Nu jo, man tokios piktos masinos patinka. Toje pacioje lygoje su Toyota Camry ir Lexus LS. Cia jau nebe "piktas", o tiesiog "blogas", kuriam geriau trauktis is kelio
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Beje, siek tiek idomybiu
Lexus LS600 (hybrid), kuris , ko gero, yra labiausiai hi-tech serijinis automobilis siuo metu
Variklis 5L, 290KW/375bhp, 0-100km per 6.3s... viskas kaip ir normoje. Bet idomiausia dalis yra degalu sanaudos! Sitas psichopatinis zveris suvalgo tik nuo 8 iki 11L degalu 100km!!!
Palyginimui panasiu specifikaciju (ir identiskos isvaizdos) LS460 suvalgo apie 17-35L (tik isibegeja iki 100 siek tiek greiciau, per 5.7s)
Va kur reikia sukti luxury segmentui, ka Toyota jau sekmingai daro, o kiti tik ruosiasi sekti is paskos. Tiek MB, tiek BMW buvo palikti gan tolokai uodegoje ir kazi, kaip jiems seksis prisivytiPaskutinis taisė John; 2007.11.08, 01:23.
Comment
-
Dėl paskutinio teiginio nesutikčiau. Pvz. naujas M3:
BMW 3-Series M3 Coupé (07 on)
CC - 3999
Cyl - 8
BHP - 414
0-100 - 4.6 s.
Šitas 414 arklių žvėris (oficialiai) valgo 10.68 litrų 100 km, todėl nelabai yra ką vytisYou have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąDėl paskutinio teiginio nesutikčiau. Pvz. naujas M3:
BMW 3-Series M3 Coupé (07 on)
CC - 3999
Cyl - 8
BHP - 414
0-100 - 4.6 s.
Šitas 414 arklių žvėris (oficialiai) valgo 10.68 litrų 100 km, todėl nelabai yra ką vytis
Comment
-
Tas Lexus sveria 1900 kg, BMW - 1600 kg.
300 kg aišku nėra mažai, bet BMW turi ir ekstra 40 ag su tom pačiom kuro sąnaudom. Todėl kažkokio ypatingai didelio skirtumo ar vietos vytis tikrai nematau, o jos turėtų būti, nes vis tik Lexus yra hibridas, o M3 ne.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
With a combined system output of 250 kW/340 hp and a combined maximum torque of 480 Nm, the ML 450 HYBRID consumes just 7.7 litres per 100 kilometres
Taip kad Lexus tikrai nėra priekyje Bet kad buvo pirmieji tai nenuginčysi
Be to MB kitais metais planuoja paleisti S, R ir CLS kalses kurių dyzeliniai varikliai tesunaudos 5,5L kuro. Arklių kiek žinau bus gerokai virš 200Paskutinis taisė Dzipas; 2007.11.08, 14:07.
Comment
-
Parašė Arunas Rodyti pranešimąKai pirksiu sekancia masina, tai bus vienintelis kriterijus - kad kuo daugiau visokiu oro pagalviu ir saugos dirzu butu. T.y. tikriausiai Volvo ar SAAB'a.
Kitaip Lietuvoje neimanoma.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, siek tiek idomybiu
Lexus LS600 (hybrid), kuris , ko gero, yra labiausiai hi-tech serijinis automobilis siuo metu
Variklis 5L, 290KW/375bhp, 0-100km per 6.3s... viskas kaip ir normoje. Bet idomiausia dalis yra degalu sanaudos! Sitas psichopatinis zveris suvalgo tik nuo 8 iki 11L degalu 100km!!!
Palyginimui panasiu specifikaciju (ir identiskos isvaizdos) LS460 suvalgo apie 17-35L (tik isibegeja iki 100 siek tiek greiciau, per 5.7s)
Va kur reikia sukti luxury segmentui, ka Toyota jau sekmingai daro, o kiti tik ruosiasi sekti is paskos. Tiek MB, tiek BMW buvo palikti gan tolokai uodegoje ir kazi, kaip jiems seksis prisivytiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Arunas Rodyti pranešimąKai pirksiu sekancia masina, tai bus vienintelis kriterijus - kad kuo daugiau visokiu oro pagalviu ir saugos dirzu butu. T.y. tikriausiai Volvo ar SAAB'a.
Kitaip Lietuvoje neimanoma.
Aišku net ir naujose mašinose salonuose reikia žiūrėti ir į oro pagalvių skaičių. Pvz. kai pirkau savo auto, pirkau "kiečiausią" modelį, nes tik jame buvo šoninės oro pagalvės, o tai - labai svarbu.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąPritariu Džipui - oro pagalvių kiekis yra labai svarbu, bet pvz. lygiai taip pat svarbu yra struktūriškas automobilio susilamdymas avarijos metu, pėsčiųjų saugumas ir pan. dalykai, kuriuos objektyviai įvertinti gali tik specialistai, negailestingai daužantys tas mašinas savo laboratorijose ir duodantys saugumui reitingus (pvz. "legendinis" NCAP).
Aišku net ir naujose mašinose salonuose reikia žiūrėti ir į oro pagalvių skaičių. Pvz. kai pirkau savo auto, pirkau "kiečiausią" modelį, nes tik jame buvo šoninės oro pagalvės, o tai - labai svarbu.
Peržiūrėjau aš tuos reitingus, pasirodo saugiausios - prancūziškos. Tai tokia ir pirkt reikės
Comment
-
Parašė Arunas Rodyti pranešimąKai pirksiu sekancia masina, tai bus vienintelis kriterijus - kad kuo daugiau visokiu oro pagalviu ir saugos dirzu butu. T.y. tikriausiai Volvo ar SAAB'a.
Kitaip Lietuvoje neimanoma.Paskutinis taisė FeO; 2007.11.09, 00:01.
Comment
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąNoriu paklausti(ne vien tavęs), ar moki teisingai susireguliuoti sėdynes, užsisegti saugos diržus, teisingai laikyti kojas ir rankas? Jei moki, tai papasakok kaip tai daryti(manau čia tokia įžanga į šiokičą tokią diskusijos atšaką)
Nugara stačiai, jokiu būdu ne atsilošus, keliai nekabantys, diržas įtemptas, vairo "barankė" beveik 90 laipsnių kampu su horizontu, rankos vaira laiko ant "9 ir 3 valandų pagal laikordį".
Laikausi visko, išskyrus vairo neturiu kantrybės ilgai taisyklingai laikyt
Comment
-
Parašė Arunas Rodyti pranešimąČia ko gero visi atsakys, kad tik jie vieni moka taisyklingai sėdet
Nugara stačiai, jokiu būdu ne atsilošus, keliai nekabantys, diržas įtemptas, vairo "barankė" beveik 90 laipsnių kampu su horizontu, rankos vaira laiko ant "9 ir 3 valandų pagal laikordį".
Laikausi visko, išskyrus vairo neturiu kantrybės ilgai taisyklingai laikyt
Kuo blogai atsilošus sėdėt?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKuo blogai atsilošus sėdėt?
2. Tie, kurie sėdi atsilošę, dažniausiai laiko perdaug ištiestas rankas (nebent jų mašinos specialiai ruoštos ir pedalai nutolinti), todėl norėdami pasukti vairą, jie lenkiasi į priekį ir sukimo metu visiškai nesiremia į sėdynę. Tokiu atveju sukimo metu jie labiau judina ne rankas, o visą kūną, ir tada išvis jau velnias suprasi kaip jie tą mašiną valdo - rankomis, ar patys lankstydamiesi pirmyn ir atgal ir į visus šonus.
3. Pusiau gulint apskritai sunkiau kūną išlaikyti stabiliai. Teko važiuoti su tikra lenktynėms paruošta mašina. Ten sėdynės paruoštos taip, kad važiuodamas gali judinti tik galvą, rankas ir kojas žemiau kelių, visos kitos kūno dalys - kaip vinim prikaltos Ir žinoma, sėdi visiškai stačiai kaip ant taburetės.
Ką tai turi bendro su saugumu? Taip jau yra, kad žmonės tiksliau valdo rankas, negu visa kūną, todėl ir vairuoti reikia rankomis, o ne nugara ar užpakaliu. Aišku, kai sukiojies stovėjimo aikštelėje - skirtumo jokio. Tačiau kai važiuojant 120 km/h greičiu tave sumėtys, tu pats visu kūno svoriu pradėsi mestis į vieną pusę vairas irgi suksis ten kur tu pats leki visu kūno svoriu, o ne ten kur jį reikia sukti. Ekstremaliose situacijose tos mikrosekundės ir milimetrai gali lemti gyvybę.
4. Galų gale - gamintojai saugos pagalves ir diržus reguliuoja sėdintiems, o ne gulintiems
Comment
-
5. Jeigu žmogus ne iš mažųjų(reiškia sėdyne atitraukta toli nuo vairo), tai atsilošus dažniausiai diržas neprisiglaudžia prie raktikaulio, nebesiliečia su vairuotojo kūnu maždaug nuo pilvo. Avarijos(nors ir 30kmph) metu raktikaulio lūžis garantuotas. Prie didesniu greičių(70kmph) galit pabandyti įsivaizduoti, kaip 8cm pločio juostelė, kuri sveria tiek kiek jūs pats(tarkim 75kg), atsitrenkia į jus lėkdama 70kmph greičiu.
Na realiai viskas būna kiek sudėtingiau, tad čia pateikiau labai supaprastinta variantą.
Va todėl lenktynininkai taip stipriai susiveržia diržus, kad netgi kvėpuoti sunku, o liaudyje daugelis segasi diržus tik tam, kad policija nenubaustų...
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą/\ O kas atsitiko meilei BMW?
Comment
Comment