Sunku tuo patikėti, tačiau JAV automobilių gamintojas „Ford“ visai neseniai užpatentavo automobilį, į kurio konstrukciją integruotas atskiriamas elektrinis motociklas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Būtų šaunu, kad LT visas taksi parkas atsisakytų dyzelinių automobilių. Priusas ir kiti hibridai jiems puiki alternatyva.
Koks taksi automobilis Lietuvoje yra populiariausias? Prieš penketą metų būtų galima atsakyti, kad „passatas delfinas“ ar panašus dvidešimties metų sulaukęs vokiškas universalas. Šiandien abejonių nekyla – tai „Toyota Prius“. Mažesniuose miestuose į taksi parkus šie japoniški hibridai veržiasi palengva, tačiau Vilnių jie užėmė gana sparčiai.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąBūtų šaunu, kad LT visas taksi parkas atsisakytų dyzelinių automobilių. Priusas ir kiti hibridai jiems puiki alternatyva.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąBūtų šaunu, kad LT visas taksi parkas atsisakytų dyzelinių automobilių. Priusas ir kiti hibridai jiems puiki alternatyva.
http://www.technologijos.lt/n/techno...ta-Prius-Video
http://www.automanas.lt/volkswagen-t...motoru-gamyba/Paskutinis taisė Darius555; 2018.05.29, 19:45.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBūtų šaunu, jeigu Lietuvoje būtų uždrausti lengvieji automobiliai su varikliais-monstrais (darbinis tūris 1.5 litro ir daugiau).
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad didesnių variklių nelabai ir būna šiais laikais
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Tai kad vw atsisako visu TDI kurie mazesni uz 2.0TDI.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
TDI išvis greit atsisakys. Dyzeliai yra praeitis. Dar keli metai ir užmiršim.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBūtų šaunu, jeigu Lietuvoje būtų uždrausti lengvieji automobiliai su varikliais-monstrais (darbinis tūris 1.5 litro ir daugiau).
„Escalade“ bazinis modelis, varomas 6,2 l V8 formos 426 AG variklio iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 sek., o degalų suvartojimas, kaip nurodo gamintojas, svyruoja nuo 10,3 iki 18 l/100 km.
Pagreitėjimas turbūt reikalingas bėgti nuo žurnalistų.Paskutinis taisė Arunasx; 2018.05.29, 20:32.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBe šansų. Ką darytų karabasas su amerikietišku autobusu 6,2 litrų?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDar ir variklio galingumą reikėtų apriboti: kad būtų ne daugiau 60kW.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Tai kad paleido naujus EA288 tipo jau dabar atitinka euro 7. Bus montuojamas nuo 2019.BMW su nauju G20 irgi zada nauja dyzeli.Dyzelis niekur neisnyks bes jam alternatyvos nera jei nori pigiau vazinet
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
As skaitau juos reiktu atnaujint o ne atsisakyt.Siuolaikiskas dyzelis yra geriau uz prius.Be to VW isleidzia naujos kartos dyzeli EA288 evo taigi galit pamirst kad jie greitu laiku isnyks
http://www.automanas.lt/volkswagen-t...motoru-gamyba/Tad kas šiame variklyje naujo? Didžiausia naujovė yra ta, jog „EA288 Evo“ turės integruotą 12V starterį bei generatorių, ir naują „Start/Stop“ sistemą, kurios gyvybę palaikys ne tradicinis starteris, bet papildomas generatorius. Jis palengvina variklio užvedimo procesą bei leidžia sumažinti dyzelinio variklio skleidžiamas vibracijas. Tokią pačią „Star/Stop“ sistemą „PSA“ koncerno dyzeliniai motorai naudoja jau nuo pat 2013 metų.
Taip pat reikėtų paminėti dar vieną naujovę – visi automobiliai su „EA288 Evo“ motoru bus komplektuojami su papildoma ličio jonų baterija, kuri atliks du vaidmenis. Pirmasis vaidmuo – kaups sukauptą elektros energiją stabdant automobilį arba tiesiog riedant nuo kalno. Antrasis vaidmuo – baterijoje sukaupta energija bus kaip papildomas pastiprinimas, norint greičiau pajudėti iš vietos arba aplenkti lėtesnį eismo dalyvį.
"Amazing technologies developed by VW"AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKaip su tokiu aplenkt?
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąArba Vokietijoj greitkeliu laikyt 160km/h?
Parašė mantasm Rodyti pranešimąLabai paprasta padaryt alternatyvą - pareguliuot dyzelio/benzo akcizų santykį.
Paskutinis taisė Aleksio; 2018.05.30, 05:11.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Penkiems metams praėjus, vokiečiai atranda tai, ką prancūzai senai naudoja.
Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja.
"Amazing technologies developed by VW"
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Labai paprasta padaryt alternatyvą - pareguliuot dyzelio/benzo akcizų santykį. Tas naujas dyzelis turbūt buvo pradėtas kurti dar prieš visus skandalus ir nenorėjo išmest į balą pinigų. Alternatyvos irgi greitai nepasidarytų. Bet po biški žada pereit prie elektros ir turbūt šitas dyzelis bus paskutinis. Pvz kitais metais išeisiantis golfas turėtų būti hibridas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
TDI išvis greit atsisakys. Dyzeliai yra praeitis. Dar keli metai ir užmiršim.
https://www.volkswagenbaltic.eu/touareg-1803/ltPaskutinis taisė Lettered; 2018.05.30, 11:44.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dyzeliai neišnyks tol, kol neišnyks apskritai VDV, nes perdirbant naftą negali gaminti vien tik benziną.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Turbūt dešimtmečiui prabėgus, vokiečiai atranda tai, ką japonai senai naudoja. - kas is to kad naudoja, o kuro sanaudos kaip vokisko paprasto benzino apie vaziavimo malonuma ir trauka is vis geriau nediskutuotAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Prašome pateigti statistinius duomenis.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment