Lettered, tik pataisysiu, subsidijų jau nebeduoda, pasibaigė, galiojo iki 2021 01 31.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viskas priklausys nuo valstybės subsidijų/ribojimų, visos šalys, kur elektromobilių parduodama daug jas turi ir gana dideles kaip pvz. Norvegija. Lietuva duodama 4K Eur subsidiją EV vis tiek neišpaudžia net 1% rinkos dalies tarp parduodamų naujų automobilių. Norvegai juk nepasidarė kažkokiais ekologais per kelis metus, tik valstybės politika tą privertė daryti.
Kas idomiausia Osle tikrai ikrenta i akis ir nauju su dideliais varikliais masinu kaip SQ7, Range Rover su tuo V8 benzinu ir t.tPaskutinis taisė Darius555; 2021.02.04, 14:26.
Comment
-
Parašė Andriejus_P Rodyti pranešimąLettered, tik pataisysiu, subsidijų jau nebeduoda, pasibaigė, galiojo iki 2021 01 31.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai negu nepratęsė? Ar vietoje subsidijų sumažins PVM? Taip išeina, valstiečiai buvo progresyvesni už konservatorius ir liberalus.
Kiek suprantu, tai europiniai pinigai reguliuojami keistomis biurokratinėmis procedūromis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Viskas priklausys nuo valstybės subsidijų/ribojimų, visos šalys, kur elektromobilių parduodama daug jas turi ir gana dideles kaip pvz. Norvegija. Lietuva duodama 4K Eur subsidiją EV vis tiek neišpaudžia net 1% rinkos dalies tarp parduodamų naujų automobilių. Norvegai juk nepasidarė kažkokiais ekologais per kelis metus, tik valstybės politika tą privertė daryti.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Labiau ne tiek subsidijos viekia kiek VDV mokesčiai, kurie padaro VDV automobilius brangesnius.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.Show must go von!
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSu dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą
Parašė mantasm Rodyti pranešimątiek eismo saugumą.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNaujo automobilio gamyba taip pat stipriai teršia gamtą (metalas, plastikas, automobilių gamyklos statyba). Norėtų tausoti gamtą - perkeltų į C/D kategoriją (atitinkamai apmokestinant) visus automobilius su galingesniais nei 60kW varikliais.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKiek avarijų Lietuvoje kasmet įvyksta dėl automobilio amžiaus (nekalbame apie "nedaužtas, nedažytas, iš 3-jų suvirintas")?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąGamtos tarša Ukrainoje ar Moldovoje su ten išvežtu senu lavonu nesukelia vėžinių susirgimų pas mus
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su dabartiniu autoparku - bet koks atsinaujinimas yra pliusas. Mokesčiai naujiems VDV sendintų autoparką ir blogintų tiek aplinkosaugą, tiek eismo saugumą.
Comment
-
Dažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąDažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąDažnai pastebiu, jog po stipresnio snygio, kaip antai vakar, kai keliai tampa slidesni, iš kokios nors aikštelės į pagrindinį kelią išsukantis BMW kažkaip keistai susimėto, paslidinėja, pažviegia pakol išsitiesina. Ar čia vairuotojai specialiai taip daro, atseit kieta - tobulinasi vairavimo įgūdžius žiemos sąlygomis, ar tai susiję su tuo, jog šios markės automobiliai varomi galiniais ratais, todėl esant slidžiai kelio dangai suvaldyti transporto priemonę varomą galu yra sunkiau?
Comment
-
Kas per mada nenaudoti rankinio, kol įvyksta štai tokios nelaimės?
Pastebėjau kad tai masinis reiškinys. Pvz. kolegos vos ne kas antras palieka mašinas tik ant bėgio. Visada užtraukinėju rankinį nuo tada, kai išsilaikiau teises, ir per eilę metų dar nebuvo taip kad prišaltų, neišvažiuočiau, nors važinėti tenka daug ir įvairiu oru. Gal dar plytą reikia vežiotis, pakišti po ratu?
Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Jeigu neveikia tokia pakankamai svarbi funkcija (čia gi vis dėlto ne kažkoks įbrėžimas), tai gal reikėtų važiuoti į servisą ir sutvarkyti. Aš suprantu, kad koks pabraižymas ar sėdynių apiplyšimas nedega tvarkyti - dėl to mašina nieko neužmuš. Bet be rankinio biškį gali ir užmušti netyčia.Snowflakes will attack U <3
Comment
Comment