerakinam namų.
                                        Apmokestinam įvažiavimus į Vilniaus ir Kauno centrus, ir problema išspręsta. Gyvenančiam kokiam nors tolimesniam rajone, Vilniaus ir Kauno problemos visiškai nerūpi.
                                        išvažiavus į rajoną mašina nustoja teršti?

                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Mano dpf jau senai antrai žaliavai parduotas
                                        Kam moskvičiui DPF?



                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Trumpuoju laikotarpiu galėtu taip būti, bet realiai tiesiog pradės gaminti daugiau vienų vietoj kitų, o kadangi yra 2 metai pasiruošti iki mokesčio tai čia išvis turbūt kainoje jokio efekto nebus.
                                          Aha, nes tipinis lietuvis kasdien priekabas traukia ir būtent su priekabomis jam sąnaudos svarbiausios.

                                          išvažiavus į rajoną mašina nustoja teršti?

                                          Kam moskvičiui DPF?
                                          1. Taip taip, jau matau eilė gamintojų, taip ir laukia, kol Lietuva įsives mokestį ir užtvindys mus mažalitražiais. Jau naujų vaistinelių per metus tiek užvežė pigių.
                                          Tai, kad pagal gamintojų rekomedacijas, net tipinio kaimyno iš purvyno ar pusnies timptelt su elektromobiliu negalėsi.

                                          2. Tai apsispręskit, juk ka tik dejavot, kad mieste labiausiai taršos žala, kad reik už miestų kelt.

                                          3. O kam vilniečiui automobilis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X