Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kas yra tas lagas? - kažkokia elektronika, kuri neleidžia prasukti ratus?
    Paspaudus gaza iki dugno masina pagalvoja ~1s ir tuomet jungia zemesne pavara.Tai padaryta vardan ekologijos.Ilgainiui vazinejant ismoksti dirbt su akseleratorium ir apeiti ta laga.
    Labiausiai jauciasi pas dyzelinius Volvo naujus ypac dyzely D5

    Imanoma isprogramuot - bet prarandi masinos garantija

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Vairuojasi geriau VW Golf/Jetta nei Toyota Corolla/Auris, o Ford Focus geriau nei VW Golf . Yra patirties su visom
      Bet surinkimo ar medžiagų kokybė su tuo visai nekoreliuoja.
      Visos "plataus vartojimo" mašinos yra padarytos taupant ant kiekvieno varžto.
      Focuas minkstesnis uz golfa?

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Paspaudus gaza iki dugno masina pagalvoja ~1s ir tuomet jungia zemesne pavara.Tai padaryta vardan ekologijos.Ilgainiui vazinejant ismoksti dirbt su akseleratorium ir apeiti ta laga.
        Aš vairuoju "mechaniką".

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Tai kad VAG benzinai irgi ne kaži kas...
          Visi nauji benzinai kur tiesioginio ipurksimo kuro sistema yra ne kas ar tai VW ar BNV. Pvz senu modeliu Lexus benzinai buvo tikraja to zodzio prasme amzini. Po 2005 metu pradejo
          eiti su tiesioginiu ipurskimu - finale gedimu kalnas ir prie nedideliu ridu

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Aš vairuoju "mechaniką".
            O as ziguly turiu 1982 metu 21011 1.3 varikliu - nekurtas 6 metus ir pasibaigusi TA. Tikra rida 42 000km
            Paskutinis taisė Darius555; 2020.09.03, 08:22.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Arklio dalis tų parketnikų yra taip pat sėkmingai varomi vienu ratu kaip ir bemsai. 1.4l parketnikas vargu ar teršia daugiau nei tokio pačio jei ne didesnio svorio bemsas su trilitriniu varikliu.

              Jei kalbėt apie normalius didelio pravažumo auto (landcruiserius, escaladus ir t.t.) tai taip, tai tikrai nėra geras variantas. Bet ne tokie suvai ir populiarėja.

              Kitas dalykas, kad šiandien didelė dalis paprastų auto yra daug žemės nei buvo prieš 15-20 metų. Turbūt optimaliausias vairantas šiandien būtų parketnikas su pažeminta pakaba
              Na taip, tie parketiniai SUV'ai yra worst of all worlds. Dabar žemesni automobiliai nes taip gerėja aerodinamika. Bet tam yra ribos nes visokie perėju kalniukai vis aukštėja ir pradės trinti dugnus.


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Net naujas ir dyzelinis S klasės mersas ima 10l/100 km, kai tuo tarpu hibridinis suv'as RAV4 tik 5, kuro suvartojimą lemia apskritai auto ir variklio dydis, ne važiuoklės aukštis. Kai visi pereis ant EV, apskritai nebeaktualus klausimas liks, užtat suv'o privalumai saugumas ir patogumas liks.
              Važiuojant dideliu greičiu (autostradoje) svarbiuasia kuro sąnaudoms yra aerodinamika, kas pas SUV'us yra labai prasto lygio. Ant EV klausimas taip pat aktualus, nes neaerodinamiški autmobiliai naudos daugiau energijos, kuri nors ir ekologiškiau, bet ne iš atsinaujinančių šaltinių gaminama.

              Saugumo privalumas ten yra mitinis. Realus testai parodė kad sedanai saugesni.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Na taip, tie parketiniai SUV'ai yra worst of all worlds. Dabar žemesni automobiliai nes taip gerėja aerodinamika. Bet tam yra ribos nes visokie perėju kalniukai vis aukštėja ir pradės trinti dugnus.
                Kodėl blogiausia? Jei dėl vienų ar kitų priežasčių nesinori labai žemo auto, o normalaus džipo nereikia, parketnikas yra geras kompromisinis variantas.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Kodėl blogiausia? Jei dėl vienų ar kitų priežasčių nesinori labai žemo auto, o normalaus džipo nereikia, parketnikas yra geras kompromisinis variantas.
                  nenori pravažaus bet nenori ir ekonomiško, keistas kompromisas.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    nenori pravažaus bet nenori ir ekonomiško, keistas kompromisas.
                    Nu ant kiek jau ten tavo nuomone ekonomiskesnis sedanas? O tu isivertink SUV patogumus - nebijai bordiuru kad buferius nutarkuosi, ilipt/islipt patogiau. Ziema neuzklimpsi nenuvalytame kelyje.Auksciau sedet jei kam patinka irgi didelis privalumas.



                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Vairuojasi geriau VW Golf/Jetta nei Toyota Corolla/Auris, o Ford Focus geriau nei VW Golf . Yra patirties su visom
                      Dabartinė Corolla neturi nieko bendro su Auriu šiaip jau
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        Dabartinė Corolla neturi nieko bendro su Auriu šiaip jau
                        Bandei gal naujaja Corolla hybrid?

                        Comment


                          Nebandžiau, nors gal reikėtų. Neginkluota akimi žiūrint pasirodė, kad naujas fokusas žymiai erdvesnis viduje.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Nebandžiau, nors gal reikėtų. Neginkluota akimi žiūrint pasirodė, kad naujas fokusas žymiai erdvesnis viduje.
                            As bandes is city bee. Man pasirode visa galva auksciau uz Auris. Trauka zymiai geresne ir beveik visiskai panaikintas CVT garsas. Siaip ir vaziuokle nustebino geraja to zodzio prasme.

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                              Dabartinė Corolla neturi nieko bendro su Auriu šiaip jau
                              Dabartinė, tai kokia? E210? Tai kai kur ji irgi Auris
                              Bet ne tame esmė. Dar nevažiavau ja. Kuo ji geresnė?

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                * Audi dyzeliai vieni geriausiu pasaulyje.
                                * Juokiasi tas kas vairuoja tojota ir apie Audi tik svajoja slapiuose sapnuose
                                * Jei nori suzinot kas yra tikras lagas siulau pabandyt naujus Volvo
                                * RAV4 sanaudos misriu rezimu tokios pacios kaip SQ7 TDI. Tik nepulk cia visu gydyt apie 5/100
                                * Tojotu/Lexus vairuotojai yra patys protingiausi. Ju auto marke yra pati geriausia/kokybiskiausia : maziausiai genda. Garso izoliacija geriausia ir t.t. Vokieciai pagal juos yra 10 metu atsilike, nors realybeje yra atvriksciai
                                * Speju ka geriausia esi vairaves tai koky kibira CH-R
                                Niekas čia nėra jokio brando vergas ir ant nieko nevaro, kad BMW ar MB turėtų tokių problemų negirdėjau, o Audi tie "geriausi" pasaulyje dyzeliai senai tik pajuokų objektas, neveltui ir Moller auto garaže stovi krūva metus neparduodamų dyzelinių suv'ų. Man tai atrodo absurdas, kad nusipirkus naują auto, ir dar nepigiai, turi nevažiuojančią auto ir kad ji važiuotų turi varyti į kažkokius garažus pjauti filtų ir katalizatorių, plius nebeturi ir taip trumpos audi garantijos. Jei jums čia normalu važinėti su nelegalia auto, nereiškia, kad ir kitiems vairuotojams normalu.

                                Andriulis rėžė apie įsigytą dyzelinį „Audi Q8“: už 100 000 eurų pardavė nevažiuojantį automobilį

                                Esu vairavęs ne tik CH-R, bet ir visus kitus Toyotos hibridus, dabar ir pats su nauju važinėju, tai galiu patvirtinti, kad degalų sąnaudos pas hibridus tikrai žemos ir ne tik mieste, joks dyzelis negali konkuruoti. Plius komfortas, jokių kalimų ir lagų.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2020.09.03, 10:13.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Niekas čia nėra jokio brando vergas ir ant nieko nevaro, kad BMW ar MB turėtų tokių problemų negirdėjau, o Audi tie "geriausi" pasaulyje dyzeliai senai tik pajuokų objektas, neveltui ir Moller auto garaže stovi krūva metus neparduodamų dyzelinių suv'ų. Man tai atrodo absurdas, kad nusipirkus naują auto, ir dar nepigiai, turi nevažiuojančią auto ir kad ji važiuotų turi varyti į kažkokius garažus pjauti filtų ir katalizatorių, plius nebeturi ir taip trumpos audi garantijos. Jei jums čia normalu važinėti su nelegalia auto, nereiškia, kad ir kitiems vairuotojams normalu.

                                  Andriulis rėžė apie įsigytą dyzelinį „Audi Q8“: už 100 000 eurų pardavė nevažiuojantį automobilį

                                  Esu vairavęs ne tik CH-R, bet ir visus kitus Toyotos hibridus, dabar ir pats su nauju važinėju, tai galiu patvirtinti, kad degalų sąnaudos pas hibridus tikrai žemos ir ne tik mieste, joks dyzelis negali konkuruoti. Plius komfortas, jokių kalimų ir lagų.
                                  * Audi garantija uz papildomus pinigus gali prasitest. As asmeniskai susimokejau papildomai 1200EUR uz 5 metus arba 150 000km.
                                  * As tau dar karta kartoju kadangi tu vaziaves tik su Tojota - lagas pas ta Q8 yra mazesnis nei tavo CH-R, problema tame kad jis jauciasi kaip ir tavo CH-R o zmogus teisingai daro kad
                                  tiek sumokejas reikalauja kokybes
                                  * BMW ir MB irgi turi ta laga. Didziausias jis pas Volvo - netiki uzsirasyk i bandomaji vaziavima
                                  * Kaip tu lygini hybrida su naujausios kartos dyzeliu komfortu jei tu nesedejas net tam naujausiam dyzely
                                  * Tik nepradek pasakot kad nera lago CHR. Daug didesnis nei Q5 TDI - is patirties sakau
                                  * Ir nerpadek sekt apie ekonomija - Su savo karve palyginus su CHR telpu i 6.3/100 vidurky vasara. Jei taip vaziuociau (turiu omeny vairavimo stiliu) su CHR man butu vidurkis kokie 7.5
                                  * Neieskok pas tojota komforto nes jo ten tiesiog nera - tai transporto priemone kuri nuveza is A->B ir tarnauja tau o ne tu jai
                                  * Jokiu katalziatoriu pjaut nereikia norint isimt laga - tiesiog ECU programinis nuemimas. Jis uzdetas specialiai gamintojo
                                  Paskutinis taisė Darius555; 2020.09.03, 10:31.

                                  Comment


                                    Tas lagas apie kurį šnekame yra automobiliuose su AT?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Tas lagas apie kurį šnekame yra automobiliuose su AT?
                                      95% zmoniu jo net nejaucia.Su MT irgi yra naujose, USA rinkai skirtuose modeliuose nera - ten liberalesnes tarso normos

                                      Comment


                                        Prieš kokias porą savaičių testdraivinau litrinį fokusą su automatu - kažkokio specifinio lago, kurio nebūtų galima nurašyti pavarų dėžei, nepastebėjau, nors mėtymasis tarp 8 pavarų kartais erzino. Kažkada testavau litrinį golfą su DSG - neįmanoma buvo važiuoti. Manau, kad jei pirksiu kažką iš tų ekonominės klasės kibirų - rinksiuosi mechaniką, nes automatai tame kainų lygyje tiesiog nedirba pakankamai gerai, kad neerzintų.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                          95% zmoniu jo net nejaucia.Su MT irgi yra naujose, USA rinkai skirtuose modeliuose nera - ten liberalesnes tarso normos
                                          Kalbant apie dyzelius yra naturali turboduobė (kuri mažinta įvairias būdais, kiek įmanoma). O visa kita dabar gi reguliuojama. Dabar "gazo" pedalas yra tas pats kas kompo "UP".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X